Sivuja: 1 ... 185 186 [187] 188 189 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3014758 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #2790 : 14.01.2010 11:09:19 »

Elokuvan nimeä en muista, mutta kävin katsomassa teatterissa Seinäjoella farssin "Ei ketään kotona" ja se oli ihan sairaan hyvä ja hauska, sai nauraa maha kipeänä. Suosittelen kaikille.

Jos laitat silmät kiinni ja hengität kymmenen kertaa oikein syvään. Hymyilet ja annat mielen kuljettaa; Mitä tai kuka tulee mieleesi?
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #2791 : 14.01.2010 11:53:30 »

Uskon, että olen sen itse suunnitellut, mutta muutoksia voin siihen myös tehdä. Peruslinjat on suunnilleen pysyvät. Joten kyllä minä määrään ja olen määrännyt kohtalostani itse.


Entäs sinä?
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2792 : 14.01.2010 11:56:51 »

Kyllähän sitä kovasti yritetään, että itse saisi määrätä kohtalonsa ja tulevaisuuden, mutta rehellisesti sanottuna vaikka valintani itse teenkin niin onhan se oma polku melko selkeästi etukäteen viitoitettu.

Tyydytkö siihen, mitä saat vai haluatko aina lisää?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2793 : 14.01.2010 12:59:07 »


Tyydytkö siihen, mitä saat vai haluatko aina lisää?

No huh, ihmisen kehitys ja elämä pysähtyisi ja jumittuisi paikoilleen,
jos se ei haluaisi lisää~uutta. Mikään ei kuitenkaan ole pysyvää,
joten en näe mitä vikaa oikeastaan on siinä, että haluaa koko ajan lisää.  Wink


Mitkä asiat/teemat ovat omassa elämässäsi nyt ajankohtaisia?

Pffff......! Tottuminen uuteen suhteeseen ja lähtö Dubaihin
ja yrittää jotenkin vielä motivoitua töissä.

Mikä on niiden ihmisten motiivi on sanoa toiselle, tyydy siihen mitä sinulla on?

tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #2794 : 14.01.2010 13:33:57 »

Ehkä ne ajattelee, että jokaisen pitäisi löytää onni siitä mitä jo nyt on. Ajateltuna kauniisti... Toisaalta taas motiiveja voi olla montakin, joku on katkera, toinen kateellinen jne.

Miksi ihmiset on kateellisia?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2795 : 14.01.2010 13:40:56 »

Ihmiset ovat kateellisia siksi että jos jollain on jotain mitä heillä ei ole, he kokevat että se on jotenkin heiltä pois tai uhka heidän olemassa ololleen tai asemalleen TAI he ovat vihaisia oikeasti itselleen koska eivät ole kyenneet vaikkapa saavuttamaan samaa, tämä on minun mielipiteeni. Onhan se inhimillinen tunne, mutta kadehtimisen sijaan olisi ehkä parempi katsoa sitten sitä omaa elämää ja itseään ja tehdä muutoksia niissä.

Kuka olisit jos voisit päivän olla joku muu ihminen ja sinun on pakko valita joku  Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2796 : 14.01.2010 14:10:58 »

Olisin eräs miespuolinen ystäväni  Wink

Päiväsi pieni hetki? Tai ajatus?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2797 : 14.01.2010 19:24:41 »



Mikä on niiden ihmisten motiivi on sanoa toiselle, tyydy siihen mitä sinulla on?



Se sisältää myös pienen totuuden. Hyväksy se, mitä sinulla on äläkä mieti, mitä sinulla ei ole.
Tämä asenne tekee ensinnäkin onnelliseksi, ja toiseksi näin pyytösi on kuultu ja saat sen, mikä sinulta puuttui.  Smiley


Itse käyttäisin sanoja; ole KIITOLLINEN siitä mitä sinulla on, äläkä mieti jatkuvasti sitä mitä sinulla ei ole.
Tuota käytän itselläni Smiley On helppoa olla onnellinen kun on kiitollinen kaikesta hyvästä mitä on saanut elämässä, minulla on paljon arvokkaita asioita ja olen siitä onnellinen. Silloin kun on onnellinen niin ei mieti jatkuvasti asioita joita ei ole. Itse asiassa, ei tule kamalasti mieleen edes asioita mitä minulta puuttuisi  Grin No ehkä työpaikka voisi olla antoisampi.
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #2798 : 14.01.2010 19:26:21 »

Miksi kommunikaatio on niin vaikeaa? Pitäisikö ihmisten unohtaa puhuttu kieli kokonaan kun sen voidaan ymmärtää niin väärin, se synnyttää eroja ihmisten välille ja kaiken lisäksi vielä kielikulttuurien erot?


Puhutun kielen pitäisi helpottaa ihmisten oloa, mutta monesti käy juuri päinvastoin, koska ihmiset ymmärtävät toisiaan väärin tai käyttävät sanoja väärin. Sanoilla on niin helppo vahingoittaa ja saada huonoa aikaan. Toisaalta taas sanoilla voidaan pelastaa tilanteita, kun vaan pysähdyään kuulemaan ja kuuntelemaan.
Kommunikaatio on vaikeaa, koska ihmiset arvailee mitä toinen meinaa sanoa ja ovat jo valmiiksi luoneet toisen sanomisista oman mielipiteensä. Ei siis kuunnella oikeasti ja aidosti.

Miksisilloin kun alkaa tiputtaa painoaan, se alkaakin nousta?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2799 : 14.01.2010 19:41:28 »



Mikä on niiden ihmisten motiivi on sanoa toiselle, tyydy siihen mitä sinulla on?



Se sisältää myös pienen totuuden. Hyväksy se, mitä sinulla on äläkä mieti, mitä sinulla ei ole.
Tämä asenne tekee ensinnäkin onnelliseksi, ja toiseksi näin pyytösi on kuultu ja saat sen, mikä sinulta puuttui.  Smiley


Itse käyttäisin sanoja; ole KIITOLLINEN siitä mitä sinulla on, äläkä mieti jatkuvasti sitä mitä sinulla ei ole.
Tuota käytän itselläni Smiley On helppoa olla onnellinen kun on kiitollinen kaikesta hyvästä mitä on saanut elämässä, minulla on paljon arvokkaita asioita ja olen siitä onnellinen. Silloin kun on onnellinen niin ei mieti jatkuvasti asioita joita ei ole. Itse asiassa, ei tule kamalasti mieleen edes asioita mitä minulta puuttuisi  Grin No ehkä työpaikka voisi olla antoisampi.


No minäkin käyttäisin sanaa kiitollisuus, mutta ei se kiitollisuuden tunne mielestäni estä
menemästä eteenpäin ja haluamasta uutta ja lisää mitenkään.  Wink
Vähään tyytyminen ja paikoilleen jääminen on idiootteja varten.  Tongue


Miksi silloin kun alkaa tiputtaa painoaan, se alkaakin nousta?

Hmm... syöminen on suhteessa liikuntaan epätasapainossa ja pielessä. Ei se muuten ala nousta. Smiley
Liian vähän ja väärin syöminen saa kehon säästökuurille, eikä se luovuta energiaa,
siis läskiä pois, koska se on puolustusmekanismi.
Kun syö säännöllisesti ja tarpeeksi, niin kilotkin alkaa lähteä, kun kehon ei tarvitse olla säästökuurilla. Smiley

Miksi jotkin ihmiset pitävät kiinni periaatteista, jotka estävät niitä toteuttamasta unelmiaan
ja nauttimaan elämästä täysillä?  Huh

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2800 : 15.01.2010 02:31:34 »

Miksi jotkin ihmiset pitävät kiinni periaatteista, jotka estävät niitä toteuttamasta unelmiaan
ja nauttimaan elämästä täysillä?  Huh

Minä näkisin sen pelkona uusiutua, kun ihminen oppii ymmärtämään olevansa epätäydellinen ja omat heikkoutensa, niin silloin hän kyllä pystyy luopumaan periaatteistaan.


Näkisin myös näin. Smiley Minua itseasiassa ottaa suunnattomasti päähän ihmiset,
jotka pitää itseään (teko)pyhinä ja omaavat silti ihan uskomattomia periaatteita
rahasta, onnen määritelmästä, luonteen piirteiden määritelmistä, ulkoisista ja ulkonäöllisistä
märitelmistä, kuinka elämä tulee elää-määritelmistä, henkiseen kasvuun liittyvät määritelmät.. jne.

Ainoa määritelmä kun on elämän luovuus, että kaikki on mahdollista tällä Telluksella
ja yhtä tai edes kymmentä  tai tuhatta oikeaa tietä ei ole olemassa.
Mutta se on anarkiaa useammalle ja joillekin vapaus elää juuri niin kuin haluaa onnellisena. Smiley



Oletko yleensä huono ja laiska siivoamaan kunnolla?


Super niin huono, ettei mitään rajaa. En pärjäisi ilman siivoojaa.  Smiley
Tykkään silti täydellisen siististä, vaikka itse en ole kykenevä sitä tekemään.
Minulla on paljon parempaakin käyttöä ajalleni kuin siivoaminen
ja siksi maksan mielelläni siivojalle siitä hyvästä, että hän säästää aikaani, hermojani ja elämääni. Smiley


Mikä tämmöinen periaate voisi olla?

Esim. että raha ja rikkaus ei tuo onnea, vaikka käytännössä se mahdollistaa sen paremmin
kuin mikään muu ja sitä sitten muka pitäisi karttaa ja halveksia.
-ihan käytännön elämässä elettynä ja koettuna ja suurimmalle osalle ihmisiä,
koska se luo paremmat puitteet hyvälle sosiaaliselle elämälle, elintasolle ja terveydelle,
koska rahalla saa enemmän. Fakta.  Smiley

Unelma charakteeri unelma kumppaniltasi? Kenestä unelmoit/fantasioit? Smiley

tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2801 : 15.01.2010 13:31:13 »

Olen tyytyväinen nimeeni. Etunimeni on naisellinen ja sitä esiintyy euroopassa monessakin maassa, se on kiva ja olen nimeni saanut erään kauniin naisen mukaan josta äitini piti kovasti 70-luvulla Smiley
Sukunimeni ei ole suomessa kovin yleinen, mutta ei harvinainenkaan, se on persoonallinen. Huono puoli on että se kuullaan usein väärin.
Mutta kyllä olen tyytyväinen. Olen tyytyväinen myös toiseen nimeeni, joka on varmaankin maailman yleisin naisen nimi  Grin

Mikä on tärkein esineesi? Eikä mitään sellaisia vastauksia että et ole kiintynyt esineisiin lainkaan Cheesy Rehellisesti, yksi esine joka sinun pitäisi pelastaa asunnostasi esimerkiksi tulipalon alta.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2802 : 15.01.2010 13:45:53 »

jaa, en tiedä, joku kristalli? tärkein? joku peritty koru?

pitikö elämäsi ajautua jumiin ennen kuin alkoi taas liikahtaa? ja mitä tapahtui? ilmestyikö oppaasi, tms?  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
epona
Vieras
« Vastaus #2803 : 15.01.2010 13:50:22 »

Piti. Tai annoin sen.

Ryhdyin rukoilemaan - niin siinä kävi. Uskon, etten siitä tilanteesta selvinnyt yksin omin voimin, joten kyllä minua autettiin moniulotteisesti. (Jos nyt niin voi sanoa.) Smiley


Uskotko keijujen olemassaoloon?

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2804 : 15.01.2010 13:51:19 »

joooo

kun ne seuraa lapsiakin.

hmm..

tylsin ihminen jonka olet tavannut ja miten hän vaikeutti elämääsi?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 185 186 [187] 188 189 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: