Sivuja: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3014724 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #2850 : 16.01.2010 15:37:10 »

Miksi mä en/sä et ole älynnyt tehdä tätä (jotain asiaa) aikaisemmin? Huh

Eilen hysteerisen väsyneenä menin suihkuun ja sen jälkeen nauraen huomasin, että oho, kosteusvoide jäi kämpille, kun lähdin hetken mielijohteesta reissuun, niin päätinkin kokeilla ihoon huvikseni vaseliinia xD Illalla oli lähinnä koominen olo ja tein sen lähinnä vitsin vuoksi. Aamulla kuitenkin heräsin iho paremmassa kunnossa kuin pitkiin aikoihin xD Onko tämä ehkä ratkaisu atooppisen ihoni ongelmiin, lol, nyt kyllä hävettää  Cheesy

Kierrätän kysymyksen, kun tämä oli niin hyvä

Miksi mä en/sä et ole älynnyt tehdä tätä (jotain asiaa) aikaisemmin?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2851 : 16.01.2010 16:18:53 »

Miksi mä en ole aiemmin löytänyt Osiksen hiusten siloittajaa. Paras tuote minulle tähän mennessä  Smiley
Jos haluan sileän lookin, se onnistuu, kerrankin. Se kesyttää luonnonkiharaiset hiukset ja tekee niistä silkkiset.

Mikä ruoka on bravurisi? Jos jaksat, jaa reseptisi samalla kun kerrot sen ruuan (ellei kyse ole salaisesta reseptistä  Grin ), kaipaan uusia ideoita  Grin
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #2852 : 16.01.2010 19:01:29 »

Bravurini on soijalla maustetut kanasuikaleet, joihin laitetaan sekaan maissia ja sipulia. Syödään riisin kanssa.

Elikkäs ensin ruskistetaan sipulit pannulla, sitten lisätään maustamattomia kanasuikaleita ja ruskistetaan ne puolivalmiiksi, sen jälkeen heitetään sekaan maisseja ja kaadetaan päälle iso loraus (huom, erittäin paljon) soijakastiketta ja ruskitetellaan loppuun. suikaleiden on tarkoitus näyttää tummanruskeilta soijan ja ruskistamisen ansiosta. Tämän kanssa sopii hyvin jasmiiniriisi. Ruoka on tosi suolaista, mutta silloin tällöin syötynä aivan loistavaa, suosittelen lämpimästi!!! Resepti on alunperin äitini, mutta olen sen itselleni varastanut =)

Kierrätän, eli mikä on oma ruoka bravurisi ja saa jakaa reseptin myös jos haluaa =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
mirka222
Vieras
« Vastaus #2853 : 16.01.2010 19:52:42 »

Vesi Smiley joskus runsas hedelmälihainen appelsiinimehu:)

Sama kiertoon
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2854 : 16.01.2010 22:54:51 »

Lapin noidan lemmenjuoma. Hmm, se vasta maittavaa on.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #2855 : 17.01.2010 15:20:55 »



                               knuppel2

                                 O L U T T A.
                                    Kiitos.

                                       
                                          2funny  smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #2856 : 18.01.2010 00:10:02 »

Itsellä on ihoon testattu oikeastaan ihan kaikkea, mutta suurin apu on ollut siitä, että on koittanut nukkua riittävästi. Toki apuna kaikki kosteusvoiteet ja ruokavalio. Vaikeimpia aikoja ovat yleensä aina stressaavat rupeamat velvollisuuksien saralla ja vuodenaikojen vaihtuminen. Onneksi iho on tosin ollut viime aikoina jopa siedettävässä kunnossa =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #2857 : 18.01.2010 09:04:29 »

Oudoin juttu, mitä olen koskaan tehnyt.. Hmm... riippuu niin siitä kuka päättää, että mikäkin on outoa. No yksi mikä ainakin tulee mieleen on benji-hyppy, mutta ei sekään ny outoa ollu... hmm.. mikäs vois olla outoa... ai juu, nyt mie keksin.. auttanu äiti-sikaa synnytyksessä Smiley

Millä saat huonon mielen pois, jos se meinaa väkisin tulla pintaan?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2858 : 18.01.2010 12:08:53 »

kai se on karvaisuuden ja karvattomuuden välimuoto.

oletko koskaan voittanut taistelua ja tuntenut olon hieman tyhjäksi - vaikka kaikki meni kannaltasi hyvin - tai sinun ja läheisen - ja ihmetellyt
mitä kaikkea tuli prosessissa vastaan?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2859 : 18.01.2010 14:03:14 »

Joo. Siinä tulee sellainen fiilis, että hmm... no, oliko se tämän arvoista ja ai jaa, että tämä me tarvittiin, jotta suhde kehittyisi/menisi johonkin suuntaan. Yleensä koen ne kyllä hyvinä, mutta en välttämättä juurikaan nauti siitä voitosta, vaan siitä että se on nyt ohi. Koska olen  angel  Tongue

Mistä sinä luopuisit ympäristön hyväksi?

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #2860 : 18.01.2010 21:11:43 »

En ole onneksi. Kerran vain olen mennyt taksilla sellaisessa tilassa josta on hatarat muistikuvat. Taksikuski suuttui kun tarjosin banaaninkuoria maksuksi. Nuoruus...

Onko purukumi oikeasti terveellistä?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2861 : 18.01.2010 21:13:19 »


Oletko koskaan oksentanut vaikka taksiin tai vaikka kaverin autoon?

Olen 4 vuotiaana oksentanut autossa tupakansavusta ja sen jälkeen kukaan ei ole polttanut
autossa, jos minä olen kyydissä.  Smiley


Onko purukumi oikeasti terveellistä?

En usko, että on. Smiley

Miksi jotkin ihmiset ihannoi ryyppäämistä, köyhyyttä, huonoa käytöstä, rumuutta,
väkivaltaa ja kaikenlaista kurjuutta ja halveksii onnellisuutta, rikkautta, terveyttä, kauneutta
ja kaikenlaista onnellisuutta ja onnekuutta?

tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #2862 : 18.01.2010 21:30:35 »

Käykö mielessäsi koskaan, että voisit kiristää kuvassani näkyvän löysän hirttosilmukan tiukasti kurkkuani vasten? (toivottavasti ei Shocked)

Ei, lähinnä vaan mietityttää, että mitä haluat kertoa itsestäsi tuolla kuvalla, ihan näin analysoinnin kannalta vain =)

Mitä rutiineja sinulla on aamuisin, entä iltaisin?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #2863 : 18.01.2010 21:33:36 »


Käykö mielessäsi koskaan, että voisit kiristää kuvassani näkyvän löysän hirttosilmukan tiukasti kurkkuani vasten? (toivottavasti ei Shocked)


Hmmm...
Jos olet hyvänäköinen, seksikäs ja osaava terve mies ja alasti sängyssäni,
niin voisi hiukan kokeillakin..  Wink


Mitä rutiineja sinulla on aamuisin, entä iltaisin?

Aamulla suihku, pukeutuminen, kahvia paljon ja töihin lähtö.
Illalla suihku, pukeutuminen ja ulos lähtö tai nukkumaan.

Mitä/mikä on jäänyt mieleesi, mitä olet saanut?




tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #2864 : 19.01.2010 10:31:43 »

En vaihtaisi tai luopuisi omasta elämästäni (ja kaikesta mitä se sitten sisältääkin, lähinnä ihmiset, kaikesta krääsästä voisin kyllä luopua, onnellisuudesta en)

Huonoin luonteenpiirteesi? Miksi?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: