Sivuja: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3014551 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #2070 : 04.12.2008 00:25:59 »


Totta kai saamme!

Syötkö aattona joulupuuroa?
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2071 : 04.12.2008 10:48:13 »

Syön jos on tarjolla.


Mistä saa lisää virtaa arkeen, jos kaikki piristeet lasketaan pois luvusta?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #2072 : 04.12.2008 17:19:16 »


Mistä saa lisää virtaa arkeen, jos kaikki piristeet lasketaan pois luvusta?

Aurinko tai vastaavan ja kunnon yöunet ja lenkki raikkaassa ulkoilmassa tai edes yksi näistä. Smiley

Mistä johtuu, että kun laittaa pesukoneeseen ja/tai kuivausrumpuun parillisen määrän sukkia,
niin takaisin tulee aina pariton määrä? Huh idiot2
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #2073 : 04.12.2008 19:55:19 »

Joko pesukone käyttää niitä virtalähteenä tahi ne juuttuvat rumpuun kiinni ja unohtuvat sinne.  Smiley

Mistä tiedän, pelkäänkö turhaa?  Huh
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Asterix
Vieras
« Vastaus #2074 : 04.12.2008 21:54:41 »

Hmm.. varmaan siitä, että kun mitään ei tapahtunutkaan! :Smiley Tongue

Kaikki tietää mitä on mustasukkaisuus,
mutta kerro miksi ei ole olemassa valkosukkaisuutta,
punasukkaisuutta, vihersukkaisuutta tai vaikkapa keltasukkaisuutta? idiot2

Miksi sen nimi on juuri mustasukkaisuus? idiot2
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #2075 : 04.12.2008 22:14:02 »

Siksi koska se kuvaa sitä tunnetta niin hyvin. Miksi ihmeessä pitäisi olla lisää sukkaisuuksia? Eikä tuossa yhdessä ole ihan riittävästi?  buck2 Valheiltakin on oikeastaan vain valheita ja sitten valkoisia valheita? Eikös se ole sitten fifty sixty  :Smiley  Grin

odotatko sinä uutta vuotta?
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2076 : 04.12.2008 22:16:30 »

Tottakai. BILEET!  Cheesy Grin Wink


Oletko oikea flirttikone?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2077 : 05.12.2008 11:45:52 »

en..

miten seuraava vuosi ja seuraavat vuodet ovat sinulle erilaisia kuin kuluneet? osaatko elää NYT, anteeksiantaen menneen jota ei NYT ole? luotatko että kaikkeus toimittaa sopivan määrän kaikkea??
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2078 : 05.12.2008 12:07:29 »

en..

miten seuraava vuosi ja seuraavat vuodet ovat sinulle erilaisia kuin kuluneet? osaatko elää NYT, anteeksiantaen menneen jota ei NYT ole? luotatko että kaikkeus toimittaa sopivan määrän kaikkea??

Luotan että yhteistyö   smitten Kaikkeuden kanssa sujuu juuri siinä määrin kun itse sen tiedostan mahdolliseksi ja siihen luotan,  uskon asia se ei minulle ole, puhtaasti tietoisen luottamisen asia. Siinäkin tai niissäkin kohdin joissa en kaikkea #tapahtuvaa# osaa mielen kielelle eli sanoiksi pukea tai pelkän älyllisen tiedon pohjalta itselleni selittää. Tiedän myös että teen oman osani siihen nähden millaista elämää tahdon elää ja mitä siihen tahdon tai en. Tarkoittaa että " vaikka taivaasta mannaa sataakin, on minun ainakin avattava suuni"  Cool 

Oikeastaan ei voi vielä tietää miten ne ovat erilaisia, tarkoitan ettei ainakaan tulevia tapahtumia voi tässä kohdin määritellä, tai ainakaan itse en siihen kykene.  Ja ehkä juuri TÄMÄ määrittelemättömyys  Shocked hui mikä sanan,  onkin jo jotain erilaista. Grin

Anteeksianto on ihan up to me. Sillä todella , ilman sädekehää ja kärvistelyä, voin todeta, ettei sillä oikeastaan ole enää väliä, mitä menneisyydessä on tapahtunut - olen ottanut opikseni, missä ja millä tavoin ja kenen toimesta olen tullut huonosti kohdelluksi, toisaalta en tätä tietoa ole kiveen kirjoittanut niin että nämä ihmiset olisin sulkenut pois maailmastani.  Minulla on vain menossa sellainen vaihe ETTÄ sou. En jaksa kiinnostua menneestä, enkä hirveesti tylevastakaan, tämä hetki kiinnostaa kovasti, ja jouluunkin on vielä pitkä aika Cheesy Kiss smitten

Kiertoon hyvä kysymys Kiss



miten seuraava vuosi ja seuraavat vuodet ovat sinulle erilaisia kuin kuluneet? osaatko elää NYT, anteeksiantaen menneen jota ei NYT ole? luotatko että kaikkeus toimittaa sopivan määrän kaikkea??


« Viimeksi muokattu: 05.12.2008 12:10:50 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2079 : 06.12.2008 14:06:28 »



Loppuiko maailmasta kysymykset HuhHuhHuhHuhHuhHuh  Shocked Shocked
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2080 : 06.12.2008 15:05:31 »

Koska ikäni puolesta mun maailmankuvani ja elämäni muuttuu koko ajan niin on vähän vaikee sanoo. Menneestä mun on vaikee päästää irti ja oon sitä mieltä, että menneisyys on mukana tässäkin hetkessä. Niinku galleriayhteisö kuuluu "Anteeksi annan mutten koskaan unohda" ja tää pitää paikkansa mun kohalla. En usko että kaikkeus toimittaa mulle sopivan määrän kaikkea. Aina jotain puuttuu, mutta mulla nyt ei todistetusti ole koskaan mikään oikein tai hyvin.


Mikä sinulla on nyt huonosti? Painaako jokin asia?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2081 : 06.12.2008 15:31:49 »

Koska ikäni puolesta mun maailmankuvani ja elämäni muuttuu koko ajan niin on vähän vaikee sanoo. Menneestä mun on vaikee päästää irti ja oon sitä mieltä, että menneisyys on mukana tässäkin hetkessä. Niinku galleriayhteisö kuuluu "Anteeksi annan mutten koskaan unohda" ja tää pitää paikkansa mun kohalla. En usko että kaikkeus toimittaa mulle sopivan määrän kaikkea. Aina jotain puuttuu, mutta mulla nyt ei todistetusti ole koskaan mikään oikein tai hyvin.


Mikä sinulla on nyt huonosti? Painaako jokin asia?


Itse asiassa ei paina mikään eikä mikään ole huonosti , tokihan kaikenlaista säätöä  Cool on meneillään, mutta nehän kuuluu elämiseen   Shocked  Cheesy Kiss sillä suoraan sanottuna suurinpiirtein  muunmuassa

http://www.youtube.com/watch?v=PyzsDbFDopQ&feature=related
(m oon ihan hurahtanut tähän biisiin , aina tykännyt Ville Valosta ....   tässä vähän taustaa http://plaza.fi/kaista/musiikki/haastattelut/ville-valo-on-humoristinen-romantikko      http://www.stara.fi/2008/08/13/haastattelussa-him-yhtyeen-ville-valo/ ) minullakin maailmankuva muuttuu tasaisesti ( enkä nyt peilaa Ville valoon , vaan sinun kirjoitukseen Lionheart  )  kaiken aikaa ja sen myötä eläminen eli olemisen kiinnostuksen kohteet myös muuttuu - ja myöntää täytyy että olo helpottuu kaiken aikaa VAIKKA joitain "rosesseja" tupsahtaakin silloin sun tällöin crazy2 , mutta kokonaisuudessaan bueno  Kiss kiitos ^^Cocijo^^ sillä hänen kysymykseen vastasessani oikein kolahti millä tolalla olemiseni on  smitten

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=23582.msg224345#msg224345

Millaista on sinun Isänmaallisuus tai Äidinmaallisuus  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2082 : 08.12.2008 01:06:39 »

Hyvin valikoiva sydämellä. Smiley Olen isän/äidinmaallinen siellä, missä minulla (ja sydämelläni) on hyvä olla. Smiley

Oletko monarkisti vai tasavaltalainen? Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #2083 : 08.12.2008 01:39:18 »

Haluaisin kokea, millainen olisi maa, jossa filosofi olisi päämies, joko sitten kuninkaana tai presidenttinä. Ehkä kuitenkin presidenttinä.
¨
Onkohan yhtään selvännäkijää ollut linnassa kutsuttuna its.päivän juhlissa?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #2084 : 09.12.2008 02:24:00 »

Eipä tietoo, mut eiköhän joku.. Cheesy

Mitä teet/tekisit yötyövuoron aikana? (siis työn ohella, kun itelläni on kameroiden tuijotusta, joten tv:tä tuijota (kohta loppuu ohjelmat) ja netti on käytössä.. tylsääää..)
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Sivuja: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: