Sivuja: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3014680 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #2475 : 18.11.2009 06:30:28 »

Saa sitten illalla nähdä, nyt on aamu 4:44.

Mitä nautit aamiaiseksi tänään<?


Täällä on aamu 4:30, mama on tullut yöjalasta angel joten lasketaanko aamiainen nyt..? angel

Jos niin-ni, niin proseccoa... ei vaitiskaan, ei enään, mutta... :Smiley
parman kinkkua, juustoa, ilmeisesti Camenbertiä tai Brietä (kännissä ei erota) crazy2
tomaattia, oliivija, sämpylää ja tuoremehua
-parhaimmassa seurassa, minä itse ja läppärini.  :Smiley Grin 2funny

Ei kun mammuskelemaan tämän jälkeen ja klo 11 ylös ja työvelvollisuuksia hoitamaan.. angel

Milloin viimeksi karkasit miehen kainalosta justiinsa kun se on luullut, että jäät yöksi
ja se on jo (melkein) nukahtanut, ainakin luulet niin, mutta hipsikin pukemaan ja luikit ulos? angel

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2476 : 18.11.2009 12:28:09 »

en pysty vastaamaan kun en näe viestiä! ja nyt selkis miksi edellinen ei ole vastannut viisaisiin kysymyksiini!  2funny

jos olet halunnut isoa elämänmuutosta, miten olet toiminut (työ, projekti, suhde tms)? saatko esim henkioppaalta tietoa?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #2477 : 18.11.2009 13:15:09 »


jos olet halunnut isoa elämänmuutosta, miten olet toiminut (työ, projekti, suhde tms)? saatko esim henkioppaalta tietoa?

Vastaan aikani kuluksi teidän molempien veijareiden kysymyksiin, kun ette enää toisianne näe/kohtaa  Wink

Siis, olen vain mutulla alkanut organiseeraamaan asioita haluamaani suuntaan.  Smiley

Lainaus käyttäjältä: sasha
Milloin viimeksi karkasit miehen kainalosta justiinsa kun se on luullut, että jäät yöksi
ja se on jo (melkein) nukahtanut, ainakin luulet niin, mutta hipsikin pukemaan ja luikit ulos?
Siitä on aikaa vuosia, noin vuonna 2006 tai 5  :Smiley kun en kestänyt kuorsausta  Huh

Häiritseekö sinua miehen kuorsaus ja mitä teet jos häiritsee?
 Cheesy

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #2478 : 18.11.2009 14:06:26 »


Häiritseekö sinua miehen kuorsaus ja mitä teet jos häiritsee?
 Cheesy



 tickedoff tickedoff tickedoff

Häiritsee.  Angry

Kyllä täytyy olla melekoisen erityinen tapaus (sellaista ei ole olemassakaan),
että koko suhde jatkuisi. angel

Minä en uhraa terveyttäni miehen vuoksi ja senhän se vie, kun joutuu joka yö valvomaan.

Toisekseen minulla on tapana kyllä puhua ja valistaa miestä jo hyvissä ajoin tapailun
aikana, että kuorsaus on Nr. 1, jota en voi miehessä sietää, enkä aio sietää tulevaisuudessakaan,
joten sillä on hyvää aikaa korjata se. Smiley

Minusta välinpitämättömästi kuorsauksensa vaikutuksesta minun yöuniini suhtautuva
mies ansaitsee myös minun välinpitämöttömyyteni. Kiss

Veskari kuorsaa hienoisesti vain, jos se on kipeä tai hiukan rankemmin humalassa,
joten tuon kyllä kestää, etenkään kun se ei ole mitään ihan järjetöntä hornaamista. :Smiley


Mitä maksaa kupillinen kahvia kahvilassa tällä hetkellä ja kuinka monta desiä saat sitä Suomessa?
Mitä maksaa Starbuckin take away cappucino middel Suomessa?

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2479 : 18.11.2009 14:31:32 »

ja taas ! kysymys oli varmasti tärkeä!

miksi ihmisillä on niin paljon psyykkisiä ongelmia, vai tuntuuko vain siltä? onko väistämätöntä että kaikilla on joku pieni proleemi? miten väistelet sitä, että näitä ongelmia näkyy olevan? miksi ihmisen mieltä kuormitetaan joskus niin, ettei henkilö jaksa? 
  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
epona
Vieras
« Vastaus #2480 : 18.11.2009 14:50:53 »

Koska tää maailma on sairas paikka.

Sinänsä lohtu tossa kysymyksessä piilee siinä, että en ole ainoa ja kuitenkaan kaikki eivät ole psyykkisesti sairaita  - sillä tuskin tuollaista edes kysyttäisiin jos niin olisi.

Tuo viimeinen kysymys on minullekkin niin tärkeä, että laitampa sen nyt eteenpäin jollekkin viisaammalle. Smiley


Lainaus
miksi ihmisen mieltä kuormitetaan joskus niin, ettei henkilö jaksa?

Ja lisäksi: Kuka /mikä sitä kuormittaa?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2481 : 19.11.2009 17:03:56 »


miksi ihmisen mieltä kuormitetaan joskus niin, ettei henkilö jaksa?

Ja lisäksi: Kuka /mikä sitä kuormittaa?


Sitä ei kukaan muu kuormita kuin henkilö itse omilla valinnoillaan.
Kuormittavat tai muutoin rasittavat henkilöt tai asiat, jos sellaisiksi jotkin kokee,
voi heivata pois omasta elämästä. Oma valinta jälleen. Smiley

Vaikein arkielämän juttu sinulle pitää kunnossa?


tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #2482 : 19.11.2009 17:35:20 »

Aivan  Wink

hmm..

Tällä hetkellä hiusten harjaaminen.


Jos Jumala jakelisi tutkintoja ilmaiseksi torilla: Mikä olisi sellainen ammatti, joka sinusta olisi hassun hauska saada ja pitää takataskusssa - sitä kuitenkaan ehkä koskaan käyttämättä?

Ymmärsiköhän kukaan kysymyksen? Smiley

« Viimeksi muokattu: 19.11.2009 18:00:45 kirjoittanut Anahata » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2483 : 19.11.2009 17:58:05 »



Jos Jumala jakelisi tutkintoja ilmaiseksi torilla: Mikä olisi sellainen ammatti, joka sinusta olisi hassun hauska saada ja pitää takataskusssa - sitä kuitenkaan ehkä koskaan käyttämättä?

Ymmärsiköhän kukaan kysymyksen? Smiley


Kokeillaan ymmärtää.  :Smiley
Jonkinlainen esim. filosofian ja antropologian maisteri-tutkinnot ovat justiinsa niin hyödyttömiä
arkielämän työelämässä, mutta hyvin tuhlattu aikaa yliopistossa for nothing, Grin 2funny
mutta voisi olla kiva mainita sivulauseessa. Smiley

Tämä kysymys on vain niille, joilla riittää itseironiaa, kykyä nauraa itselleen ja ego ei ole ongelma. Wink

Minkälaisia mielenhäiriöitä sinulle ilmaantuu ja miten ne ilmenee? Grin

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2484 : 19.11.2009 19:17:40 »


Luin aikoinaan erään tutkimuksen wiccalaisuudesta, jossa mm. väitettiin että wiccat kykenevät auraansa muuntelemalla esimerkiksi leijumaan tai häviämään näkyvistä.
Mitä sanot tästä? Onko sinulla jotain kykyjä -tai tunnetko ketään joka omaisi erikoistaitoja/ominaisuuksia?

Ystävä, tuttava -ja perhepiirissäni on useampi friikki,
joilla on erikoistaitoja, ominaisuuksia ja kykyjä, jotka eivät ole maalaisjärjellä
ajateltuna tästä maailmasta ja hyvin "luonnottomia" ihmiselle. Smiley
Itse diggaan kyllä niitä, mutta tykkään kyllä elää OMA ihmiselämä ilman sen kummempia friikkitaitoja. Wink

Mitä tykkäät opiskella tai joudut opiskelemaan eniten?



tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #2485 : 19.11.2009 20:07:17 »

itseäni.

Tiedätkö mitä voodoo on tai mitä se tarkoittaa?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2486 : 19.11.2009 20:22:29 »


Tiedätkö mitä voodoo on tai mitä se tarkoittaa?

Tiedän.
Harrastatko sitä ja mitä siitä saat? Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2487 : 19.11.2009 20:39:56 »


En harrasta. Jos haluaa vaikuttaa toiseen ihmiseen niin siihen riittää lähtökohtaisesti pelkkä ajatus. Toisaalta sekin voisi olla voodoota jos lähdetään asiaa tarkemmin pohtimaan. Teknisesti ottaen kyse on siis tietoisesta luomisesta yhteisössä jossa kaikki on tavallaan jaettua.


Totta ja muutenkin Afro


Vaikuttavin teos jonka olet lukenut?

Kirjateokset opinahjoissa, jotka ovat antaneet minulle tietoa,
taitoja ja apuja opiskeltavaan ammattiin, -ilmiselvästikin. Smiley

Muutoin Leo Tolstoyn teokset.
Niin kauniisti ja henkisellä sivistyksellä kirjoitettuja teoksia saa hakea. Smiley

Paras/vtumaisin ajatus/taika/loitsu/what ever, jonka olet toiselle lähettänyt
ja miten se palautui/näkyi omassa elämässäsi?

tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2488 : 20.11.2009 12:09:03 »

Kun kerran kaikesta huolimatta päätin ala-asteella osallistua nuorisoseuran järjestämiin lasten pikkujouluihin.
Olin koulusorsittu, jos sellaista sanaa saa käyttää... hieman kiusattua lievempi muoto siis...
Ja kun näin, ettei muilla ollut päällään tonttuasuja, niin kuin äitini oli sanonut olevan, käännyin kynnykseltä ympäri ja kävelin kotiin pikkukengissä ja takilla usean kilometrin. Tonttulakin tungin taskuun ja siksi olin ilman lakkiakin. Autolla minut oli viety ja tarkoitus hakea... ei tarvinut!
Sairastuin komiasti ja sen koommin en ole mokomiin osallistunut, jos en tarkkaan tiedä millaiset ovat asukoodit  Wink

Entä paras Joulumuistosi?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2489 : 21.11.2009 04:05:59 »

Mjaa.. :Smiley Taisi olla se joulu kun sain joululahjaksi mageen (jälleen uuden) Barbin (kokoelmaan),
nukkekodin ja sen, mitä olin todella, todella toivonut, radio-ohjattavan auton! Cheesy
Musta BMW ja se on minulla edelleen tallessa ja toimivana paitsi,
että yksi rengas on paskana. :Smiley  Grin

Olisittepa nähneet veljieni naamat! Cheesy Kyllä niitä silloin vaan vtutti..  :Smiley Tongue

Pelaatko nettipelejä, ja jos niin, niin mitä eniten?




tallennettu
Sivuja: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: