Sivuja: 1 ... 219 220 [221] 222 223 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3014562 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #3300 : 20.03.2010 13:47:32 »



varmaan Vesta - Afrodite, eli kotilieden ja temppelitanssijattaren yhdistelmä.


välillä myös jonkinlainen ärsyttävä 'tempuntekijä', varastan tän mieheltäni joka on samaistunut intiaanien 'Trickster' hahmoon, mutta on minussakin ripaus sitä. voisi olla myös Tarotien Narri.


mutta ensisijaisesti nuo kaksi. joo, ja ripaus Lilithiä, eli sitä naista joka halusi tietää ja jota ei voinut alistaa.


sama kiertoon.
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #3301 : 20.03.2010 14:20:31 »

Noh, en kyllä osaa näitä yhdistää sinänsä mihinkään jumaltarustoihin tai planeettoihin, mutta näkisin omiksi arkkityypeikseni amatsoonin/soturin. Toki itselläni on kaikennäköisiä rooleja, ehkä välillä vähän liikaakin, mutta soturi olen henkeen ja vereen (lue: Xena). Oman elämäni soturi ja toisaalta sellainen kuningas ja hallitsija. Hmm, olenpas näköjään egoistinen, soturikuningas, hmm, kuulostaa silti ihan minulta =) Ehkä kaikkea minussa yhdistää tarot pakan voima kortti, joka on itseasiassa se oma korttini.

Laitetaan kiertoon. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #3302 : 20.03.2010 16:48:39 »

Jos ajatellaan Caroline Myssin arkkityyppejä niin kyllä varmaankin äiti, valtiatar ja haavoittunut parantaja ovat sellaisia.

Jos ajattelee mytologiaa niin jostain syystä tuo Pandora puhuttelee ja siihen teorian blogiini laitoin aikoinaan. No sitten Avalonin tarusto on jotain, mikä puhuttelee, druidit eritoten. Ja Taru sormusten herrasta olisin aika hyvä noita, joka antoi frodolle lahjoja. Kirjoista ehdottomasti Polgaran tarina puhuttelee, siis David & Leight Eddingsin kirja.

Kiertoon, ehdottomasti.
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #3303 : 20.03.2010 18:46:36 »

Mä koen arkkityypikseni vaeltajan (ajattelija, filosofi omalla tavallaan, kyseenalaistaja, joka ei pidä mitään itsestään selvänä, ikuinen opiskelija). Tämä on se vahva puoli musta, joka tulee esiin vähän kaikessa.

sama kiertoon, tämä oli mielenkiintoinen Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #3304 : 21.03.2010 01:26:11 »

Afrodite. 80-luvulla eräs tuttavani oli tehny tästä aiheesta peräti kirjan tai väitöskirjan ja väitti kivenkovaan että mä olen Afrodite.


Missä olit tai mitä teit kun John F. Kennedy kuoli ?
tallennettu

.
Asterix
Vieras
« Vastaus #3305 : 21.03.2010 02:53:48 »

Olin kait kaukainen pilke isäni silmäkulmassa, hmm.. :Smiley
-totaalisen hyvin kaukainen esiaste siitä pilkeestä, jopa elämässä edellistä elämääni
Marilyn Monroena tai jonain... Grin 2funny Grin 2funny

Mikä oman aikasi historian tapahtuma pysäytti/shokeerasi sinut?

tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #3306 : 21.03.2010 10:15:20 »

Muistan selvästi lapsuudesta uutiskuvan Vietnamin sodasta, jossa pieni tyttö juoksee kauhuissaan maantiellä napalmin polttamana. Se kuva on syöpynyt mieleen...

Vaikka onhan noita.


Kiertoon.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3307 : 21.03.2010 10:54:00 »

no ei oikein shokeeraa, tsunamikaan.. lumikasat.. ei juuri mikään..  coolsmiley

jos ihmisiä auttaa, miksi he joskus ovat epäkiitollisia, vihaisia tms? tai eivät kuuntele?

mikä on auttamisen motiivi mielestänne? se että on yhtä kaikkien kanssa, entäs jos itsellä ei ole heidän ongelmiaan ja kaikkien pitäisi saada Itsestä vastaukset joka tilanteeseen?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #3308 : 21.03.2010 11:58:56 »

Minun motiivini on puhdas rakkaus. Jostain syystä saan ihan mielettömän hyvän olon auttaessani ihmisiä ja jotenkin vaikka onhan se välillä raskasta niin jokainen puhelu ja auttaminen tuo vain niin puhtaan järjettömän hyvät energiat ja hyvän olon ja jotenkin tuntuu, että pyynteetön auttaminen auttaa minua itseäni ja edistää henkistä tietäni, terveyttäni ja omaa oloani.

Ihminen ei ole valmis kohtaamaan ongelmia silloin, kun heidän mielensä kapinoi vastaan, silloin tulee olla hellävaraisempi ja edetä varovaisemmin ja hitaammin. Minulla tuota ongelmaa on vain harvoin, mutta aiemmin se johtui omasta kärsimättömyydestä.

Ihminen voi vain myötäelää ja joskus vain auttamistyö sopii toisille paremmin kuin toisille, tulee kysyä tämä kysymys:

Mikä on minulle luontainen tapa auttaa ihmisiä tai ihmiskuntaa tai maailmaa?
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #3309 : 21.03.2010 12:10:21 »

Kyllä se omalla kohdalla on tuo kansankynttilänä toimiminen, eli opettaminen.
Toki hyvää voi laittaa kiertoon kaikessa mitä tekee, mutta ajattelen tuon olevan itselleni se yhteiskunnallinen ja henkilökohtainen kanava.

Miten sinä laitat hyvän kiertoon?
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #3310 : 21.03.2010 16:11:00 »

Naurullani ja hymylläni eli säteilemällä sitä omaa hyvää oloa. =) Minusta on ihanaa, että pystyy piristämään ihmisiä ainoastaan olemalla itse iloinen ja onnellinen.

Mitä ihanaa meinasit tänään tehdä?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #3311 : 21.03.2010 19:36:23 »

En tee varmaan juuri mitään
ihmeellistä, mutta haaveilin
seikkailuista..
Hirveä himo päästä jonnekin
ja kokea jotain.. Smiley Smiley Liian
arkista ollut jo pitkään..

Kierrätän kysymyksen Wink
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #3312 : 21.03.2010 23:49:32 »

Häviäminen.. Cheesy

Onneksi voitin juuri viisi
korttipeliä Wink Grin

Pidätkö kortinpeluusta?
Mikä on lempipelisi?
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #3313 : 22.03.2010 00:42:14 »

Outo maailma minulle, korttipelit..
Edes mökillä kesällä ei ole tuota tullut harrastettua... En tiedä miksi. Kortit ei vaan puhuttele. Embarrassed

Lasten kanssa suosikkipeli on tietenkin legendaarinen Afrikan tähti. Ja shakki. Tottakai. Tietokonepelejä tai muitakaan konsoleita en halua omistaa, mutta noita lautapelejä pelataan ahkerasti. Smiley


Mitä sinä pelaat?
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #3314 : 22.03.2010 11:09:17 »

Tyttöjen kanssa korttia. Anoppilassa Aliasta ja Wiitä. Pelaan mielelläni myös jalkapalloa, lentopalloa, koripalloa jne. urheilulajipelejä.

Mistä aiot tänään iloita?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 219 220 [221] 222 223 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: