Sivuja: 1 ... 206 207 [208] 209 210 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3014468 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #3105 : 23.02.2010 22:14:45 »

Tyhmä.  2funny

Millaista elämää ajattelet avaruudessa olevan?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #3106 : 23.02.2010 22:32:43 »

Aina välillä mulla on sellaisia aamuja ( EI SAA HOPUTTAA) joiden jälkeen päässäni raksuttaa aivopommi. Silloin tuntuu oikeasti siltä, että haluaisin ajatuksen voimalla räjäyttää kaikki minua ärsyttävät asiat pois. Niin kuin hitaasti liikkuvat mummot kirjaston käytäviltä tai kiljuvat penskat junasta. SORI. Jostain syystä (hormonit) mulla on vaan välillä pinna niin kireällä, että sillä voisi soitella viulukonserttojen korkeimmat aariat.

Asiat, joista et pidä arjessasi?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #3107 : 23.02.2010 22:37:44 »

Siitä en pidä tällä hetkellä, että yleensä kun aamulla lähden seitsämän aikaan kotoa pois, niin olen illalla kotona vasta kymmenen maissa. =/ Eli kiirettä on liikaa, tosin yleensä aika kuluu harrastuksissa, mutta ehkä tuossa eniten ärsyttää se, että ei ole oikein aikaa sosiaalisille suhteille, ainakaan tarpeeksi.

Mikä on suosikkijuhlasi?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #3108 : 23.02.2010 22:44:16 »


Asiat, joista et pidä arjessasi?

Pfff....!  buck2 Siivous, ehdottomasti ja valiaikaisesti remonttimaalien, tapettien,
puulattioiden ja kaakeleiden ja sen semmoisen shoppailu. Liian pakottavaa. buck2
No sitten puolison jakatys, makatys ja se, etta sille pitaa vaantaa kaikki rautalangasta
ja sen vahainen kiinnostus seksiin.
Niiden kanssa kuitenkin pystyy elamaan. Kiss


Mikä on suosikkijuhlasi?

Hautajaiset. Cheesy niista alkaa aina uusi elama, -ainakin madoille. :Smiley
Mie vietan hautajaisia vanhalle elamalleni justiinsa. angel


Asiat, joista olet onnellinen arjessasi?


tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #3109 : 23.02.2010 22:49:32 »

Mies, ihana anoppila, oma perhe ja fyysinen välimatka heihin  Tongue , ruoanlaittotaitoni ja -haluni, tissini ja noo, tykkään muutenkin itsestäni ja olen kivannäköinen, kiva koti, kasvavat basilikantaimet ja ananaskukka, huominen työkeikka, lahjakortti kuntosalille, tulevaisuuden suunnittelu, Klimtin tarotkortit, ihanat korvikset, muutamat hyvät ystävät, muutamat hauskat ystävät, ja muutamat kevyet ystävät, muutamat syvälliset ystävät, muutamat opettavaiset ystävät, Reebokin lenkkarit, ginatricon "olen-melkein-raskaana" -hame, Astroilu, ajattelu, kirjoittaminen

Nim monet asiat, että NAM.

Mitä haluaisit lisää?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #3110 : 23.02.2010 22:50:55 »

Tänään vain, mies päätti hankkia oman asunnon lasten kanssa keskustasta ja he asuvat puolet ajasta minun luona. Kattoremontista jäi yllättäen 4500 euroa rahaa työhuoneeseeni ja sain loistavan liikekumppanin, nyt alkaa bisneksen teko ja ai niin kaksoisliekkini päätti sittenkin uskaltaa muuttaa kokeeksi luokseni ystävänä ja aloittaa työnteon kanssani.

Riittääkö tämän päivän saldoksi vai vieläkö pitää tehdä jotain?

Jaa mitä haluaisin lisää, rakkautta ja mahdollisuuden jakaa rakkauteni jonkun kanssa ja kyllä tuota mielenhillintääkin saisi olla. Mutta no jaa, menee kiellettyjen puolelle muut asiat. Ja hei onnea aina tarvitsee ja upeita ihmisiä, joiden kanssa onnen jakaa.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #3111 : 23.02.2010 22:53:12 »

7 ystävää (joita ilman en olis selvinnyt tuosta paskasta YLIOPISTOSTA), muutama kaveri yliopistosta, se että valmistun suht nuorena, se että on työtä opiskelun ohessa, ärsyttävyydestään huolimatta mut hyvälle tuulelle saava mies, hyvät läheiset välit äitiin ja veljeen ja muutamaan sukulaiseen, oon omasta mielestä säilynyt hyvin ja suht hyvän näkönen coolsmiley, asun halvassa mutta laadultaan hyvässä vuokra-asunnossa, ja se että pystyn/pystytään aika ajoin käymään pienillä ja isoimmillakin reissuilla ukkoni kanssa...

PS: nää ei sit ollu missään tietyssä arvojärjestyksessä


(Tää on mulle hyvä kysymys, koska tykkään luonnostaan nalkuttaa ja valittaa kaikista asioista Grin)



Mainitse yksi luonteenpiirre/asia, jota et seurustelukumppanissasi pystyisi sietämään?
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #3112 : 23.02.2010 22:56:26 »

Päämäärättömyys ja tavoitteiden ja unelmien puute. Sitten en voisi sietää sellaista mamero asennetta, kunnon soturi pitää minun miehen olla, kun olenhan itsekin sellainen amatsooni ^^

Suosikki materiaalisi vaatteissa ja mitä se mielestäsi kertoo sinusta?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #3113 : 23.02.2010 23:08:46 »


Suosikki materiaalisi vaatteissa ja mitä se mielestäsi kertoo sinusta?

Angora-villa ja se kertoo ainoastaan siita, etta miun on usein hyvin kylma
ja en tykkaa pistelevista tai kylmista materiaaleista ihollani. Grin

Mista johtuu, etta minua paleltaa alle +25 asteen pakkasessa? Huh




tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #3114 : 23.02.2010 23:55:39 »

No jos ne on nyt niitä suolistoloisia. Shocked Tongue uglystupid2 2funny

Paljonko menee viikossa rahaa ruokaan?
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #3115 : 24.02.2010 00:05:47 »

Kahdelta ihmiseltä... ööh, syödään ehkä pari kertaa ulkona...mitäs se olis? Ehkä 150€. Ollaan kyllä kulinaristeja ja mies syö kuin hevonen ja on silti ihan heinänseiväsmallia.
En ole koskaan laskenut, syödään kyllä hyvin ja järkevästi. No toi on aika lavea heitto nyt sit. Saattaa olla kyllä enemmänkin. Vähemmänkin silloin kun käydään anoppilassa ja toisessa syömässä.  :Smiley

Mitä mieluiten kokkaat?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #3116 : 24.02.2010 00:07:52 »

Salaattia tykkään tehdä, esimerkiksi ceasar-salaatti on kiva, itse maustaa kanat ja tekee crutongit =)

Onko sinua helppo huijata? Lankeatko helposti piloihin?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #3117 : 24.02.2010 00:20:15 »

No jos ne on nyt niitä suolistoloisia. Shocked Tongue uglystupid2 2funny


 Grin 2funny Tai suolialieneita!  :Smiley


Onko sinua helppo huijata? Lankeatko helposti piloihin?

Hmmm.. vaittaisin, etta ei kovin helposti,
kun on tuota hoksaavaa  kaksoset :sta ja vesimies :sta
kartalla ja epailevaa  askendentti skorpioni :ia..

...mie kun epailen kaikkea ja kaikkia, enka luota... Undecided

..enka oikein piloihinkaan, ellei ne ole sitten todella harskin ja torkean hyvia,
mutta lankean nappariin taikatemppuihin ja silmankaantotemppuihin,
joita voi tehda illanistujaisissa. Tongue

Osaatkop jonkun taikatempun? Cheesy
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #3118 : 24.02.2010 00:27:31 »

En. Haluaisin kirjoittaa että ossoon. Mutta en. En osaa edes jongloorata. Kanin voisin kiskaista hatusta, mutta sen tarvitsisi olla siellä valmiina.

Millaiset urheiluvaatteet ovat sinulle mieluisimmat ja mitä varten ne on hankittu, siis sporttia?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #3119 : 24.02.2010 00:31:00 »

No montakin!
Eikö siinä ole taikatemppua kaksoselta riittämiin että ulkoiluttaa naapurin koiran, maksaa laskun, ostaa ensi kevään istutukset ja 3 sopivat rintaliivit, tekee päivällisen ja ystävälleen kampauksen sekä vie talvivarusteet kellariin alle puolessa tunnissa.  Wink


Millaiset urheiluvaatteet ovat sinulle mieluisimmat ja mitä varten ne on hankittu, siis sporttia?

no ehkä jazzhousut ja toppi salille sekä spinningiin.


Vyötärönympäryksesi?
« Viimeksi muokattu: 24.02.2010 00:34:10 kirjoittanut sangviinikko » tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Sivuja: 1 ... 206 207 [208] 209 210 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: