Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi skorppareita, mitä opin  (Luettu 42803 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 02.01.2006 14:14:27 »

Kysynpä vastakysymyksen.

Miksi elämääni tunkee koko ajan skorppareita, jotka kuitenkin käytännössä ovat pisteliäitä ja salailevia, millaisista ominaisuuksista en ollenkaan pidä. Mitä he opettavat minulle kun en pidä rajoituksista vaan laajoista maisemista, vapaudesta ja matkoista? Yhteistyö voi hetken toimia skorpparin kanssa mutta jossain vaiheessa nousu tai au skorpparivaikutus tekee kaikesta mahdotonta, samaa mieltä on ex jouskari mies joka on leijonanaisen kanssa.

Näitä skorppareita on ilmaantunut nimenomaan miessuhteisiin 3 kpl vuodesta 2002, ja kun sitten välillä tutustuin muutamaan oinaaseen tai tapaan oinaita, on heti tutumpi olo, tai leijonien kanssa.-Kun pääsin auskorpparista, kuvaan tuli noususkorppari - siinä vaiheessa olis hälyytyskellojen pitänyt soida - ja viimeksi innokas tapaus on skorppari. Yksi kauris toisen jälkeen on tarjolla mutta karvani on valmiiksi pystyssä kun on sama synt.pv kuin edellisellä kauriilla. huhuh-

Skorpparien kanssa pitää ponnistella hirveästi ja saa- niin mitä? No mystiikka ja seksi mutta eikö nekin ole jo nähty. Jos nyt pääsis noista vesien syövereistä ja kylmistä sateista ja jäärakeista pois johonkin ihanan tuliseen ja ilmavaan kuin Teide tulivuori oli! Olen varmaan ennenkin sanonut tästä toimimattomuudesta, mutta OPETUSTA en ole käsittänyt tähän päivään mennessä. Heidän mystisyytensä alkaa kiehtoa välittömästi mutta kun se ei sitten yleensä avaudu lopullisesti, eivät oikeen tunnu tuntevansa itseäänkään.

Osaako joku sanoa mitä minä opin eikä vaan mitä he oppivat?
« Viimeksi muokattu: 02.01.2006 14:17:47 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
böster|geist
Vieras
« Vastaus #1 : 02.01.2006 14:19:57 »

Ongelmana on vain ennakkoluulosi ja se, että uskot liikaa astrologisiin yleistyksiin merkkien ominaisuuksista jne.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 02.01.2006 14:23:49 »

Ei todellakaan vaan käytännön kokemus osoittaa että skorppareissa on jotain todella samaa ja kokemus menee yleensä samaa rataa. Hyvän riidan kyllä saa aikaan mutta just sitä en kaipaa. Ei he välitä kun alkavat haavoittaa. Skorpparit laittaa aina kertalaakista välit poikki ja mikään ei auta sen jälkeen, persoona ikäänkuin muuttuu kokonaan.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
böster|geist
Vieras
« Vastaus #3 : 02.01.2006 14:33:13 »

Katsos kun skorpionit ovat lapsellisia ihmissuhteissa. Jos he eivät kertakaikkiaan saa jotain niin silloin he todella muuttuvat aivan kuten totesit. Sinun pitäisi ajatella enemmän joitain mahdollisuuksia kuinka vältät riidat, koska skorpioni ei sitä tee. Mutta skorpionille se on oikeasti vaikeaa, kun välit laitetaan poikki. Todennäköisesti skorpioni kaipaa sinua, mutta kieltää sen väkisten eikä varmasti sitä sinulle kerro.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 02.01.2006 14:50:04 »

Hm, kauniisti sanottu. Kun ex skorpparia tapasin eräässä tilaisuudessa, hän oikeen juoksi karkuun ja sitten tuli yks tekstari perään. Hän oli ensin maailman rakastavin olento. Tunteeko skorpparit jotain alemmuudentuntoa jouskarin kanssa, kun tämä on niin laaja-alainen ja skorpparit salailevia (salaa ne sitten muut naiset tai ystäväpiirit tms).

Erään skorpparinaisen kanssa ystävyys ei näy palaavan yhen ongelman jälkeen. Vaikka itse yritän niin ei. Skorpparien kanssa ei siis saa syntyä yhtään ongelmaa mitä luonnostaan tulee elämässä tai he vaihtavat uusiin piireihin joiden kanssa ei sitte tule ongelmia vai mitä? Just joo ihmisten toiminnassahan ei tule ongelmaa! huh.

Jouskarinaisten kanssa en oo aikoihin joutunut ristiriitaan. Pari sellaista ystävä on nyt ja toisen tapaan tänään. Samoin veskarit helppoja..

Noususkorppari jopa sanoi itse että auskorpparien kanssa ei tuu toimeen.
« Viimeksi muokattu: 02.01.2006 14:53:19 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
böster|geist
Vieras
« Vastaus #5 : 02.01.2006 15:07:55 »

En edes jaksaisi kirjoittaa, mutta olkoon. Skorpionit tuntevat alemmuudentuntoa kai maskuliinisten merkkien seurassa. Tai ei välttämättä alemmuudentuntoa, mutta ovat vain varauksellisia. Ja sekin pitää paikkansa, että skorpinit salailevat/juonivat ym. toisten selän takana ja yleensä syyttelevät muita, mutta ei täysin aiheettomasti. Skorpionit asettavat vastapuolelle liian suuria vaatimuksia ja odottavat sitten innoissaan, että ne täyttyisivät juuri hänen halujensa mukaan. Ja pettymys ajaa heidät uusille urille, mutta he eivät tietenkään unohda. Jos he kostavat niin he kostavat vasta sen jälkeen kun toinen osapuoli on aloittanut uuden kierteen.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #6 : 02.01.2006 15:55:59 »

Kaikista ihmisistä oppii  jotain  Smiley
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #7 : 02.01.2006 16:12:54 »

Hetkonen, mutta eikö nää Skorpparit oo sideerisessä Vaakoja ( tai Neitsyitä jotkut )  ja taas Jouskarit sideerisesti Skorppareita ja Vesimiehet sideerisiä Kauriita...  Smiley  Wink
tallennettu
böster|geist
Vieras
« Vastaus #8 : 02.01.2006 17:27:55 »

Tuli mieleen skorpionien juonittelusta. Skorpionit juonittelevat täysin omaa parastaan katsoen/itsekkäästi. Mutta se mitä he eivät ota huomioon on se lopullinen isku. Vasta iskun jälkeen he huomaavat, että ovat tehneet vääryyttä sekä itselleen että toisille. Kaikki suunnitelmallisuus on jäänyt siihen innokkaaseen juonitteluun. Mutta he eivät tietenkään osoita sitä vaan jäävät murehtimaan yksikseen ja on varmaa, että he eivät saa ymmärrystä keneltäkään. Tai kai tuo pätee muihinkin merkkeihin.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 02.01.2006 17:39:30 »

Niin no, tuntemani viimeisin noususkorpparitapaus mm luokittelee ystäviä hyviin ja parempiin ja on mielenkiintoista huomata että läheisenä pitämäni ihminen vieläkin pelleilee selän takana muiden kanssa. Jos samaa peliä pelataan tuhanteen eri suuntaan ja ilkeillään niin olettaisin että se kostautuu.

Kaukana tollainen on rakkaudesta, ystävyydestä ja henkisyydestä ja sellaiseen mulla ei oikeen ole aikaa - vaikka tyyppi olisi ohessa juoninut itselleen mitä kontakteja, menoa ja harrasteporukkaa. Tongue Tongue Tongue Tongue Eli suomeksi minä en oikeestaan ole kovin paljon saanut viimeisestä tapauksesta, jos heidän ei ole tarkoitus antaa vaan ottaa. Ilmankos heräsi niin paljon raivoa kun tuli jotain menetyksiä, joissa itse otti riskin. Minä olen jo niiden asioiden yli päässyt aikaa sitten.

Luulin että positiivinen ja negatiivinen merkki tai toisaalta tuli-maa/vesi-ilma voisivat tuttavuudessa täydentää toisiaan mutta näin ei näy olevan. En halua skorpparia enää lähelle kiitos, siis tosimielessä, enkä toisaalta rupea kostamaan jos joku nyt skorpionia kovasti kartallaan omaa.. minulla oli muistaakseni Merkurius >Skorpparissa eli aika pureva äly voi olla jos niin tarvii.

Voiko tuo negatiivinen merkki tarkoittaa että jos nousu+au on negatiivisessa merkissä niin itsekkyys, itseen päin vetäminen korostuu? Kun koen tämän erään tapauksen niin julmetun itsekkääksi ja tunteettomaksi.. se siitä.. voin kuvitella että leijona ja jouskari olisi aina antamassa toisilleen jotain suureellista, vaikka olen kyllä kuullut muustakin.
« Viimeksi muokattu: 02.01.2006 17:59:10 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
böster|geist
Vieras
« Vastaus #10 : 02.01.2006 18:39:33 »

Ei, mutta aina kannattaa yrittää tulla toimeen kaikkien kanssa, vaikka toinen osapuoli olisi kuinka vaikea tapaus. Silloinpahan näet ainakin oman hyvyytesi tai jotain. (kaksinaismoralisti!) Sun pitäisi varmaan vain yrittää keskustella  skorpionien kanssa enemmän...syvällisesti. Saattaa olla, että skorpionit pelkäävät sinua, jos oot kerran niin vahva.

Skorpionit ottavat itseensä pienimmätkin heihin jollain tavalla negatiivisesti suunnatut viittaukset, ja ne sitten laajenevat heidän mielessään. Sen jälkeen skorpioni alkaa automaattisesti pitämään toista vihollisena, koska heillä pitäisi olla niin miellyttävä yms.

Kai kuumerkki kuitenkin vaikuttaa niissä ihmissuhteissa sekä naisilla mars. Ja kai tuo mainitsemasi itseen päin vetäytyminen korostuu tuossa tapauksessa, mutta esim. minä oon kuiteskin kohtuullisen vastaanottavainen puhuttaessa sosiaalisista riennoista, vaikka olenkin skorpioni, mutta ac leijona. :Smiley
tallennettu
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #11 : 02.01.2006 18:48:49 »

Heippa EternalSun!  smitten Samankaltaisia kokemuksia vuosien varrelta myös minulla skorpioneista. Wink  Nykyisellä puoliskallanikin on kuu skorpionissa Grin Mutta tulen skorppareitten kanssa toimeen, ellen itse vedä välejä poikki (noususkorpparina) 2funny

Ilmamerkeistä tykkään, kun ovat niin 'riippumattomia' :Smiley Mutta rapujen kanssa olen joutunut kovastikin miettimään kanssakäymistä -  idiot2 ovat välillä käsittämättömiä  Tongue
tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #12 : 02.01.2006 23:54:26 »

Jo vain puhui Faust asiaa, ihan mietteliääksi veti. Shocked
tallennettu
böster|geist
Vieras
« Vastaus #13 : 03.01.2006 00:01:24 »

Kiitos. Oli niissä joitain virheitä omasta mielestäni, mutta enpä viitsi korjailla. :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 03.01.2006 12:07:14 »

Silloinpahan näet ainakin oman hyvyytesi tai jotain. (kaksinaismoralisti!) Sun pitäisi varmaan vain yrittää keskustella  skorpionien kanssa enemmän...syvällisesti. Saattaa olla, että skorpionit pelkäävät sinua, jos oot kerran niin vahva.

*On mulla yksi uusi nuori skorppariystävä jota kestän nuoruuden ja intohimon takia. Helpompi kuin edelliset.

Skorpionit ottavat itseensä pienimmätkin heihin jollain tavalla negatiivisesti suunnatut viittaukset, ja ne sitten laajenevat heidän mielessään. Sen jälkeen skorpioni alkaa automaattisesti pitämään toista vihollisena, koska heillä pitäisi olla niin miellyttävä yms.

*Eli miten henkinen kasvu sitten tapahtuu kun suhteessa väistämättä pitää aina katsoa itseään. Tuolle yhdelle näkyy helpointa olla katkoa suhteet kuin ottaa opiksi ja kasvaa. Selvästihän sen näkee mitä se suhteesta toiseen juokseminen tai kontrollifriikkiys (pluto varmaan hallitsee armeijaa tms laitoksia ja organisaatioita?) tarkoittaa. TYLSÄÄÄÄÄ........jos ei ota opiksi eikä hyväksy mitään kritiikkiä niin välejä ollaan laittamassa poikki "jos et ota sitä mitä tarjoon ystävänä ja minähän en neuvottele, en ole ystäväsi koska olet rasittava".. hän on itse rasittava minun ja läheisten mielestä. Joku raja jossain.. tai sitten nk ystäviä on erilaisia ja joidenkin kanssa kuunnellaan heidän sankariteoistaan mutta yhdessä ei voi toimia, grr.  Cool Cool Cool

Meen omaa Valoani kohti eli Herran haltuun.
« Viimeksi muokattu: 03.01.2006 12:45:15 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: