Sivuja: 1 ... 242 243 [244] 245 246 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3014386 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #3645 : 02.06.2010 12:37:12 »


joo, onhan nuo Rakkaus ja Viha jotain sukua toisilleen.

Lainaan Oshoa:


Love and Hate are One, eli Rakkaus ja Viha ovat Yhtä.


(ei muuta tähän väliin minulta)
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3646 : 02.06.2010 14:13:39 »

hyvä, KV, siinä se olikin..

ve 2 mitä jos mitään ei olisi luotu?


Olisimme varmaan jossain ykseydessä. Eikä meillä olisi kokemuksia tämmöisistä huvittavistakin elämänmuodoista. Mutta saattaisi meillä silti olla tieto kuitenkin, vaikkei omakohtaista kokemusta olisikaan.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #3647 : 02.06.2010 17:38:11 »

Nolasin itseni viikonloppuna.

Miten tämän saa unohdettua?
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #3648 : 02.06.2010 20:20:01 »

Aika. Aika on paras lääke tuohon. Äläkä ole itsellesi niin ankara. Kaikenlaista sattuu ja tapahtuu - paremillekkin ihmisille.
Yritäin itse aina lohdutautua ajattelemalla kaikkea sellaista mikä on vielä nolompaa. Sekin toimii.

Olen korviani myöten rakastunut aivan mahdottomaan naisten mieheen. Hän on jo kerran viime syksynä pettänyt luottamukseni - olimme puoli vuotta pitämättä yhteyttä, mutta kirjoitin hänelle kysyäkseni voinita ja padam. Taas keskutelemme puhelimessa tuon tuostakin ja lähettelemme kuumia viestejä pitkin päivää.
En mahda iltselleni mitään. Tunnen, että hän on sielunkumppanini. Mies on kuitenkin aivan mahdoton ja jollain tavalla tuntuu, että hän pelaa peliä kanssani.

Mitä minun pitäisi tehdä? Luottaa vai olla kuuntelematta tunteitani ja sulkea mies pois elämästäni?

Apuva...
ihmis-suhteet.

/A
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #3649 : 02.06.2010 20:43:29 »

^Kokeilla, ja katsoa mitä syntyy. Älä odota mitään, älä vaadi mitään, Antaudu Leikkiin ja aseta itsesi Alttiiksi kokemukselle.




Musiikki-ihmisille:


Kuinka paljon Neofolk on uusnatsihenkistä musiikkia, vai onko sinänsä ollenkaan?

Olen muutaman päivän miettinyt yhtä Neofolk-forum ystäväkutsua speississä, ja forumin parhaissa ystävissä näkyy olevan nimimerkkejä Reich'n'Roll ja muuta vastaavaa, sekä Musta Aurinko symbolia käyttäviä henkilöitä.


Tunnen tarvetta rajoittaa uusnatsi-kavereiden määrää, mutta olen individualisti ja periaatteessa tykkään folkmusiikista. Mitä teen näille natsareille. ?


Minulle eurooppalainen pakanuus ei ole politiikkaa eikä rasismia. Minä en yhtään ihaile ns. kolmatta valtakuntaa. buck2




....Jos kysymys oli Sinulle ihan liian vieras, niin, valitse joku aikaisempi. Ymmärrän että tuo kysymys ei kaikille muillekaan avaudu....minä en edes tunne neo-folk bändejä vielä.



« Viimeksi muokattu: 02.06.2010 20:45:51 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3650 : 02.06.2010 21:09:27 »

Jaaaaaa-aaaa.... En kuuntele suomalaista musiikkia yhtään.... Varmaan etsiskelisin bändejä/artisteja siitä musalajista josta ulkomaalainen henkilö itse pitäisi (tätä on harrastettukin).

Mitä musiikkia sinä et suosittelisi kellekään? Grin
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #3651 : 02.06.2010 21:31:05 »

Suurkiitokset Elwyn. Tuo auttoi jo minua eteenpäin asian hahmottamisessa sen suhteen millaisen suhtautumisen aion asiaan muodostaa. Pitää vähän tutustua siihen neofolkiinkin musiikkina....


AthaMaaritin kysymyksen laitan eteenpäin seuraavalle!

Itseni ei tee mieli siihen juuri nyt vastata, koska en halua edes nyt ajatella mitään epämiellyttävää musiikkia Grin



edit. muuten, kyllä minä olen jonkin verran kansallismielinen, mutta en ole rasisti! kai kansallismielisyys on eri asia kuin kansallissosialismi! <---natsismi


esim. Suomen kansalaisuus ei mitenkään määritä ihonväriä!

ja mitään en halua äärimmilleen olla, siis mikään äärikansallismielinen vaan suhteellisesti. Smiley
« Viimeksi muokattu: 02.06.2010 21:34:50 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #3652 : 02.06.2010 23:01:52 »

frederik on listakärjessä, mutta oikeasti se mitä en ymmärrä on kiroilevaa räppiä, jossa vain uhotaan ja haukutaan ilman syytä. No on paljon muutakin, mitä en ymmärrä, mutta tuo on kyllä listan kärjessä.

Aina pitää ajatella positiivisesti. Mitä musiikkia itse suosittelisit toiselle?
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #3653 : 03.06.2010 00:07:44 »

Freejazzia en suosittele kenellekään  2funny Soittajilla on enemmän hauskaa kuin kuulijoilla. Enkä suosittele Frederikin musiikkia. KENELLEKÄÄN.

Kierrätän! Mitä musiikkia et suosittele kellekään?

annaelen


Hih, Frederikiin en kommentoi, mutta free jazz kuulostaa minusta hyvältä Grin En ole vaan aikoihin kuunnellut sitä. Mikäli olisin muusikko-muusikko niin kyllä minä free jazzia soittelisin. Hmm...Miles Davis, Krakatau ja Raoul Björkenheim...onko ne free jazzia? jos on niin hyvältä kuulostaa Cool


Noh, paljastetaan se mitä en suosittelisi, suomalainen yhtye nimeltä Klamydia buck2

Minä en tykkää törkyisistä alatyylijutuista (sanallinen erotiikkakin mun makuun on ihan toisen tyylistä...joten en myös tykkää kiroilu-räpistä buck2)....mutta huom, en silti väitä olevani yhtään parempi kuin ihminen joka sitä bändiä diggaa!!! Maku-asioista en  muuten kiistele!



Ole Hyvä, ja katso yllä olevasta viestistä Ulkopuolisen kysymys ja vastaa siihen, kuka oletkin seuraavana!
« Viimeksi muokattu: 03.06.2010 00:09:51 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #3654 : 03.06.2010 05:54:57 »


Millaisia unia yleensä näet ja osaatko yhdistää unien viestit
elämääsi?


Näen lähes yksinomaan suoria ja elokuvamaisen kronologisia ja "realistisia" unia
väreissä ja hajuissa. Näen unia joka yö, useinmiten elämääni tai päivääni
tai ajatuksiini liittyen. Silloin tällöin näen "enneunia", siis etiäisiä,
joskus harvoin symbolisia unia -kait jos aihe tai etiäinen on liian raskas kestää suoraan?

Uneni ovat hyvin, hyvin harvoin sekavia tai pompahtelevia paikasta tai tilanteesta toiseen,
joita olen ymmärtänyt että suurin osa ihmisistä kuitenkin näkee. Huh
-> vaatii jonkun kuumetilan.

Mikä on maailman parasta? :Smiley
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #3655 : 03.06.2010 06:53:40 »

   
         Lapsenlapsen kuolaava suu poskella.(siis minun poskella  uglystupid2 )




         Mikä se elämän paras valttikortti on.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #3656 : 03.06.2010 12:24:02 »

Kyllä se on ristiässä. Risti kuvastaa minulle uskoa itseensä, elämään ja rakkauteen. Siihen, että elämällä on tarjottavana juuri sitä, mitä ihminen todella haluaa.

Oletko onnellinen?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #3657 : 03.06.2010 14:23:23 »

Olen, oikeastaan aidosti onnellinen ensimmäistä kertaa elämässäni  Smiley

Oletko sinä onnellinen?
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #3658 : 04.06.2010 19:07:36 »

Olen, oikeastaan aidosti onnellinen ensimmäistä kertaa elämässäni  Smiley

Oletko sinä onnellinen?

Perustyytyväinen olen lähes aina.
Tällä hetkellä onnellinenkin.
Tämä onnellisuuden tunteeni syntyy arkipäivän pienistä, mutta hienoista hetkistä...
Se ei ole riemua eikä iloisuutta, vaan tunnetta, että kaikki on hyvin, paremmin kuin hyvin...ja elämä kantaa.

Jos saisit olla joku tunnettu laulaja, kuka olisit?
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #3659 : 04.06.2010 19:42:03 »

tunnetuista laulajista olisin varmaan Sebastian Ahlgren....miehellä komia ääni ja hienoja sanoituksia.

tumma vai vaalia?
tallennettu

Sivuja: 1 ... 242 243 [244] 245 246 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: