Sivuja: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 78
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro 2)  (Luettu 490240 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1035 : 30.08.2009 19:47:34 »

Oon taas kipeenä Sad Ja mun ei oo ees tarkotus sairastua ku kerran vuojessa. Ei oo normaalia olla sairaana toista kertaa lyhyen ajan sisällä Tongue
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #1036 : 30.08.2009 21:40:00 »

Aivan ihanainen päivä ollut. Merkittävä päivä ollut ystävien kannalta, ihan harvinainen sellainen. Tällä hetkellä miulla  venus aspect_tri jupiter neptunus
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #1037 : 31.08.2009 21:46:10 »

Heipsan hoi Kuuttaret!

Loppukesän ilta antautuu raukeana
kypsyneiden hedelmien tuoksuinen syli
ja iltakasteen kirpeät juonteet
kukkaisilla kutreillaan

Ja siinäpä tärkeimmät, haikeimmat...
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #1038 : 31.08.2009 22:05:28 »


voi Elektra....
iltalenkillä ihastelin pihlajanmarjoja, keskustelin tyttäreni kanssa järkeviä ja nautin syyskesästä.
Puhtoisena nyt sohvalle vähäksi aikaa tv:n ääreen.
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #1039 : 01.09.2009 15:56:22 »

Olin eilen ekaa kertaa ryhmämeditaatiossa... Oli kerrassaan fantastista. smitten
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1040 : 01.09.2009 18:25:33 »

Olin eilen ekaa kertaa ryhmämeditaatiossa... Oli kerrassaan fantastista. smitten

 smitten smitten smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #1041 : 02.09.2009 13:19:22 »

 kuu 15o3'51"  vesimies

Kuu hipoi juuri Keskitaivastani ja yhtyy ihan pian Marsiin. Vollotuspäivä, kiukuttaa olla flunssassa!

Odotan perjantain täysikuuta...
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1042 : 02.09.2009 16:27:50 »

Flunssa. Niin kiukuttaakin! Just kun on syksyn ihanimmat illat!

Tulossa oman kuuni kohtaaminen Kaloissa 2 astetta. Joskohan se flunssa lähtisi ja alkaisi uusi elpyminen? Pitäisi saada nuo ruusupuskat maahan ja vähän sipulikukkiakin.  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #1043 : 03.09.2009 20:42:39 »

Nyt se on Kaloissa 0o51' 4" ja kiukku jatkuu. Influenssa veti naisen kuumeeseen korkeaan ja vei voimat. Saan vain haaveilla kuutamouinnista täysikuun loisteessa... Saa nähdä, onko kuunpaluu yhtään parempi. Murr. Omenatkin putoilevat puusta enkä jaksa ryhtyä hilloamis-pakastamisruljanssiin tässä kunnossa.

OI KUU. Luna, Selene! Niisk. Snif.  Cry
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1044 : 04.09.2009 00:25:34 »

voe teitä.
Just keitin mustaherukkahilloo.
Mulla on tässä männöillää retro  jupiter:n neliö  merkurius:lleni ja pikkasen onpi ahistanut,
pit olla jopa hilijoo.
Ja sattumoisin huomasin lunar oppo  askendentti.n olevan tismalleen saman kuin ap- mars ja meinasinpa tulla yliajetuksi,onneks piti jarrut molemmilla. mars 0 05 jousimies/oppo  kuu vesimies
Mutta kantsii siis katella näitä lunareita ja oppoja,kun oli joskus tuota pohdintaa,jotta milloin ne jutut sitten vuoden aikana ap-kartalla aktivoituu.Activa activa.

 kuu 2  kalat
onpi siinä mulla Hephaistos ja Geometria.Piti tulla takomaan.
Tässä on ollut ilmassa  mars 5  rapu aspect_squ merkurius 5  vaaka teemaa,
jotta kärpäsestä härkänen ja millaset korot ne pitääkään Audimiehen naisella ollakaan.
Anna lehden toimitus oli kuulemma kommentoinut tyyliin, jotta hyvä kun puhutaan (ihan sama mistä puhutaan).Kuuntelin tuota pyöreen pöydän keskustelua radiosta.
Hirvee älämölöö yhden miehen mielipiteestä.Ehkä eniten ovatkin äänessä huonolla itsetunnolla varustetut naiset,jotka antavat mielipiteen vaikuttaa omaan naiskuvaansa.Miks siihen muuten reagoisi niin vahvasti? Minä ainakin vejän kontiot jalakaan ja saapastelen mettään enkä korvaani lotkauta.Korkeintaan huijon hirvikärpäsiä.Haloo.Ja varmasti (toiveajattelua) minunkin arkkityypilleni,jumalattarelleni löytyy palvoja.
Ja toisekseen,on siinä totta toinen puoli.Se, että vaikka mielipide on karrikoitu paidan silitys korkeilla koroilla,niin väitän,että niin kuin miehet kaipaavat selkeää naisarkkityyppiä (joka ei ole töissä solmiossa ja puvussa) niin myös naiset kaipaavat munallisia miehiä,eivätkä vellihousuja esiliina edessä.Oikeesti.Ja sitten tästä pitää heti tehdä tasa-arvotaistelu.

YLE täytti 50 v.
Se tarkoittaa  chiron.n paluuta.
Sattumoisin oli synttärinä 1.9.  :saturnus:22:neitsyt: aspect_inc :chiron:22:vesimies:.
Tulipa mieleen valikoidut uutiset,uutispimento.
Onhan tuossa myös uutisankkurin elääkkeelle siirtyminen.
Y /7/ neptunus/kokonaisuuksien ja yhteyksien tajuaminen,kosminen kenttä,herkkyys reagoida akuutteihin asoihin
L/3/ jupiter/julkaisutoimintaa,politiikkaa,kotimaa,ulkomaat
E/5/ merkurius/viestintää
ja
summasummarum 6 / venus,konkreettinen lähetys sfääreistä kansan pariin,uutistarve,jotta turvallisuudentunne säilyisi? Alles in ordnung.Ja kaikki hallinnassa.
 chiron aspect_inc vois sannoo ,jotta älä unta nää.

Se unen spanieli vaelsi vapaana eräillä messuilla.
Ja luotin sen viestintään.
Avot jospa tää ahistuskin tästä aputipalla lähtis..
Alva sanoi numerosta 8 ( saturnus.n luku,lue YLE uutiset rivien välistä)
jotta se on se iäisyyden,henkisyyden luku,kunhan osaat pistää sen kumolleen.
(Saturnuksen ristin tajuaminen,tycker jag,materiasta ,se venuksen risti,ylösnouseminen)
Mutta se on myös tiukasti materialistinen,jos piutpaut välität henkisyydestä.
Ja
jos omaat luvun 3,ymmärrät sanoja.
Mullon tiukka pyrkimys ymmärtää.
Ja syntymäpäivästä tulee 8.Pistetään nurin.

"Be who you are,and say what you feel because those who mind don`t matter,
and those who matter don`t mind."
 mars aspect_squ merkurius

Ulkona sataa ja salamoi.
Ylätuvan Ukko viestittää.Ihanaa.
Huomenna on täysikuu.
Laittaisin maljaan Ukon kiven,kun vaan tietäsin mikä tuo lie?
« Viimeksi muokattu: 04.09.2009 00:43:27 kirjoittanut nikki » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1045 : 04.09.2009 09:58:31 »

Sataa sataa ropisee.. Sopii kuu kaloissa teemaan!

Olo on unisen onnellinen, hyvä lähtee viettämään mukavaa aikaa kahden mukavan tytön kanssa
shoppailun, höpöttelyn, syömisen ja laulamisen parissa.. Viimeks kun näiden typyjen kanssa laulettiin singstaria, niin siinä kului rattoisasti 8 tuntia, minkä jälkeen oli kyllä äänihuulet arat itse kullakin!  Wink

Taidan olla aika kotihiiri ja paikallaan pysyvä, meinaan siitä onkin 3 vuotta kun viimeks olen käynyt Tampereella..
Helsingissä oon käynyt viimeksi varmaan 5 vuotta sitten.. Grin

Ei mulla ole mitään kaupunkeja vastaan, mutta en vaan jaksa sinkoilla paikasta toiseen muuta kun ihan nopeesti oman pikku kaupungin sisässä. Jos jonnekin lähden niin se on jonkun toisen sopima ja järjestämä juttu, en itse koskaan organisoi mitään, hah..

Sopivasti toinen tytöistä on  aurinko kuu kalat ja toinen  venus mars kalat ..
Kivoja ja ihania naisia, joilla on muhun pehmentävä ja hömppäävä vaikutus.. smitten


tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1046 : 04.09.2009 10:33:50 »

Täälläkin tulossa kylään kaksin kappalein  kuu kalat naisia.
Ja tyttö  aurinko leijona ( venus nyt 10  leijona)

 kuukalat
 aspect_inc venus leijona
ja  aspect_opp aurinko neitsyt
pitäs siivota ja leipookin jotain hyvää,vierasvara,
mutku pitäs mennä pelastamaan viimeset mustat marjatkin mehupulloon.
mutku-pitäs ja sitku.
Nyt ois piijat paikallaan.

Mukavan soinnillista reissua Tiigris!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1047 : 04.09.2009 11:12:57 »

Kiitos nikki!
Taidan kohta lähteä juoksemaan juna-asemalle (niin sinnehän on alle kilometri ja juna lähtee tunnin päästä)  Grin En ikinä myöhästy!!
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #1048 : 04.09.2009 22:12:37 »

 Cheesy Aivan mahtava kannanotto nikki tuohon "autimies" juttuun. Meikä kanssa länttää justi kontiot koipeen jos huvittaa. Ja ihan sama mitä kukakin mies kaipaa, mie olen mie ja onhan noita ukonkuvatuksia ihan tarvita asti ollut. Luulen, että se miestyyppi, josta itse pidän, kuolisi nauruun, jos lähtisin marjametsään korkkarit jalassa.... Grin  Mutta kukin tavallaan. Ja suotakoon kaikin mokomin "autimiehelle" omat mielipiteet...Kyllä elämä opettaa eskoseni.
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #1049 : 05.09.2009 10:55:58 »

Näin eilen elämäni ensimmäisen tähdenlennon. En ainakaan muista aiempia. Oli kaunis!  smitten Olin ihastelemassa silloin aivan uskomattoman kirkasta täysikuuta ja mietin että oliko se  jupiter minkä taivaalla myös näin.

Täällä joutsenet lentävät aina idän suuntaan.

Elämä on ihanaa ja ulkona on vielä kauniimpaa. Leinoko sanoi että onni olisi kätkettävä, höpöhöpö. Vaikka ollaan vaatimattomia ja suomalaisia niin on uskottava tieteellistä tutkimusta siitä kuinka omaa onneaan ja hyvää oloaan on mahdollista siirtää muidenkin haltuun. Onni tarttuu, niin kuin vaikka pahat tavat.. Mutta ihan tosissaan kun miettii kumpaa katsoo päivittäin mieluummin, yrmynaamaa vaiko hymynaamaa ? No joo, voi tuo viimeinenkin alkaa ottaa jossain vaiheessa aivoon.  :Smiley
Minulle on kuitenkin tarjottu mahtava tilaisuus tuoda kykyjäni esiin sillä alueella mikä minulle rakkainta on. Ajattelin kokeilla sitten kerralla jotain mahdollisimman suurieleistä ja mahdotonta koska näen että se tilaisuus on tässä ja toista ei tule. Että vähän jännittää kuinka käy. Sellainen kerran elämässä. Ihan sama vaikkei kauaa kestäisi.
On siis tullut mietittyä pienten ja isojen kaupunkien välisiä hyviä ja huonoja eroavaisuuksia..  Cool

Nikki puhui niin viisaita taas. Että mä pidän tästä ketjusta! Ja nikki sun kirjoituksista.
Tällä osastolla ei voi tulla käymään niin etteikö täältä myös mietteisiinsä jotain mukaan nappaa. Ja niitä sitten työstää päivätajunnan lisäksi öisin, toistuvasti niin että tietää katsovansa samaa unta (ehkä eri perspektiivistä välillä), mutta kuitenkaan muistamatta.

Koulussa huomasin kuinka erilailla nykynuoriso oppii vanhempiin ja aiempiin aikoihin verrattuna. Vai kuinka monen tunnilla on kuunneltu radiokanavaa samaan aikaan jotta keskittyminen olisi helpompaa?  smiley6600  Lips Sealed  idiot2

 kuu 20  kalat natal seiskahuoneessa.
 aurinko 12  neitsyt aspect_sex  kuu   aspect_tri   aurinko .
 venus  aspect_con natal  saturnus pian ( menikin jo) ja
 aspect_squ  aurinko ja  kuu .
Taidan lähteä illalla visiitille naapuriin = ottamaan perinteisen kesää on vielä jäljellä kännin.  Yleensä kartan viinaa viimeiseen asti, mutta nyt on tarjolla niin mahtavaa seuraa ja piha pullollaan mustaherukoita minua varten niin… huominen kuluu krapulan kourissa.  buck2
Kun maalla ei ole niitä kaupunkilaisten sivistyneitä juomatapoja.

Merkkari alkaa sitten peruuttamaan taas. Ehti oppositioasemissa  mars  venus keskipisteeseeni. Sen alla on sitten mukava luottaa tuleviin allekirjoitettuihin sopimuksiin.?

Muistelen joskus lukeneeni että kaikki tuplanumerot olisivat mestarilukuja. Näin niihin aikoihin unta, jossa oli yöllä aboriginaalien kanssa autiomaassa ja hyvin vanha nainen siinä unessa kuiskasi minulle että muista numero 33. Ja heitti sitten korttipakan nuotioon. Muistan tuon unen elävästi vieläkin, vuosien jälkeen.

Vastaus vastauksesta Selkälokki

Sori, piti muokata noita transiitteja
« Viimeksi muokattu: 05.09.2009 11:39:57 kirjoittanut Enceladus » tallennettu
Sivuja: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 78
  Tulostusversio  
 
Siirry: