Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus ja tyyli: millainen olet?  (Luettu 53599 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Celesten
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #75 : 18.03.2009 06:41:20 »

Minulla on nousuvaaka, tykkään kaikesta kauniista.. haluan harmonisuutta, riippumatta olenko just saanut reväistyä itseni ylös sängystä ja ulos.. sit ollaan homssutyylisesti harmonisia

Muuten, tyyli näkyy aika hyvin kodissa.. olen myös aurinko-rapu joten koti erittäin tärkeä.

Venus lejonassa, en tiedä miten vaikuttaa.

Yleisesti laittaudun superkauniiksi, tai sitten en useinkaan ollenkaan. (En välttämättä tykkää olla kovin laittautuneen näköinen, mutta riippuu tilanteesta).

Vaihteleva, ehkä parhaiten kuvaa (kuu kaksonen) pitää aina fiiliksen mukaan tunnustella tyyliä..
tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #76 : 18.03.2009 10:51:02 »

Sama täti mullekin napsahti. Ei kivan näkönen.

 venus vaaka ja tietysti joku audreyhepburnstyle on hyvä, mutta ei se luonnu ihan kelle vaan. En osaa olla liian erottuva. Luonne, tekemiset ja vähän tilanteet sekä seurakin on otettava huomioon. Pukeudun ehkä tarpeeksi siististi ja ennen muuta pitää olla toimiva ja miellyttävä fiilis vaatteiden kanssa. Yksinkertanen on kaunista ja kaikki ristiriitaset hörsykkeet pois.
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #77 : 18.03.2009 15:52:45 »

 venus jousimies aspect_con uranus

Useimmiten suosin käytännöllistä katutyyliä. Kuteiden pitää sopia monenlaiseen säähän ja käyttöön,  kaupunkiviidakosta oikeaan viidakkoon, kestää rymistelyä ja mahdollistaa satunnainen urheilu pienestä parkour-pyräyksestä katutappeluihin.

tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #78 : 18.03.2009 20:27:18 »

Minäkin fanitan tuota Kato Vegan kommenttia. Siis juuri näin! Tykkään pukeutua ainakin jossain määrin naisellisesti ja pidän mielelläni korkokenkiä... siis HYVIÄ korkokenkiä! Piikkikorkojenkin pitää ilman muuta kestää hiertämättä 10 km:n kävely räntäsateessa ja mielellään myös se parkour-pyräys ja katutappelu  Cheesy

Testitulokseksi minulle tuli Rikas Tyttörukka. Ajattoman klassinen siis...? Hmm, ehkä niin. Ainakin se sopii  venus-merkkiini, joka on  kauris. Pientä persoonallista piristystäkin pitää silti myös olla  Cool
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Asterix
Vieras
« Vastaus #79 : 18.03.2009 21:44:39 »

Tykkään pukeutua ainakin jossain määrin naisellisesti ja pidän mielelläni korkokenkiä... siis HYVIÄ korkokenkiä! Piikkikorkojenkin pitää ilman muuta kestää hiertämättä 10 km:n kävely räntäsateessa ja mielellään myös se parkour-pyräys ja katutappelu  Cheesy


LOL!  Grin

Käytän pelkästään korkokenkiä, ellen ole sitten ratsastamassa tai urheilemassa. Tongue
Käytän arvokkaimpia tai muuten arempia siluetti korkoja vain baila -ja muissa iltamenoissa,
päiväkäytössä hiukan vahvempia korkoja, koska olen oppinut läksyni, että töissä on ikävää,
jos korko katkeaa kesken päivän.  :Smiley Grin 2funny

Kerran pikkuveljeni sai aivan jumalattoman naurukohtauksen,
kun (suomessa) soitin hänelle kesken (hänen) työpäivän ja palaverin, että tuletko hakemaan minut,
olen täällä ja täällä,
kun minun kengästä on mennyt korko poikki? :Smiley angel

Hän sanoi, ettei ole vielä naisellisempaa repliikkiä kuullut. Grin 2funny

Saappaita, avokkaita ja rimpula sandaaleja on tullut kerättyä niin paljon,
että pyysin Veskarilta etukäteis-synttäri lahjaksi, että se rakennuttaa
kenkäkaapiston minulle eteiseen. Se tulee kolmelle seinälle lattiasta kattoon asti pienillä tikkailla.

Siis sellaisen, jonne saa kengät omiin laatikoihin, jotka voi kiepsauttaa auki ja sitten tangot,
joihin saa avokkaat ja rimpulat samala tavalla kuin kenkäkaupoissa,
että on helposti ja näppärästi nähtävissä, että mitkä kengät sopii minkäkin asun ja laukun kanssa
ja sitten vain ovet kiinni, eikä ne ole silmissä eikä tiellä. Smiley

Nim. kenkäfriikki. :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #80 : 18.03.2009 22:08:18 »

 Cheesy

No ei ole oudot! Täällä on katukuvassa jo samaa tyyliä. Smiley
Itse hiukan vierastan nilkkureita, kun mielestäni ne tekee illuusion paksummista ja lyhyemmistä jaloista. Huh
Samat, mutta saappaana! Cheesy
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #81 : 19.03.2009 15:59:11 »

Lisään, että mun käyttöä kestäviä kenkiä tuntuu olevan mahdotonta löytää, millään hinnalla. Multa kuluu niin hinnasta kuin laadusta riippumatta vuosittain useampi kenkäpari korjauskelvottomaksi - maihareita, sandaaleja, lenkkareita, bootseja, nahkaisia kävelykenkiä... Mikään ei kestä muutamaa kuukautta kauempaa. 

Jos mun olisi opeteltava jokin ihan perinteinen kunnon ammatti niin ehdottomasti suutari, että pystyisi kokoamaan sitten edes itselleen kunnolliset teollisuusvahvuiset jalkineet vaikkapa titaanista ja teräsmuovista.  :Smiley
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #82 : 19.03.2009 18:22:56 »

Lisään, että mun käyttöä kestäviä kenkiä tuntuu olevan mahdotonta löytää, millään hinnalla. Multa kuluu niin hinnasta kuin laadusta riippumatta vuosittain useampi kenkäpari korjauskelvottomaksi - maihareita, sandaaleja, lenkkareita, bootseja, nahkaisia kävelykenkiä... Mikään ei kestä muutamaa kuukautta kauempaa. 

Jos mun olisi opeteltava jokin ihan perinteinen kunnon ammatti niin ehdottomasti suutari, että pystyisi kokoamaan sitten edes itselleen kunnolliset teollisuusvahvuiset jalkineet vaikkapa titaanista ja teräsmuovista.  :Smiley

Mites noi Sievin turvakengät?
Himottelen itsekin niitä,
kun nämä loppuunkuluneet martenssit eivät tiedä itkeäkö vai nauraa..
Tämmöiset olivat nuppuseni uutena
http://www.ottawacitizen.com/life/martens+make+bold+return/1021638/1021649.bin?size=620x400

Onkos sulla kala-merkissä jotain kengänhajoittajaa?


« Viimeksi muokattu: 20.03.2009 09:42:01 kirjoittanut rhoda » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #83 : 19.03.2009 21:55:31 »

Minäkin haluaisin tuollaisen kenkäkaapiston.. coolsmiley


Btw, löysin Ikean mallistosta sellaisen kenkäkaapiston,
jonka voi mitta-tilata sopivan ja näyttää aika ok:lle.
Ja ei maksa paljon. Smiley
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #84 : 19.03.2009 22:15:46 »



Mulle tulee Ikeasta aina mieleen:
http://www.youtube.com/watch?v=C0xBX4xF3rs
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #85 : 20.03.2009 18:01:18 »

Mites noi Sievin turvakengät?
Himottelen itsekin niitä,
kun nämä loppuunkuluneet martenssit eivät tiedä itkeäkö vai nauraa..
Tämmöiset olivat nuppuseni uutena
http://www.ottawacitizen.com/life/martens+make+bold+return/1021638/1021649.bin?size=620x400

Onkos sulla kala-merkissä jotain kengänhajoittajaa?

Ehkä ei tarpeeksi järeät mulle. Ajattelin seuraavaksi uusia pitkävartisia maihareita, nykyiset on tehneet tehtävänsä, kun on saumat irrallaan ja pohjat kuluneet perustaa myöten. :Smiley

Kaloissa on Pallas. Mutta nuo hajoilut johtuvat pääasiassa kai mun kävelytyylistä, se on sellaista nopeaa liukumista. Kengät kuluvat varsinkin kannoista todella äkkiä.
Mutta mieluummin sitä kohottaa kuntoaan kuin varoo kenkien kulumista, nääs. Cool
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #86 : 21.03.2009 20:12:12 »



Mulle tulee Ikeasta aina mieleen:
http://www.youtube.com/watch?v=C0xBX4xF3rs

Heh..! Cheesy

Tälläiselle  aurinko merkurius kaksoset  askendentti skorpioni ja  mars oinas
= mulle kaikki ja heti!
sopii mainiosti tuollainen Ikean tyylinen palvelu,
että voi istuskella paskalla samalla kun tilaa juttuja kotiinsa. Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #87 : 21.03.2009 22:44:57 »

Tälläiselle  aurinko merkurius kaksoset  askendentti skorpioni ja  mars oinas
= mulle kaikki ja heti!
sopii mainiosti tuollainen Ikean tyylinen palvelu,
että voi istuskella paskalla samalla kun tilaa juttuja kotiinsa. Smiley[/color]

Hih, minulla on sama että mulle kaikki ja heti!  Grin

Noista kengistä että Rapu totesi yks päivä kun juutuin taas kaupassa katsomaan kenkiä että "sinä se oot yks kenkäfriikki" ja onhan noita kertynyt... en kyllä tiedä miksi koska Kaloissa minulla ei ole mitään.  Huh
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #88 : 22.03.2009 12:55:38 »

Minusta tuntuu että naisilla on nykypäivänä jokin hirveä tarve kerätä kenkiä nostaakseen sosiaalista statusta kanssasisarien silmissä. Ihan oikeasti.  idiot2 Monella katoaa järki päästä ton kenkä- laukku yms keräilyn kanssa. Itseä huolestuttaa ekologinen näkökulma tässä asiassa, vaikka minäkin nautin kauniista ja naisellisista kengistä.. Käytännöllisyys, hyvä yhdisteltävyys ja pitkäikäisyys ennen kaikkea!

Okei. Mua inhottaa olla aina se joka alottaa tällaset kamalat moraalisaarnat, kun en mä oikeasti ole mikään nipo.. Mutta eikö teillä tule ikinä huono omatunto shoppailusta?? Varsinkin jos shoppailee sellaisia asioita, joita ilman pärjäisi? En mä haluaisi että mun arvoissa tärkein olisi minä ja mun ulkonäkö... Vaan yhteinen hyvinvointi, luonto, lastemme tulevaisuus... Joihin me voidaan meidän ekologisilla valinnoilla vaikuttaa. Mielestäni itsekkäät ja laiskat ihmiset tuppaavat sanomaan että "yksi ihminen ei voi vaikuttaa valinnoillaan".
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #89 : 22.03.2009 13:30:01 »

Elwyn
meikätyttö kyllä dyykkaa (ei tosin ruokaa) silloin tällöin.

Minusta tuntuu että naisilla on nykypäivänä jokin hirveä tarve kerätä kenkiä nostaakseen sosiaalista statusta kanssasisarien silmissä. Ihan oikeasti.  idiot2 Monella katoaa järki päästä ton kenkä- laukku yms keräilyn kanssa. Itseä huolestuttaa ekologinen näkökulma tässä asiassa, vaikka minäkin nautin kauniista ja naisellisista kengistä.. Käytännöllisyys, hyvä yhdisteltävyys ja pitkäikäisyys ennen kaikkea!

Okei. Mua inhottaa olla aina se joka alottaa tällaset kamalat moraalisaarnat, kun en mä oikeasti ole mikään nipo.. Mutta eikö teillä tule ikinä huono omatunto shoppailusta?? Varsinkin jos shoppailee sellaisia asioita, joita ilman pärjäisi? En mä haluaisi että mun arvoissa tärkein olisi minä ja mun ulkonäkö... Vaan yhteinen hyvinvointi, luonto, lastemme tulevaisuus... Joihin me voidaan meidän ekologisilla valinnoilla vaikuttaa. Mielestäni itsekkäät ja laiskat ihmiset tuppaavat sanomaan että "yksi ihminen ei voi vaikuttaa valinnoillaan".


No samaa mäkin ihmettelin tuossa "elinkustannukset"-ketjussa, kun
huomasin taannoin nuo sokoksen alemyynnit.

Mutt mä oon joskus varmaan liiankin ekologinen kun käytän
kaiken ihan loppuun asti ja jos "uutta" hankin tilalle
niin se on jo valmiiksi käytettyä..

Yksi shoppailupahe mulla tosin on eli alusvaatteet, niitä ei kai voi olla tarpeeksi?
Kerään sellasia missä on mahdollisimman mauton kuosi.
Lempparialushousuissa on punasia, vihreitä ja violetteja
pöllöjä mustalla pohjalla


tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: