Sivuja: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3014411 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1185 : 19.04.2008 11:08:58 »

Pettämistä on monentasoista.

Jos ystävä pettää sen mitä on luvannut, niin onhan rankkaa.
Jos ystävä pettää sen mielikuvan minkä hänestä on onnistunut luomaan, se on vielä rankempaa.
Jos sinä petät omaa itseäsi, se on kaikista rankinta.

Huomaatko sinä sitä; kun petät itse itseäsi?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1186 : 19.04.2008 11:20:10 »

Sanoisin kyllä ja silloin se tulee ampaisemalla takaisin monin kertaisena.
Siksi pyrin miettimään tekojeni ja ajatusteni laajempaa merkitystä.


Takaisin parisuhdepettämiseen.
Jos sinua on petetty,haluaisitko tietää minkälaisen ihmisen kanssa?
tallennettu

Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #1187 : 19.04.2008 11:54:01 »


Takaisin parisuhdepettämiseen.
Jos sinua on petetty,haluaisitko tietää minkälaisen ihmisen kanssa?

Ehdottomasti en ja kuitenkin ihan tajuttomasti kyllä! Tuo kyllä, tulee äärimmäisestä uteliaisuudestani. Mutta toisaalta silloin se asia vaivaisi lopunikää "rankemmin" kuin jos ei tietäisi?Huh?
Mistä sitä tietää, itsestäni voisin kyllä sanoa että mitä todennäköisimmin, utsisin asian vaikka kivet ja kannot kääntämällä, että mikä "siinä" oli MUKA parempaa kuin minussa?  knuppel2 Eli haluaisin nähdä kaiken uhalla, millainen on sellainen nainen, joka voisi MINULTA viedä mieheni, MINULTA, joka olen kaikista paras ja hyvännäköisin ja upein kroppaisin juuri tällä omalle könsikkäälleni!  Kiss Kenellekään muullehan ei tarvitse ollakaan.  smitten
Ihan KAMALAN VAIKEA KYSYMYS!  uglystupid2


Jatkukoon aihe, jos saisit tietää kuka on tämä "hoito" niin mitä tekisit?
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1188 : 19.04.2008 12:15:46 »


Takaisin parisuhdepettämiseen.
Jos sinua on petetty,haluaisitko tietää minkälaisen ihmisen kanssa?

Ehdottomasti en ja kuitenkin ihan tajuttomasti kyllä! Tuo kyllä, tulee äärimmäisestä uteliaisuudestani. Mutta toisaalta silloin se asia vaivaisi lopunikää "rankemmin" kuin jos ei tietäisi?Huh?

Ihan KAMALAN VAIKEA KYSYMYS!  uglystupid2





Jellona-täti
  juuri näin http://www.wetcanvas.com/Community/images/04-Nov-2006/93654-Xater.jpg

ihan  juuri näin - oletan että omalla kohdallani vaaka heiluisi - kovasti " henkisen kokemuksen - ja egon  tickedoff knuppel2 Angry välillä ....

Vaikeaksi tämän kysymyksen tekee juuri se ristiriita - no tietty ei voi tietää  angel Olen 10 vuotta sitten käynyt tuon kokemuksen läpi - ja silloin oli käytävä läpi mielettömät syöverit - melkoinen survival ja henkiinjäämimatka - no se tilanne johti 22v. liiton päättymiseen - toisaalta viisauteen - että suhdekin on tavallaan spiraali - ja aina vähintään näiden kahden ihmisen näköinen ja oloinen - ja että ei ole oikeastaan pelkästään sitä totuutta että toinen on pettäjän roolissa ja toinen petetyn roolissa - ainakin tuossa pitkässä suhteessa roolimme varmasti tavalla jos toisella vaihtui ... ja valtapelistähän siolloin on kyse SIIHEN asti kunnes tilanne tiedostetaan ja asia otetaan framille ja katsotaan mitä SE on syönyt JA millä kumpainenkin sitä on ruokkinut .... ja mitä nyt !!!   Näinhän se parhaimmillaan menee ilman syyllistämiastä syyllistymistä , ilman uhri  marttyyriasetelmaa, ilman hallitsia ja pelottelijadraamoja .... että sitten kun voidaan puhua asiat halki poikki ja pinoon juuri niiden oikeilla nimillä ja juuri sen kokoisina kun ne ko. tilanteessa ovat ilman sarvia piikkejä ja hampaita  Wink niin  smitten


Että tällainen tapaus  Grin Wink Kiss




Jatkukoon aihe, jos saisit tietää kuka on tämä "hoito" niin mitä tekisit?
« Viimeksi muokattu: 19.04.2008 12:26:54 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #1189 : 19.04.2008 12:29:02 »

Vastaan henkiseen pettämiseen mukaellen. Kyllä huomaan, mutta useinmiten toisen ihmisen peilaamana.  En ehkä osaa katsoa niin kriittisesti itseäni, tai katselen itseäni niin "läheltä" etten huomaa omia virheitäni, joten toinen ihminen on joskus parempi peili kuin peili itsessään.



Nyt jätetään hetkeksi pettämiset ja vaihdetaan aihetta...
Oletko koskaan "huutanut"   tickedoff kaupan, siis minkä tahansa kaupan kassalle tai myyjälle ja miksi teit niin?

(P.s. Nyt AV:n kanssa muokkaillaan ja mulkkaillaan sikinsokin ja poikittain  2funny mutta ei se haittaa...)
« Viimeksi muokattu: 19.04.2008 12:31:12 kirjoittanut Jellona-täti » tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1190 : 19.04.2008 12:42:17 »

En ole koskaan huutanut myyjälle tai kassalle, mutta vartijoille kylläkin..  Grin
Kävi siis niin, että kävelin ulos vaatekaupasta ja samaan aikaan sieltä käveli ulos sellainen mummeli. Hälytin piippas, minut otettiin tutkittavaksi vaikka se sen mummon kassin takia kyllä piippas. Mummeli hävisi paikalta ja vartijat pyysivät anteeksi, minä tietenkin säikähtäneenä purin sen tunteeni antamalla vartijasetien kuulla kunniansa!   tickedoff


Koska viimeksi uppouduit johonkin niin, että unohdit ajankulun kokonaan?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1191 : 19.04.2008 12:55:11 »

Viimeksi toissailtana kun tanssin laivan discossa 4 tuntia putkeen..
Sitten kaveri veti mut istumaan hetkeks aikaa, istuin ja menin takasin tanssimaan.  Cheesy
Oli näköjään tarvetta sille.  Grin

oletko kiinnostunut tantra-seksistä?
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1192 : 19.04.2008 13:06:32 »

oletko kiinnostunut tantra-seksistä?



"JUMALAINEN SEKSI
Tantra ja tao – tietoisen rakastelun taidot
Uusille nautinnon tasoille tantran ja taon seksuaalisten
 
seksi on luonnollinen nautinnon lähde...hyvä seksi edistää elämän kokemista terveellä, onnellisella ja jopa jumalaisella tavalla kaikilla elämän alueilla... "

Tekee "mieli vastata" toisaalta kysymykseen ei mitenkään voi -  Shocked vastata parilla sanalla  Wink ja toisaalta - vetää puoleensa tuo " Portobellon noita " - niin että laitan linkin josta ainakin ilmenee jotain joka sopii vastaukseski  Wink - mainittakoon että nikki " Rakkaudenliekki" on meigän entinen  Kiss

Muokkaan tuota Esmiraldan kymysystä ELI - tykkäätkö Afro suutelemisesta - millainen suudelma saa sinut http://homepages.wmich.edu/~korista/stargal-images/cygnus_cgps_radioir.jpg
tallennettu
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #1193 : 19.04.2008 16:50:54 »



"Aaviisukas", suuteleminen on oikeasti ihanaa! Suuteleminen hiljaa hyväillen ja pikkuhiljaa kiihtyen, sekä vieden sen kehon eri osa-alueille, a`vot, mikäs siinä. IHANAAAA!!!!
(Täytyy nyt sanoa että Jellon-täti on ihan pikkuruisessa sievässä, oon nimittäin menossa mun mieheni työkaverin synttäreille.  smitten

Oletko koskaan rakastellut ex tempore, vaikka juhlapaikan wc:ssä?
 smitten
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1194 : 19.04.2008 17:00:01 »

Olen  laugh

Oletkos sinä?
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #1195 : 19.04.2008 18:23:15 »

Kohokohta... Jos puhutaan tästä päivästä niin se oli kyllä pitkä kävelylenkki ihanissa luonnonmaisemissa miehen ja tyttären kanssa.

Jos taas päivän kohokohta yleensä, niin kyllä se taitaa olla ilta kun lapsi nukkuu ja saadaan miehen kanssa hieman omaa kahdenkeskistä aikaa.... :Smiley   ja toisaalta taas aamu kun ottaa tyttären viereen nukkumaan ja saa nukkua aamun viimeiset unen rippeet häntä halien.  smitten

Huomenna kun on sunnuntai niin kysäisempä että onko sunnuntai sinulle vaan tylsä välipäivä, jolloin odotetaan jo arjjen alkamista eikä ole mitään järkevää tekemistä (niinkuin monelle tuttavalleni) vai osaatko nauttia sunnuntaista?
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1196 : 19.04.2008 18:56:42 »

Joskus on ja joskus ei, joskus siis osaan nauttia, mutta toisaalta se on sellainen "voi ei, huomenna pitää herätä aikasin kouluun"-päivä... Tai luonnollisestikin tämä piinaava ajatus nousee pintaan viimestään siinä alkuillasta.. Ellei maanantaina tai alkuviikosta ole jotain erityisen kivaa odotettavissa.

Mutta nyt kyllä odotan sunnuntaita, joska olen tässä perjantain ja tämän päivän potenut ensin krapulaa ja nyt tajutonta nuutumusta ja väsymystä, jonka tiedän ens yön kunnon unien jälkeen olevan ohitse! Nyt ei oikein pysty muuta tekemään kuin tuijottamaan harottavin silmin seinää tms yhtä mielenkiintoista ajattelematta ja näkemättä mitään...  uglystupid2 Grin

Onko keväällä sinuun piristävä vai väsyttävä vaikutus?
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1197 : 19.04.2008 22:17:04 »

Keväällä on minuun vuodenaikana ehdottomasti piristävä vaikutus, mutta näin koulun kannalta katsottuna erittäin väsyttävä. Pakko puristaa vielä viimisetkin mehut itsestään, jotta saa taitonsa ja tietonsa näytetyiksi.  buck2


Tässä avaruusgeometrian laskuja laskeskellessani ajattelin pistää seuraavalle pienen pähkinän purtavaksi.. Grin
Nyt tarkkana,
kuution kokonaispinta-ala on 295 cm3. Mikä on kuution särmän pituus? Vastaus sitten laskun kera. Wink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1198 : 20.04.2008 11:48:59 »

Eiiiii!

Voihan Peto!  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1199 : 20.04.2008 12:20:19 »



Tässä avaruusgeometrian laskuja laskeskellessani ajattelin pistää seuraavalle pienen pähkinän purtavaksi.. Grin
Nyt tarkkana,
kuution kokonaispinta-ala on 295 cm3. Mikä on kuution särmän pituus? Vastaus sitten laskun kera. Wink

Kuutio eli heksaedri eli kuusitahokas on kuusitahkoinen geometrinen kappale, joka on säännöllinen monitahokas.

Kuution tahkot ovat neliöitä. Kuutiossa on kahdeksan kärkeä ja 12 särmää. Jos särmän pituus on d, kuution tilavuus on

    V = d^3 \

ja tahkojen yhteispinta-ala on

    A = 6d^2 \ .

Jos kuution joka toisesta nurkasta piirtää tahkoille lävistäjät, syntyy sisälle säännöllinen nelitahokas, tetraedri.

Jos kuution tahkojen keskipisteet yhdistää, syntyy sen sisälle säännöllinen kahdeksantahokas, oktaedri.


 
Koska viimeksi uppouduit johonkin niin, että unohdit ajankulun kokonaan? Wink
« Viimeksi muokattu: 20.04.2008 12:23:52 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Sivuja: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: