Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä näköiseksi arvioisit edellisen?  (Luettu 37076 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« : 18.04.2010 23:15:44 »

Eli tämmöinen leikki Tongue

Minkä näköiseksi arvoisit edellisen keskustelijan?

Jos on jo tavannut jonkun täältä ja hän sattuu
kohdalle niin voi miettiä, millaiseksi oli kuvitellut
hänet ennen tapaamista :Smiley

Saa kertoa jotain itsestään, mm. harrastuksia
tai mielenkiinnonkohteita, jos haluaa hieman
avittaa.. Tai sitten voi jättää vaikkapa pelkän
nimimerkin/ allekirjoituksen/ profiilikuvan varaan Wink

Ja on sallittua tulla uudelleenkin mukaan, eli ei
ole kertakäyttö vuoroja!
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #1 : 18.04.2010 23:25:34 »

Hih tosi kiva ketju =)

Jollain tapaa olen kuvitellut sinut sellaiseksi suhteellisen selkeä piirteiseksi, mutta samalla myös sellaiseksi erittäin nuoren näköiseksi. Ikääsihän en tiedä, mutta veikkaisin, että alle 30, ehkä 26.
Vinkeä hymy ja jostain syystä sellaiset olkapäille ulottuvat hiukset, joko punertavat tai ruskeat. Vartalolta sellainen aika normaalikokoinen.

Että sellainen mielikuva täällä =)

En taida itsestäni sanoa nyt mitään. 
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #2 : 19.04.2010 19:14:08 »

23v
tummat pitkät hiukset, ei kiharaa
siniset silmät
 Smiley
(arvailua)
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 19.04.2010 20:31:15 »

I-Ronia on minusta hoikka, päälle parikymppinen, tummanpuhuva ihminen. Ei mitenkään pahaenteisen tumma vaan mystisesti tumma. Varmaan tummat hiuksetkin. Onko sinulla vahvat kasvonpiirteet, esim. poskipäät?

Kynsilakkaa ja omalaatuista räväkkyyttä!
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #4 : 19.04.2010 21:19:16 »

I-Ronia on minusta hoikka, päälle parikymppinen, tummanpuhuva ihminen. Ei mitenkään pahaenteisen tumma vaan mystisesti tumma. Varmaan tummat hiuksetkin. Onko sinulla vahvat kasvonpiirteet, esim. poskipäät?

Kynsilakkaa ja omalaatuista räväkkyyttä!

tjoo, ennen raskauskilojen rantautumista hoikempi Tongue
mutta juu, päälle parikymppinen (32)
poskipäät on mielestäni "korkeet"

poistelin kuvan -nou riisön Smiley

mettään menin minäkin Smiley
« Viimeksi muokattu: 19.04.2010 22:25:57 kirjoittanut I-Ronia » tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #5 : 19.04.2010 21:22:58 »

Ratkaisu on hyvin samannäköinen kuin yks vanha koulukaveri (joka on myös  neitsyt).

Kirjoitustyylin perusteella ajattelin ensin sellaiseksi animehippiäiseksi ja mahdollisesti alle 18v. ikäiseksi Grin

Mutta sitten logiikka kosahti kun "paljastui", että Ratkaisulla on jo jotain opintoja takana, eli ei voi olla ihan niin nuori.

 Grin Noh, ikää 22 ja no, en tiedä olenko ihan mikään animehippiäinen, pukeudun joka päivä niin eri tavalla, että ei tuosta tyylistä oikein osaa sanoa. Mutta olen kyllä aika nuorennäköisenä pysynyt, kun minua luullaan 15 vuotiaaksi pikku siskokseni, mutta väliäkös tuolla.  Grin En tosiaan hirveästi mieti sitä miten vanhan kuvan itsestäni annan, joten en pelkää vaikuttavani nuorelta tai teiniltä. Välillä näytän enemmän ja välillä vähemmän teiniltä =)

AthaMaaritista niin ensimmäinen mielikuva on sellaisesta kolmenkympin hujakoilla olevasta naisesta, joka pukeutuu ehkä hiukan tummasävyisempiin vaatteisiin, mutta ei kuitenkaan välttämättä mihinkään gootti/hevi tyylisiin vermeisiin. Pitkähköt hiukset ja nätti hymy, elävät silmät =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #6 : 19.04.2010 21:30:53 »

Onpas kiva ketju.  Grin

AthaMaaritista on sellanen kuva, että suunnilleen 27, goottihenkinen, mustat pitkät suorat hiukset, synkähkö ehkä, mutta syvällinen.
Ratkaisun kuvan taas nähneenä en voi sanoa.. Samoin I-Ronian..
Elwynistä taas on sellainen vahva mielikuva n.160cm nainen, pyöreät lempeät kasvot (en tiedä vaikuttaako tuo avataari  Grin ), hmmm ikä ehkä siinä kolmenkympin hujakoilla.
Suljinin viesteistä hehkuu aina sellaista pirteyttä ja iloisuutta ja veikkaisin jotain energisen oloista ihmistä.  Smiley ulkonäöstä.. hmm.. sellainen pienirakenteinen ihminen, ehkä hieman punertavat hiukset.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 19.04.2010 21:49:04 »

Ave on pieni ja siro ujosti hymyilevä blondi, joka vaipuu mietteliään näköiseksi,
kun joku kertoo jotain. Cheesy Siro ja suora nenä.  Kiss
Tämä on mun mielikuva sun kirjoituksista ja siitä hassun söpön sessen kuvasta
-lemmikeillä on tapana muistuttaa omistajaansa. Cheesy Grin 2funny

MUOKS. Eläväiset silmät ja ikää noin...25 ?
« Viimeksi muokattu: 19.04.2010 21:52:32 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #8 : 19.04.2010 22:10:58 »

He hei, tosi kivoja heittoja kaikilta! Mun iänhän tosiaan pääsee kyyläämään profiilista, eli ei ollut vaikeaa arvata Grin Jos näkisitte minut kasvoista kasvoihin luulisitte minun täyttäneen ehkä juuri ja juuri 18 vuotta eli Ratkaisu, otan osaa! Grin

En minä nyt tiedä olenko niin kauhean synkeähenkinen, en oikeastaan kuulu pukeutumiseltani(kaan) mihinkään tiettyyn genreen. Lempivärejä ovat musta, kirkas vahva pinkki ja limen vihreä vaatetuksessa. Niittinahkakynsikkäät tosin löytyy, ne ovat ihan mun suokkarihanskat pörröisten limenvihreiden sormikkaiden kanssa pidettynä! askendentti :kauris:na ja  aurinko :oinas:na pidän erityisen paljon uniformutyyppisistä vaatteista, eteenkin takeista. Tukka on punainen ja peruspituinen. Musta ei minulle käy, olen niin kalpea luonnostani - paitsi talvella, kun perussuomalainen iho ähöttää punaisena  Grin

Muuten, minulla on aina päällä hame. Housuja olen käyttänyt viimeiset 5 vuotta vain kotioloissa rentoillessa.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2010 22:22:02 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #9 : 20.04.2010 07:13:53 »

Elwynista tulee mieleen punatukkainen haltija Cheesy Nimi muistuttaa mielestäni jotakin taruolentoa, ehkäpä juuri sitä haltijaa tai haltijatarta Smiley
Punaiset hiukset, valkoinen iho, sirot kasvonpiirteet ja pitkät raajat. Silmät ovat unenomaiset, viisaat mutta herkät.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #10 : 20.04.2010 08:31:14 »


Pakko tänne väliin vielä huikata Elwynistä…kun oma päänsisäinen  Lips Sealed kuvani hänestä on ihan eri kuin se, mitä hän kirjoittaa.
Näen hänet aina sirona, entisajan kaunottarena..tyyliin..hm..joku vahvempi versio Audrey Hepburnista, mutta tekstejä lukiessani saankin joskus kuvan hyvin vahvasta persoonasta…ei mitään Audreyn herkkyyttä…kaunotar kuitenkin…mutta hyvin persoonallisella tyylillä.

Artemis…vahva naisellisuus, rajunkin oloinen.
Reipas, ulkoilma- ja luontoihminen.
 Vahvarakenteinen urheilija.
 Hyvä luusto ja lihaksisto, vahvat kasvonpiirteet…

Hiukset voisivat olla tummat, puolipitkät, hieman villit.
Silmät vakaasti toista katsovat…ehkä siniset…vahva nenä ja korkea otsa…

Saattanee mennä oikeasta ihan persuuksilleen…mutta mielikuvani kuitenkin…
 Smiley
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #11 : 20.04.2010 10:07:40 »

Voi, ei ole vahvaa lihaksistoa eikä luustoa. Enemmänkin linnunluinen ja hintelä  Grin ja vaalea tukka  Smiley

Mutta liikun kyllä paljon ja nautin luonnosta Smiley
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #12 : 20.04.2010 10:28:46 »

Voi, ei ole vahvaa lihaksistoa eikä luustoa. Enemmänkin linnunluinen ja hintelä  Grin ja vaalea tukka  Smiley

Mutta liikun kyllä paljon ja nautin luonnosta Smiley

Hih…jännä miten eri kuvan sitä päässään voi toisesta saada. Cheesy

Luo mielikuvissaan ihan omannäköisen kuvan.

Olen sen ihan käytännössäkin huomannut…olen kirjoitellut joidenkin ihmisten kanssa ensin pitkään, luonut mielikuvani hänestä ja kun olen tavannut…
Ihan toisenlainen, toisenoloinen-näköinen kuin olin kuvitellut.

Oma mielikuvitus, johon on täytynyt sekoittua vanhaa koettua tietoa, muistikuvaa jostakin samantapaiseen henkilöön liittyvästä omakohtaisesta tapahtumasta ja siltä pohjalta alkaa rakentamaan omaa mielikuvaa.
Mielenkiintoista.
 Smiley
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13 : 20.04.2010 13:09:41 »

Ave on pieni ja siro ujosti hymyilevä blondi, joka vaipuu mietteliään näköiseksi,
kun joku kertoo jotain. Cheesy Siro ja suora nenä.  Kiss
Tämä on mun mielikuva sun kirjoituksista ja siitä hassun söpön sessen kuvasta
-lemmikeillä on tapana muistuttaa omistajaansa. Cheesy Grin 2funny

MUOKS. Eläväiset silmät ja ikää noin...25 ?

Heh, osittain osuu kyllä hyvin yksiin.  Grin Mulla on vähän niinkuin kahdet kasvot, se pieni söpö tyttö ja sitten se vakavanaamainen neiti ylpeä. Niinhän sitä sanotaan, että hyökkäys on paras puolustus jos on epävarma..  Tongue
Blondi en ole koskaan ollut, tällä hetkellä ihan au naturel ruskea. Siro kyllä, mutta pituutta taas löytyy.
Ja ikää on vielä pikkasen vähemmän kuin 25.  Smiley
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #14 : 20.04.2010 15:01:21 »

Mä voisin kommentoida vaikka Sashaa Grin Sasha on kyllä hyvin tarkkaan täällä itseään luonnehtinutkin jo, mutta tässä minun mielikuvani: hoikka, päälle 30, lyhyt 160-165cm, puolipitkät vaaleat? hiukset, sopusuhtainen vartalo, kasvoista sen verran että suora nenä?, sopusuhtaisen nätit , mikään tietty naaman "osa" ei pomppaa esille, oon ihmeen hyvä kuvaileen näköjään Grin Luonne: villi ja vapaa mutta rauhoittuu aika ajoin tarpeeksi voimakkaan tai vapautta antavan miehen tavatessaan, TALOUS täytyy olla turvattu, tietty elintaso pitää olla aina yllä Wink, verbaalisesti lahjakas, välillä piikittelevä, osaa myös keskustella ja olla empaattinen (ainakin lapsia ja eläimiä kohtaan, miehistä ja jostain raakuista en sitten mene takuuseen), välillä liiallinen vapauden tarve voi olla myös pelkoakin hylätyksi/loukatuksi tulemisesta ottaen huomioon Sashan menneisyyden, liian voimakkaat tunteet/tunteenpurkaukset voi pelottaa..Tässäpä tätä kuvailua tulikin :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: