Sivuja: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3014197 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1005 : 07.04.2008 09:09:24 »

hauskuutan monillakin eri tavoilla, niinq aina.. älykäs v*ttuilu on ihan kivaa  Grin
(luonnollisesti niin että vastapeluri ajattelee samalla tavalla)

mitä unohdat aina ostaa kaupasta?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1006 : 07.04.2008 09:11:12 »

en oikeastaan unohda.. kaiken muistaa ripotellen.. ketsuppi?

alkoiko jokin uusiksi elämässäsi uuden kuun aikaan? jotain päivitystä johonkin asiaan
?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1007 : 07.04.2008 10:25:46 »


alkoiko jokin uusiksi elämässäsi uuden kuun aikaan? jotain päivitystä johonkin asiaan
?



jooo alkoi http://www.youtube.com/watch?v=02zOk_LQCkY&feature=related  Wink
http://www.youtube.com/watch?v=yjnvSQuv-H4&feature=related

Oletko kasvattanut yrttejä ikkunalaudalla kerrostalossa ?  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1008 : 07.04.2008 11:39:25 »

Olen.

Millä tavalla haastava pitäisi jonkun olla, että kiinnostut? Ovatko haasteet pelkkää kuvitelmaa? Mitä kun on saatu ja saavutettu? Lisuke; onko astrologialla todella merkitystä luonteen kuvaajana
?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1009 : 07.04.2008 13:13:04 »

Kyllä tykkään että on haastetta... sillätavalla esim että on jotenkin "vaikea",omapäinen,ei heti lässytä kaikkea että voi kun oot ihana jne... ja toimi just niinkun toinen haluaa.. on vähän itsekäs ja sellainen että ei vois vähempää kiinnostaa,mutta kuitenkin osoittaa kiinnostusta.. pidemmän päälle sellainen että yrittää olla oikeen haastava,on rasittavaa eikä sitä jaksa,mutta aina on kiva valloittaa ja saada se mitä haluaa vaikka miten vaikeaks menis. Cheesy Kun se sitten on saatu,menee siitä hetken päästä kaikki hohto(tulee sellainen että tätäkö se nyt vaan onkin 2funny kyllästyy tavallaan.. haluan aina sitä mitä en voi saada.),näin mulle ainakin on käynyt KAIKKIEN muiden kanssa paitsi yhden,joka muuten on vieläkin,parin vuoden kuluttuakin vaikea ja haastava,ei siitä ota kukaan selvää...(on toki ollut aikaa milloin oltiin yhdessä tiiviimmin ja näytettiin ja kerrottiin tunteemme,mutta nyt on taas viileämpää) ja mitä vaikeampi se on,sitä enemmän sitä "haluan" tai siis silleen.. vaikka paras aika on jo takana,valloitin sen ja se "kyllästyi",tuli liikaa vastoinkäymisiä yms,ja itse osaan olla aika vaikea ihminen myös.olen menossa kuitenkin keskiviikkona käymään kylässä hänen luonaan..ihan huvikseni,mielenkiinnosta...  uglystupid2  haen varmaan vaan lisää ongelmia pääni sisälle!
uskon että astrologialla on tietysti merkitys luonteen kuvaajana,mutta ei sekään kaikkea kerro.. todellakaan.. mutta kyllä se antaa hyvän peruskuvauksen yleensä ottaen.
se yks on muuten WS myös au + kuu jousimies ja nouseva vaaka,johon olen niin hullaantunut aina vaan ja ikuisesti coolsmiley  smitten  Kiss






Oletko iloinen juuri nyt?
« Viimeksi muokattu: 07.04.2008 13:23:06 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1010 : 07.04.2008 13:24:21 »

Oletko iloinen juuri nyt?

Olen  Cheesy

Voisiko joku  :Smiley esmes WS kertoa tarkemmin , miten sujui yrttien kasvatus kerrostalon ikkunalaudalla - voisiko joku  :Smiley esmes WS  smitten avata aiheesta oman topicin  Kiss Kiss Kiss


Ja sitten kysymys ~käytkö terasseilla ?
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1011 : 07.04.2008 13:38:54 »

En käy.Aina joku humalainen osuu siihen.Kahvilan terasilla kylläkin. smitten


Kysyinköhän tätä jo?
Kun kävelet metsässä,kurkistatko kannon ja kivenkoloihin,jos näyttävät asutuilta?
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1012 : 07.04.2008 14:35:03 »

Hm, pienempänä tuli tehtyä noin..

kenguru-R onpas harvinaista, en ole koskaan kuullut toisesta  aurinko kuu  jousimies  askendentti  vaaka .. se ei välttämättä olisi minulle paras mies! Mitäs kun molemmat alussa osoittaa kiinnostuksen ja sitten ollaan jonkin aikaa cool ja sitten taas.. mietin vaan kiinnostaako minua joku vaikea (saavuttamaton?), vai se jonka kanssa aurat kipinöi-

Arkiviisu, on aika simppeliä laittaa basilikaa purkkiin kevätauringossa. Sieltä se vaan kohoaa!  Smiley

Urheilijaihanteesi?
« Viimeksi muokattu: 07.04.2008 14:37:27 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1013 : 07.04.2008 14:46:26 »


Arkiviisu, on aika simppeliä laittaa basilikaa purkkiin kevätauringossa. Sieltä se vaan kohoaa!  Smiley

Urheilijaihanteesi? [/i]

Niinnniin    smiley6600 MMUTTA laitatko siemenestä vai puutarhalt ostetusta alusta vai kenties kaupasta ostetun yrtin siirrät isompaan purkkiin ...  Shocked  Wink Kiss

Urheilijaihanteeni on on Sami Hyypiä olen eittämätön fudisfani   Kiss aikanaan mun isä pelasi ja nyt poika ja pojanpoikakin pelaavat Cheesy nooh sitten on Kiira Korpi .....  smitten

Tää onniinhyvä kysymys ETTÄ uusintakierros  Grin
Kun kävelet metsässä,kurkistatko kannon ja kivenkoloihin,jos näyttävät asutuilta?
« Viimeksi muokattu: 07.04.2008 14:48:29 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1014 : 07.04.2008 14:48:11 »

No kuule kokeiles!

 Cheesy
Siemeniä ostin puutarhakaupasta. Purkkiin > kohoavat > mausteeksi.

Futis  Tongue  laugh hetkonen nyt saat opettaa minua  Grin Miten oppisin äkkiä kaikki divisioonat ja nimet kun en ymmärrä muuta kuin että Beckham ei kiinnosta?  2funny Sisäfutiksen kenttärajoista osaan jo sanoa jotain?  Smiley Sen verran tiedän että jos Briteissä oli kaksi suosikkilajia, niin valitsisin ratsastuksen ei sitä toista.. jou-  coolsmiley

  angel
« Viimeksi muokattu: 07.04.2008 14:54:46 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1015 : 07.04.2008 14:56:43 »

No kuule kokeiles!

Futis hetkonen nyt saat opettaa minua  Grin

Siemeniä ostin puutarhakaupasta. Purkkiin > kohoavat > mausteeksi.
  angel

 Kiss  ***Wild Star***   Kiss

tiesin että sinuun voi luottaa - että siemenistä laitoit ja valoa ja vettä kohtuullisesti ... ja multaa tietty ja ravinteita  2funny

Fudis, futis jalis, jalkapallo ja jotkut sanovat  Angry potkupallo, josta mulle tulee mieleen sellainen kulahtanut löyusä kaksi talvea ja kolme kesää ulkona ojan pohjalla virunnut nahkapolla  crazy2 ...

Mun sydän sykkii kertaskaikkiaan - on just sopivan tempoista mulle että ehtii nähdä missä peliväline kulkee  2funny kun taas jääkiekko on niiiin sähäkkäää no katson sitäkin kyllä  :Smiley

Aikanasa minä vietin aikaani kentän reunalla isän kanssa tai isää odotellessa ja pelejä katsomassa - ja myöhemmin oltiin koko silloinen perheeni ja vieläkin minut ja meidät löytää usein kentän reunalta , ainakin useinmiten  Grin

Tää onniinhyvä kysymys ETTÄ uusintakierros   Grin
Kun kävelet metsässä,kurkistatko kannon ja kivenkoloihin,jos näyttävät asutuilta?
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1016 : 07.04.2008 15:37:52 »

Tää onniinhyvä kysymys ETTÄ uusintakierros   Grin
Kun kävelet metsässä,kurkistatko kannon ja kivenkoloihin,jos näyttävät asutuilta?


Ihan varmasti katselen , ja kurkin ja juttelen - ja olen löytänytkin monta asuttua paikkaa ...  smitten

Oletko kokeillut suolahuonetta  ~ollut suolahuoneessa ?
tallennettu
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #1017 : 07.04.2008 19:33:57 »

Eipä ole suolahuoneessa tullut lekoteltua, vaikka meilläkin täällä sellainen on.








Oletko ottanut tai otatko silloin tällöin yrttikylpyjä tahi aromaterapia hoitoja?  smiley6600 smitten
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Asterix
Vieras
« Vastaus #1018 : 07.04.2008 21:23:27 »

Oletko ottanut tai otatko silloin tällöin yrttikylpyjä tahi aromaterapia hoitoja?  smiley6600 smitten

Joka viikko kotona erilaisia kylpyjä, mutta kuukausittain käymme
Vaa'an kanssa kylpylässä eri hoidoissa.
Täällä se on sellainen perinne. Useimmat menevät joka sunnuntai,
mutta meillä ei ole niin paljon aikaa.

Mitä ja missä haluat olla/olet 5 vuoden päästä? Smiley
tallennettu
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #1019 : 07.04.2008 21:44:22 »

Ehdottomasti haluan olla silloin Saimaanrannalla ihanasti viheriöivän puutarhani kimpussa ja asua kodikkaassa alppimajassa. Silloin olen saanut elämäni siihen pisteeseen, että ei tarvitse enää aamulla nousta epäinhimilliseen aikaan.Huh. Onneksi viiden vuoden päästä ei enää tarvitse. Ja silloin minulla on myös oma pikku galleriani, jossa saan maalata tauluja, ehkä sorvinkin olen sinne hommannut ja voin työstää puusta sorvattuja kynttilänjalkoja ja huonekalujen koristeita sekä kukkapöytiä!






Loistava kysymys jatkukoon seuraavallekin!  smitten
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Sivuja: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: