Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nouseva Skorpioni  (Luettu 49023 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #30 : 01.02.2007 18:55:16 »

Olenko minä vainoharhainen,
kun alan jo epäillä, olemmeko me syntyneet paitsi samana päivänä,
niin vielä samassa paikassa ja kellon lyömälläkin,
kun nuo aspectit on niin samat..? idiot2



Ollaan me sentään eri vuonna syntyneitä, mikäli oikein käsitin  smiley6600 Itse olen kiinalaiselta merkiltäni rotta, sinä Asterix olit muistaakseni vuohi? Joten ei huolta  angel Pitäisi melkein perustaa uusi topic aiheesta "Ollaanhan me edes jotenkin erilaisia, eikö niin?"  Grin

Taas yksi härkämies nurkuu mun sähköposteillani... En jaksa enää vastatakaan hänelle.

annaelen

Puu Jänis olen. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #31 : 03.02.2007 20:51:51 »

 Wink
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #32 : 03.02.2007 21:45:56 »

Rottako hiljainen?

terv. noususkorppari rotta

Onpa tässä hampaita ja saksia ja saksia lisää rapusillaan!
Kai niitä pitää johonkin käyttää, vaikka sitten kirjoittamiseen...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 04.02.2007 15:30:09 »

Rottako hiljainen?

terv. noususkorppari rotta

Onpa tässä hampaita ja saksia ja saksia lisää rapusillaan!
Kai niitä pitää johonkin käyttää, vaikka sitten kirjoittamiseen...

HljaiSEMPI... verrattuna jänikseen, ainakin serkkuni saa minut puhuttua suohon. Tästähän voisi ihan oman topicin varmaan perustaa...

annaelen

Teepäs se!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Cerenn81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #34 : 16.03.2011 10:04:08 »

Olen itse Kaksonen ja nouseva Scorpioni. "Ongelmallinen" yhdistelmä, useinmiten muille kuin itselleni. Grin
Scorpioni ehkä rauhoittaa, paremminkin tuo laskemmallisuutta Kaksosluonteeseeni, tosin tuoden myös aikamoista tulisuutta luonteeseeni.

Voitte kuvitella millainen on huono päiväni, etenkin muille, kun Kaksosen ja Scorpionin pahimmat puolet yhdistetään.  2funny

Tämä oli mielenkiintoista luettavaa, kun pojallani on sama yhdistelmä Aurinko kaksonen, nouseva skorpioni. Poika on kyllä vasta kolmen, mutta selkeästi huomaa jo molempien merkkien piirteitä.. Ja kuten sanoit, kun tuo yhdistelmä suuttuu, niin pois alta ja äkkiä. Poikani on todella räiskyvä suuttuessaan. Joten vilkkaaseen kaksoseen skorpioni tuo sitä tulisuutta.
tallennettu
larbo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #35 : 21.07.2011 19:36:45 »

Rottako hiljainen?

terv. noususkorppari rotta

Onpa tässä hampaita ja saksia ja saksia lisää rapusillaan!
Kai niitä pitää johonkin käyttää, vaikka sitten kirjoittamiseen...

Huomaa että jok`ikinen tämän threadin kirjoittajista on (ilmeisesti) naisia ,pitääkö nyt kiinalaisetki horoskoopit ottaa mukaan ,hei! mä oon keltainen kosminen siemen!! Onneks härkä merkurius ,härkä mars ,härkä venus ,aurinko härkä tuo maanläheisyyttä.. nouseva skopu varmaan sitten kriittisyyttä ,ja monia muitakin puolia joita täällä on lueteltu.Väitän silti että monet piirteet joista täällä puhutaan ,ja jopa samaistutaan ei liity millään tavalla nousevaan skorpioniin -vaikkakin olen henkinen ihminen ,olen aika kriittinen asioiden suhteen ja koen että ne pitää todentaa ensin kaikesta huolimatta.Nouseva merkki ei ,niinkun ei koko astrologinen kartta ,kuitenkaan määrittele ihmistä kokonaisuutena.  aurinko harka  askendentti skorpioni  kuu rapu  merkurius harka mars harka venus harka  kuunsolmu leijona
tallennettu
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #36 : 03.08.2011 10:36:24 »

Nouseva Skorpioni on juuri tuollainen. Ei juuri omista ajatuksistaan tai tunteistaan juttele.

Jotkut väittävät, että nousevalla Skorpionilla olisi pistävä katse. Joillakin voi olla (esim. sisarellani, joka on myös AC-Skorpioni), mutta toisaalta  askendentti skorpioni voi olla vain cool tai kivikasvoinen. Tunnettuja tämän AC-merkin omaavia julkimoita ovat mm. Grace Kelly ja Vladimir Putin.

Olen noususkorppari ja katsettani on sanottu läpitunkevaksi röntgenkatseeksi, noin taisi olla erään astrologin tekemässä kartassakin katsettani luonnehdittu. Viileän ja rauhallisen näköisenä harvat edes aavistavat omista sisäisitä tunnemyllerryksistäni, noususkorpparin lisäksi aurinkokauriskin voi tuoda olemukseeni viileän ja etäisen henkilön vaikutelmaa.
tallennettu
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #37 : 03.08.2011 13:42:38 »

Rottako hiljainen?

terv. noususkorppari rotta

Onpa tässä hampaita ja saksia ja saksia lisää rapusillaan!
Kai niitä pitää johonkin käyttää, vaikka sitten kirjoittamiseen...

Noususkorppari rottahan minäkin. Mahdatko olla laillani työnarkomaani?
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: