Sivuja: 1 ... 289 290 [291] 292 293 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3032512 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4350 : 01.06.2010 21:39:39 »

hmm

kaikessa missä olen mukana, arvostaisin kunnianhimoa, itsenäisyyttä, tiimityökykyä, huumorintajua,.

onko kaikkeen olemassa ratkaisu? tuleeko se oikeaan aikaan?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #4351 : 01.06.2010 22:28:32 »

Minusta on, mutta eri asia on löytyykö ratkaisua ja annetaanko sitä kaikille. Mutta aina on olemassa ratkaisu, kaikkeen. Yleensä ratkaisu tulee silloin, kun on sen aika, mutta joskus ei ole tarkoituskaan saada ratkaisua vaan asiasta on tarkoituskin luopua.

Uskotko onnistumiseen?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4352 : 01.06.2010 23:48:24 »

Ilman muuta, jos ihminen vain uskoo siihen itse Cool (kiitän, kysymys tulikin tarpeeseen)

Milloin menestyit viimeksi, isolla tai pienellä tavalla?
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #4353 : 02.06.2010 00:35:49 »

Reissussa ja "mallipuuhissa" varmaan Cheesy

Millä kesälomasi alkaa sitten kun sen aika on?
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #4354 : 02.06.2010 05:50:40 »

Suvivirrellä.

Äidinkielen numerosi?
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #4355 : 02.06.2010 07:34:23 »

Se oli seiska tai kasi.

Mikä oli lempiaineesi koulussa?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4356 : 02.06.2010 08:49:54 »

english.

opitko suhteessa jotain vai opitko itsestäsi ilman suhdetta? onko suhteet lähinnä saaneet miettimään omia tunteita? "nostaako" joku suhde todella jotain mitä "työstät itsessäsi"?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #4357 : 02.06.2010 11:45:46 »

Voi sinua ja sinun rakkaudenkaipuutasi. Wink

Totta kai jokaisesta suhteesta oppii, oli se sitten työ-, ystävyys tai parisuhde. Jälkimmäisistä ehkä eniten. Mutta eniten oppii suhteiden välissä, yksinään, silloin sisäistää mitä on oppinut. Ainahan uuden ihmisen kohtaaminen nostaa näkemään itsensä toisella tavalla.

Niin, laitetaan kiertoon...
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #4358 : 02.06.2010 12:10:15 »

^pitkistä parisuhteista voi ottaa myös taukoa, jos niin sovitaan, ja kaipaa aikaa olla yksin ja itsensä kanssa. Suhteeseen voi aina palata uudestaankin. Näin on käynyt minulle ja hyvälle ystävällenikin, joka aloitti suhteensa vasta 16 vuotiaana, piti parikymmppisenä pari vuotta taukoa ja palasi takaisin, koska ymmärsi, että he olivat oikeat toisilleen ja tekivät toisensa onnelliseksi. tällä hetkellä hän kukoistaa ja on tasapainossa....meillä on molemmilla hieman samanlaiset aktiiviset ja levottomat persoonat ja ollut ahdistuksia, minulla ei tosin ole AD/HD , hällä on, molemmat taiteellisia...ja nyt ollaan molemmat paljon rauhoituttu! Smiley

todella tärkeä ihminen minulle...no pointti oli se, että näinkin voi käydä.


aikalisä itsensä kanssa, 'välivuosi' voi olla hyvinkin avaava, varsinkin, jos suhde on ollut hyvin intensiivinen.

Joskus etäisyys voi auttaa myös näkemään toisen arvon, ja sen kuinka paljon rakastaa ja kuinka se on ollut liian itsestäänselvyys kun oli lähellä.

Miten vaan voi asian ratkaista, jos se on sopivaa itselle ja toiselle.

Jotkut suhteet loppuu, ja se oli tarkoitus, ja arvokas sellaisenaan.


Minulla oli suhteessa vaikeat ajat vuodet 7-10, seitsemäs vuosi mainitaan tutkimuksissakin usein tämän suhteen.

10'n vuoden jälkeen, parempaa kuin alussa!


Mutta jokaisen suhteen tarina on omansa, eikä niitä kannata alkaa arvottavasti vertailemaan.

faktahan taitaa olla se, että jokaiselle on monta mahdollista 'oikeaa'. pitää vaan valita yksi hyvä vaihtoehto ja kehittää sitä Smiley

ellei ole poly-amorinen.


Vastaus: tosiaan kaikista suhteista oppii, kaveruuksista, ystävyyksistä, työsuhteista, harrastuksista, opettajista, kirjevaihtoystävistä, foorumikirjoittelijoista, romaanien lukemisesta, taiteen katsomisesta.....



vain eri tavoin.  


Kysymys kiertoon:
« Viimeksi muokattu: 02.06.2010 12:17:58 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4359 : 02.06.2010 12:31:12 »

tuo oli nyt kyllä vähän väärin ymmärretty. mutta vastauksissa ihmiset siis peilaavat itseään.

ei ollut kyse "rakkauden kaipuusta" vaan siitä, että mitä rakkaudesta kirjoissa sanotaan ja miten se suhteutuu siihen, mitä on oikeasti kokenut ja mitä oikeasti ajattelee toisten kanssa kohtaamisista. että mitä oikeasti "oppii" kun on toisen kanssa, tai tarvitseeko olla tai oppia. koska yhtä lailla se kaikki on siis itsessä. eli jos rakkaus on itsessä, se on siinä ja piste; mitä siitä piti oppia?

kun suhteet yleensäkin loppuvat, olivatko ne OPPIMISTA vai kokemista vaan? huvittelua?

eilen kun oli noista tunteista kyse, niin rakkaus ja vihakin on lähellä toisiaan. jos joku nostattaa jotain, se voi kääntyä siihen toiseen tunteeseen, tai sitten ei anna kenenkään vaikuttaa suuremmin.

tosin nekin ovat vain keksittyjä asioita 3d mallissa. noh, luultavasti kaikki olisi yksinkertaisempaa jos olisi se ykseys ja rakkaus, ei olisi niin kummallisia kommelluksia ihmisten kanssa.
« Viimeksi muokattu: 02.06.2010 12:46:42 kirjoittanut ^Célestine^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #4360 : 02.06.2010 12:37:12 »


joo, onhan nuo Rakkaus ja Viha jotain sukua toisilleen.

Lainaan Oshoa:


Love and Hate are One, eli Rakkaus ja Viha ovat Yhtä.


(ei muuta tähän väliin minulta)
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4361 : 02.06.2010 14:13:39 »

hyvä, KV, siinä se olikin..

ve 2 mitä jos mitään ei olisi luotu?


Olisimme varmaan jossain ykseydessä. Eikä meillä olisi kokemuksia tämmöisistä huvittavistakin elämänmuodoista. Mutta saattaisi meillä silti olla tieto kuitenkin, vaikkei omakohtaista kokemusta olisikaan.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #4362 : 02.06.2010 17:38:11 »

Nolasin itseni viikonloppuna.

Miten tämän saa unohdettua?
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #4363 : 02.06.2010 20:20:01 »

Aika. Aika on paras lääke tuohon. Äläkä ole itsellesi niin ankara. Kaikenlaista sattuu ja tapahtuu - paremillekkin ihmisille.
Yritäin itse aina lohdutautua ajattelemalla kaikkea sellaista mikä on vielä nolompaa. Sekin toimii.

Olen korviani myöten rakastunut aivan mahdottomaan naisten mieheen. Hän on jo kerran viime syksynä pettänyt luottamukseni - olimme puoli vuotta pitämättä yhteyttä, mutta kirjoitin hänelle kysyäkseni voinita ja padam. Taas keskutelemme puhelimessa tuon tuostakin ja lähettelemme kuumia viestejä pitkin päivää.
En mahda iltselleni mitään. Tunnen, että hän on sielunkumppanini. Mies on kuitenkin aivan mahdoton ja jollain tavalla tuntuu, että hän pelaa peliä kanssani.

Mitä minun pitäisi tehdä? Luottaa vai olla kuuntelematta tunteitani ja sulkea mies pois elämästäni?

Apuva...
ihmis-suhteet.

/A
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #4364 : 02.06.2010 20:43:29 »

^Kokeilla, ja katsoa mitä syntyy. Älä odota mitään, älä vaadi mitään, Antaudu Leikkiin ja aseta itsesi Alttiiksi kokemukselle.




Musiikki-ihmisille:


Kuinka paljon Neofolk on uusnatsihenkistä musiikkia, vai onko sinänsä ollenkaan?

Olen muutaman päivän miettinyt yhtä Neofolk-forum ystäväkutsua speississä, ja forumin parhaissa ystävissä näkyy olevan nimimerkkejä Reich'n'Roll ja muuta vastaavaa, sekä Musta Aurinko symbolia käyttäviä henkilöitä.


Tunnen tarvetta rajoittaa uusnatsi-kavereiden määrää, mutta olen individualisti ja periaatteessa tykkään folkmusiikista. Mitä teen näille natsareille. ?


Minulle eurooppalainen pakanuus ei ole politiikkaa eikä rasismia. Minä en yhtään ihaile ns. kolmatta valtakuntaa. buck2




....Jos kysymys oli Sinulle ihan liian vieras, niin, valitse joku aikaisempi. Ymmärrän että tuo kysymys ei kaikille muillekaan avaudu....minä en edes tunne neo-folk bändejä vielä.



« Viimeksi muokattu: 02.06.2010 20:45:51 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Sivuja: 1 ... 289 290 [291] 292 293 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: