Sivuja: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3014244 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #1245 : 24.04.2008 18:12:34 »

Lempiravintolani on venalainen ravintola Saslik Helsingissa. Hyvaa ruokaa ja mahtava meno, tykkaan kovasti smitten Varsinkin jos menee isommalla porukalla syomaan ja varaa kabinetin, niin loistoilta on varmistettu Cheesy

Seksuaalinen suuntautumisesi? Cheesy
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1246 : 24.04.2008 18:19:00 »

Luulen olevani hetero, voisin olla myös bi, mutta jotenkin varmuudella sanon kuitenkin että elämänkumppanikseni haluan miehen.

Ei kai kukaan meistä ole 100% hetero. Tai en tiedä onko omalla kohdallani ollut kyse vain kokeilunhalusta kuin enemmän siitä, että oikeasti kiinnostaisi.  idiot2

Ihmistä voi rakastaa hyvin syvästi, oli sitten mies tai nainen. Jumalauta, jos tulisikin vastaan nainen joka vie jalat alta, olisi lesbo tai bi ja kiinnostunut minusta, niin mitäs minä sitten?  Grin En usko että pystyisin päättämään ihan hetkessä.  Smiley

Minkälainen on mielestäsi täydellinen romanttinen yllätys?  smitten
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1247 : 24.04.2008 20:33:20 »

No täydellisin mitä oon ite kokenu, niin oli sellanen reissu kun ajettiin eka auringonlaskuun ja sitte lopuks sellasen kallion päälle. Siinä sitte istuttii ja katteltiin kun aurinko laski ja ilta saapui.. Takasin ajettaessa oli kyllä niin mahtavaa painaa motarilla, kun liikkeellä ei meidän lisäks ollu paljon ketään. Se oli kyllä niin täydellistä, minä ja mun maailma yhdessä hetkessä.. Oi että..
  Mun mielestä kyllä kaikki (romanttiset ja muutkin) yllätykset mitä toi yks on mulle koskaan tehny on ollu täydellisiä pienine epäkohtineenkin.  smitten


Säästätkö pahan päivän varalle? Jos niin miten onnistut siinä? (Nim. pitäs alkaa ite säästämään muttaku tuppaa aina tuo raha karkaamaan meikäläisen kätösistä..  :Smiley)
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1248 : 24.04.2008 20:46:00 »

En sinänsä pahan päivän varalle, mutta säästän kyllä ajatellen vaikka että säästän nyt vähitellen parisataa ja sitten käytän sen johonkin (todennäköisesti osana vuokraa, puhelinlaskuun tms.) mutta sitten jääkin enempi käyttörahaa kun voi maksaa laskuja säästöistä...  Smiley

Tällä hetkellä on projekti tupakkarahojen säästäminen.. Laitan tilille noin kolmen päivän välein askin verran rahaa.. Tai ensin kysyn itseltäni "oletko kolme päivää polttamatta ja laitat nämä rahat säästöön vai ostatko askin?".. Ja sitoudun siihen sitten aina kolmeksi päivää. Luulen että sitten jos ja kun pääsen tässä pitkälle niin ne rahat kyllä suon itseni hemmotteluun toden teolla!!!


Ujosteletko?  :Smiley angel
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1249 : 26.04.2008 12:23:25 »

Kyllä vain. Cheesy Riippu vähän tilanteesta ja seurasta,mutta kyllä mä aika helposti alan ujostelemaan joskus.Yleisluonteeltani en kuitenkaan voisi sanoa olevani ujo. angel




Huolehditko ulkonäöstäsi päivittäin? Miten?
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1250 : 26.04.2008 12:30:01 »

Töihin pyrin laittamaan itseni harmooniseksi ja harmittomaksi, katson hiukseni ja joskus meikkaan, nykyään harvemmin. Yleisötilaisuuksiin näen enemmän vaivaa toki!

Mutta kotona mukavuus ennen kaikkea!  Cheesy

Miksi sinä meikkaat?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #1251 : 26.04.2008 12:43:15 »

Miksi sinä meikkaat?

Ollakseni viehättävämpi, huolitellun näköinen. Mutta mää meikkaan vain juhliin, en arkeen.



Mikä on lempi meikkituotteesi?
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1252 : 26.04.2008 13:31:10 »

Ripsiväri.
Olen niin kalpea ja vaalea, ettei simät ja kulmat erotu naamasta jossei jollain vähän värjää.  Grin

Montako kertaa päivässä vaihdat vaatteet? Eli onko esim. "kotirytkyt" erikseen kuin ulos mennessä?
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1253 : 26.04.2008 13:38:07 »

Öhm.. Sanotaan että normipäivänä vaihdan vaatteet ehkä kolme kertaa.. On päiviä jolloin vaihdan vaatteet useamminkin.. Jos on esim. pitkä päivä koulussa ja sen jälkeen ilta kavereiden kanssa niin käyn kyllä kotona suihkussa ja vaihtamassa vaatteet.. sitten vielä lenkkivaatteet ja kotivaatteet ja univaatteet vielä erikseen. Saatan vaihtaa kotivaatteitakin kun vietän koko päivän kotona.  Tongue :Smiley

Eikä siinä vielä kaikki. Kun olen lähdössä jonnekin, niin saatan vaihtaa vaatteet oikeasti 20 kertaa, ennen kuin pääsen ovesta ulos. Mutta teen sen kyllä yleensä tosi nopeesti.  Grin Niin ja arvatkaa laitanko niitä vaatteita takasin kaappiin, no en.. Ja jos ne jää lojumaan johonkin lattialle, niin ne menee sieltä sit suoraan pyykkiin.. Periaatteessa puhtaat vaatteet.  buck2

Miksi on joskus niin vaikea tietää mitkä vaatteet pistäisi päälle?  idiot2 Grin
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1254 : 26.04.2008 14:21:41 »

Jos on liikaa mistä valita  Wink Mulla se on kyllä yleensä niin että on liian vähän vaatteita mistä valita ja puolet on aina just likaisena lattialla,niin sit pitää vaan laittaa ne jotka sattuu olemaan puhtaana kaapissa. Cheesy




Onko sinulla liikaa vaatteita? Jota et edes käytä?
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1255 : 26.04.2008 15:07:34 »

No todella on! Mutta ei sellaisia joita voisin työssä käyttää.

Liikaa on kesävaatteita. Liikaa on esiintymispukuja. Kauniita sellaisia.

Mietinkin miten usein niitä enää käytän...voisko myydä pois.

Ja kun kaikkeen harrastukseen tarvitsee erillaisia rytkyjä, metsään ja ulkotöihinkin.

Onko sinulla harrastusvaatteita?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1256 : 26.04.2008 16:50:36 »

Muutamat verkkarit ja jumppahousut ja urheilutopit, aerobic-kengät..

Eli siis ei sen ihmeempää, varmaan jokaiselta löytyy jotkut urheilukuteet tai verkkarit jo pelkästään ihan oloasuksi.. Mutta sen oon kyllä päättänyt että jos saisin tuhottomasti rahaa niin satsaisin erityisesti urheiluvaatteisiin.. Smiley En harrasta mitään sellaista mihin tarvitsisi mitään erityisiä vaatteita.

Teetkö ihmisen persoonasta käsityksen niiden värien mukaan, mihin hän pukeutuu? (esim. paljon vihreää ja ruskeaa - maanläheinen, rauhallinen, turvallisuushakuinen luonne).. Tuli vaan mieleen.. Kun itse katson hirveen tarkkaan värejä....
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1257 : 26.04.2008 16:59:04 »

En värejä, mutta kokonaisuutta. Katselen miten ihmiset ovat pukeutuneet, siis ovatko nähneet vaivaa miettiessään kokonaisuutta ja myös miten he "valintansa" kantavat. Joku joka ensisilmäyksellä näyttää pukeutuneen silmät kiinni, kantaa itsensä ja vaatteensa hyvällä itsetunnolla on varmasti miettinyt senkin.

Kauheeta itse pukeudun 90% koko mustaan, siinä synkkä kuva värien katsojalle.  Shocked

Mikä on mieluisin väri johon pukeudut?
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1258 : 26.04.2008 17:19:39 »

Kääk.

Pukeudun tosi värikkäästi, hirveen vaikea sanoa mitään tiettyä väriä.  idiot2

Joitakin sellaisia värejä joskus on, joita ei jonkun kumman syyn takia käytä hetkeen, niin kuin mulla, en ole pariin vuoteen pitänyt juuri mitään sinistä (paitsi farkkuja) ja nyt sitten ostin sellaisen oikein sähkönsinisen hupparin missä on mustia jänniä kuvioita. Olen ihan lumoutunut siitä ja tunnen saavani sinisestä nyt ihan uudenlaisia kicksejä, ei se olekaan tylsä ja melankolinen väri lainkaan.  Cheesy Että vastaanpa sitten sininen. Mutta pukeudun kyllä ihan joka väriin, mustaan, valkoiseen, ruskeeseen, harmaaseen ja kaikkiin sateenkaaren väreihin.

Mutta siis en ole siltikään sellainen joka yhdistää keltaiset housut punaiseen paitaan jne. Jotain sointuisuutta pitää olla....

Jatketaan pukeutumisteemaa ja otetaan miehet mukaan.
Mikä on mielestäsi kiva tyyli miehelle pukeutua, vai onko sillä sinänsä mitään väliä jos kokonaisuus on siisti?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1259 : 26.04.2008 18:58:20 »

Minä pidän persoonallisesti pukeutuvista miehistä, taiteilijamaisista, mutta ei kai sillä suuresti ole väliä, kunhan asu on kantajansa näköinen. Hiphop-tyyliä tosin vierastan miehillä!

Ja mies puvussa ja solmiossa/rusetissa on aina tyylikäs, ikään katsomatta.

Hyvä vinkki selättää flunssa? Täällä juuri sellaisesta kärsitään Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: