Sivuja: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3014407 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1695 : 26.07.2008 20:24:32 »

Eipä oikeastaan, pikemminkin päinvastoin. Tuntuvat  police-sedät tuomitsevan melko natsimaisesti jo pelkän naaman perusteella ihmisiä. Ja nyt siis puhun vaan omakohtaisista kokemuksista. On heistä tosin hyötyäkin, mutta ite olen saanu osakseni melko paljon pelkästään turhia epäilyjä ja parit sakot (ihan veemäisyyttään) viritetyllä mopolla ajamisesta. Liikenteen vaarantamisesta myös muutamat merkinnät, varotuksia ja jotain sellasta.. SILTI, tilanne on aina ollut mun hallinnassani ja olen ajanut vanhoilla vihreillä vain, kun ei ole ollut risteyksessä muuta liikennettä. Vanhat vihreät vai liian aikaiset punaiset.. :Smiley


Minkälainen on sinun rikosrekisterisi?  knuppel2 Oletko saanut koskaan sakkoja?
« Viimeksi muokattu: 26.07.2008 20:27:36 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #1696 : 26.07.2008 20:36:22 »

Hmnnn... ei ole rikosrekisteriä, ei edes sakkoja...  angel Ihmettelen kyllä, nimittäin kaasujalkakin on joskus turhan painava! Anteeksi, onhan mulla yksi parkkisakko, 12 vuoden takaa...  :Smiley

Mikä on lempi huonekalusi/ esineesi? tavara joka seuraa mukana muutosta toiseen...  Smiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Asterix
Vieras
« Vastaus #1697 : 26.07.2008 20:54:16 »



Minkälainen on sinun rikosrekisterisi?  knuppel2 Oletko saanut koskaan sakkoja?

Vtun monet sakot. Angry Pelkästään tänä vuonna olen ehtinyt kerätä 7 ylinopeus-sakkoa
ja en ole laskenut, mutta mieheni tuossa ilmoitti, että noin 10 parkkisakkoa. buck2

Jos olisin Suomessa, niin olisin jo joutunut uudestaan autokouluun noista ylinopeus sakoista. :Smiley

Suomessa 2 kertaa ajokortin menetys ja vtun monta ylinopeussakkoa. tickedoff
Liikenteen vaarantaminen ajamani kolarin vuoksi, mutta säästyin ilman syytteitä viimein,
koska joku muu vaaransi enemmän ko. tilanteessa ja minun vaarantamien selittyi inhimillisellä reaktiolla. :Smiley


Ops..! Reperiitti ehti ensin.  Grin



Mikä on lempi huonekalusi/ esineesi? tavara joka seuraa mukana muutosta toiseen...  Smiley

Hmmm... eräs vanha antiikkinen venäläinen senkki ja Cannesista ostamani taulu. Smiley

Pelaatko uhkapelejä elämässä?
Viimeisin häviösi ja voittosi? Kannattiko?
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1698 : 26.07.2008 21:05:51 »

Elämä ON uhkapeli. Pelaan, häviän ja voitan säännöllisesti, synnynnäisenä voittajana tietysti voitan enemmän. Rahapelikoneet taitaa olla luku erikseen, vai? Lähinnä pokeria (irl, netissä vain joskus pikkusummista kaverin accountilla :Smiley) pienistä summista ja oikeastaan vähän kaikesta.
Viimisin voitto on 60€ poikien pokeri-illassa, hävinnyt en ole pitkään aikaan. Ainut, mikä muistuu mieleen on se, kun pelikoneessa voittoja oli jotain 20€ ja ajoissa lopettaminen on mulle turhan utopistinen käsite..  :Smiley Mutta pikkuluokan peluri olen, eli siis kaukana Ismo Laitelasta (salkkarit on aina in!) Grin
Ja aina kannattaa pelata, se ei pelaa joka pelkää ja mä oon pirun rohkia! Grin


Pitääkö joskus hävitä voittaakseen?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1699 : 26.07.2008 21:34:03 »

pitää hävitä..siis oppia varmaan se että monen tappion voi loppupeleissä kääntää suuremmaksi voitoksi kun sen alkuperäsen voittamisen.

mitä olet viimeksi voittanut?
tallennettu

Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #1700 : 26.07.2008 22:26:47 »

Rahapeleissä en voita koskaan! Miten voikin olla NIIN huono tuuri?! Minkä tässä sitten laittaisi kongreettiseksi voittamiseksi? Hmnnn... kilpailutilanteesta jos kyse, niin viimeksi työrintamalla meni hyvä ja iso tarjous läpi!  Smiley Muuten en ole voittanut missään arvonnoissa ties milloin.

Nautitko veitsenterällä elämisestä?  Wink

tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1701 : 27.07.2008 00:19:41 »

Tuon sanan kuulin viimeksi kuin tein erään yhtä hullun kanssa omintakeisen gradun, se oli 'veitsenterällä tanssimistä', mutta onnistui!  Grin  Ja nautin siitä hitonmoisesti!  Grin

Jatkan vähän hienoa kysymystä...

Milloin olet viimeksi ollut veitsenterällä?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1702 : 27.07.2008 16:49:39 »

Noohhhhh!

Missäpä muussa tilanteessa kuin viime suhteessani, josta jäi se kysymys että onko olemassa nk turvallista vaaraa.. rulettia, ajattelin usein, rulettia sydämelläni (joka on kyllä aika hyvä toipumaan).

Siis onko olemassa kontrolloitua, turvallista seikkailua.. joissain asioissa on mahdollista laskelmoida, ettei tule pahempaa tappiota - mutta sydämen asioissa? vanha ilmaisu, rakkaus on aina riski (niin vaikka olisi miten henkistä, sielullista rakkautta, silloinkin)..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1703 : 27.07.2008 16:56:52 »

Tämä vastatkoon puolestani Grin En osaisi itse sitä paremmin sanoa!

Sanohan sitten minulle, Jumala, millaisia lupauksia ihmissuhteessa pitäisi antaa ja millaisia sopimuksia noudattaa? Millaisia velvoitteita ihmissuhteisiin sisältyy? Millaisia ohjenuoria pitäisi etsiä?

-   (---) Vastaus on, ettei mitään velvollisuuksia ole. Ei ihmissuhteessa eikä koko elämässä.

Eikö ole velvoituksia?

-   Ei ole. Ei rajoituksia, ohjenuoria eikä sääntöjä. Sinua eivät myöskään sido olosuhteet eikä laki. Et myöskään ole ansainnut minkäänlaista rangaistusta rikkomuksistasi, sillä et kykene rikkomuksiin – Jumalan silmissä ei ole olemassa rikkomuksia. (---) Sinulla ei ole ihmissuhteissa velvoituksia, ainoastaan tilaisuuksia. Tilaisuudet, eivät velvoitukset, ovat uskon kulmakivi ja kaiken hengellisyyden perusta. Et ymmärrä asian ydintä niin kauan kuin näet asian toisella tavalla. Suhde – sinun suhteesi kaikkeen – luotiin täydelliseksi työkaluksi sielun työtä varten. Siksi kaikki ihmissuhteet ovat pyhiä. (----) Älä koskaan tee ihmissuhteessa mitään velvollisuudentunnosta. Tee se mitä teet sen suurenmoisen tilaisuuden takia, joka ihmissuhteesi tarjoaa – voit päättää ja olla mikä todella olet.

Kuulen mitä sanot – silti olen aina luopunut ihmissuhteista, kun ne ovat käyneet hankaliksi. Sen seurauksena minulla on ollut monia peräkkäisiä ihmissuhteita, vaikka lapsena ajattelin että niitä olisi vain yksi. En tunnu tietävän miten ihmissuhteesta pidetään kiinni. Luuletko, että ikinä opinkaan? Mitä minun pitää tehdä, että se onnistuisi?

-   Saat asian kuulostamaan siltä, että ihmissuhde on onnistunut jos siitä pidetään kiinni. Yritä olla sekoittamatta pitkäaikaisuutta hyvin tehtyyn. Muista, että sinun tehtäväsi tällä planeetalla ei ole ottaa selvää kuinka kauan jaksat pysyä samassa ihmissuhteessa. Sinun tehtäväsi on tehdä valintoja ja kokea kuka todella olet. Tämän tarkoituksena ei ole puoltaa lyhytaikaisia suhteita, muttei pitkäaikaisiakaan mitenkään erityisesti vaadita. Tämä verran voin kuitenkin sanoa: pitkäaikaisissa suhteissa on suuria mahdollisuuksia molemminpuoliseen kasvuun, ilmaisuun ja täyttymykseen ja se on oma palkintonsa.

(---) No miten minä onnistun siinä?

-   Ensinnäkin sinun on varmistuttava että aloitat suhteen oikeista syistä ((---) Tarkoitan ”oikeaa” suhteessa siihen suurempaan tarkoitukseen, joka elämälläsi on). (---) Useimmat ihmiset aloittavat suhteensa ”vääristä” syistä: he haluavat tehdä lopun yksinäisyydestä, täyttää tyhjän kohdan elämässään, saada rakkautta tai hankkia rakkauden kohteen – ja nämä ovat väärien syiden parhaasta päästä. Jotkut yrittävät kohentaa ihmissuhteen avulla sukupuolielämänsä laatua, toipua edellisestä suhteesta tai, uskokaa tai älkää, silkkaa ikävystymistään. Mikään näistä syistä ei toimi, eikä sellainen ihmissuhde onnistu, jos se ei muutu jyrkästi sen kuluessa.


Minä en ole aloittanut ihmissuhdetta noista syistä.


-   En ole asiasta niinkään varma. Et taida tietää miksi olet ne aloittanut. Et ole varmaan edes ajatellut koko asiaa. En usko sinun aloittaneen ihmissuhteita harkitusti. Luulen, että olet vain ”rakastunut”.

Niin juuri

-   Etkä varmastikaan ole pysähtynyt miettimään miksi ”rakastuit”. Mihin reagoit rakastumalla? Millaisia tarpeita rakastuminen sinussa täytti? Useimmille ihmisille rakkaus on vastareaktio täyttymyksen kaipaukseen. Kaikilla on tarpeita. Yksi tarvitsee sitä, toinen tätä. Kumpikin näkee toisessa tarpeensa täyttymyksen. Sitten tehdään – hienovaraisesti toki – kaupat. Minä annan sen mitä minulla on annettavaa, jos sinä annat sen mitä sinulla on. Liiketoimi se on, mutta ette puhu siitä rehellisesti. Et sano ”Minä tarjoan valtavan paljon” vaan sanot ”minä rakastan sinua valtavan paljon” ja siitä pettymykset alkavatkin.


(---) Sinun selityksesi vie suhteesta kaiken romantiikan. Mitä pahaa on siinä, että rakastuu korviaan myöten ajattelematta?

-   Ei mitään. Rakastu vain sillä tavalla niin moneen ihmiseen kuin tahdot. Jos kuitenkin haluat muodostaa elinikäisen ihmissuhteen, voisi olla järkevää lisätä mukaan vähän ajatustakin. Jos taas nautit suhteesta toiseen seilaamisessa – tai vielä pahempaa, haluat jääräpäisesti säilyttää suhteen, koska luulet, että sinun ”täytyy” – ja jos nautit tämän saman kuvion toistumisesta kerta toisensa jälkeen, silloin voit huoletta jatkaa samaan tyyliin.
(---) Jos te molemmat olette tietoisesti sitä mieltä, että suhteenne on teille tilaisuus eikä velvollisuus – tilaisuus kasvuun, täysimittaiseen itseilmaisuun, täyteen elämään, pikkumaisuuksien parantamiseen ja lopulta yhtymiseen Jumalaan sielujen sulautumisen kautta – ja sitoudutte siihen ettekä tavanomaisiin vakuutteluihinne, silloin suhde alkaa olla hyvällä pohjalla.

Onnistumisesta ei kuitenkaan ole takeita.

-   Jos haluat takeita elämääsi, et halua elämää. Haluat vain ennalta laaditun käsikirjoituksen toteuttamista. (---)


Olkoon. Ymmärrän. No, nyt suhteeni alkaa olla ”hyvällä pohjalla”. Miten minä saan sen jatkumaan?

-   Tiedä ja ymmärrä, että vastaan tulee haasteita ja vaikeita aikoja. Älä yritä välttää niitä. Ota ne avosylin vastaan. Kiitollisena. Pidä niitä Jumalan lahjoina, suurenmoisina tilaisuuksina tehdä kaikkea sitä mitä varten suhteenne aloititkin. Yritä ankeina aikoina olla pitämättä kumppaniasi vihollisena ja vastustajana. Älä pidä ketään äläkä mitään vihollisena – tai edes ongelmana. Opettele näkemään kaikki ongelmat tilaisuuksina. (---) Et koskaan vahingoita ihmissuhdetta – tai ketään ihmistä – näkemällä hänessä enemmän kuin sinulle näytetään, sillä siellä on aina enemmän, paljon enemmän.

- Neale Donal Walsch : Keskusteluja Jumalan Kanssa -


Vietät iltapäivää kahvilassa. Mitä tilaat? Oletko yksin vai seurassa?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1704 : 27.07.2008 17:03:25 »

Noh.. voisin olla seurassa ja tilaan lemonadea.. riippuu Kosmisesta Ajoituksesta.. jos äskeinen oli vastaus minulle= niin tuli mieleen että.. voi vain päättää kokeeko jotain vai ei.. kysytääns kysymys toisella tavalla..

voiko itseään estää esim rakastumasta, jos asiat on ennalta sovittu (ja rakkaus on aina sielussa; eli silloin ei tavallaan valitse että rakastaako VAAN rakastaa). Voiko tilanteita estää vai tulevatko ne joka tapauksessa (tilanne voi tulla, jatkua tai loppua). TV:ssa muuten tulee taas urheilusta.. onko elämässä edes kyse rakastamisesta vaan ihan jostain muusta? voitto/tappio-
« Viimeksi muokattu: 27.07.2008 20:18:00 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #1705 : 28.07.2008 01:37:38 »

Elämässä on aina kyse Rakkaudesta.

Mitä Rakkaus on sinulle?
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1706 : 28.07.2008 10:22:35 »

RAdha!? Hyvä kun silmäsi ovat tutut! Nimellä taitaa olla aivan oma merkityksensä?

Rakkaus on minulle jotakin jumalallista, jota saan kokea väläyksinä eri ihmisiltä erilaisina värähdyksinä, ja jotka ne vievät minua eteenpäin kaikkine jälkimainingineineen, ehkä juuri niillä enimmän. Rakkaus on kaikkea sitä millä minä voin vahvistua, vaikka en aina sitä sellaisena koekaan. Rakkaus on kuin meren aallon kosketusta rosoisella rantakivellä, jota se siinä vuosien ja vuosien kuluessa silottaa. Kiven pyöreys syntyy vuorovaikutuksesta ja se on rakkaus!

Mutta mitä on RAdha?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #1707 : 28.07.2008 13:04:54 »

Kosmista ikiliikuntoa monine siihen liittyvine vivahteineen  :Smiley  smitten


Mihin asti ajatus voi ulottua kosketuksellaan?

http://www.philosophyoffreedom.com/files/hctdiag11.gif

http://farm1.static.flickr.com/138/330702081_5b36e2ac79.jpg?v=0

http://i104.photobucket.com/albums/m176/ryannar/Ascension-Celebration-1.jpg





« Viimeksi muokattu: 28.07.2008 13:08:43 kirjoittanut Mio » tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1708 : 28.07.2008 17:00:52 »


Sinne asti minne ajatuksen värähtelytaajuus kantaa kohdatakseen kosketuspinnan  smitten

Tunnistatko oman "taajuutesi" ?

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #1709 : 28.07.2008 17:34:21 »

en,
koskapa tuo mieli lähtee unimaailmassa ihan omille taajuuksilleen,
napaten yhteisestä viestikentästä mitä kummallisempia päivän pohdintoja

tunnistatko luonnossa pietaryrtin?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: