Sivuja: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3014725 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #2880 : 20.01.2010 02:21:38 »

Oliiveihin, teehen, purkkaan ja ennen kaikkea internettiin.

Mitä uusia teemoja elämääsi on tullut viimeksi?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2881 : 20.01.2010 08:25:07 »

Olen oppinut hyväksymään sen että mennyt on mennyttä, sitä ei voi muuttaa, se täytyy vaan jättää taakse päin ja päästää siitä irti ja painella täyttä vauhtia eteenpäin. Olen oppinut myös sen että minä en voi holhota puolta maailmaa ja pitää heistä huolta, että aikuisten ihmisten on osattava itse ratkoa ongelmansa, ilman minua.

Mitä sinulla on ohjelmassa tänään?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2882 : 20.01.2010 12:05:14 »

että korkeammassa ulottuvuudessa ja eri ajassa ei ole ongelmia ja kaikki on mahdollista ja huvittavaa..  Cheesy

miksi ihmisten normaalielämä, tunteet, tarpeet, rahat ja suhteet/ eri näkemykset ovat niin eri maailmasta kuin kaiken-ratkovat-kanavoinnit ja henkiset viisaudet? kuinka iso prosentti edes sisäistää kaikkia opetuksia, joita kyllä on tarjolla? olen itse kokemuksen kautta vertaillut elämää ja kanavointeja ja energiahoitoja.. elämisen jutuista kyllä pääsee, kun ottaa korkeamman näkemyksen, mutta miksi sitten koko 3d, jos se on niin mutkikasta.
  Grin

« Viimeksi muokattu: 20.01.2010 12:10:26 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2883 : 20.01.2010 12:32:29 »

No ainakin koirani, se on sen verran hassu otus että tulee väkisinkin hyvälle tuulelle  Smiley

Mikä on viimeisin matkakohde jossa olet käynyt ja mikä paikassa oli parasta?
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2884 : 20.01.2010 12:52:34 »

Vanhempieni "loma" ja "-paratiisi" eli lapsuudenkotini  Grin

Parasta oli hiihtäminen lauantaiaamuna hiljaisen järven jäällä, aurinko nousemassa ja luonto ihan vaiti ja paikallaan.

Missä flirttailet ja miten? Millaista vastakaikua saat?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2885 : 20.01.2010 15:22:53 »

heh ei ajankohtaista just nyt, mutta välillä koetan.. liikaa aikaa töihin, projekteihin, tulevaisuuteen jne.. mutta jos oikea tyyppi, vastakaiku on nopea ja magneettinen tehokkain seurauksin..

miten henkimaailman mestarit ehtivät seurata kaikkia maapallon muutoksia ja välittää näkemyksiä maailmalle? johtuuko se siitä, että he kuten oppaat ovat kaikkialla yhtaikaa?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #2886 : 21.01.2010 04:08:11 »

Oletko ajanut koskaan kolaria tai joutunut sellaiseen?

No kerran päälleni ajettiin moottoripyörällä ja toisella kertaa kaverini ajoi tieltä ulos. Kummassakaan ei onneksi käynyt pahasti, mutta sen nuo aiheuttivat, että inhoan istua muiden kyydissä autossa, olen ehkä vähän paranoidinen ^^

Milloin viimeksi kokosit palapelin?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2887 : 21.01.2010 11:07:35 »

Minun ei tarvitsisi edes miettiä vastausta tuohon, KYLLÄ! Se on itseasiassa haaveeni  Smiley Mutta mahdoton sellainen sillä matka maksaa n. 200.000 euroa  buck2

Milloin viimeksi itkit ja miksi?
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2888 : 21.01.2010 19:04:53 »

En tällaista muista kuin kersana. Pari viikkoa sitten pähisteltiin siipan kanssa hillittömässä mäessä pulkalla alas - mun jalat oli edessä ja naama keräsi kaiken jaloista lentävän lumen ja suu, kun kiljuin koko matkan - ihanaa adrenaliinia!

Mitä pitäisi tehdä, mutta ei jaksaisi?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #2889 : 21.01.2010 20:06:01 »

Pitäisi lukea romaaneja koulua varten, plaah.

Oletko kokeillut vihersmoothieita?
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #2890 : 21.01.2010 21:28:37 »


Oletko kokeillut vihersmoothieita?

En ole maistanut, mutta täytyypä joskus…
..tykkään nimittäin mm. pinaatista, avokadosta ja mangosta.

Millaiset hiukset ottaisit, jos saisit valita?
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2891 : 21.01.2010 21:52:48 »

Se kun tykyttää ja innostaa, eikä tiedä vielä mikä se oikeasti on. Parasta, mä olen mahdollisuusihminen ja mahdottomuuskin  crazy2


Missä olisit nyt, jos voisit olla missä tahansa?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #2892 : 21.01.2010 22:04:41 »

Missä olisit nyt, jos voisit olla missä tahansa?

No ihan juuri tällä hetkellä haluaisin olla nukkumassa, mutta kun ei voi niin ei voi. Muuten haluaisin avaruusmatkalle.

Kertyykö sinulle tiskivuoria vai tiskaatko tiskit heti kun olet syönyt?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #2893 : 21.01.2010 22:07:31 »

[
Kertyykö sinulle tiskivuoria vai tiskaatko tiskit heti kun olet syönyt?

Ei ikinä! En kestäisi katsoa mitään sotkua ympärilläni! tickedoff


Kuvaile makuuhuoneesi.
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2894 : 21.01.2010 22:19:33 »

Keltainen satiiniverho, marimekon ruskeat verhot ( että naapuritkin tunnistaa)
120 cm sänky puujaloilla, mustalla päiväpeitteellä ja verhoihin sopivilla silkkityynyillä.
koska lemmenpesämme on myös toimisto; ruma, valkoinen työpöytä, tietokone ja tulostin. Korvakorutelineeni, narukori - siis sellainen tummanruskea mitä se on Bambua`? heh. Valkoiset vaatekaapi, ruskea matto, parkettilattia, seinällä valokuva oranssiveteen vuoristossa (kaunis, outo tunnelmainen, parasta: miehen...  Tongue ) Klimtin rakkauskortti ja skorpionikortti.

Elwyn ehti eka, mutta voihan tuo vastaus olla hänellekin  Grin


Jos olisit jokin keittiöväline, mikä olisit ja miksi?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: