Sivuja: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3014658 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #630 : 19.03.2008 10:29:01 »

Kumminko se on; etkö ymmärrä muita ihmisiä, vai eivätkö muut ymmärrä sinua?

Riippuu tilanteesta. Useimmiten koen kyllä tulleeni ymmärretyksi ja ymmärtäväni muita...



Kuka on paras ystäväsi?
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #631 : 19.03.2008 10:39:30 »

Eräs nainen.

Miksi ihmiset ovat haluttomia ymmärtämään toisiaan?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #632 : 19.03.2008 10:55:14 »

Jospa omassa itsessäänkin on tarpeeksi tekemistä.

Ymmärrätkö/ hyväksytkö itseäsi?
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #633 : 19.03.2008 11:06:32 »

Toki.

Jos yhdestä suhteesta ei saa toivomaansa, pitääkö olla useita suhteita vai karsia toiveitaan? Mitä sitten fixaillaan eri henkilöiden kanssa.. yksi kävelyille, toinen johonkin fyysiseen, kolmas johonkin muuhun..?  Toiveet voivat olla rajattomia.. sekin voi tuottaa ongelman. Vai onko loppujen lopuksi yhtä hyvä olla ilman, eli siis miten todellisia ovat tarpeet?
  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 19.03.2008 11:08:24 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rinna1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #634 : 19.03.2008 16:02:56 »

Toki.

Jos yhdestä suhteesta ei saa toivomaansa, pitääkö olla useita suhteita vai karsia toiveitaan? Mitä sitten fixaillaan eri henkilöiden kanssa.. yksi kävelyille, toinen johonkin fyysiseen, kolmas johonkin muuhun..?  Toiveet voivat olla rajattomia.. sekin voi tuottaa ongelman. Vai onko loppujen lopuksi yhtä hyvä olla ilman, eli siis miten todellisia ovat tarpeet?
  :Smiley


Voi olla myös ilman,,,,kai Cheesy
No...mulla asiat on nyt niin,että olen tavallaan suhteessa mutta en kumminkaan....joskus tää mättää satasella ja joskus taas olen erittäin tyytyväinen tilanteeseen.
Mutta kyllä loppujen lopuksi kallistuisin  yksinoloon jos pitäisi olla ns kakkonen*w*

Kysymys;
Mitä ajattelet nyt juuri tällä hetkellä?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #635 : 19.03.2008 16:21:57 »

Menna päiväunille ja kyylätä vielä ennen sitä eilen netistä löytämiäni kuvia.

Nukutko koskaan päiväunia, kuten allekirjoittanut?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #636 : 19.03.2008 16:31:59 »

Harvoin. Kipeänä ollessani tai krapulassa joo, mutta sekin on sellaista toinen silmä auki sohvalla röhnöttämistä, eikä mitään oikeaa nukkumista.

Mikä auttaisi siihen jos tuntuu että toivo on menetetty?
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #637 : 19.03.2008 16:48:04 »

Riippuu missä asiassa...Itseironia, sarkasmi, huumori ja usko omaan itseen ja siihen, että elämä jatkuu aina kaikesta huolimatta, ja asioilla on oikeasti tapana lutviutua ajan kanssa kunhan on kärsivällinen (paraskin puhuja Grin) Kannattaa miettiä esim. menneitä asioita, jotka tuntuivat ylitsepääsemättömiltä ja "kuoleman vakavilta", ja joille nyt voi jopa naureskella..

Muistuu mieleeni tällainen kevyempi juttu, jossa tuntui, että toivo paremmasta oli menetetty: ensi-ihastus, joka "jätti" minut julmasti ja tuntui siltä, että kuolen ja etten selviä enää eteenpäin, mutta nyt vain naurattaa kuin pikkuinen sitä on ollutkaan kun sellaiseen perunasäkkiheinämieheen joskus ollut ihastunut 2funny

Pisin maratonpuhelusi?
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #638 : 19.03.2008 16:54:17 »

vaikee sanoo..tunteja..moon hyvä puhuun  Grin

tarvisitko jonkinlaista terapiaa?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #639 : 19.03.2008 17:33:06 »

Jo vainen olen käynyt terapiassa.Hyvä keino miettiä syntyjä syviä.
Nykyisin terapoin itse itseäni,mutta olen ehdottomasti sen kannalla,jos joku harkitsee.
Jenkeissä jo ikuisuuden ollut jokaisella omansa,kuten puutarhuri,putkimies,gynekologi,,, Wink


Mitä ajatuksia terapia sinussa herättää?
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #640 : 19.03.2008 17:46:10 »

Lainaus
Mitä ajatuksia terapia sinussa herättää?

Itseni ja parisuhteeni ja "perheeni" kehitystä. Wink
Minulla ja Vaa'alla on monia terapeutteja. Smiley
Jos ei lasketa oma-lääkäri/gynekologi/iho-lääkäri/psykologia,
-jotka Itävallassa on itsestään selvyys-
niin meillä on hieroja, energia-terapeutti, homeopaatti ja kukkais/öljyterapeutti,
-minä käyn myös säännöllisesti fysioterapeutilla,
jota myös Vaaka käyttää noin kerran kk, jolloin hän
vaihtaa kuntosaliohjelmaansa. Smiley

Yhdessä käymme energia, homeopaatti ja tuossa kukkaishoidoissa.
Kokeilemme monia terapiamuotoja hyvin avomielisesti ja usein. Smiley

Kuinka avomielisenä ja ennakkoluulottomana itseäsi pidät
vai onko sinulle olemassa asioita, joita et missään nimessä
voisi tehdä/kokeilla millään elämän alueella,
mukaan laskettuna esim. seksuaalisuuden eri ulottuvuudet?

tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #641 : 19.03.2008 17:58:24 »

Nyt tietysti rajataan pois nuo itsestään selvyydet,kuten esim.kärsimysten aiheuttaminen elolliselle.
Mutta muissa asioissa pidän itseäni kyllä aika kokeilun haluisena.
Ennakkoluulot ovat karsiutuneet pois ja parisuhteissa tuo seksuaalinen rajoittuneisuuskin on vähäistä.Mutta minun pitää kyllä tuntea olevani turvassa,ennen kuin koen voivani olla täysin avoin.
Nuorempana,villinä sinkkukautena asia oli hieman toisin. Wink Grin
Mitään en ole kuitenkaan katunut.

Oletko katunut avoimuuttasi ja jos,niin millä alueella?
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #642 : 19.03.2008 18:05:28 »

En kadu avoimuuttani, päin vastoin olen iloinen siitä että uskallan olla avoin=haavoittuva, näyttää tunteeni vilpittömästi, vaikka se saisi minut mihin tahansa valoon toisten silmissä. Minulle ei juuri nyt ole tärkeää se, mitä muut ajattelee ja minä ne minua pitää vaan tärkeää on se että toimin siten, miten sydämeni sanoo, kuuntelen sen viisautta ja puhun oman totuuteni....

Tähän liittyy se että en enää halua pitää yllä mitään tapaa, toimintaa tai ihmissuhdetta, joka perustuu jollekin muulle kuin totuudelle ja avoimuudelle..

Onko sinulla ajokorttia ja jos on niin tuleekos hurjasteltua tai ajettua liikennevaloissa päin vanhoja vihreitä? Onko se sinun mielestäsi hyväksyttävää? Kiroiletko jos edessäsi ajaa joku liian hitaasti? Ärsyynnytkö jos joku ohittaa sinut ja pian kääntyy, eli tekee ihan turhan ohituksen?  Grin
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #643 : 19.03.2008 18:13:18 »

Juuri eilen tuli ajattua päin vanhoja vihreitä. Grin
Kyllähän sen näin,että vaihtuvat,mutta tallaa lisää pohjaan,samalla pääsi muutama ruma sana suusta,että jospa kuitenkin tulin tietyltä taholta nähdyksi. police
Tykkään ajaa kovaa kesäaikaan,iltasella ja musiikki niin kovalla,kuin korvat sietävät ja en kuule omaa huutoani (lue laulu)siinä sivussa.
Laulan nimittäin kilpaa artistin kanssa. Grin

Oletko ajellut katsastamatta jääneellä autolla?
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #644 : 19.03.2008 18:40:25 »

Joo! Toivon että kukaan  police ei tätä lue, nimittäin ajelin tuossa vuoden autolla jota ei oltu katsastettu kolmeen vuoteen.. Se oli vahinko ja täysin inhimillinen erehdys. meidän molemmille autoille on nääs tullut aina kutsu katsastukseen mutta tälle ei tullut kutsua enää sen jälkeen kun sen omistus siirtyi kuolinpesän nimiin isän nimistä, eikä kukaan meistä yksinkertaisesti muistanut että sitä ei ole katsastettu....
Hehheh. Vietiin sitten tutulle katsastajalle, niin ei tullut mitään sanomista.  :Smiley angel Niin ja lisään vielä, että se pääsi läpi siitä katsastuksesta, ei ole siis mikään vaarallinen romu!  Wink

Jos olisit joku hedelmä tai marja, niin mikä olisit? Ja perustele!!  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: