Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia pysähtyneistä planeetoista?  (Luettu 41485 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #60 : 10.09.2007 11:56:58 »

Heps.
Onko viimeaikoina esim Jupiter ollut pysähtyneenä? Minulla on ollut semmoinen tunne että se soutaa ja huopaa tänävuonna kartallani ihan liikaa. Vuosihoroskoopissa se on toistellut samoja aspekteja jo viimevuoden lopulta.. Paitsi tuossa com:in sivuilla juuri samassa mistä näki etenemisen ja pysähtymisen luki että kyseinen transitoiminen kestää pitemmälle yhtäjaksoisesti. Tanhuan vh:ssa se alkaa ja loppuu useaan kertaan. Miksi on näin? tietääkö kukaan?

ja lm. Joo, kyllä suhtautuminen on "vakavaa". Siis kaits tunnollisempaa. Joskus tuo tunnollisuuus vain harmittaa, heijastuu nääs ihan kaikkeen tuon kultaisen kolmion kautta... Minkäs sitä itselleen mahtaa.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #61 : 15.09.2007 17:55:46 »

Jupiter kyllä on peruuttanut aikaisemmin tänä vuonna, mutta nyt liikkuu eteenpäin Jousimiehessä, kunnes joulukuussa siirtyykin Kauriiseen, jossa viettää vuoden 2008.

Palkintoja odotellessa...   Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #62 : 17.09.2007 20:39:56 »

Jupiter kyllä on peruuttanut aikaisemmin tänä vuonna, mutta nyt liikkuu eteenpäin Jousimiehessä, kunnes joulukuussa siirtyykin Kauriiseen, jossa viettää vuoden 2008.

Palkintoja odotellessa...   Wink

Palkintoja... Itselle i tuo jupiter ikävä kyllä ole palkintoja oikein jauellut. Tai ehkä en tiedä sitä vielä. On niin kaikenalaista vääntöä menossa että hermot alkaa olla riekaleina! Ehkäpä se on tuonut sen positiivisen vaikutuksen silti, jos sitä eo olisi ollut niin ehkäpä tilanne olisi aivan jotai kamalaa! Nyt vain oon joutunut vähän töytäistyksi ajoittain mutta raiteillani olen pysynyt... toistaiseksi.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #63 : 30.09.2007 17:39:32 »

Mäkin katsoin noita karttojen pysähtyneitä.

Liekö nuo huoneet merkkaa yhtä paljon kuin Planeettakin?

Mulla pysähtynyt  mars (R) huone 5  vesimies
Ja en tosiaan urheilija!!!
Nyrjäyttelin nilkkoja pienenä ja lättäjalat - kuntoilenkin kävelemällä.

Juniorilla pysähtynyt  pluto (D) huone 5  jousimies
Pappisainesta!!!  Grin
No - ajattelija kyllä - kiukkuinen sellainen.

Siskolla pysähtynyt  uranus (R) huone 2  vaaka

Sisko ei tietääkseni ole mikään pankkiiri  Wink
Tosin yritteliäs ja rohkea raha-asioissa kylläkin.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #64 : 24.11.2007 14:20:51 »

tänään tuo  uranus SD eli pysähtyy ja lähtee etenemään
14  kalat 46,elämänilo mainitsi myös että Elatus myös pysähtyisi,tuosta en tiedä mitä se tarkoittaa,
tuolla aiemmin oli pysähtyneestä  uranus:sta,
maanjäristyksiä ja lentoturmia,maanjäristyksiähän nyt on ollut
jopa Suomessakin,samanaikainen  chiron aspect_kvi mars
vois vaikuttaa siihen että turmia on myös merellä kuten on ollut,
 uranus aspect_sex ceres harka ja maata mitataan richterin asteikolla,taitaa olla  aspect_sex vesta kauris,
kuivuus Australiassa ja metsäpalot,miksei lukuisat palot myös kotimaassa,
itellä tuo  uranus on ap-kartalla 4 huoneessa noissa lukemissa ja  aspect_opp
radixin vestaan;pitäiskö tarkistaa palohälytin ja putsata liesituuletin mitä olen meinannut jo monta päivää,
täydenkuun kajossa tuumasta toimeen?
jos  uranus liittyy vallanvaihtoon ja Menkar kiintotähti pudottaa sekstiilissä korkealta niin kuka putoaa pelistä pois
lastenlorun ( kuu kaksoset) myötä?
tallennettu
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #65 : 04.01.2009 17:32:41 »

Kiitos annalilja linkeistä! Saturnustekstissä on vaikka mitä just mullekin ajankohtasta. Mulla näköjään r saturnus myös syntyessä.  pluto tietysti sählää ja melkein lähempänä transitoivaa  saturnus kuin  kuu, jolla on muuten ollut tosi paljon merkitystä viimeaikoina. Mun sumuverho ei ehkä ole lähteny vielä. Kerron, jos kirkastuu  Smiley .

Teoria voi hyvinkin pitää kutinsa, koska omalla kohdallakaan en voi väittää, että mitään kovin ankeeta olis just nyt.

tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #66 : 05.01.2009 13:27:57 »

Aina oppii uutta ! Huomasin vasta tämän ketjun luettuani ja efemeridit tarkastettuani, minulla on mitä suurimmassa määrin pysähtynyt  merkurius. retro-:merkurius: on kääntynyt suoraan eteneväksi päivän syntymäni jälkeen. Eli kun syntymääni edeltävinä päivinä  merkurius on ollut 23'33 ja sitten 23'16  neitsyt:ttä. Minulle on se on  23'09  neitsyt:ttä, syntymää seuraavana päivänä 23'12 ja sitä seuraavana jo 23'26. Ja normaalisti  merkurius sitten liikkuukin jopa kokonaisen asteen päivässä, joten etenemisvauhti on ollut syntymäni aikoihin noin 1/20 normaalista.

 merkurius on muutenkin prominentti kartallani, vaikkei hirvittävästi aspektoidukaan. Se on  askendentti:in hallitsija ja vielä nouseva planeettani.   merkurius on siis  neitsyt:essä, ja 2. huoneen kärjellä. En ole pankkiiri, eikä minusta koskaan sellaista tulekkaan, mutta vanhimmiten olen kyllä kiinnostunut talouselämästä (myös  aurinko  aspect_con pluto  on  2. huoneessa), ja varsinkin makrotalouden lainalaisuuksista. Ja sarjamurhaajan piirteitä en todellakaan itsessäni tunnista. Wink

Mutta kun tuossa aiemmin puhuttiin  pysähtyneiden planeettojen vaikutuksista onnettomuuksiin, niin tuli mieleen seuraavaa: Synnyin kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa, melkoisella kiireellä ja napanuora kaksi kertaa kurkun ympärillä. Ellemme olisi asuneet aivan sairaalan vieressä ja ellei vanhemmillani olisi ollut rautaiset hermot, tilanteessa olisi voinut käydä huonosti.
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #67 : 05.01.2009 13:32:30 »

Allekirjoitan muuten täysin tuon Annaliljan huomion siitä, että kun joku planeetta on kartalla jo retrona, saman planeetan retrotransiitit eivät oikeastaan aiheuta kummempia kutinoita. Mutta sellaista olen kyllä huomannut, että kun  saturnus on nyt hätistellyt tuota pysähtynyttä  merkurius:stani, ajatus ei ole kulkenut ihan siihen malliin kuin yleensä. Varsinkin kirjoittaminen tuntuu vaikealta, vaikka yleensä ilmaisen itseäni parhaiten nimenomaan kirjoittamalla, ja jopa voin huonosti, ellen saa kirjoittaa. Nyt on päällä jonkinmoinen writer's block siis.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #68 : 05.01.2009 16:43:33 »

Nikulan Astrologian ihmiskuva kertoo seuraavaa Stationary Saturnuksesta: "... suurta tyytymättömyyttä omaan minään tai saaavutuksiin. Yksilön minäkehitys vaatisi suuria näyttöjä ulkomaailmassa mutta toisinaan tarvittava pitkäjännitteisyys puuttuu. Oman minän toteuttaminen voi johtaa ylivertaisiin ponnistuksiin tai hajottaviin yrityksiin."

 Saturn    Leo    23°41'44    in house 12    stationary (D)

 Niinpä niin, pitäisi tehdä ja tulla joksikin mutta ei voi ymmärtää mikä mättää, samaan aikaan kunnianhimoa ja uskoa onnistumiseen mutta tuntuu että jaloissa on lyijykengät, ei näillä lennetä. Ainakaan helposti.
 Rakas Saturnukseni osana kultaista kolmiota sekä haasteellista kolmiota.

 Opiskelujen suhteen kyllä suht kunnialla menty läpi, onneksi arska möllöttää 9. huoneessa.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #69 : 29.08.2011 23:59:09 »

En pitäisi pysähtyneisyyttä merkittävänä tekijänä solmulla.
Tai mistäs minä tiijän.
Sääkin aina muuttuu kun  kuu aspect_con kuunsolmu,
onkohan siellä sitten pysähtynyt solmu takana kun oikein äkkikäännös tapahtuu helteestä yöpakkasiin??
Mutta
Esimerkkinä nyt kesällä  kuunsolmu .n (true node) liikkeet:
29.5.  kuunsolmu rx 23  jousimies
29.6.  kuunsolmu 23  jousimies
29.7.  kuunsolmu rx 22  jousimies
ja nyt 29.8.  kuunsolmu rx 20  jousimies
elikkä
sinne mahtuu senseitsemän pysähdystä ja retroa ja etenemistä,
koskapa se ei ole edennyt eli peräytynyt kesän aikana oikeestaan ollenkaan.
Ja se taas liittyi noihin ravun ja kauriin kääntöpiireihin,
kesäpäivän ja talvipäivänseisaukset,
muistaakseni.


Solmun aspekteista tärkeimpiä ovat konjuktiot.
Sen teema kun itessään on jo "kohtaaminen".
Eli sieltä löytyy Alasolmu  aspect_con kuu ?
tallennettu
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #70 : 13.09.2011 12:53:29 »

Hei,
olen tässä viime viikkoina harjoitellut karttani lukua ja eri karttojen tulostusta astro.comista liittyen pysähtyneisiin ja perääntyviin planeettoihin. 9.9.2011 otin itselleni astro.comista erilaisia karttoja ja kuvauksia, joiden yhteenvetona:
- syntymäkartalla (additional tables) saturnuksen perässä lukee pienellä Sr, voisiko tämä tarkoittaa pysähtynyttä saturnusta (8.huone, neitsyt)
- transiittina tuona päivänä saturnus oli Stationary (R), 8.huone, vaa´assa.

Löytyisikö jostain hyvää linkkiä, mistä pääsisin eteenpäin saturniaalisessa opiskelussani?  Smiley

Minua kiinnostaa etenkin tuo ensimmäinen kohta, mikäli se tarkoittaa pysähtynyttä planeettaa.
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #71 : 14.09.2011 03:06:09 »

En pitäisi pysähtyneisyyttä merkittävänä tekijänä solmulla.
Tai mistäs minä tiijän.
Sääkin aina muuttuu kun  kuu aspect_con kuunsolmu,
onkohan siellä sitten pysähtynyt solmu takana kun oikein äkkikäännös tapahtuu helteestä yöpakkasiin??
Mutta
Esimerkkinä nyt kesällä  kuunsolmu .n (true node) liikkeet:
29.5.  kuunsolmu rx 23  jousimies
29.6.  kuunsolmu 23  jousimies
29.7.  kuunsolmu rx 22  jousimies
ja nyt 29.8.  kuunsolmu rx 20  jousimies
elikkä
sinne mahtuu senseitsemän pysähdystä ja retroa ja etenemistä,
koskapa se ei ole edennyt eli peräytynyt kesän aikana oikeestaan ollenkaan.
Ja se taas liittyi noihin ravun ja kauriin kääntöpiireihin,
kesäpäivän ja talvipäivänseisaukset,
muistaakseni.


Solmun aspekteista tärkeimpiä ovat konjuktiot.
Sen teema kun itessään on jo "kohtaaminen".
Eli sieltä löytyy Alasolmu  aspect_con kuu ?
Minä pitäisin kyllä merkittävänä tekijänä S solmuilla. Se on sen verran harvinaista ja kuulemmas kertoo merkittävästä elämästä. Jos siis uskoo että elämiä on useampia.  aurinko aspect_con :kuunsolmu:Stationary esim
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: