Sivuja: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3014446 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #1380 : 23.05.2008 21:25:29 »

Aurinko, tee/kahvi ja kauniit lauseet, vesi ja uiminen sekä ehdottomasto parhaiten jooga.  smitten


Puhutko itseksesi?
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1381 : 23.05.2008 21:29:19 »

Voi kuule  Cheesy alvariinsa  2funny 2funny Taidan olla ankarampi nalkuttakin itselleni kuin muille  buck2

Mitä teit juuri ennen astron aukaisemista tänään?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1382 : 23.05.2008 21:31:21 »

No mukava seura ja pieni flirtti... Wink Tällä hetkellä kyllä piristää huomio vastakkaiselta sukupuolelta... Ei sellainen että joku vonkaa kahville, kaljalle tai suoraan sänkyyn (koska en nyt halua mitään ihmeempää ennen kun oikeesti kiinnostun) vaan sellanen arkipäivänen flirtti tuntemattomien tyyppien kanssa.. Oi ja voi siellä ensiavussa oli kolme niin herkkua nuorta päivystävää mieslääkäriä, kaikki oli niin huumorintajusia ja omia persooniaan.. Olin ihan myyty jos ne alkoi raportoimaan mulle jostain potilaasta... Cheesy Ja yks mieshoitaja siellä aina laittoi käden mun olkapäälle ja sanoi että älä vaivu epätoivoon, mennään istumaan kansliaan kunnes tää kiire on ohi..  Grin

Huhhuh.. Mä en tiedä mihin mä joutuisin jos oisin miesvaltaisella alalla.. Kun kuiitenkin suurimmalla osalla osastoja on about 0-2 mieshoitajaa korkeintaan... Taidan olla töissä aika flirtti jos siellä on miehiä, enkä oikeen voi tälle käyttäytymiselleni mitään. Ehkä oon perinyt sen äidiltä, se on 54v ja kerto just miten yks mua vuotta vanhempi poika aina tulee sille jutteleen ja hakeutuu seuraan ja iskee silmää.. Ja muutenkin ne kaikki miehet pörrää sen ympärillä, oon huomannut!  Grin

Millä tavalla sinä flirttailet?  Smiley

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1383 : 23.05.2008 21:32:13 »

vastasin ihan väärään kysymykseen, sori!!  buck2
seuraava vastatkoon vaikka kumpaankin kysymykseen.. Smiley
tallennettu
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #1384 : 25.05.2008 20:57:16 »


Kauneus vai käytännöllisyys, kumpi tulee ensin?


Kaunista ja käytännöllistä, niin se vissiinkin menee, vai mitenkä se oli?  Wink

Mulla tuli heitettyä talviturkki kolmasti ja karvalakki kahdesti viikonlopun aikana, kysymys on tietenkin nyt siitä että joko se on sinultakin turkki lähtenyt, vai raahaatko vielä viimetalven karvoja mukanasi?  Grin Cool
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1385 : 25.05.2008 21:21:31 »

Aikoja sitten  Wink Moon oikee vesipeto!  Grin


Mikä on kamalin näkemäsi kauhuelokuva?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1386 : 25.05.2008 22:09:02 »

Ei mikään, jos pelottavuutta haetaan, jos haetaan laaduttomuutta niin lähes kaikki! Grin Olen katsonut kauhuelokuvia 3-vuotiaasta lähtien (nähnyt mm. Manaajan ja Hellraiserin 6-vuotiaana ja ei, en saanut painajaisia, päinvastoin - halusin leikkiä Reganin ja Genobiittien kanssa Grin). Eipä siis löydy kauheaa kauhuelokuvaa hakemallakaan, kauhean huonoja senkin edestä. Viimeinen kauhean huono kauhuelokuva oli Saw IV (ykkösessä oli sentään vielä ideaa).

Millaisia elokuvia katsot mieluiten?

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1387 : 25.05.2008 22:26:29 »

HAH!

Olisko ollut keskiviikko, kun olin niin vihainen mun harjottelun ohjaajalle kun se käyttäytyi niin nuivasti ja inhottavasti!!! Mutta enää sillä ei ole väliä....  Grin Ohi on ja läpi meni, jesjesjesjes....

Kelle viimeksi tunnustit rakkautta tai siis muuten vaan että tykkäät ja arvostat?  Smiley
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1388 : 25.05.2008 22:39:58 »



Kelle viimeksi tunnustit rakkautta tai siis muuten vaan että tykkäät ja arvostat?  Smiley


Eilen viimeeksi kerroin lapsenlapsilleni että rakastan heitä ~ kun olimme yhdessä  Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss smitten


Kiertoon hyvä kysymys  smitten
Kelle viimeksi tunnustit rakkautta tai siis muuten vaan että tykkäät ja arvostat?  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1389 : 25.05.2008 22:49:36 »

Tänään mun äidille sanoin puhelimessa kun puhuttiin siitä miten me molemmat ollaan koettu rakkaudessa aika rajuja pettymyksiä ja silti vaan jaksetaan kerta toisensa jälkeen nousta tuhkasta ja rrrrrrakastaa uudelleen.. Niin sanoin että ainakin ollaan toistemme rakkaus ansaittu ja voidaan olla varmoja ettei siinä tule ikinä pettymyksiä!  Wink

Ja sitten päivällä sanoin mun kahelle ystävälle että tunnen niitä kohtaan paljon tyttöjen välistä rrrrakkautta.  Cheesy smitten

Rakkautta on niin monenlaista ja tunnen sitä paljon, pelkästään jo itse tätä olemista kohtaan.

Tunnetko rakkauden joka päivä?
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1390 : 25.05.2008 23:05:25 »

Voi tunnen monenlaista rakkautta!
Tunnen kaukokaipuuta, rakkautta etäisyyteen, jonnekin kauas, joskus saavuttamattomaan.
Tunnen rakkautta, joka joskus kauan sitten syttyi ja palaa pienellä uskollisella liekillä.
Tunnen rakkautta joka päivä johonkin kohteeseen, pieneen itikkään vessan seinällä, uuteen kukkaan pihalla, lasten silmiin kun katson.
Rakkaus värähtää kun kuuntelen laulua, katson nauravia iloisia kasvoja, innokasta esitystä, surua toisen kasvoilla. Oh, tulen aivan runolliseksi.  smitten

Tunnetko kaipuuta? Mihin?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1391 : 26.05.2008 00:10:05 »

Suurinta kaipautta tunnen paikkaan jota en muista, mutta joka on kuitenkin kovin kaukana täältä. Sellainen... kotipaikka. Jokin tietty taso tai olemisenpaikka, vähän kuin tämä Maapallokin on yksi olemisenpaikka, tuolla jossain kaukana.
Tunnen ajoittain myös suurta kaipausta 1300-luvun elämääni ja silloista perhettäni - isää ja kolmea isoveljeä - kohtaan. Ritarit ja vanhat linnat saavat minut aina melkein itkemään ikävästä!

Missä ikävä tuntuu?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1392 : 26.05.2008 12:44:43 »

Rintakehässä, siis mikäli tuntuu.

Onko pysyvä suhde se, joka saa ihmiset jämähtämään kodin laitto/ parisuhdekuvioon, vai onko se persoonakysymys, että kuka jaksaa haluta kokea uudenlaisia asioita, tapahtumia, tekemisiä, muutosta - kohtaamisia? Lisäkysymys; onko kaikessa todella kyse oppimisesta, miksi joku "oppii" yhdessä ja samassa suhteessa (työssä) ja toisella tulee kovasti vaihtelua, muutoksia kuvioissa? Oppivatko kaikki yhtään mitään?
« Viimeksi muokattu: 26.05.2008 12:46:16 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #1393 : 28.05.2008 22:10:05 »



Onko pysyvä suhde se, joka saa ihmiset jämähtämään kodin laitto/ parisuhdekuvioon, vai onko se persoonakysymys, että kuka jaksaa haluta kokea uudenlaisia asioita, tapahtumia, tekemisiä, muutosta - kohtaamisia? Lisäkysymys; onko kaikessa todella kyse oppimisesta, miksi joku "oppii" yhdessä ja samassa suhteessa (työssä) ja toisella tulee kovasti vaihtelua, muutoksia kuvioissa? Oppivatko kaikki yhtään mitään?


Mun mielestäni pysyvä suhde/pysyvyys/vakiintuneisuus/tuttuus ja turvallisuus on persoonapeliä. Siis jos sitä peliksi voi tituleerata. En usko että kovinkaan moni, on pelkän "jämähtämisen" lumoissa niin paljon, että jää "roikkumaan" juuri siksi parisuhteeseen. Parisuhde opettaa kaiken aikaa uudenlaisia asioita esim. mainitsemiasi.
Lisäkysymys vastaus: Jos puhutaan nimenomaan työsuhteista, oppimista tulee varmaankin tietyissä ammateissa vuosien mittaan runsaasti, eli et periaatteessa ole ikinä valmis siinä. Mutta on myös töitä, missä vain toistetaan yhtä ja samaa tunnista toiseen ja viikosta viikkoon jne... Siinä on täytynyt oppia alussa tekemään ko. työasia, jonka jälkeen olet "oppinut" rutiiniin ja jonka jälkeen olet "oppinut" olemaan välittämättä siitä että sinulla voi olla muutakin kuin se yksi ja sama "liukuhihna. kommentti ei ole aliarvioiva liukuhihna työntekijöille. vaan yritän kuvainnollistaa sanomaani.
Henkilökohtaisesti olen niitä naisia, jotka kurkkii missä voisi olla parempi liksa, missä voisi olla paremmat työkaverit tai missä voisi olla itsenäisempi tai missä voisi olla jne... Eli olen itseasiassa monenkin ammatin erityisosaaja, joka sinällään on kivaa, en kuitenkaan ihan pikaiseen käy ja käänny uudessa työssäni, vaan teen aika pitkiä työsuhteita. Taas on kytiksellä muutama uusi ja parempi kuin entiseni, ainahan sitä voi uudistaa ja kouluttaa itseään, tämänkin ikäisenä (vm-62) Oppiminen ja jaksaminen lähtee hyvin pitkälti ihan siitä omasta korvien välistä, mitä todella haluaa elämältään, monellakin osa-alueella.

Mikä on paras "vitamiini-/piristysruiske" kun olet uuvahtanut kesken työpäivän?
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1394 : 28.05.2008 22:34:13 »

Kun joku antaa kehut tai kiitoksen!!! Cheesy

Milloin sait viimeksi kehut?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: