Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3014831 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #465 : 11.03.2008 12:10:35 »

Pidän hauskaa palstan kustannuksella tänään, kun minun kustannuksellani on tarpeeksi nyt pidetty hauskaa.  Wink

Mitä tarkoittaa se että olisi ikuinen lapsi ja viaton, vaikka olisi kokenut mitä ikävää? Onko paluuta viattomuuteen ja lapsenmielisyyteen?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #466 : 11.03.2008 12:21:54 »

Viattomuus ja lapsenmielisyys ovat enemmänkin mielentiloja, kuin jotain sellaisia asioita jotka riippuisivat siitä mitä joskus olet kokenut tai tehnyt. Voit olla viaton tai lapsenmielinen tässä hetkessä, menneisyydellä ei väliä.

Ja ***Wild Star*** ei koko palsta pidä sinun kustannuksellasi hauskaa, älähän yleistä.. Kaikki vain eivät aina ihan kohtaa.. Minä ainakin ymmärrän jonkin verran mitä sinä käyt läpi, vaikka meillä keskenämme on varmaankin aika erilaiset näkemykset ja tavat kokea tapahtumat ja elämä..

Mikä on viimeksi herättänyt sinussa lähes pakahduttavan rakkaudentäyteisen ilon ja ihastuksen tunteen, vilpittömän "voi kun ihana!"-huudahduksen? (kysyy minä joka tuntee aina noin ja huutaa aina noin kun näkee minkä vaan eläimen söpöstä koiranpennusta rupikonnaan  Grin)
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #467 : 11.03.2008 12:28:39 »

Lainaus
Mikä on viimeksi herättänyt sinussa lähes pakahduttavan rakkaudentäyteisen ilon ja ihastuksen tunteen, vilpittömän "voi kun ihana!"-huudahduksen? (kysyy minä joka tuntee aina noin ja huutaa aina noin kun näkee minkä vaan eläimen söpöstä koiranpennusta rupikonnaan  )



Mieheni nuorin poika Leon, joka tulee välillä aamuisin viereeni
herättyään halailemaan enen varsinaista herätystä,
mutta aivan erityisesti viime lomallamme, kun hän tuli joka aamu
innoissaan herättämään minua hotellihuoneeseeni pyjamassaan. Smiley

Olin eri huoneessa ja Vaaka poikineen omassaan
ja sitten lasten mentyä nukkumaan, Vaaka hiipi hiljaa huoneeseeni. Tongue

Oletko koskaan nolosti pieraissut rakastellessasi :Smiley
-vai etkö enään edes välitä? Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #468 : 11.03.2008 12:41:27 »

??

Vaihtoehtoiset 2 kysymystä_

Oletko ollut hetkeäkään rakastelematta?

Tunnetko Itsesi jo täysin niin että tiedät miten reagoit mihinkin kokemukseen?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #469 : 11.03.2008 12:49:05 »

En ollenkaan!!! Sitä olen usein ajatellutkin, tosin olen joutunut tilanteisiin, jotka kohtaan kylmän rauhallisesti...mutta haluaisinpaa tietää lisää!  Grin

Mitä teet kun suutut ja haluat räyhätä? Säretkö astioita, painelet lenkille vai alat siivoamaan?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #470 : 11.03.2008 12:53:33 »

Viimeksi kun Todella Suutuin, (toissapäivänä), kävelin hetken aikaa ympäri kämppää, paiskoin vähän tavaroita, painelin ulos tupakalle, kävelin makkariin ja paiskasin oven kiinni, makasin pari sekuntia aloillani ja teki mieli huutaa tai itkeä mutta nousin ylös, menin olkkariin, menin tietokoneelle ja aloin tekemään koulutehtävää ja olin pääasiassa hiljaa... Olin varmaan 10min niin raivoissani että en osannut yhtään ajatella, mutta sitten vaan päätin lopettaa sen ja rauhottua..

Koska olet viimeksi uinut? Ja pidätkö siitä? Kysyn siksi että oon lähdössä uimahallille... Kloorivesi ei kyllä tee hyvää mun atooppiselle iholleni...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #471 : 11.03.2008 13:36:56 »

Koska olet viimeksi uinut? Ja pidätkö siitä? Kysyn siksi että oon lähdössä uimahallille... Kloorivesi ei kyllä tee hyvää mun atooppiselle iholleni...

Viimeksi n. 2 viikkoa sitten kylpylässä. Smiley
Ja kyllä, rakastan vedessä pulikoimista. Se rauhoittaa kummasti.
Siksipä harrastan avomerisukellusta.  Smiley

Onhan noita kloorittomia uimahalleja/kylpylöitä siellä päin..? Huh

Mikä on kengän numerosi ja millaisia popoja tykkäät pitää? Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #472 : 11.03.2008 14:34:47 »

Jossain.

Onko samantekevää tekeekö mitään tai tapaako ketään?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #473 : 11.03.2008 17:41:03 »

Joskus on hyvä olla tunne tekemättömyydestä jonninjoutavasta! Ja koskaan ei tiedä, minkä viestin vastaantuleva ihminen tuo sinulle tullessaan. On hetkiä jolloin pysähdyn kuulemaan toista pitkäksikin aikaa. Ihan vasta kahvilassa, melkein tuntematon ihminen, mutta halattiin lähtiessä ja hän sanoi: - Olen joskus ajatellut, että olet ylpeä ihminen, mutta et olekaan.

 Grin

Mitä tuollainen tarkoittaa? Mikä, mitä on ns. ylpeä ihminen?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #474 : 11.03.2008 18:16:17 »

Mitä tuollainen tarkoittaa? Mikä, mitä on ns. ylpeä ihminen?

Tarkoittaisiko se suomeksi sellaista vähän "nenä pystyssä"
tai ikään kuin muut tuntevat, että pitää itseään hiukan
parempana kuin muut?

Minulle tuota sanottiin suomessa paljon,
mutta kappas, täällä päin se ei olekaan niin pahana
pidettävä asia, että tietää oman arvonsa. Tongue

Olen vähän "varovainen" ketä päästän lähelleni
ja suomalaiset aina tahtovat haluta ujoudestaan
huolimatta kovasti "uida" syvälle "liiveihin"
ja tietää perimmäiset ajatuksesi ja syvimmät tunteesi,
joten ymmärrettävästi varovaisuuteni tulkittiin
usein ylpeytenä. Tongue

Suomalaiset eivät oikein osaa ottaa keskusteluja
kevyesti vieraiden kanssa, vaan vetävät ne heti alkuunsa kovin
raskaisiin aiheisiin. Grin

Onko sinulla jotain henkisiä/hengellisiä/ideologisia traditioita,
mitä teet säännöllisesti? Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #475 : 11.03.2008 22:00:53 »

Iltarukous sekä gayatri mantra ennen nukkumaanmenoa ja aamulla, kun lähden töihin,työpäivän siunaaminen sekä nyt, kun työpaikka on sellainen, jossa riisteilee ties millaisia energiota, arkkienkeli Mikaelin suojaus. Muita traditioita minulla ei ole, joskin periaatteessa kaikkihan ON hengellistä tavalla tai toisella Grin

Mikä on se päämäärä, jota tavoittelet juuri nyt?
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #476 : 11.03.2008 22:18:30 »

Iiik, Elwyn ehti ensin
Vastaan silti - molempiin:


Molemmat äijät on omanlaisiaan torveloita, enkä ihan vältsisti ottaisi kumpaakaan.
Mutta jos olisi pakkotilanne, niin mielummin Ike, vaikuttaa jotenkin slungimmalta tyypiltä Grin



Päämäärästä tuli ihan ensin mieleen, että uuden vuoden lupaukseni oli opetella uusi kieli - nyt tajusin sitä oppineeni: HTML - ihan ummikosta aloitin kuukausi sitten, ja nyt olen tehnyt jo kahdet kotisivut "käsityönä"!

Tälle keväälle olen laittanut tavoitteeksi (onko se sama kuin päämäärä?)
kolmen ison järjestelyprojektin hoitamisen ja
vastaanottoni mainosmateriaaleineen ja kurssisuunnitelmineen saamisen valmiiksi.
Lisäksi olen aloittamassa kahta tutkimusprojektia, joista toisesta mulla on tarkoitus tehdä jatko-opintojeni diplomityö.

Päämäärä noin yleisemmin ottaen on kasvaa valoa kohti,
siis tietoisuuden kirkastuminen
ja sitä kohden mennään... Smiley



Mikä on tarpeeksi?
tallennettu
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #477 : 11.03.2008 22:27:18 »

Riippuu asiasta ja loppupelissä ei mikään?Huh Tarpeeksi voi olla että syöt hyvin ja tarpeeksi. Tarpeeksi voi olla vaatteita päällä pakkasella, tarpeeksi voi olla vaikka mitä tai ei edelleenkään mitään. Itseasiassa kun paremmin miettii, niin tarpeeksi on hyvin. Äääähhhh... johan taas solkkaan, heheee... Grin Se on sitä minua juu... Cheesy

Mutta rakkaat siskot ja veljetkin, ken vaan lukeekaan tätä juuri nyt... Uskotko sielunvaellukseen ja miten se mielestäsi tapahtuu?
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #478 : 11.03.2008 23:52:20 »

Oliko tämä kompa, aloin pohtimaan - eihän sielu vaella missään, mutta ns. jälleensyntymiseen uskon toki.

Miten se tapahtuu... aluksihan tämä pieni energiahitunen lähtee kokemaan ja saavuttaa aikanaan kehityksensä myötä sitten sieluminuuden. Ajatellen vaikkapa kehitystä tällä planeetalla, niin sieluminuuden saavuttamisen jälkeen tänne sitten inkarnoidutaan ihmiskehossa ja koetaan lisää kunnes jonain päivänä sielu on riittävän kehittynyt voidakseen erkaantua karmankierrosta täällä. Sitten vaan lisää kokemusta ja kehitystä saamaan... joko täällä tai muualla. Kun sielu on riittävän jaloontunut, se ei saa enää kokemuksia yhdessä kehossa inkarnoitumisen kautta, vaan se voi jakautua useampaan 'sirpaleeseen', mitkä puolestaan voivat taas inkarnoitua kehoihin mikä missäkin - ja niin tämä kehitys jatkuu täältä ikuisuuteen, matkalla takaisin Lähteeseen, josta emme ole koskaan erossa olleetkaan  Wink

Tälläi se miun mielestäin männöö, mutta suattaapi olla jottei se nuin oukkaa tai sitten on  Wink

Päässäni on pyörinyt sinkeästi parin päivän ajan eräs levy, joten kysynkin nyt sen sanoin:

Ketä sinä odotat oikeasti, kenelle sun ovet aukeaa, aiotko sä maailman loppuun asti vain odottaa? Huh
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #479 : 12.03.2008 00:09:22 »

odotan vapautusta pakkomielteestä,että minun pitäisi odottaa
ketään tai mitään,
joku viisas sanoi:"jos ajattelet liian kauan seuraavaa askelta,tulet viettämään loppuelämäsi yhdellä jalalla seisten"
väsyttävää odottamista toellae..


poppana vai räsymatto?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: