Äänestys
Kysymys: Mitä raha sinulle merkitsee?
Välttämätön asia - 34 (47.9%)
Paljon, rakastan rahaa!!! - 7 (9.9%)
Ei mitään, en kaipaa mammonaa - 5 (7%)
En oikein tiedä - 7 (9.9%)
Enemmänkin sitä voisi olla - 18 (25.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 50

Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä raha sinulle merkitsee?  (Luettu 19706 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« : 31.01.2006 09:05:32 »

Mitä raha sinulle merkitsee? Oletko tuhlaaja vai pihi vai siltä väliltä?
Mikä kartalla voisi kertoa noista asioista?

Itse olen tyytyväinen tuloihini vaikka ne ovatkin varmaan alle yleisien keskitulorajojen. En kaipaa ylimääräistä rahaa, kunhan on koti ja mukavia ihmisiä ympärillä  Smiley
Ainoa asia johon mielelläni tuhlaisin kunnolla on matkustelu. Maailmassa on monta paikkaa johon matkustaisin mielelläni ja siihen tarvitaan rahaa. Itselläni on aina oltava säästössä jonkun verran rahaa pahan päivän varalle Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 31.01.2006 12:16:10 »

Minulle raha on välttämätön materialistinen asia täällä maan päällä. Rahasta tulee olla kiitollinen, oli sitä miten paljon tai vähän tahansa. Rahaa ei minusta tule kieltää muttei myöskään himoita. Siitä tulee olla valmis päästämään irti hetkeneä minä hyvänsä, kuten mistä muusta materialistisesta seikasta tahansa.

Itse elän 500e kuukausituloilla, enimmillään olen saanut elämäni aikana rahaa 840e kuussa. Ei kuulosta paljolta, mutta 500e riittää tällä hetkellä tarvittaviin menoihini (vuokra, puhelinlasku ja bussikortti) niin, että rahaa jää myös ruokaan ja pieneen itsensä ilostuttamiseen, olipa kyseessä sitten uusi sarjakuva, uudet sukat tai levy suklaata. Isompia ostoksia, jotka maksavat tyyliin 30e tai enemmän, minulla ei ole varaa kovinkaan usein, mutta tarvittaessa en murehdi hintaa vaan luotan siihen, että minulla riittää rahaa. Tämä on kuitenkin jotain sellaista, jota todella tarvitsen. Esimerkkinä vaikka uuteen kotiin muuttaminen, jonka jälkeen piti ostaa melkein kaikki uusiksi (entisessä asunnossa lainasin kämppiksen tavaroita). Menin ja ostin 40e hintaiset verhot, koska en itse pysty ompelemaan verhoja missään ja ne olivat ainoat fiksunnäköiset, mieleiseni verhot. Nyt tarvitsisin uudet housut, sillä kaikki omistamani housut (1 hyvät housut ja 2 huonommat) alkavat riksahdella rikki.

Luotan kuitenkin siihen, että rahaa tulee kun tarvitsen sitä. Nyt on esimerkiksi sellainen tilanne, että työsuhteeni oltua katkolla päivän vuoden vaihteen takia en saakaan palkkaani kuukaudelta vaan 7 päivältä. Vuokranmaksupäivä on ylihuomenna, eikä minulla ole siihen rahaa. Ainoa toivoni on, että työvoimatoimisto käsittelee pyynnöstäni ylläpitokorvaushakemuksen ja ehtii laittaa rahat maksuun ennen vuokrapäivää.... Shocked
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #2 : 31.01.2006 14:02:45 »

Välttämätön asia.
Tosin raha ei tee onnelliseksi, mutta sitä kyllä tarvitaan.. Itse en tykkää lainailla rahaa keneltäkään enkä ahnehdi rahan kanssa Smiley
Jos olisin rikas laittaisin varmaan rahaa hyväntekeväisyyteen ja niille jotka sairastavat jotain tautia ja esim. keskoskaappien hyväksi !  smitten
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3 : 31.01.2006 15:06:24 »

Välttämätön asia Smiley

Olo on levollinen,kun rahat riittävät asumiseen ja elämän perustarpeisiin.
Ei enää tarvitse kieltäytyä mieluisista asioista rahan puutteen vuoksi. Cheesy

En pihtaile,mutten syydä turhuuteenkaan.Autan mielelläni myös muita varojeni mukaan.Muistissa on vielä,miten kipeästi ole muitten apua aikoinani tarvinnut.
Aina jostain löytyi auttava käsi. smitten
tallennettu

remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #4 : 31.01.2006 22:26:49 »

Mitenkään ei voi ilman rahaa elää.Raha rauhoittaa mutta ei tuo onnea.
Eli pakostakin sitä on oltava ja sitä on hankittava Sad
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5 : 31.01.2006 22:46:37 »

Minulle raha on välttämätön materialistinen asia täällä maan päällä. Rahasta tulee olla kiitollinen, oli sitä miten paljon tai vähän tahansa. Rahaa ei minusta tule kieltää muttei myöskään himoita. Siitä tulee olla valmis päästämään irti hetkeneä minä hyvänsä, kuten mistä muusta materialistisesta seikasta tahansa.

Luotan kuitenkin siihen, että rahaa tulee kun tarvitsen sitä.

Hei "AthaMaarit"


Sinulla on oikea asenne elämään.
"Rahaa tulee, kun tarvitsen sitä."    angel

Näinhän tämä juttu toimii.



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
mammamma
Vieras
« Vastaus #6 : 01.02.2006 09:47:06 »

Välttämättömyyshän se on, muttei sitä tavallisella duunarilla koskaan liian paljoa ole... enemmällekin olis käyttöä
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #7 : 01.02.2006 11:53:45 »

Välttämättömyyshän se on, muttei sitä tavallisella duunarilla koskaan liian paljoa ole... enemmällekin olis käyttöä

Samma här  Undecided
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
minskamins
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #8 : 01.02.2006 13:04:20 »

Lottovoittoo täs oottelen. Kyl löytys monta asiaa ko tarvis korjata yms.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #9 : 01.02.2006 13:38:42 »

Ehdottomasti tarpeen, ei ilman rahaa tule toimeen, tai no tulee :Smiley mutta heikosti..mulle rahassa on tärkeetä että saan pitää katon pään päällä ja lapsille on aina ruokaa ja lämmintä vaatetta eli perusasiat on kunnossa, mut materialisti en ole, olen tosi tyytyväinen siitä mitä olen nyt saanut vähäisillä tuloilla aikaan  smitten jos tulisi isompi summa jostain varmaan menis sormi suuhun crazy2  2funny
tallennettu
Annaz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #10 : 01.02.2006 14:14:44 »

Turvallisuutta, niin kauan kun pidän itse elintasoni yllä, voin myös päättää asioistani. Minun tuloni luo turvaa myös läheisilleni

-a-
tallennettu

Juuri näin olen halunnut elää.
Ei hukattua hetkeä,
täysi tunne seurana.
Olen tässä, olen nyt..."
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #11 : 02.02.2006 06:35:15 »

:Smiley

         Eihän tässä niin mitään.  Shocked

          Joku aina kuitenkin :

A N N A  M U L L E  T Ä H T I T A I V A S   aurinko  jupiter  kuu  mars  merkurius  neptunus pluto
                2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #12 : 02.02.2006 07:43:28 »

Välttämätön asia tänä päivänä, vaikka olen kyllä monesti miettinyt miten voisi elää niin, että se ei sanelisi mitä pitää tehdä  :DOlisi ihana kun voisi elää ilman rahaa ettei aina tarvitsisi muistella kaikkia säännöllisiä menoja eli ei olisi sidottu mihinkään, vaan voisi kaikessa rauhassa elää ja tehdä mitä haluaisi  ;DEn ole hirveä ostelija ja menen kauppaan vain kun tarvitsen jotakin, mutta silti olen monesti miettinyt miksi ihminen kerää hirveästi ympärilleen kaikenlaista krääsää, vaikka ei todellisuudessa edes tarvitse sitä  idiot2
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Valo
Vieras
« Vastaus #13 : 09.03.2007 12:14:55 »

Tämä on aihe joka on pompannut esiin itselläni ja kaivelin näitä vanhoja ketjuja..
Ja jos tästä jatkan niin se merkitsee energiaa jota voi muovata kuten kaikkea muutakin, jalostaa ja vaihtaa. Ennen se oli tärkeämpää kuin se mitä tekee, sitten se pelotti että se hallitsee, ja nyt se on yksi keinoista tehdä asioita tai olla tekemättä. Ihan kuin valitsemansa työ on keino ilmentää itseään.

Näen sen myös niin että mieleni päällä oleva hanke toteutuu (jos se on aito valon hanke kaikkeuden parhaaksi) ja silloin raha energiana liittyy viemään asiaa eteenpäin eli saan rahoitusta. Myös jos laitan rahaa kiertoon ja teen sillä aitoa tekoa kaikkeuden parhaaksi se myös runsauttaa, joko palaamalla tai menemällä sinne missä se voi olla hyväksi.

Raha ei tuo onnea jos sen omistamisen olettaa sitä tuovan, sillä pitää tehdä jotain, muovata ja laittaa kiertoon. Eikä se elämän runsaus ole rahaa tietenkään.

Käytän rahaa vain siihen mitä tarvitsen, enkä aina silloinkaan koska laitan tavaraa niin paljon kiertoon että kaikkeus järkkää takaisin sitä mikä on tarpeen. En hanki rahalla mitään olematonta krääsää. Uranus kakkosessa voisi merkitä yllättäviä muutoksia talousasioissa, mikä kyllä pitää kohdallani paikkansa, rahantuloon ei ole ikinä voinut luottaa. Säästössä ei oo juurikaan, tarvittaessa se raha kyllä löytyy kun on sen aika.

Mitäs muuta, en nyt keksi.
« Viimeksi muokattu: 09.03.2007 12:20:26 kirjoittanut Valo » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 09.03.2007 12:16:59 »

Onneks on kakkosessa Merkkari ja Aurinko, kun vitosessa Saturnus ja Chiron, know what I mean.  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: