Sivuja: 1 ... 186 187 [188] 189 190 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3014368 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
mirka222
Vieras
« Vastaus #2805 : 15.01.2010 13:53:22 »

Mäkin haluan vastata tähän unelmakumppani kyssään Grin

Jollain tapaa (henkisesti) massasta poikkeava, julmat kasvot, saa olla partaa leuassa, leveä selkä, lihaksikkaat käsivarret, pieni lihaksikas perse (ei liian!), ei liian pitkä (erikoista, etten välitä oikein pitkistä miehistä, tietenkin saa olla minua pitempi, tämä ei päde alapään pituusvaatimuksiin, se saa olla pitkä ja eri toten paksu, huh mitä juttuja Grin), ruskettunut iho, ei saa olla kalju/sänki tukka, itsevarma, osaa nauraa itselleen, kokenut, hauska, oman tien kulkija, riskien ottaja, omistautuva, huomioonottava, keskustelutaitoinen->> tähän ei vaadita aina edes huippuälykkyyttä, romanttinen, avoin uusille/tuntemattomille asioille, osaa näyttää naiselleen, että hän on se ykkönen miehen elämässä, vaikka muut naiset pyörisivät ympärillä->>>osaa erottaa mikä on tärkeintä/arvokkainta pitkällä tähtäimellä, ei hairahdu hetkellisten mielihalujen/houkutusten vietäväksi, osaa käyttää alkoa kohtuudella, ei polta/nuuskaa, urheilullinen, ei ole tiukkapipo, kiinnostunut jossain määrin henkisistä asioista tai ainakin valmis keskustelemaan niistä

Enhän ole yhtään vaativa tai pinnallinen Wink? Tässähän kysyttiin UNELMAkumppania Grin

Oon muuten huomannut, että fyysinen vetovoima on todella tärkeä asia minulle...Olen teininä keskittynyt liikaa miehen älylliseen/henkiseen puoleen, mikä ei tod. tule toimimaan pitkällä tähtäimellä...Monellahan tämä menee päinvastoin: ensin ihastutaan ja rakastutaan komeisiin renttuihin ja sen jälkeen aletaan etsimään sitä älyllisempää/henkisempää (tossukka) miestä, ulkonäöllä ei niin väliä...Anteeksi tämä raaka stereotypisointi, mutta omassa elämässä olen huomannut, että älykkömiehet eivät ole miehekkäitä vaikka voissa paistaisi...Siis onhan näitä älykkäitä miehiä, jotka pitävät itsestään huolta/ovat "komeita" mutta heidän "energiansa" ei ole minulle tarpeeksi alkukantaisen miehekästä Grin Toisaalta kukapa jaksaisi kymmeniä vuosia viettää jonkun tyhjäpää adoniksen kanssa Grin Tämä on siis vain minun kokemukseni yliopistomiehistä..

Ehkä itse haen sellaista kokenutta "renttua/adonista" joka on kypsyessään rauhoittunut ja alkanut vahvistamaan/arvostamaan enemmän henkisiä ominaisuuksia..Heissä on kuitenkin vielä jäljellä se alkukantainen vetovoima mutta ei sellaisella koppavalla/ärsyttävällä kukkoilevalla tavalla, mitä monesti nuoremmista/kokemattomammista komistuksista huomaa Kiss
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #2806 : 15.01.2010 13:58:39 »

Vastataanpas nyt tähän: tylsin ihminen jonka olet tavannut ja miten hän vaikeutti elämääsi?

Ylipäänsä useat yliopistotyypit, jotka ovat päätyneet kyseenalaistamatta tähän tavanomaiseen elämän kaavaan: mies, työ, avioliitto, omistusasunto, lapset, eläkepäivät bingossa,

->>>>>>>> vaikeuttivat elämääni tuputtamalla mulle samaa elämäntyyliä, joka ei tod. sovi mulle...Aivopesu/manipulointi tähän on kuitenkin kovaa: joko noudatat samaa tyyliä tai sut eristetään porukasta/leimataan hulluksi...Ylipäänsä he latistivat uskoani "ihmeisiin" ja omaan elämäntyyliin...

Sama kiertoon: tylsin ihminen jonka olet tavannut ja miten hän vaikeutti elämääsi?
 
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2807 : 15.01.2010 14:00:11 »

N222 onko muuten se masujuttusi selvinnyt jo? Toivottavasti voit paremmin. Tuli vaan mieleen  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2808 : 15.01.2010 14:05:04 »

sosiaalialan ihmiset on aika pahoja  Grin .. mutta laitan kysymyksen edelleen kiertoon;

tylsin ihminen?? jne--
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mirka222
Vieras
« Vastaus #2809 : 15.01.2010 14:11:05 »

Hei, Artemis! Hauska, että joku muistaa mun valitukseni vielä viikkojenkin jälkeen smitten angel Joo, se asia "selvisi" vaikka upposihan siihen melkein se 300e, tähystykseen en mennyt, joten pari sataa säästin tutkimuksissa..Se rupesi helpottamaan joulupyhien alla/jälkeen, tapaninpäivänä vielä tuli muutama kouristus töissä, jonka jälkeen se häipyi itsestään Shocked Olin muuten joulun pyhien alla saanut hevosmieheltä massakaukoparannusta, liekö vaikuttanut asiaan jollain tapaa angel Kuulin työkaverilta juurikin joulun aikaan, että hänellä oli ollut viikon ajan todella paha mahatauti, oli samalla lailla joutunut juoksemaan vessassa ja maha oli möyrinyt koko ajan..Hän sanoi, että hänellä ei ole yleensä mitään mahatauteja ja oli jo harkinnut lääkäriin menoa, koska tauti oli niin raju...Joten epäilen, että mulla on ollut sama tauti mutta rajumman kaavan kautta: mulla on nuoresta asti ollut herkkä suoli, todettiin maitoproteiiniallergia, joka oli ehtinyt tuhota suolinukkani lähes täysin, lisäksi muita ruoka-aineherkistymisiä, joten suoleni ei varmastikaan ole vieläkään ihan täydessä terässä..Mua vaan huolestuttaa tästä edespäin se, että milloin on syytä mennä tutkimuksiin mahatautien kohdalla, jos tavallisetkin taudit kestävät mulla yli 3 viikkoa, yksityinen lääkäri olisi passittanut mut suorilta tähystykseen, koska tuo 3 viikkoahan on jo kroonisen taudin raja, tästä pöpöstä huomasin sen, että se ei ollut mikään allergiatauti, koska mulla väänsi jatkuvasti eikä vessassa käynti helpottanut yhtään, loisetkin multa ehdittiin katsoa eikä veriarvoissa ollut mitään poikkeavaa...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2810 : 15.01.2010 14:12:44 »

Hmm.. Tylsin ihminen on varmaankin eräs henkilö jonka kanssa en ole koskaan samalla aaltopituudella. Hän yrittää kovasti ottaa kontaktia minuun kun tapaamme erään ystävämme kautta, mutta en voi keskustella hänen kanssaan vaikka kuinka yritän. Hänessä ei mikään stimuloi minua, en pääse juttuun hänen kanssaan vaikka kuinka yritän. Tylsistyn sillä en ymmärrä häntä. En ymmärrä miksi hän puhuu minulle sillä selkeästikkin olemme kuin yö ja päivä ja olen varma että hänen mielestään keskustelu on yhtä työlästä kuin minunkin mielestäni  :Smiley
Hänessä ei ihmisenä ole mitään vikaa, hän on kohtelias ja varmasti mukava monen mielestä. Meillä ei vaan kemiat kohtaa ja siksi tylsistyn hänen seurassaan kuoliaaksi. Outo juttu...

Jos sinun pitäisi lopun elämäsi pukeutua vain yhteen väriin niin että kaikki vaatekappaleesi ovat sitä väriä, mikä väri se olisi  Smiley
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #2811 : 15.01.2010 14:14:56 »

Pukeutuisin turkoosiin smitten


Mikä olisi sellainen piirre ihmisessä, jonka perusteella et haluaisi olla hänen ystävänsä/tutustua häneen?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2812 : 15.01.2010 14:15:17 »

Hei, Artemis! Hauska, että joku muistaa mun valitukseni vielä viikkojenkin jälkeen smitten angel Joo, se asia "selvisi" vaikka upposihan siihen melkein se 300e, tähystykseen en mennyt, joten pari sataa säästin tutkimuksissa..Se rupesi helpottamaan joulupyhien alla/jälkeen, tapaninpäivänä vielä tuli muutama kouristus töissä, jonka jälkeen se häipyi itsestään Shocked Olin muuten joulun pyhien alla saanut hevosmieheltä massakaukoparannusta, liekö vaikuttanut asiaan jollain tapaa angel Kuulin työkaverilta juurikin joulun aikaan, että hänellä oli ollut viikon ajan todella paha mahatauti, oli samalla lailla joutunut juoksemaan vessassa ja maha oli möyrinyt koko ajan..Hän sanoi, että hänellä ei ole yleensä mitään mahatauteja ja oli jo harkinnut lääkäriin menoa, koska tauti oli niin raju...Joten epäilen, että mulla on ollut sama tauti mutta rajumman kaavan kautta: mulla on nuoresta asti ollut herkkä suoli, todettiin maitoproteiiniallergia, joka oli ehtinyt tuhota suolinukkani lähes täysin, lisäksi muita ruoka-aineherkistymisiä, joten suoleni ei varmastikaan ole vieläkään ihan täydessä terässä..Mua vaan huolestuttaa tästä edespäin se, että milloin on syytä mennä tutkimuksiin mahatautien kohdalla, jos tavallisetkin taudit kestävät mulla yli 3 viikkoa, yksityinen lääkäri olisi passittanut mut suorilta tähystykseen, koska tuo 3 viikkoahan on jo kroonisen taudin raja, tästä pöpöstä huomasin sen, että se ei ollut mikään allergiatauti, koska mulla väänsi jatkuvasti eikä vessassa käynti helpottanut yhtään, loisetkin multa ehdittiin katsoa eikä veriarvoissa ollut mitään poikkeavaa...
Hyvä kuulla että voit paremmin!
Pitäisikö sinun ihan pitää ruokapäiväkirjaa ja seurata sitten että josko jokin tietty ruoka vaikka ärsyttää vatsaasi?

Mene ihmeessä ensi kerralla jo ajoissa jos moista ilmaantuu. Itselläni on stressivatsa joten itsekin seurailen paljon syömisiäni (tai ainakin yritän).
Nyt muuten on ärhäkkää vatsatautia liikkellä, moni ystävä on siinä ollut.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #2813 : 15.01.2010 14:19:24 »

Oon huomannut, että soija ärsyttää tuota peräsuolta aika lailla...Söin kesällä jatkuvasti soijavanukkaita, ja mulla oli todella kipeä peräsuoli, sitten kun lopetin niin lähti kipu pois...Tällä viikolla erehdyin ostamaan niitä vanukkaita taas niin eiköhän oo perse kipeä Grin Ruoan seassa pieni määrä soijaa ei niinkään ärsytä...Olen muuten huomannut, että kalsiumtabletit aiheuttavat ripulia mulla Shocked


Tästäpä siis uusi kysymys: Miten voisin tyydyttää kalsiumtarpeeni ilman tabletteja ja mitään maitotuotteita?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2814 : 15.01.2010 14:21:52 »

Oon huomannut, että soija ärsyttää tuota peräsuolta aika lailla...Söin kesällä jatkuvasti soijavanukkaita, ja mulla oli todella kipeä peräsuoli, sitten kun lopetin niin lähti kipu pois...Tällä viikolla erehdyin ostamaan niitä vanukkaita taas niin eiköhän oo perse kipeä Grin Ruoan seassa pieni määrä soijaa ei niinkään ärsytä...Olen muuten huomannut, että kalsiumtabletit aiheuttavat ripulia mulla Shocked


Tästäpä siis uusi kysymys: Miten voisin tyydyttää kalsiumtarpeeni ilman tabletteja ja mitään maitotuotteita?

Kalsiumin tarpeesi voisi tyydyttää mantelit, hasselpähkinä, tofu, kenties seesaminsiemenet..
Mutta en tiedä paljonko niitä pitää syödä jotta tarve tulee täyteen.. Se onkin kimurantimpaa..
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #2815 : 15.01.2010 14:37:06 »

Kiitti vinkistä Artemis! Pitää kokeilla jotain nuista, mulla vaan ärsyttää limakalvoja jotkut pähkinät mutta en ole varma, mitkä, olen nimittäin syönyt sellaista pähkinäsekoitusta monesti, josta joku ärsyttää suun ja nielun limakalvoja...


Tällaistakin asiaa olen miettinyt jo kauan, että miksi joillakin ihmisillä on elämässään jatkuvasti fyysisiä vaivoja ja tauteja? Kävin hierojalla ja hän on järkyttynyt hartioideni tiukkuudesta, hän kehotti miettimään syitä miksi ne jännittyvät jatkuvasti (ne ovat olleet jo pienestä asti)..Lisäksi minulla on astma ja nuo edellä mainitut useat allergiat yms..vaivaa...Jotkut ihmisethän reagoivat voimakkaasti kehollaan elämän vastoinkäymisiin, jos eivät käsittele asioita henkisellä tasolla/ sulkevat ne pois..Mielestäni olen pohtinut, puhunut, analysoinut ja käynyt läpi vastoinkäymiset, mitä elämässäni on tullut vastaan hyvinkin syväluotaavasti yksin, terapeutin sekä ystävieni kanssa...En edes osaa haudata asioita sisääni..Siltikin minulla on jatkuvasti nuita fyysisiä juttuja..Voiko olla niin, että olen oppinut reagoimaan asioihin voimakkaasti kehollani eikä auta vaikka asioita kuinka pohtisi ja käsittelisi? Mulla on joku saturnuksen aspekti T-ristissä, joka aiheuttaisi edellä mainittuja asioita:

Chiron oppositio Saturnus

Chironin ja Saturnuksen välinen aspekti liittyy sisäiseen velvollisuudentuntoon, joka tulee ensin esille pyrkimyksenä tehdä kaikki asiat mahdollisimman hyvin ja moitteettomasti. Ulkoinen auktoriteetti menettää merkityksensä 30-40 ikävuoden välillä, jonka jälkeen tämän aspektin alainen ihminen kokee kasvavaa yhteyttä korkeampiin henkisiin voimiin. Oma näkemys nousee korkeimmaksi ohjaajaksi ja juuri niin kuuluukin tapahtua. Sinunkin tehtäväsi on kyseenalaistaa kaikki kohtaamasi auktoriteetit oman näkemyksesi perusteella vaikka yleinen mielipide olisikin heidän puolellaan. Henkilökohtaisella tasolla tämä aspekti asettaa fyysiset voimavarat tiukkaan puntariin. Voimavarojen lähes jatkuva ylittäminen kuuluu nuoruuteen ja nuoreen aikuisuuteen luonnollisena osana, mutta se ei voi jatkua keski-ikää pidemmälle ilman vakavia terveydellisiä seuraamuksia. Moni tämän aspektin haltijoista omistautuu erilaisille parantamisen aloille oman vakavan sairauden ja siitä parantumisen seurauksena. Oppositio edustaa henkisissä asioissa tapahtuvaa jatkuvaa kehitystä. Sinun tehtäväsi on toimia uudistusten toteuttajana oman elämäsi välityksellä. Tulet aivan varmasti joutumaan törmäyskurssille erilaisia henkisiä suuntauksia edustavien auktoriteettien kanssa, sillä sinulla on hyvin vahva oma käsitys asiasta kuin asiasta. Tämä kuvio ei anna mahdollisuutta alistua muiden näkemyksiin, vaikka alkuinnostus joskus sumentaakin arvostelukykyäsi ja saatat tulla sitoutuneeksi asioihin, jotka eivät vastaa sinun totuuttasi. Iän myötä arvostelukykysi paranee ja opit innostuessasikin jättämään itsellesi aikaa ja tilaa muuttaa mieltäsi.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2816 : 15.01.2010 14:45:45 »

Hei N222, jos sulla pähkinä kutittaa/kirvelee suuta ja nielua niin älä syö!!!! Se on merkki allergiasta, olen itse pähkinäallergikko ja se voi aiheuttaa ihan vaarallisenkin tilanteen.

No nyt puhut toisen hartiajännitteisen ihmisen kanssa. Minua on kuvailtu rennoksi kuin rautakanki. Hei laita YV:tä, ei viitsi vaivoistaan puhua tässä ketjussa, muita alkaa kohta ärsyttämään  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2817 : 15.01.2010 14:55:27 »

Q:

miksi jotkut kysymykset ja vastaukset näkyvät toistuvan elämässä, johtuuko se siitä että ne sitten OVAT ne vastaukset, koskien rahaa, rakkautta, jumaluutta, syntymää, kuolemaa, olemassaoloa.. ?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #2818 : 15.01.2010 14:56:18 »

Kiitti vinkistä Artemis! Pitää kokeilla jotain nuista, mulla vaan ärsyttää limakalvoja jotkut pähkinät mutta en ole varma, mitkä, olen nimittäin syönyt sellaista pähkinäsekoitusta monesti, josta joku ärsyttää suun ja nielun limakalvoja...


Tällaistakin asiaa olen miettinyt jo kauan, että miksi joillakin ihmisillä on elämässään jatkuvasti fyysisiä vaivoja ja tauteja? Kävin hierojalla ja hän on järkyttynyt hartioideni tiukkuudesta, hän kehotti miettimään syitä miksi ne jännittyvät jatkuvasti (ne ovat olleet jo pienestä asti)..Lisäksi minulla on astma ja nuo edellä mainitut useat allergiat yms..vaivaa...Jotkut ihmisethän reagoivat voimakkaasti kehollaan elämän vastoinkäymisiin, jos eivät käsittele asioita henkisellä tasolla/ sulkevat ne pois..Mielestäni olen pohtinut, puhunut, analysoinut ja käynyt läpi vastoinkäymiset, mitä elämässäni on tullut vastaan hyvinkin syväluotaavasti yksin, terapeutin sekä ystävieni kanssa...En edes osaa haudata asioita sisääni..Siltikin minulla on jatkuvasti nuita fyysisiä juttuja..Voiko olla niin, että olen oppinut reagoimaan asioihin voimakkaasti kehollani eikä auta vaikka asioita kuinka pohtisi ja käsittelisi? Mulla on joku saturnuksen aspekti T-ristissä, joka aiheuttaisi edellä mainittuja asioita

En nyt kommentoi asiaa kartan pohjalta, lähinnä omasta kokemuksesta. Itselläni on ollut koko iän selittämättömiä allergioita, jotka välillä tuntuvat häviävän ja välillä taas voimistuvan. Lisäksi itselläni on ollut viime vuodet pahoja ongelmia atooppisen ihon kanssa. Kaiken päälle löytyy astma ja maha menee sekaisin lähes jokaisesta ruuasta. Itse olen hyväksynyt nämä omat ominaisuuteni sitä kautta, että olen hyväksynyt sen, että kun pää ei ilmeisesti tajua hellittää ajallaan, niin silloin keho reagoi, koska silloin se pakottaa minut reagoimaan. Esimerkiksi liika stressi aiheuttaa minulla pahoja iho-ongelmia, mutta ne ovat kyllä helpottuneet kun olen jättänyt hermoilua ja koittanut tietoisesti välttää stressaamista. Astma oli todella paha neljä vuotta sitten, kun opiskelin paikassa jossa opettaja aiheutti itselleni olon, että en halua mennä kouluun, kun sataa p****a niskaan teki mitä tahansa, selän takana haukkui ja yksityisasiat leviteltiin jne. Ja astma oireet ovat olleet poissa useamman vuoden ajan, kun sieltä pois pääsin. Välillä olen miettinyt onko minulla oikeasti edes astmaa, vai oliko tuo vaan sellainen henkinen juttu.

Koen, että kehollani on tehtävänä opettaa minua olemaan onnellinen, syömään oikein, nukkumaan riittävästi, huoltamaan kuntoani, ihoani jne. Itse reagoin kehollani vahvasti kaikkeen, stressiin, ilon ja surun koen fyysisesti ja olen muutenkin erittäin kiinni fyysisyydessä ja sen ilmentämisessä seksin ja liikunnan kautta. Koen, että tämä on vain ominaisuus mikä täytyy hyväksyä ja opetella elämään sen kanssa. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että nukkuu säännöllisesti, syö monipuolisesti ja juo vettä riittävästi.

Ja niin välillä se puhuminen ja analysoiminenkin voi pahentaa tilannetta, pitää vaan välillä oppia päästämään myös irti menneestä ja huonoista kokemuksista, silloin oma olo fyysisestikin helpottaa, ei kannata jääd vellomaan, vaan katsoa eteenpäin. Ei kannata myöskään stressata sitä, että kun minua nyt stressaa niin terveys rupeaa reistaamaan =D Se on sellainen noidankehä, että siitä on vaikea päästä irti, pitää vaan hoitaa itseään niin tässä hetkessä. Itselläni oli ennen näiden terveysjuttujen kanssa pahoja itsetunto-ongelmia, kun tuntui, että ei voi mennä ovesta ulos, kun naama on ruvella, mutta onneksi, en annan enää sen vaikuttaa.

Ehkä meni vähän ohi, mutta menköön. =) en nyt laita sitten kysymystä, voi vastata vaikka edelliseen.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #2819 : 15.01.2010 15:03:23 »

Hups..? Onko tämä viimeisin kyssäri?


Mikä olisi sellainen piirre ihmisessä, jonka perusteella et haluaisi olla hänen ystävänsä/tutustua häneen?

Tyhmyys (olen sitä jo itse ja en tarvitse siihen toista), jästipäisyys (kuin myös olen sitä jo itse),
junttimaisuus (jolla ei ole mitään tekemistä koulutuksen kanssa, huoh..!), kapeakatsoisuus maailmaan,
tosikkomaisuus, aggressiivisuus, negatiivisuus ja vaivojen ja elämästä valittaminen
ja henkinen roikkuminen, oli se negatiivista (inhosta/vihasta/arvostelun halusta)
tai posivtiivista (rakkaudesta/ystävyydestä/ihastuksesta)
ja tämä tyttö sanoo, että oli kiva tavata, mutta nyt on kiire jonnekin, soitellaan
ja sitä soittoa ei tule koskaan.  Wink

Kenelle viimeksi sanoit kiss and goodbye elämästäsi? Smiley

tallennettu
Sivuja: 1 ... 186 187 [188] 189 190 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: