Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakas Venus?  (Luettu 47264 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #75 : 28.06.2009 21:23:05 »

Juu, jotain alkaa kasvamaan noissa aivonystyroissa-mutta annan vahan muhia  Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #76 : 28.06.2009 21:38:00 »



Tässäpä tuli mieleen ja tietämättömänä kyselen, että onko sillä jotain vaikutusta/ merkitystä yhteensopivuuteen miesystäväni kanssa, kun minulla on  venus kalat (6.huone) ja kultani on  aurinko  kalat?  :Smiley Minulla on muutenkin 6.huoneessa (menee kyllä nyt vähän Venuksesta ohi)  jupiter kalat ja 5.huoneessa  ceres kalat sekä  juno kalat  Fisujen kanssa olen aina tullut toimeen, tosin hän on ensimmäinen miespuolinen kala jonka olen tuntenut.  :Smiley

No, eikös se etenkin tuo juno(avioliiton asteroidi tai mikä lie)kaloissa viittaa vähän sinne päin, että kovin kalat olis se haluttu puoliso.
Missäs se sinun mars luuraa? Onko 12 huoneessa mitään = "kalojen huone". Eikös se ollut niin että miehen venusmerkki on hänelle se sopiva kumppani ja sama pätee naisen mars merkkiin.

Hmm...  :Smiley Minulla on mars ravussa 10.huoneessa. Rapu on hänen nousumerkkinsä. Minun nousumerkki  on neitsyt ja sijaitsee huoneessa 12. Hänellä on venus oinaassa... Itse olen  harka  :Smiley
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #77 : 29.06.2009 21:12:39 »

Voi hyvänen sinua Esmiralda....
Lainaus
Mietin, olenko saavuttanut itsekeskeisestä naiseudestani jonkinlaisen feminiinisen ja maskuliinisen harmonian? Toimin naiseuden kautta sydämellä, mutta toimin myös hyvin itsenäisesti ja jopa itsekkäästi. Tasapainoittelen toisten turvallisuuden ja oman turvallisuuden välillä. Kumpikin tärkeitä!
Juuri niin, niinhän tääkin  :rapu:nainen nyt tekee.
Venustakose?
« Viimeksi muokattu: 29.06.2009 21:14:18 kirjoittanut täysikuu » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #78 : 29.06.2009 22:37:33 »

Äh, tuo tuossa sanailussani oli sitä Venuksen ja Marsin keskinäistä vuorovaikutusta.  Cheesy

Yritetäänpäs sitten tasapainoitella! Joskus elämä tuntuu kuin ylittäisi joen kiveltä kivelle hyppimällä, eikä koskaan tiedä mikä on se liukas...ja humpsista!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
HenzQh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Vesivoimaa:)


Profiili
« Vastaus #79 : 01.07.2009 14:15:42 »

Venus sattuu olemaan juuri kohdallani Vaa'assa!
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #80 : 02.07.2009 12:03:54 »

Mietiskelen tässä tuota Junon ja Marsin vaikutusta.. Mulla  juno aspect_con mars kauris 1. huoneessa (lisäksi  askendentti kauris ja  askendentti aspect_con juno ). Eli Kaurismiestä hakisin.. :Smiley  Kuitenkaan en tule alkuunsakaan toimeen Kaurismiesten kanssa, ovat jotenkin liian totisia ja leikkimielisyys puuttuu. Kuitenkin, Kauriissa on se vakaus, luotettavuus ja mahd. myös taloudellinen turva, ne ovat ne ominaisuudet, joita etsin.

Mulla  venus jousimies 11. huoneessa, eli rakkaudessa varmaakin aika leikkimielinen, itseilmaiseva, ehkä vähän omaperäinenkin ja suhteessa oltava huumoria ja naurua! Ja onhan se mun naiseuden merkki, eli Kuu ilmaisevassa, leikkimielisessä, mutta myös tulisessa ja dramaattisessa Leijonan merkissä Smiley Sekä syvempää intuitiota ja keskusteluyhteyden on säilyttävä tiukimissakin paikoissa. Myönnän ihastuessani (silloin kun joskus harvoin satun ihastumaan johokuhun!) olevani aika leikkimielinen ja ehkä flirttailevakin, jos vastapuoli sen sallii.

Kuitenkin, koska mulla on Mars maanläheisessä ja vastuuntuntoisessa Kauriissa, en harrasta yhdenyönsuhteita, vaan mukana on oltava rakkautta ja luottamusta, kun "annan" itseni miehelle Wink  Toisaalta, tuo 1. huoneen Mars tuo aikalailla myös tiukkaa temperamenttia, äkkipikaisuutta ja kärsimättömyyttä, vaikka muuten Kauris-Mars onkin aika vakaa sijainti.

Miehellä  venus vaaka 2. huoneessa eli naisellisuus ja hienostunut käytös vetoaa - mitähän v*ttua tuo äijä sitten mun kanssa tekee Cheesy  Toisaalta on  kuu vesimies 5. huoneessa, eli kumppani saisi olla hiukan "outo". Omaperäisen, aikaansa edellä olevan kumppanin kanssa mies kokee itsensä tasaveroisimmaksi. Miehen  mars neitsyt 1. huoneessa ja huomaan, että meidän tavoissa on aika paljon samaa (molemmilla Mars 1. huoneessa ja maamerkissä sekä lisäksi asteentarkka  mars aspect_tri mars ).

Miehen planeetat osuvat aika suurelta osin mun kartan 8., 9. ja 10. huoneisiin, muistaakseni miehen  kuu aspect_con jupiter löytyy mun 1. huoneesta ja  mars 7. huoneessa. Kun taas mun kartan  jousimies -stellium osuu miehen kartalla hyvin pitkälti 4. huoneeseen - järjetön ja hyvin tunteellinen suhde? Huh
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #81 : 02.07.2009 12:11:21 »

Nyt tarvitaan oikein mestarimetsästäjä Kauriiksi sinua pyydystämään, aurinkojousimiestä ja vieläpä venuskin siinä! Kuulostaa mielenkiintoiselta. Ehkäpä vakiinnut vasta vanhempana, jousimiehellähän on aina itsensäkin kanssa täysi työ pysytellä nahoissaan.... Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Celesten
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #82 : 02.07.2009 15:44:36 »

Mulla on nousuvaaka, mutta siihen taitaakin jäädä venuksen seikkailut mun kartalla...

Venus on leijonassa, ja uran 10. huoneessa, Wink; allekirjoitan näkyvä naiseuteni on hyötynä työllisyyskentällä...

Muuten ei ole mitään härässä tai vaa'assa, joten naiseuteni on lähinnä ulkoinen illuusioo.. ja mielen tarve kauneuteen (kauneuskäsitys - harmonia *venusmaisesti*). Kiss Smiley =D
 smitten
tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #83 : 02.07.2009 19:11:54 »

Itselläni  venus jousimies 2.huoneessa yhtymässä Uranukseen, suosin pikapanoja ja kaikenlaista kiiltävää. Cheesy
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #84 : 02.07.2009 21:53:56 »

Kiitävää, siis ohitsekiitävää vai kiiltävää?  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #85 : 02.07.2009 23:10:16 »

Nyt tarvitaan oikein mestarimetsästäjä Kauriiksi sinua pyydystämään, aurinkojousimiestä ja vieläpä venuskin siinä! Kuulostaa mielenkiintoiselta. Ehkäpä vakiinnut vasta vanhempana, jousimiehellähän on aina itsensäkin kanssa täysi työ pysytellä nahoissaan.... Wink

Smiley  Noh, olen kyllä tosiasiassa varsin sitoutuvaa tyyppiä, johtuneeko sitten siitä, kun mun DC:n hallitsija löytyy 7. huoneesta. Hankala pyydystää ja lähestyä kyllä, ainakin noin suhdemielessä (tuppaan olemaan vähän epäluuloinen kaikkia iskijöitä kohtaan), kaverimielessä olen aika helposti lähestyttävä. Mutta kun toisesta on otettu selvää ja luottamus saatu alulle, niin sitten sen jälkeen sitoudun täysillä, rakastan kybällä ja olen lupausteni arvoinen - en tosin muutenkaan osaa valehdella/olen erittäin huono valehtelija Tongue  Jos en tykkää tai en koe, että suhde etenee mihinkään suuntaan, lähden samantien kävelemään ja etsimään jotain parempaa.

Onko se sitten tuo  askendentti aspect_con juno kauris se, joka pakottaa olemaan "puolisoainesta", sitoutumaan Huh  Sekä tuo  juno aspect_con mars kauris tuo rakkaussuhteisiin osaltaan sitoutumista. Kun en minä reppana yhdenyönsuhteita harrasta, vaikka tuo Venuksen sijainti onkin levottomassa ja sitoutumiskammoisessa Jouskarissa Huh  En tierä..

KAuneudentajua sinällään on mulle siunaantunut, tykkään suunnitella sisustusta ja esim. suunnitella uusia vaatekokonaisuuksia ja pukeutumisteemoja Smiley  Tosin ainakaan vaatteissa ei näitä tule käytettyä, vaan pukeuden oikeastaan aina aika sporttisiin vetimiin - tyypillistä  venus jousimies -tyyliä Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Norna
Vieras
« Vastaus #86 : 02.07.2009 23:48:46 »

 Minun Venus Härässä on tietysti aika maallinen sijainti, pidän kauniista asioista  Kiss ja varmasti siihen liittyy myös rehellisen maanläheisen rakkauden kaipuu, jos ei saa kouriintuntuvuutta niin ei myöskään kauaa jaksa kiinnostaa. Myöskään pelien pelaaminen ei ole mun juttu ollut oikein koskaan -hiiriä metsästäviä kissoja ei ole siis näkynyt, on vain hemmottelusta laiskistuneita sylikissoja  Cool. Venus Härässä on lojaali sijainti, kuitenkin äkillisiä muutoksia tuo tullessaan venus  aspect_opp  uranus.
 Tajusin nyt että Venus 9. huoneessa on varmasti ajanut tielleni kaikenlaisia uskontojen tai elämäntapojen kannattajia, se tietysti on omiaan myös laukaisemaan kiinnostuksen tyyppeihin joissa on jokin ns henkinen syvyys. Jollain tavoin myös elämäni tärkeimmät ihmiset ovat jotenkin esteetikkoja tai taiteellisia. Hih ja rakkaus on muuten saanut minut usein innostumaan opiskelusta!

 Meneillään transiittina  mars  aspect_con keskitaivas  aspect_con  venus -joo.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #87 : 03.07.2009 13:00:58 »

Minun Venus Härässä on tietysti aika maallinen sijainti, pidän kauniista asioista  Kiss ja varmasti siihen liittyy myös rehellisen maanläheisen rakkauden kaipuu, jos ei saa kouriintuntuvuutta niin ei myöskään kauaa jaksa kiinnostaa. Myöskään pelien pelaaminen ei ole mun juttu ollut oikein koskaan -hiiriä metsästäviä kissoja ei ole siis näkynyt, on vain hemmottelusta laiskistuneita sylikissoja  Cool. Venus Härässä on lojaali sijainti, kuitenkin äkillisiä muutoksia tuo tullessaan venus  aspect_opp  uranus.

Kuulostaa varsin tutulta Smiley  Miehellä Venus 2. huoneessa, eli härkämäisyyttä löytyy. Tosin hänellä  venus vaaka . Rakastaa kauneutta, on erittäin kiinnostunut mm. sisustuksesta ja arvostaa luksusta - välillä ostelee kaikkea (liian) kallista ja hienoa Cheesy  Tosin pukeutuu aika arkisesti, kauneudentaju ilmenee lähinnä kotiin ja sisustuksee liittyvissä asioissa. Nauttii "makeasta elämästä" ja hemmottelusta, hyvä ruoka/juoma, halittelu, rentoutuminen, kosketus ylipäänsä. Ei siedä lainkaan pelurinaisia, on sitoutuvaa tyyppiä - osasyy varmaan se, kun herran DC:n hallitsija on 4. huoneessa, koti siis lähellä sydäntä. Pitkälti parisuhdeihminen, myönsi että etsii rinnalleen naista, jonka viereltä voi herätä joka aamu kun olimme vielä kaveriasteella (voin sanoa, että teki vaikutuksen!) Smiley  Vähän epäluuloinen uusia tuttavuuksia kohtaan, mutta sitten kun luottamus herää, on luottamuksen arvoinen ja rakastaa täysillä Smiley

Sorry vuodatus, olen vain tällä hetkellä niin onnellinen, kun tapasin ko. herran. On aina halietäisyyden päässä, turvallinen olkapää ja kuuntelija, mutta samalla antaa mun toteuttaa itseäni täysillä - mikä on elintärkeää näin moninkertaiselle Jouskarille smitten

Niin, ja miehen Venus tekee aspekteja:

 venus aspect_tri kuu
 venus aspect_tri jupiter
 venus aspect_squ neptunus
 venus aspect_tri chiron
 venus aspect_tri keskitaivas
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #88 : 03.07.2009 13:54:35 »


Täällä  venus kauris h4 aspect_tri pluto neitsyt h12

Ilmeisesti tarvitsisi jonkinlaisen peruskallion
jolle voisi rantautua niistä syvistä vesistä:
Intensiivisyyttä, pyytettömyyttä,
(pinnanalaista) intohimoa ja kohtalonomaisuutta..


http://www.youtube.com/watch?v=WzU62wgOu7g
-On niin tiiiiivistä että!







tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #89 : 20.07.2009 11:15:08 »

Tätä jäin miettimään:

Venus neliö Mars
***
Tarkka: 22.7.2009
Alkaa: 20.7.2009 Päättyy: 23.7.2009
Ellet todella nauti siitä mitä tänään teet, tulet kyllä huomaamaan sen kehnona fiiliksenä ihmissuhteissa tai parisuhteessa. Et voi nauttia siitä mistä luulit nauttivasi.

Kun Ap-kartallani nuo kaverukset olivat kauniissa yhtymässä ja nyt erkaantuneet neliöön, niin miten ne toimivat keskenään? Tuo juttu ylhäällä on vähän ympäripyöreää ja tuntuu kuin Sepolla olisi mielikuvat olleet vähissä. Mutta näinhän sen pitää olla, kun Seppo ei voi satsata siihen, miltä tämän neliön ympäristö näyttää. Se pitää tulkita itse. Ja se on ihan hauska haaste!

Eli molemmat ovat siirtyneet Kaksosiin. Ja lisäksi Mars on neliössä Kuuhun, niin kyllähän se kaikki koskee tätä kotielämää, jossa monenlaista keskustelua käydään ja vähän kamppailua kodinkin suhteen. Huonekin on 7. Minä haluan remonttia, ukko ei. Tässä Venukseni katselee rapistunutta ympäristöä. Minä haluan pitää serkkuani kylässä, ukko ei. Minä haluan olla kotona, ukko haluaa käydä siellä sun täällä. Mutta kuten Kaksonen asiaa hoitaa, niin keskustelua käydään.

Kyllä siinä on taas pysähdytty katselemaan näitä olosuhteita, ukkoni ja mä! Mutta muuten on ihan hyvä olla.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: