Sivuja: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3014574 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #3480 : 22.04.2010 20:47:28 »

en ajattele tunteella vaan järjellä.  Cheesy

tiesitkö nämä maailman taloudesta?

Population (February 11, 2010):    6,802,000,000 ([1])
GDP (PPP):    US$70.21 trillion (2009 est.) ([2])
GDP (Currency):    $57.53 trillion (2009 est.)
GDP/capita (PPP):    $9,774
GDP/capita (Currency):    $7,178
Annual growth of
per capita GDP (PPP):    5.1% (tty*), 2.1% (1950-2003)
People Paid Below $2 per day:    ~3.25 billion (~50%)
Millionaires (US$):    ~9 million i.e. ~0.15% (2006)
Billionaires (US$):    79

En.

Vastaan edelliseen minua kiinnostavampaan kysymykseen  Cheesy

Vastaus tulee tässä…

Suuret tunteet, järkevät ajatukset.

Ja alun perin mietin, kuka ikinä osaa säveltää tuollaista…ihan minun näköistä…

Ja sitten voi miettiä…

Äh…öh…kumpi tuli ensin…?
 idiot2

Mitä edellä mainittu musiikki sinussa herätti?


tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3481 : 23.04.2010 08:36:54 »

ei mitään. säveltää mitä missä?

miksi nk henkisiä ihmisiä ei kiinnosta talous ja maailmantila? vai kiinnostaako?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #3482 : 23.04.2010 08:39:05 »

Kyllä minun mielestäni kiinnostaa.

Kuinka monta tuntia unta tarvitset yössä?
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #3483 : 23.04.2010 08:43:44 »

En usko, että voidaan suoralta kädeltä sanoa, että henkevämpään elämään suuntautuneet ihmiset eivät olisi kiinnostuneita taloudesta ja maailmantilasta. Kyse on tässäkin varmaan yksilöistä, mutta maailmantilahan on erittäin merkityksellinen henkisyydessäkin, tai näin olen asian kokenut. Eikö nimenomaan ole tarkoitus harjoittaa henkisyyttä muuttuvassa maailmassa ja inhimillisten toimintojen keskellä, jolloin maailmantalous on osa sitä.

Artemis näköjään ehti ensin, joten vastaan nyt sitten vaikka tuohon toiseenkin kysymykseen. Eli kuinka monta unta tarvitset yössä.

Yleensä sellainen seitsämän tuntia on aika hyvä. Välillä tarvitsee vähemmän ja välillä enemmän. Riippuen oikeastaan valon määrästä ja fyysisestä aktiivisuudesta. Kun esimerkiksi treenailee paljon tai tekee aivoja rassaavaa työtä, niin untakin tarvitsee enemmän.

Miten päiväsi lähti käyntiin?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3484 : 23.04.2010 08:57:39 »

hyvin ja tuotteliaasti matkailun merkeissä.

nyt tuli muuten aika oivaltava kysymys: kun jokainen ihminen on VIERAS sinulle (vaikka kaikki on yhtä) niin miten voi vierasta ihmistä, esim uutta miestä, jota ei ole tuntenut aiemmin, rakastaa "ihan hirveesti" ja räytyä? tai kuka nyt mitäkin sukupuolta rakastaa...

vai onko kyse siitä että rakkaus kasvaa? miksi se ei sitten vaan kiltisti hiivu pois, vaan ihmisillä on sydänsuruja?

mutta siis pääkysymys; kun kaikki ovat toisilleen vieraita, miten voi toista rakastaa kovinkaan paljon?  Grin
? ? alkoi tuntua hassulta. toinen ei siis ole Sinä (eli Minä), jota kuitenkin rakastaa eniten.
 Kiss
« Viimeksi muokattu: 23.04.2010 09:01:07 kirjoittanut ^Célestine^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #3485 : 23.04.2010 09:46:38 »

Yleensä ihmiset rakastuvat mielikuvaan kumppanista. Projisoivat kaikki toiveensa ja ihailunsa tuohon ihastukseen. Ei siinä hirveästi toista ihmistä OIKEASTI rakasteta, vaan illuusiota, omia toiveita. Sydänsuruja tulee ja suhde kariutuu kun vastapuoli osoittautuukin erilaiseksi.
Toimivintahan juttu on tietysti silloin kun molemmat heijastavat samanaikaisesti omat toiveensa ja ihailunsa toisiinsa. Näkevät toinen toisensa maireassa valossa.
Myöhemmin sitten illuusioiden rapistuessa tarvitaankin sitten sitä  saturnus ta ja tahtoa.

Parisuhde taitaa olla aikamoinen TAHDON asia.  :Smiley


Miksi ydinvoimaa?
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #3486 : 23.04.2010 10:00:36 »

En erityisen aktiivisesti. Kyllä tosin olen perillä aika hyvin esimerkiksi elokuva-alan uusista tulokkaista ja trendeistä, joten tavallaan seuraan. Jos nyt iltapäivälehdissä on juttuja niin luen kyllä, mutta en seuraamalla seuraa ketään erityisemmin, mutta toki tykkään lueskella esimerkiksi mielenkiintoisten henkilöiden taustoista ja mistä he ovat tulleet. =)

Kuka on mielestäsi mielenkiintoinen julkisuudenhenkilö?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #3487 : 23.04.2010 10:17:54 »

Hmmm... vaikea kysymys.. Ehkä sellaiset henkilöt jotka eivät juurikaan itsestään paljasta asioita. Ne jotka pitävät yksityiselämänsä omana tietonaan. Se on harvinaista ja toki sellainen joka ei paljoa paljasta kiinnostaa  Smiley

Missä maassa matkailit viimeksi?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3488 : 23.04.2010 10:19:23 »

Baltia. ja taas Baltia ja vielä sittenkin. sitten Sveitsi?

anyways, viittaan edelliseen kysymykseen. ovatko tunteet vaihdannaisia, illuusiota vai onko todellisia sielukumppanuuksia olemassa?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #3489 : 23.04.2010 10:23:39 »

Koen, että tunteet ovat aika pitkälti kehon tapa reagoida erilaisiin energisiin asioihin ja sehän tapahtuu lähinnä kaikenmaailman hormonien kautta. Joten tavallaan tunteet ovat vahvasti kehollisia asioita, osittain siis illuusiota ja ehkä enemmänkin keino havaita energisiä muutoksia ja yhteyksiä. Sielunkumppaneilla luultavasti ne energiat toimivat toisiinsa nähden kuten magneetit, vetävät toisiaan puoleensa ja sen kautta saavat kehossa aikaan tunnereaktioita. Eli tunteet koen ainoastaan kehon keinoksi välittää meille tietoa energiatasolta, mutta ne ovat erittäin herkkiä ärsykkeille, eikä niiden mukaan siksi ehkä kannata juosta.

Kierrätän kysymyksen.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #3490 : 23.04.2010 17:27:48 »

No, tunteita en osaa nähdä pelkästään biologisiksi tai hormooneiksi. Enkä oikein kieltää niiden merkitystäkään. Tunteethan voivat olla merkittävä liikkeellepaneva voima. Työvälinekin. Se viestii sille älylle, varoittaakin. Kummankaan silti olematta toisensa renki. En yritä hallita tunteitani, vain käsittelytapaa jalostaa. En edes haluaisi niistä luopua. Tunne tekee minusta ihmisen. Siinä missä kädellisyys tai älykin.

Miten käytät tunteitasi?
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Asterix
Vieras
« Vastaus #3491 : 23.04.2010 17:54:49 »

Pitäisikö tähän vastata, että fiilistelyyn. Grin 2funny

Käytän tunteitani jokapäiväisen elämäni elämiseen, sen nautintoihin ja ei-nautintoihin
ja ratkaisuihin -jotkin asiat pitää ratkaista tunteella, kun järjelliset puitteet ei riitä. Smiley

Ikuisuuskysymys;
Miksi luulet ihmisen keksineen lääketieteen, siksikö, että se haluaa parantaa
ja hoitaa muita vai siksi, että se pelkää itse ja läheisensä sairastuvan muiden sairauksista?

tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #3492 : 23.04.2010 18:31:27 »

^ylläoleva kysymys kiertoon! en tiedä.


mutta pitipä väliin huikata, kuinka voikaan minulla olla erilainen näkemys ja kokemus tunteista, kuin Ratkaisulla!

minun maailmassa tunteet ovat paljon korkeammalla 'painoarvoltaan' ja jotenkin henkinen/sielullinen juttu, mutta olenkin läpeensä romantikko ja täysin epämoderni Smiley


ja tajunnut sen, kuinka jokainen yksilö luo oman maailmansa arvoasteikkoineen ja painotuksineen, joten en tarkoita että mikään yksi 'sisäinen koostumus' olisi oikea.



mutta se siitä, vaan herätti oikeen vahvan tunteen, tuo suuri eroavaisuus.
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #3493 : 23.04.2010 18:36:01 »


Mikä tai mitä kiehtoo sinua eniten?


Ihmisten, eläinten ja kasvien rakenne kehollisesti ja miten ne toimii.
Nim. joku joka oli tänään katsomassa ja hiukan avustamassa eläinlääkäriä kahden kissan
ja kolmen koiran sterilisoinnissa ja yhdessä koiran abortoinnissa. Smiley


Mitä tarkoittaa termi "uusi aika"?

Jotain täysin järjetöntä ja loppuviimein hyvin ontuvaa ideologiaa,
koska uusi aika meillä on joka hetki, joka tulee ihan justiinsa sellaiseksi
kuin sen itse muokkaa ja aiheuttaa.

Miksi ihminen pystyy rakastamaan eläintä niin pyyteettömästi, mutta ei toista ihmistä?
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #3494 : 23.04.2010 18:46:44 »

^jälleen kysymys kiertoon.


..äh, anteeksi taas välihuikkaus. helvetin hyvä kysymys, jota olen itsekin miettinyt.

kiinnostaa kuulla vastaus.....

en vastaa itse, koska väitän että olen pystynyt tuohon ihmisen suhteen, mutten tarkoita kaikkia ihmisiä vaan harvoja yksilöitä joita olen jossain vaiheessa elämäni matkaa rakastanut täydestä sydämestäni.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: