Sivuja: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5630786 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2040 : 25.06.2008 15:27:52 »

Meitsillä onkin kuninkaalliset nimet  Wink etunimi sama kuin eräällä kuningattarella ja toinen nimi sitten Katariina > Katariina Suuri, Venäjän keisarinna. Ei mua oltu tarkoituksella nimetty kuninkaallisten mukaan. Ja aiheesta onkin tullu kirjoitettua pieni muisto siihen johonkin nimiketjuun täällä (sry ei tuu mielee mihin..)

Mutjoo.. Mmh..

http://youtube.com/watch?v=9pmSYBNP6Sw

Lionheart painuu pihalle pohtimaan elämää..
Kiitos hyvästä keskustelusta, se sai mut ajattelemaan  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
mirka222
Vieras
« Vastaus #2041 : 25.06.2008 15:51:16 »

Tuo mun festari  oinas oli jotenkin niin miehekäs ulkoisesti ja tosi herrasmies  coolsmiley..Ei esittänyt mitään, olemus oli vaan niin itsevarma...Tosin aistin, että pojalle oli käynyt varmaan tosi pahasti naisten kanssa, kun sanoi, että tunteiden tullessa mukaan kaikki on mennyt päin honkia Sad Vanhempia naisia oli harrastanut, ei ihme jos saanut siipeensä Grin Mutta joo, seuraava vakavasti otettava mies saa olla melkonen pakkaus, että suostun lyömään hynttyyt yhteen..Ei enää pikku poikia, kiitos! 
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2042 : 25.06.2008 15:53:30 »

Ai sellaista.. no itse en määrittele millainen tulee.. kai sen sitten vaan tajuaa kun salama iskee, heh - ei vanhempi aina nuorempaa huonosti kohtele.. suinkaan. Jos on viisas..

kokeile jos huvittaa...

tekis jo mieli matkalle, mutta siihen on vielä aikaa.
« Viimeksi muokattu: 25.06.2008 15:56:54 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2043 : 25.06.2008 17:16:11 »

Kokeilen osaanko käyttää tätä, hmmmm...

http://s256.photobucket.com/albums/hh194/Tigrinum/?action=view&current=kissaenkeli.jpg

Näkyykö teille toi mun piirtämä kissa? Toimiiko linkki?  idiot2

Ainakin itselle se näkyy..
Halusin vaan laittaa sen tähän kun mulla tuli sellainen olo että tarvitsee ottaa kynä käteen enkä enempää ajatellut ja meni 5min niin olin sutaissut tuollaisen.. Ja se on ihan meidän edesmenneen kissan näköinen, tosin vähän eri värinen.  Smiley Luulen että osaisin/osaan parhaiten kanavoida piirtämällä ja kirjoittamalla.. Tuli jälkeen päin sellainen tosi rauhallinen ja lämmin olo. Enkä yhtään miettinyt mitä piirrän tai mitä värejä käytän!!
« Viimeksi muokattu: 25.06.2008 17:19:48 kirjoittanut Kaylee » tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2044 : 25.06.2008 18:33:34 »

Hiaano kisu, hyvin näkyy  Smiley

Itellekki tuli tänä aamuna sellainen olo, että pitäs jotain piirtää, niin piirsin jälleen kerran tuollaisen karjuvan vampyyrin seisomassa kerrostalon katolla, kuu ja yötaivas taustana.. Mä en tiedä miks ajaudun aina piirtämään kuvia yöstä ja tuollaisista olennoista, ne vaan ilmestyy siihen paperille  Grin

Kirjoittamisesta tulikin mieleen, jokos Kaylee on blogi pystyssä?  Wink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2045 : 25.06.2008 18:50:46 »

No ei oo, muutakun täällä.....

Mutta joskus sitten ehkä kun jaksaa nährä vaivaa... Smiley Wink

Mutta nyt kyllä luonto kutsuu, siis lenkkipolku!  Smiley
Adiioos amigos!  Cool
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2046 : 25.06.2008 19:53:56 »


Tokihan tuonne universaaliin rakkauden ja ykseyden tilaan on mahdollisuus päästä, sekä meditoinnin, että rakastelun avulla. Ymmärsin Sasha oikein hyvin mitä tarkoitit, itsekin olen nuo kokenut.  Cheesy
Taisin ilmaista itseni kohtuullisen huonosti.  Wink


Alles ok! Smiley Meni jakeluun. Kiitti selvennyksestäsi.  smitten
Rakastutaan...universaalisesti... yhä uudelleen ja uudelleen, syvemmin ja syvemmin... smitten
Me emme anna yhden tai kaikkien kokemusten katkeroittaa tai sulkea sydäntämme...
...elämä jatkuu siltikin yhä mielenkiintoisempana....  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2047 : 25.06.2008 20:03:44 »

se voi mennä ovesta ulos mutta joskus ikkunasta sisään (tai sitten se on muuten vain sielussa). onpas allekirjoittaneella seikkailuhenkinen olo, minne nyt. täytyy tapahtua jotain kiinnostavaa lähiviikkoina, eikö.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2048 : 25.06.2008 20:17:46 »

te vaan pohditte syntyjä syviä sillä aikaa, kun minä pohdin kuinka paljon saisin syyä oltermannia vielä tänään. saanhan? tahtoo!!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2049 : 25.06.2008 21:22:43 »

te vaan pohditte syntyjä syviä sillä aikaa, kun minä pohdin kuinka paljon saisin syyä oltermannia vielä tänään. saanhan? tahtoo!!

Saat.

Sorruin ostamaan kengät. Se tuntu pahalta joten oli pakko mennä sovintokahville itseni kanssa. Nyt oon jo sopinu ja kengät ei enää vaivaa. Väsyttää.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2050 : 25.06.2008 21:54:57 »

no se ei jääny sit pelkkään oltermanniin. leijona toi nimittäin töistä tullessaan itelleen kebabbia ja mulle pitsan  smitten se siis ajattelee mua joskus!!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2051 : 25.06.2008 21:56:01 »

Ei mullakaan rahaa ollut.. Menin ja lainasin tolta yheltä  :Smiley Maksan takasin.. Joskus..  Grin

Marix: Kiitti vaan! Nyt tuli nälkä..  Angry Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2052 : 25.06.2008 22:20:29 »

Kävin taas pitkällä metsälenkillä, joutsenlammella.  smitten


Kun täällä nyt on tätä rakkautta muutenkin niin paljon liikkeellä.  Smiley
Terveiset joutsenilta: smitten smitten

Kiitos terveisitä ~ja tässä Joutsentunnelmaa  Kiss smitten

http://img2.tfd.com/wiki/b/bb/SwansCygnus_olor.jpg   klikkaa sitten kuvaa  Cool

Ja kaikille " enemmän tai vähemmän nälkäisille"  Wink Cheesy mitä ikinä "n SE nälkä onkaan "  Kiss
http://www.i-love-cats.com/software/Adorable-Cats-Screensaver.jpg t. aaviisuinen  Wink Cheesy smitten
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #2053 : 25.06.2008 23:49:29 »

Huh, mulla iltavuoro paketissa...Huomenna taas iltaan...Täytyy mennä pe exällä käymään kun meiän entinen koiruli tulee käymään vk-lopuksi hänen tykönään niin mukava nähdä pientä koira-herraa smitten Mietityttää vaan tuo exän tapaaminen, ettei vain nyt mitkään tunteet nousisi pintaan kummallakaan osapuolella...Kuulemma alkanut treenaamaan, autokoulussa ja ostanut uusia huonekaluja, juupa juu, kuinkahan kauan kestää tämä hänen uudistuminen..Hänen vuokseen toivon, että on herännyt nyt omasta kuplastaan..Mulla on joku ihan älytön hormonitasapainon häiriö..Tällä hetkellä taas en kaipaa yhtään sitä festarihemmoa, josta aamulla vuodatin...Eilen vollotin vessapaperirulla kädessäni apaattisena sohvalla Grin...Voiko muuten ovulaation aikoihin ihastua herkemmin? Mulla on palannut nuo kamalat pms-oireet ja akne selkään, kun lopetin ne perhanan pillerit..Voiko jo parikymppisillä olla jotain hormonihäiriöitä?Ja voiko pillereiden entinen käyttö vaikuttaa hormonitoimintaan jotenkin pysyvästi?Käytin 4 vuotta putkeen..Tää ihme olo voi myös johtua siitä 4 päivän ryyppyputkesta, kun mulla kestää tavallisenkin bileillan jälkeen toipua vähintään se viikko takaisin normaaliin henkiseen ja fyysiseen tilaan...Mullakaan ei oo penniäkään tilillä, aika outo tilanne kun on yli vuoden ajan tullut rahaa ikkunoista ja ovista..Noh, oonkin käyttänyt sitä holtittomasti, enkä enää edes jaksanut katsoa tuotteiden hintoja, ostin mitä käteen sattui..mulla tulee vasta 10pv tili Lips Sealed Noh, exä lupas lainata, jos maksan takaisin..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2054 : 26.06.2008 09:05:25 »

Ei rapukaan minuun kun naureskeli seksinkin aikana.  Tongue no joo, se on sellainen veijari. Sanoi, ettei kukaan tule vastaan vaikka kävelisi housut auki kadulla. Vai niin. On se vaikeeta löytää naisia.  knuppel2 Cheesy

Njoo.. olen miettinyt miksi näitä nuoria nyt tulvii.. nuoren hahmossa olevia sielun veljiä. Häntä ennen se skorppari. Yllättävän samanlainen olo. Minut ikäänkuin laitetaan johonkin kuvaelmaan, olen baarissa katsomassa elämää jonkun kanssa.. joka on nuori ja vaalea ja energinen. Energisyys ja joku sielun valo niissä on tupannut olemaan monta vuotta, siksi kai pidän sielun veljinä. Skorppari oli ihan seksihullu. En vaan jaksanut sitä negatiivisuutta ja heviä+valitti ettei urheile. Tää rapu sitten positiivinen eikä tykkää hevistä+urheilu. Alussa ja lopussa seksilukko, tai siis viimeksi.. ei siis ilmeisesti ollut seurassani vain sen takia.

Tuossa tuo ajatus vaan alkoi mennä silleen, että vaikka virolainen/ tanskalainen/ hollantilainen kaveri, jos tämä tän hetkinen menee ihan omilla teillään eikä puhuta, paitsi sielussa.. joo..

no niin. Kesäloma. Kohta.

Ajatukset kasaan kiitos, kun kesälomallakin vähän bisneksiä.
.
« Viimeksi muokattu: 26.06.2008 09:13:23 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: