Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Puer-tyypit  (Luettu 23043 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #30 : 03.08.2006 18:10:44 »

tarkoittaako puer-ilmiö välttämättä sisäistä vastuutomuutta...voiko joku olla vain ulkoisesti puer?

esim en tiedä minkälaisia kyseiset ihmiset ovat ottamaan vastuuta oikeasti (enkä väitäkään tietäväni), mutta ainakin herroista michael jackson ja michael monroe saa vaikutelman että ovat ikuisia poikia.monroen haastattelun kerran tv:ssä näin, niin se oli jotenkin hauska, koska hänellä oli nelikymppisenä siinä jotain kimaltelevia leluja mitä räpelteli käsillään kuin pieni poika ja myös ulkoasu oli niin mielikuvituksekas.hih, miksei myös andy mcCoyn voisi heittää samaan "kastiin" vaikutelmansa perusteella.

Itse en Monroeta osaa mieltää puer-tyypiksi mitenkään. Ulkoisestihan hän on hyvin kaksosmainen, josta välittyy tietty vilkas, poikamainen mielikuva. Mutta kun miettii että hän on koko elämänsä omistanut musiikin tekemiselle, huolimatta siitä kuinka paljon/vähän menestystä on kulloinkin tullut, on vaikutelma henkilöstä joka ei halua sitoutua melkoisen kaukana. Käsittääkseni hänen ihmissuhteet ovat myös melko pitkäaikaisia olleet. En tietenkään tunne häntä henkilökohtaisesti, mutta piti toki päästä lausumaan oma eriävä mielipide. Wink Andyn puuhia en ole niin tarkasti seurannut, Jackson puolestaan on minusta pikemminkin esimerkki siitä mitä tapahtuu kun henkilö vedetään liian nuorena mukaan viihdemaailman pyörteisiin - jopa monilla aikuisilla on vaikeuksia kestää sitä. Sad
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #31 : 06.07.2009 17:09:15 »


Palataanpas aiheeseen...

Eli, kiitoksia vastauksista.

Aikaa on kulunut ja omatkin ajatukset vastuunotosta ja vastuuttomuudesta jollaintapaa muuttuneet.
En jaksaisi vääntää kättä siitä mikä on vastuunpakoilua. Lapsien teko vai lapsettomuus. Se ei ollut aloituksen idea alkuunkaan.

Uskon että jokaisella meistä on oma vastuunsa, johon tulisi kasvaa. jopa itsestään täytyisi kantaa vastuuta. Enkä tarkoita nyt vastuuta itsestä ennen lapsientekoa. Itsensä voi vallanhyvin sivuuttaa ja laiminlyödä samalla kun kasvaa vastuuseen perhe-elämästä tai lapsista.

Olen käynyt kovan koulun muutaman vuoden sisällä. Saturnuksenpaluu sekä kovat ja pitkäaikaiset pluton pommitukset henkilökohtaisille planeetoilleni.

Kokemusten myötä yhä mielenkiintoisempi aihe.  Undecided

Mustavalkoisuus hävinnyt tuhkana tuuleen.

Oma vastuuntunto/ kyky kantaa vastuuta on joutunut avioeron, yksinhuoltajuuden,  lapsen sairauden ja vanhempien menetysten jälkeen ikäänkuin tilaan jossa toimitaan ja saatetaan asioita loppuun ja sysätään uusia liikkeelle, kyselemättä onko pakko jos ei haluu...

Ehkäpä ihmisen henkinen kehitys viitoittaa tietä tässäkin asiassa, kuinka vastuuseensa kasvaa...?
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #32 : 09.07.2009 12:26:58 »

Allekirjoitan edellisen kirjoitukse Isolla Sydämmellä!

Meruska
 smitten smitten
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #33 : 09.07.2009 13:05:40 »


Oma vastuuntunto/ kyky kantaa vastuuta on joutunut avioeron, yksinhuoltajuuden,  lapsen sairauden ja vanhempien menetysten jälkeen ikäänkuin tilaan jossa toimitaan ja saatetaan asioita loppuun ja sysätään uusia liikkeelle, kyselemättä onko pakko jos ei haluu...

Ehkäpä ihmisen henkinen kehitys viitoittaa tietä tässäkin asiassa, kuinka vastuuseensa kasvaa...?

Tämähän se on tyypillinen tapa kasvaa vastuuseen. Olen tosin nähnyt tapauksen, joka luikkisi karkuun tässäkin tilanteessa, hänestä olen kirjoittanut tässä samaisessa ketjussa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Asterix
Vieras
« Vastaus #34 : 19.07.2009 19:02:10 »

Hyvä lukea uudelleen näitä vanhoja aiheita ja mitä sitä onkaan tullut aikaisemmin valehdeltua.. Grin 2funny

Niin, että muita olen haukkunut ja itte olen..   Grin 2funny

Minähän olen suorastaan täydellinen vastuunpakoilija pueri
ja menen aina sieltä, mistä aita on matalin ja kun kukaan ei huomaa.. angel

 aurinko merkurius kaksosetkuu vesimiesaskendentti skorpioni...
  uranus aspect_tri merkuriusuranus aspect_squ venusuranus aspect_opp chiron Uranukseni on siis Vaa'assa ja 10.huoneessa, joten aika epeli ainakin töissä. :Smiley  Tongue

Ja vtut minä mitään kersoja tee, parempi, että miehellä on tenavat jo omasta takaa
jonkun sellaisen kanssa, joka tykkää lisääntyä, so, voin leikkiä niiden kanssa
ja ottaa vain kaiken kivan ajan
ja kun ne ovat likaisia ja väsyneitä, niin voin lähettää ne äitinsä luo
ja alkaa leikkiä isukin kanssa, eh.. Tongue Cheesy

No jos ei töitä tarvitse tehdä, niin vtut, en tee
-tehköön joku muu ja antakoon rahat minulle. Grin 2funny

Mitä..?! Laskuja..?! Mitä ne on..?
Mitä, pitääkö niihin laittaa omaa henkilökohtaista rahaa palamaan..?! Shocked
Mahdat vitsailla..? Cheesy 2funny

Uskollisuus.. ööh.. -kyllä minä olen uskollinen. angel
Uskollisuus = olen kerralla vain yhden miehen kanssa sillä hetkellä,
enkä kerro sille tyypille, jos minulla on (joskus) joku toinenkin.. :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #35 : 17.11.2013 23:37:15 »

Minä olen jonkinlainen antipuella sitten Smiley
Huolimatta siitä että kartta varmastikin yhtäkkiä puhuisi sitoutumiskammoisen ja ikuisen vastuuttoman kakaran puolesta  :Smiley
Lapsesta asti kantanut vastuuta, ja ollut itsenäinen ja omatoiminen ja luotettava ja sanansa pitävä.

Suorastaan  neptunus uhrautuva  buck2
Mutta, nousuolmu  rapu 7, varmaan se siis menee ihan oikein, viis veisataan  vesimies oinas jousimies vaikutuksista  :Smiley

tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: