Sivuja: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3014521 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #1800 : 05.09.2008 19:23:48 »

Heh, en tiedä kehtaanko tunnustaa... mutta...

Olin 16 ja kielikurssilla Englannissa muistaakseni 4 viikkoa. Jossain vaiheessa minua tympäisi jonottaa aina kylppäriin, kun sinne jonottivat sekä perheenjäsenet että kielikurssilaiset, joten totesin että olempa sitten samoilla meikeillä koko loppuajan. Ja olin.

Pysyin ihmeen freshin näköisenä, vaikka taisin kyllä kotiin palatessa muistuttaa lähinnä pesukarhua...

Mutta mun kysymys: Jos saisit päättää olisitko hurjan viisas vai hurjan kaunis niin kumpi? Ja miksi?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #1801 : 05.09.2008 19:35:12 »

Hm...jos ois ollu et rikas vai kaunis, oisin valinnut kaunis, kun rikas oon ollutkin...mutta viisas...hm...Huh?

Viisaus vois tuoda rahaa...riippuen mitä on viisaus...hm... coolsmiley

no, edelleen kaunis!
kauris!  2funny 2funny

Oi...meinas jäädä vastaamatta... Miksi?
Siksi...kun aamulla ois niin kiva kattoa itteä peilistä. ku ois HIRMU kaunis! 2funny

Mitä valintoja  Sinä Olet tehnyt elämässäsi joihin olet tyytyväinen?
« Viimeksi muokattu: 05.09.2008 19:43:32 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1802 : 05.09.2008 23:26:37 »

Kurkistin tänne...

valintoja?

Se että lähdin nuorena maailmalle ja vietin matkalaukkuelämää yli kolmikymppiseksi. Ja sitten se että uskalsin mennä naimisiin ja tehdä lapsia. Ja että lähdin kokeilemaan eri ammatteja ja päädyin kasvattajaksi. Jep, olen aika ylpeä tästä kaikesta rohkeudestani.

Missä asioissa sinä olet ollut rohkea?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1803 : 06.09.2008 14:33:58 »

Mähän olen itse rohkeus.  Wink Grin
Oon ollu rohkea kun oon uskaltanu olla mitä olen.


Ensimmäinen asia, mikä tulee mieleen sanoista: "Rakastan sinua." ?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1804 : 06.09.2008 17:53:27 »

No rakkaus tietysti  Grin rakkaus,lämpö.. romantiikka.. tulee mieleen oma poikaystävä  smitten
(en oo varma tajusinko kysymyksen oikein  Cheesy)




Jos saisit valita olisitko krokotiili,norsu vai kirahvi,niin mikä olisit ja miksi?
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1805 : 06.09.2008 19:36:01 »






Jos saisit valita olisitko krokotiili,norsu vai kirahvi,niin mikä olisit ja miksi?



Ehdottomasti K I R A H V I  Cheesy JALAT MAASSA JA PÄÄ PILVISSÄ Wink Afro

Tää Sashan kysymys on  coolsmiley eli :  että mikä on pisin aikasi, jonka olet ollut ilman suihkua/peseytymistä
ja mikä oli syy?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1806 : 07.09.2008 04:22:40 »

en ole koskaan tullut ajatelleeksi moista, aika tasaiseen tahtiin tässä peseydytään.

kelle haluaisit mennä sanomaan, olet yhtä kanssani/ olemme yhtä/ kenen kanssa sinun on vaikea kuvitella

olevasi yhtä?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1807 : 07.09.2008 13:40:08 »

kelle haluaisit mennä sanomaan, olet yhtä kanssani/ olemme yhtä/ kenen kanssa sinun on vaikea kuvitella

olevasi yhtä?


Tässä vaiheessa(ni) matkaa EN koe tarvetta mennä sanomaan~julistamaan kennellekkään  .... sensijaan sisäisenä kokemuksena koen ykseyden kaikkeen olemassaolevaan - ja sen myötä myös oman ja toisten erillisyyden - mutta ydinkokemuksena on ykseys ... kuitenkin NIIN että hyvinkin voin jakaa tämän kokemuksen toisen ja toisten kanssa KUN se on luonnostaan läsnä ... itselleni on viimeaikoina tullut kovinkin läheiseksi KOKEMA olemisen vertaisuudesta - joka on(kin) enempi "maallista sanastoa" ja johonka toinen-toiset voivat liittyä ja yhtyä helpommin kuin ajatukseen~kokemukseen ykseydestä ... oma kokemukseni on ETTÄ on ensin koettava ja tunnistettava omat rajansa oma erillisyytensä ... että voi kokea ykseyttä-yhteyttä kaikkeen - ilman oman rajallisuuden-erillisyyden kokemusta voi olla aika "rajaton kokemus" eli hajottava kokemus edes ajatella ykseyttä - joka on mittaamaton ja ääretön ...  smitten

En koe tarvetta myöskään kuvitella  "lokeroitua ja rajattua" kenen kanssa en voisi kokea ykseyttä~vertaisuutta .... tarkoittaa sitä että meillä ihmisinä on kososlti asioita, toimintatapoja, tekoja yms. jotka omana ihmisenä olemisen kokemuksena tässä ja nyt  tulee kohdalle tyyliin  " ei oo mun juttu" mutta toisaalta itselläni on ollut oma matkani ( jo ennen tätä nykyistä täällä olemista) johon on kuulunut monenmoista ... niin että ei ole suoraviivaista vastausta että tuohon kyllä ja tuohon ei ... ja toisaalta perusvastaus on selkeä - ETTÄ olen yhtä-ykseydessä jokaisen kanssa  - siihen  jokaisessa meissä olevaan osaan~tietoituuden tasoon joka on kaikkien meidän tekojemme  takana  siitähän ykseydessä - yhtä olemisessa on kyse ...

Mitä sinulle tarkoittaa olla yhtä - olla yhtä ykseydessä???

« Viimeksi muokattu: 07.09.2008 13:47:27 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1808 : 07.09.2008 20:59:19 »



Mitä sinulle tarkoittaa olla yhtä - olla yhtä ykseydessä???



Se tarkoittaa minulle ensimmeisenä sitä, että olen "samaa mieltä itseni kanssa" eli tasapainoisessa olotilassa.. Sen jälkeen tämän "tunteen" tai "kokemuksen" voi kohdistaa mihin vain.. Luontoon, toisiin ihmisiin...

Miksi väsyneenä ei halua mennä nukkumaan? Pitää ylikierroksilla aina alkaa siivoamaan ja valvoa yötä myöten, päikkäreistä tai laiskottelusta ei tietoakaan...
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1809 : 07.09.2008 21:20:14 »



Mitä sinulle tarkoittaa olla yhtä - olla yhtä ykseydessä???




Se tarkoittaa minulle ensimmeisenä sitä, että olen "samaa mieltä itseni kanssa" eli tasapainoisessa olotilassa.. Sen jälkeen tämän "tunteen" tai "kokemuksen" voi kohdistaa mihin vain.. Luontoon, toisiin ihmisiin...

  Kiss smitten  angel

Miksi väsyneenä ei halua mennä nukkumaan? Pitää ylikierroksilla aina alkaa siivoamaan ja valvoa yötä myöten, päikkäreistä tai laiskottelusta ei tietoakaan...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1810 : 08.09.2008 12:25:51 »


Miksi väsyneenä ei halua mennä nukkumaan? Pitää ylikierroksilla aina alkaa siivoamaan ja valvoa yötä myöten, päikkäreistä tai laiskottelusta ei tietoakaan...


 Shocked

 Huh

...voisitko tulla tänne minun luokseni siivoamaan? Cheesy Tongue

Kai se riippuu siitä väsymyksen laadusta..?
Eli jos keho on väsynyt, mutta aivot ei ja ajatus vain laukkaa..? :Smiley

Mutta jos aivotkin on väsyneet, niin kyllä uni sitten varmasti maittaa,
mutta jos aivot vain ovat väsyneet ja keho ei, niin saako sitten levottomat jalat..? idiot2

Vastasin kysymyksillä! Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1811 : 08.09.2008 14:16:04 »

"Unelmoin aina ihanasta romanttisesta ja hyvästä miehestä, oikeasta unelmien prinssistä, joka ei päästä tälläistä ailahtelevaa ja höpsöistä päähänpistoista kärsivää Kaksosta käsistään, vaan rakastaa minua virheineni päivineni sellaisena kuin olen."


*Jos usea nuori prinsessa haaveilee tällaisesta, miksi se ei tule automaattisesti

kaikille (olen ollut huomaavinani) ja happy end (tai, kaikissa tarinoissa voi olla

joko ruma sammakko tai paha noita). Monille tulee vaikka paha mies tai jotain

sellaista, tai mies joka miettii aivan muuta kuin k.o prinsessaa. Tämä oli

markkinatutkimuskysymys.

Myös näin voi käydä prinssille, joka haaveilee prinsessasta, ja kohtaakin aivan

muuta.
« Viimeksi muokattu: 08.09.2008 14:18:25 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #1812 : 08.09.2008 15:30:23 »

Jospa jotkin prinsessat ja prinssit jänistävät sitten tosipaikan edessä
ja alkavat esittää coolia ja kovaa, kun pelkäävät oman sydämen särkyvän..? Wink

Mistä tahdonvoimaa sekaisen asunnon järjestelemiseen?
Redbull ei auta ja siivoojaa tai edes ystävää tai Vaakaa ei vielä ihan kehtaa
pyytää auttamaan ennen kuin olen
saanut jonkin moista järjestystä aikaan.  Grin 2funny

Pöh..!  Angry
Lähden kaupungille ja palaan asiaan, kun olen saanut ensin vinkki-vitosia tähän ongelmaan. :Smiley Tongue


tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1813 : 09.09.2008 22:02:50 »

Montako ruutua on keskimäärin normaalissa A5 kokoisessa vihkossa, jossa on 40 sivua? Huh

Mietin sitä tänään koulussa..  Grin


Eli siis, montako ruutua on keskimäärin normaalissa A5 kokoisessa vihkossa, jossa on 40 sivua? Grin Wink Laskemaan siitä, hop hop!

Ja miten Ardith saa pudotettua viisi kiloa?  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #1814 : 10.09.2008 01:05:06 »

Montako ruutua on keskimäärin normaalissa A5 kokoisessa vihkossa, jossa on 40 sivua? Huh

Mietin sitä tänään koulussa..  Grin


Eli siis, montako ruutua on keskimäärin normaalissa A5 kokoisessa vihkossa, jossa on 40 sivua? Grin Wink Laskemaan siitä, hop hop!

Ja miten Ardith saa pudotettua viisi kiloa?  Grin

Hitsiläinen, riippuu siitä, että onko ne ruudut printattu ihan reunoja myöden
vai onko jätetty ns.tyhjät reunukset.
Minkäs kokoinen (cm) tuo yksi ruutu on? idiot2
Sittenhän sen voisi laskea laskurilla nopeasti. Smiley

Ardith saa pudotettua 5 kg nopeasti niin, että vetää pelkkää kahvia ja redbull lighttia
ja salaatteja ja omenia ja sokeroimatonta tuoremehua ja juo paljon nestettä,
jossa on alle 3 kcl, eikä rasvaa (coca-cola zero on aivan loistavaa kuin myös redbull light),
sitten vitamiinia, rautaa ja omega -ja helokkiöljyjä,
ostaa Metalaxia apteekista ja nappaa niitä 3-5 päivässä
ja laihdutustabletteja, jotka kiihdyttvät aineenvaihduntaa ja sisältävät runsaasti kuitua.

Hidas 45-60 min hölkkä joka aamu ennen aamiaista ja jos jaksaa, niin illalla vielä.

Ardith ei syö sokeria, viljaa, leipää, pastaa tai perunaa
ja syö joka toinen päivä lihaa/kalaa vaikka parsalla tai kukkakaalilla.
Kaikkien ruokien rasvaprosentti pitää olla alle 10%.

Ei alkoholia.

2 viikkoa ja paino on 5 kg vähemmän, loppu viikko on sitten vain viilaamista. Wink

Miksi tv-kamera lihottaa/tekee suuremmaksi?
Se on kuulema noin 5-7 kg. :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: