Sivuja: 1 ... 209 210 [211] 212 213 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2117019 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
fairytiger
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #3150 : 03.11.2013 13:50:04 »

Viime yönä unessani kiipesin kalliolle. Kallio oli osittain todella kirkkaan vihreän sammalen peitossa. Kallion laelta avutui komea maisema järvelle. Kallion reunalla oli kaide ja kaiteesta kiinni pitäen kurkistin reunalta. Alempana kallion vierellä kulki jono eläinpatsaita. Jokaista eläintä oli kaksi tai usampia ja nämä patsaat olivat veden alla. Ilmeisesti vesi oli noussut ja ne oli jääneet veden alle. Oli hirviä, ilveksiä, panttereita ja muita kissaeläimiä. Meitä oli kalliolla muitakin, mm. energiahoitaja jonka luona olen käynyt hoidossa muutaman kerran. Myöhemmin unessa menin tämän samaisen hoitajan pitämälle joogatunnille. Ensin epäröin odotushuoneessa/eteisessä osallistuisinko ja sitten menin viimehetkellä mukaan.

Mitenhän tämä uni olisi tulkittavissa?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3151 : 04.11.2013 01:44:33 »

Unessa juoksin lapsuudenystäväni kanssa ympäriinsä punaruskealla kalliolla aurinkoisena päivänä. Hän oli yhä se sama suloinen lapsi, minä isompi, mutta kaikki oli kuin leikkiä. Jyrkässä kohdassa hän pomppi sujuvasti alas, minä muistin aiemmin pelänneeni mutta nyt enemmänkin leijailin kevyesti. Ylöskin pääsin toisessa kohdassa helposti kun otin vain tarpeeksi vauhtia. Sitten juoksimme sileän sileällä rantahiekalla johon ei jäänyt meistä jalanjälkiä, sitten ohuen harmaan mudan päällä. Olin tukikengissä jotka lähtivät jalasta yhtäaikaa kun vilkaisin taakseni, ja tipahdin polviani myöten mutaan, mutta jalkani osuivatkin pohjaan ja löysin vielä kenkänikin. Edempänä kaivinkone laskeutui portaita ja väistimme sitä, mutta se väisti myös meitä.
tallennettu
Christina69
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #3152 : 04.11.2013 22:54:40 »

Hei,
Näin noin viikkoa ennen reissuani yhteen Euroopan metropoleista unta tulipalosta. Unessa olin ystäväni kanssa matkalla, joka siis oli toteumassa oikeasti tämän ystävän kanssa seuraavalla viikolla (naisystävä ja olemme olleet ystäviä pitkään). Näin, että olin yksin ilman ystävääni ennestään tuntemattomien ihmisten kanssa juhlimassa jossain paikassa ja olimme sisätiloissa. Juhlien tunnelma oli hyvä, en tavallaan tuntenut olevani ulkopuolinen. Tilannetta seurasi tulipalo ja pääsin asunnosta ulos ilman paniikin tunnetta. Seuraavaksi suuntasin ystäväni ja minun asunnolle (uni vastasi todellisuutta, olimme vuokranneet asunnon kaupungista, jossa vietimme ko. viikon) ja saavuin sinne, jossa ystäväni jo oli. Tämän jälkeen en muista selkeästi unesta mitään.

Matkalla todellisuudessa kävi niin, että tapasin tavallaan juhlissa erään ihmisen ja meillä oli valtavan hauska ilta ja seuraavaksi päiväksi sovimme tapaamisen ja vietimme päivän yhdessä. Olemme nyt kiinteästi pitäneet yhteyttä. Matkan jälkeen minulla on ollut todella vapautunut ja energinen olo.

Jälkikäteen nyt mietin tuota unta ja mitä se mahtoi kertoa. Vain harvat unet jäävät mieleen näin selkeästi (toki niitä on). Mitä sinulle tulee mieleen tästä unesta? Kiitos avusta tulkinnassa.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3153 : 05.11.2013 03:00:41 »

Christina69  Smiley
Ehkä vaistosit, että tulet kohtaamaan ihmisen joka tuo hyvää energiaa - kuin tuli, joka ei vahingoita sinua. Smiley
Joskus sitä saa jälkeenpäin huomata, että vaikuttavat kohtaamiset todella on jotenkin aistinut etukäteen. Näyttää siltä, että sinulle kävi myös niin tällä kertaa. smitten


Fairytigerinkin unta mietin tuossa aiemmin.
Vihreä = sydänchakran väri, toisaalta uuden kasvun. Kallio kai vakaa perusta tunteille, kaidekin tuo turvaa että näet järvelle, rauhallinen ja kaunis järvi taas tunteiden symbolina. Sinänsä seesteistä ja se lie hyvä asia, mutta pääsevätkö tunteesi virtaamaan vapaana?
Veden alle jääneet kissa- ja muut eläinpatsaat, kenties voimaeläimiä (avataristasikin päätellen Smiley ), mutta pääsevätkö ne antamaan sinulle voimia, kun omat tunteesi tulvivat niiden yli?
Epäröinti ennen joogatuntia, hmm... minulle tulee mieleen mahdollisuus rauhoittumiseen ja itsensä tutkiskeluun, teit hyvän valinnan kun menit sittenkin.
tallennettu
Yanni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #3154 : 08.11.2013 16:31:53 »

En tiedä oliko tämä unta, mutta kerron kuitenkin.
Minulle ja ystävälleni tuli viikko sitten puhumaan eräs mukava nuorehko nainen Jeesuksesta ja siitä, kuin Jeesusta voi pyytää sydämeensä. Tämä tapahtui hiljaisella torilla, ja nainen oli ystävällinen, ei mitenkään liian tungetteleva. Hän kertoi parantuneensa masennuksesta Jeesuksen myötä... En ole koskaan ollut uskovainen, olen pitänyt raamatun tekstejä tylsinä enkä muutenkaan ole ymmärtänyt tai sisäistänyt sitä uskonnon ideaa. Jumalaan ja Jeesukseen olen uskonut sillä tasolla, että tuolla jossain on se korkeampi voima, joku jonka luokse pääsemme kuoleman jälkeen.

Tämä kohtaamamme nainen laittoi minut kuitenkin ajattelemaan Jeesusta ja uskonnon asioita ylipäätänsä, ja viime yönä heräsin, ja muistan kuinka ajatus Jeesuksesta pyöri mielessäni. Pelkäisin pyytää Jeesusta luokseni. Seuraava muistikuva on, kun makaan selälläni sängyssä, tuntuu että joku painaa minua sänkyä vasten mutta samalla vetää kohti kattoa tajuttoman kirkasta valoa päin, en kuitenkaan uskalla avata silmiä, korvissa kuuluu kovaa huminaa ja rinnassa tuntuu ahdistusa ja painostavaa kipua. Lopulta herään (?) ja en ollut varma oliko se edes unta, enkä ole varma vieläkään.
Nyt pelottaa entistä enemmän, en oikein uskalla enää ajatella asiaa josta moni on kertonut saavansa helpotuksen ja onnen. Minua lähinnä ahdistaa  Undecided
tallennettu

askendentti skorpioni
aurinko skorpioni
kuu rapu
venus vaaka
mars skorpioni
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3155 : 08.11.2013 18:43:36 »

Mitähän tietää se, kun urheilee kapeakorkoisilla saappailla jotain hervotonta mäkeä ylös ja siis ihan vapaaehtoisesti? idiot2
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1336



Profiili
« Vastaus #3156 : 09.11.2013 14:22:41 »

Mitähän tietää se, kun urheilee kapeakorkoisilla saappailla jotain hervotonta mäkeä ylös ja siis ihan vapaaehtoisesti? idiot2

Nousee mieleen, ettei elämä ole ihan suhdanteissaan. Realiteetti joltain osin hukassa. Sehän korjaantuu, kun näet seeuraavan kerran itsesi lenkkitossuissa tuossa samaisessa mäessä.
Sinuna tarkastelisin, kuinka tervejärkisesti juuri tässä ajassa olet orientotunut tekemisiisi. Hiukan kuitenkin tulee mielikuva, kuinka tahansa pohdin untasi, että hoitelet tärkeitä asioita hiukan 'vasemmalla kädellä'.
« Viimeksi muokattu: 15.11.2013 14:47:21 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3157 : 10.11.2013 10:01:46 »

^Vähän on kyllä "toispuolinen" olokin ollut Huh
Viimeyön unessa menin tohon naapuriin aivan kauhuissani, sillä ihastukseni oli mennyt kihloihin ja jostain syystä mun piti mennä itse asiaa todistamaan. Näin miehen "sormuksen" vain vilaukselta, todeten sen olevan laastari! Meno oli aivan sekopäistä, ihmiset halusi silittää mun hiuksia kun ne oli kuulemma ihanan silkkiset..  buck2
Kamalasti nyt tapahtuu unissa, nukun levottomasti ja pirteydestä ei ole tietoakaan  Undecided
tallennettu
Cheers
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3158 : 14.11.2013 21:47:48 »

Christina69  Smiley
Ehkä vaistosit, että tulet kohtaamaan ihmisen joka tuo hyvää energiaa - kuin tuli, joka ei vahingoita sinua. Smiley
Joskus sitä saa jälkeenpäin huomata, että vaikuttavat kohtaamiset todella on jotenkin aistinut etukäteen. Näyttää siltä, että sinulle kävi myös niin tällä kertaa. smitten


Kiitos  Smiley tosiaan näin kävi. Olen ennenkin nähnyt unissa tärkeitä (ja vähemmän) asioita etukäteen. Tässä on käynyt jo niin, että ollaan ehditty jo tavata uudestaan <3 Sain tästä ihmisestä Tarot-luennassa Rakastavaiset kortin sekä myöhemmin myös saman kortin kysyessäni uskallanko mennä tapaamaan häntä  smitten
tallennettu
jasmine^
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3159 : 15.11.2013 13:46:47 »

Näin unta, että ratsastin ystäväni hevosella. Kesken laukan koitin pysäyttää hevosta, jotta pääsisin alas mutta hevonen otti ja halkesi keskeltä kahtia. Sitten ystäväni huusi, että minun olisi pitäny ottaa ohjat ettei hevonen kompastu. Lähdin sillä hevosen takapäällä jahtaamaan päätä, ja lopulta saimme yhdessä hevosen kiinni. hevonen oli vaaleanharmaa.

Samana yönä eri unessa oli valkoinen poni. Olin huolissani, että pystyykö poni elämään niin pienessä tilassa. Minulle vakuuteltiin, että pystyy ja että ponilla on hyvä olla mutta en uskonut.

Kiinnostaisi tietää, että mitä nämä unet tarkottaa?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1336



Profiili
« Vastaus #3160 : 15.11.2013 14:05:05 »

Näin unta, että ratsastin ystäväni hevosella. Kesken laukan koitin pysäyttää hevosta, jotta pääsisin alas mutta hevonen otti ja halkesi keskeltä kahtia. Sitten ystäväni huusi, että minun olisi pitäny ottaa ohjat ettei hevonen kompastu. Lähdin sillä hevosen takapäällä jahtaamaan päätä, ja lopulta saimme yhdessä hevosen kiinni. hevonen oli vaaleanharmaa.

Samana yönä eri unessa oli valkoinen poni. Olin huolissani, että pystyykö poni elämään niin pienessä tilassa. Minulle vakuuteltiin, että pystyy ja että ponilla on hyvä olla mutta en uskonut.

Kiinnostaisi tietää, että mitä nämä unet tarkottaa?

Saat ystäviltäsi apuenergiaa, mutta huomaamattasi pidät sitä omanasi. Niinpä syntyy hankaluuksia. Onneksi osa ovat todellisia ystäviäsi ja auttavat pelastamaan tilanteita. Harmaa väri viittaa arkisiin energioihin, paitsi jos kyseessä oli hopeanharmaa sävy. Se kertoo, että olet pääsemässä korkeammalle asteelle ja puhtaampiin energioihin, ...

... mihin viittaa myös tuo seuraava unesi valkoisella ponilla.  Olet saamassa oman elämäsi omaan hallintaasi, eikä toisten energiat juurikaan pysty sinuun vaikuttamaan. Huolestuneisuutesi on totta myös oikeassa elämässä, joten opettele siitä irti. Voit tehdä kussakin tilanteessa vain parhaasi ja omasta valinnastasi kaikki on kiinni. Mitä tästä seuraaa on sitten jo uuden valinnan paikka.
Oheistuu ajatus, että sinussa on taipumus perfektionismiin, joka nostaa epävarmuutta valintojen edessä ja omien tekojen seurauksistakin.

Jokaista tekoa ja valintaa seuraa aina uusia tilanteita. Niissä sitten teet uusia valintoja, etappi kerrallaan täällä Telluksella tallaillaan. Mikään päätös ei kata koko elämää, ei edes itsemurha. Seuraavassa inkarnaatiossa sitäkin tekoa sitten korjaillaan.

Summa summarum:
Olet mitä ilaisemmin tekemässä jotain tärkeitä päätöksiä ja pelkäät valitsevasi väärin, kun uniinkin ajatus tunkee. Paloittele päätös pieniin osiin ja katso mihin mikäkin valinta sinut johtaa. Siten on helpompi elää ja toteuttaa omia oivalluksia. Pikku hiljaa kiirehtimällä tulee parempia lopputuloksia. Tokikaan näin ei voi aina toimia, joskus on edessä "elämän ja kuoleman"vakavia asoita ja valintoja. Mutta niissäkin kannattaa kuunnella sisintä, tehdä päätös, joka tuntuu juuri sillä hetkellä ainoalta minkä kanssa pystyt elämään - vaikka vain yön yli, mutta kuitenkin elämään oman mielen mukaista elämää. Silloin olet myös muille paljon sopuisampi ja sopusoinnussa sekä itsen että toisten ihmisten kanssa.
« Viimeksi muokattu: 15.11.2013 14:40:31 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #3161 : 17.11.2013 15:56:42 »

Taas hevosuni.

Menin käymään jollain tallilla. Ensimmäiseksi pistin merkille että rakennus oli sisältä paljon isompi kuin ulkopuolelta ja karsinoita oli paljon. Heti toisena huomasin suuren lempeän ja ystävällisesti katsovan mustan orin, jolla oli pitkä laineikas harja ja tuumin hymyillen että tuossahan on mun lapsuudesta asti mielikuvissa kulkeneen (kliseisen  :Smiley) unelmahevosen perikuva.

Menin lähemmäs ja tajusin että missään karsinassa ei ollut ovea lainkaan, vaan hevoset olivat ikään kuin vapaina tallitilassa. Samassa hevosia alkoi tulla pois karsinoistaan, niitä tuli melkein virtana ja ne olivat kaiken kokoisia ja värisiä ja ne tulivat nuuskimaan minua ja olin hieman varuillani etten aiheuta hämminkiä laumajärjestykseen taskuissani mahdollisesti olevien makupalojen vuoksi. Näin ei käynyt ja uni vaihtui enkä muista tuosta sen enempää kuin että tunnelma oli lämmin ja ystävällinen.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3162 : 17.11.2013 16:39:46 »

m.m. oisko sulla voimaeläin.. coolsmiley

Hevonen voimaeläimenä

Voimaeläimistä ehkä tunnetuin, hevonen, on ollut ihmisten apuna niin fyysisessä kuin

henkisessä työssäkin jo tuhansien vuosien ajan.

Vaikka hevonen on voimaeläimistä kuuluisin, ei sen saaminen elämääsi ole helppoa. Hevonen pystyy auttamaan sinua omien energioidesi tasapainon saavuttamisessa, ja tätä kautta löytämään oman elämänpolkusi.

Hevonen voimaeläimenä auttaa jaksamaan. Se voi kertoa esimerkiksi tulevasta elämäntilanteen muutoksesta; jaksosta jolla tarvitset erityisen paljon voimia. Hevonen voi myös merkitä, että jollain lähipiirissäsi on tarvetta ylimääräiselle tuelle, ja näin hevonen auttaa sinua antamalla voimia, jotta voit tukea ja auttaa myös muita ihmisiä. Tukemalla muita ihmisiä jaat lahjaasi toivotulla tavalla eteenpäin. Tälläiset matkat ovat portteja oman voiman ja tasapainon löytämiseen.

Toisten kunnioittaminen on hevoselle tärkeä elementti. Ihmisten kuunteleminen auttaa meistä jokaista omalla matkallamme, sillä vain toisia kuuntelemalla pystymme jalostumaan omanlaisiksemme. Tämän takia liiallista oman egon kehittymistä tulee välttää, sillä se vie meitä kauemmas hevosen voimista.

Voimaeläimenä hevosen voima piilee fyysisessä ja henkisesä voimassa, ja sen elementti on maa. Sen mukana elämääsi saapuvat myös tietynlainen vapaus ja tuulahdus villeyttä. Näiden avulla pystyt elämään vaikeuksistakin huolimatta onnellista elämää, auttaen kuitenkin muita. Hevonenkin on auttanut ihmistä luopumatta kuitenkaan täydellisesti omasta vapaudestaan. Näin ollen sinäkään et saa auttamisen varjolla uhrata omaa vapauttasi tai alistua. Hevonen auttaa sinua tässä pitäen yllä voimiasi, jotta elämänpalosi säilyisi vaikeissakin paikoissa.

 
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #3163 : 17.11.2013 18:11:30 »

unelmassa, voi olla! Ja ainakin yksi edellinen elämä on jossa hevoset olivat suuressa osassa.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3164 : 17.11.2013 18:31:49 »

m.m...Ok...Niin mullakin ..varmasti.. Wink :Smiley
 smitten smitten smitten smitten Hevosia. :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 209 210 [211] 212 213 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: