Sivuja: 1 ... 182 183 [184] 185 186 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2117116 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #2745 : 10.08.2012 10:51:17 »

Oho. Näin toissayönä unta että mun entinen ja nykyinen kumppanini kättelivät ihan fiksusti ja hyvässä hengessä.

Viime yön unessa osallistuin "kaunis esine"-kilpailuun laittamalla appelsiinimehupurkkiin jotain vaaleansinistä mehua, lisäksi minulla oli vähän soikea cd-levy. Leivoin piimätaikinasta makean piirakan jonka päälle tuli tuoretta tomaattia, söin sitä itsekin, ja tuomarit olivat ihmeissään mutta kehuivat piirakan makua. He ihmettelivät, kuinka oikein olin leiponut sen lasivuoassa käyttämättä rasvaa tai leivinpaperia. Opiskelijakaverini sai jotenkin kipeää ja itki hiljaa.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #2746 : 10.08.2012 11:54:29 »

hämärä uni , yleensä en muista ko nää jotka merkkaa jotakin. Olin baarissa nimeltä hellä, se on semmonen metallibaari treella. siä oli joku riitelevä lesboparisukunta joista toinen oli viimesillään. join kahvia baaritiskillä, lattee tuli kolmesta koneesta. yhtäaikaa XD

sitten olinki sen baarimikon ja hetan kummitädin kanssa rannalla, tää baarimikko oli veneessä, kummitäti kalasti mato-ongella, jossa oli kolme kohoo. eka niistä nappas ja kauheeta kiitoo rantaanpäin. kahlaisin siinä ja se otti shortsin lahkeeseen kii.

Mitähän vois päätellä?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Syringe
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #2747 : 11.08.2012 00:20:42 »

Hahah, toivottavasti ei kuitenkaan enää kovin pahasti. (: & kumpa ne sun painajaiset ei enää olisi kovinkaan kamalia.
Mmh, ai. Luulin olevani epäempaattinen olento, koska en pidä noita uniani painajaisina. Vaikka kaiken järjen mukaan minun pitäisi kokea ne painajaisina. Juu. :3
Tuosta en tiedä, en oo todellakaan hyvä unien tulkitsemisessa, vaikka oonkin tavattoman kiehtonut unista ja koetan kehittyä tässä hommassa. Vaikka et tosin multa varmaan kysynytkään, vastasin silti.

+ Viime yönä taas mielenkiintoinen uni. Muistan taas vain pätkiä, mutta tupsahdin äkkiä laivan jonnekin kajuuttaan, jossa oli kirjoituspöytä, jossa oli avonainen, vanhahtava kirja, joka ei kuitenkaan ollut rikki, hieman reunoista repaleinen ja vieressä sulkakynä jossain "maljakossa". Siellä oli myös eräs hyvä ystäväni, ja hän selvästi säikähti minua ja hämmentyi siitä, että olin siellä. Aloimme sitten jotain jutella, kun huone/kajuutta/mikä olikaan, alkoi täyttyä aaltoilevalla vedellä, ja laiva katosi ympäriltämme ja meri alkoi myrskytä. Meren pinnalla näkyi vanhahtavalla kaunokirjoituksella tekstejä, joiden oletan olleen yhteisen lempilaulajamme kappaleiden ja runojen sanoja, en muista tarkkaan. Ne saattoivat myös olla asioita, joita olimme tämän ystäväni kanssa keskustelleet tai parhaillaan keskustelemassa. Koitimme huudella toisillemme meren pauhun yli, ja keskustelu sujuikin jotenkin. Yhtäkkiä olimmekin 1800-luvulla (tämän ystäväni ja kahden muun kanssa, joita en tiedä, tai muista keitä olivat), jossa meidän päämäränämme oli löytää eräs mielisairaala, jonka potilaiksi meidät oli määrätty (tiedän, kummallista, koska eihän se oikeasti näin mene). Noh, tapasimme jonkin kauppiaan unessa, joka kuiski meille tietävänsä vanhoja karttoja ja asiakirjoja siitä, missä paikka sijaitsi ja hän sitten löysikin kartat, sun muut ja antoi ne meille. Tässä kohtaa pätkäisi. Sitten muistan, että sen avulla pääsimme jonnekin aukiolle, jossa poliisi pidättivät meidät, ei hajuakaan miksi, ja laittoivat jalkapuuhun. Tästäkään en enää muista mitään, mutta uni alkaa tämän jälkeen mennä sekavaksi. Emme olleet enää 1800-luvulla. Olin jossain talossa (hyvä ystäväni ja kaksi muuta eivät olleet enää mukana) jossa ei ollut takaseinää, pelaamassa kai jalkapalloa veljeni ja siskoni kanssa, ja tämän jälkeen muistan hämärästi, että sovimme lähtevämme siskoni ja perheeni kanssa leikkipuistoon. Lähdin kävelemään ja huomasin, ettei perheeni olekaan takanani. Noh, menin yksikseni sinne puistoon, jossa oli myös joku muu, täysin vieras, ja sitten isämme kaahasi muu perhe kyydissä puistoon ja haukkui minut pystyyn, karjui ja huusi. Muistaakseni myös löi. Noh, nousin sitten kyytiin, mutta emme olleet enää kaupungissa. Olimme Afrikassa, jossa oli paljon porukkaa pyssyt kädessä heinikossa ja muistan kuulleeni kysymyksen takaani. "Milloin Viidakkoperhe alkaa uudelleen?" Siinä sitten vastattiin, että se on alkanut jo, ja tulee ylen joltain kanavalta (en muista miltä) kello 17:10. Sitten seuraava asia, jonka muistan, on se, että heräsin.

Hahah, alku oli.. En tiedä, kiehtova, mutta loppua kohden meni niin kummalliseksi, että huhhuh. :Dd Tulipas muuten pitkä selitys, muttei se mitään. Tykkään selittää uniani ja kirjoittaa. Mutta once again, ei hajuakaan siitä, mitä tämä uni voisi symboloida.
Muistan uneeni jotenkin liittyneen myös entisen parhaan kaverini isosisko, jonka olen nähnyt vain kerran ja jota en tunne ollenkaan, mutten.. Muista siitä enempää. Tai siitä, miten hän liittyi uneen. Muistan vain hänen kasvonsa kyseisessä unessa.

Muuten, anteeksi hirmuisesti tuon selityksen sekavuus, ehkä jotkut tajuavat edes jotain.


No joo, Syringe, kyl se mies säikkyy vieläkin, koska ei painajaiset oo kokonaan ohi. hih. Kiitos sun sanoista!

Hyvä, että et pidä uniasi painajaisina, koska ne ovat ensisijaiseti tie itsetuntemukseen.

muoks. lapset on terveitä ja ihania ja rakkaita ja pitävät yhteyttä. kaikki asuvat vaan surullisen kaukana, kaksi onneksi sentään Suomessa, nuorimmainen kokonaan toisella mantereella. Olenko siis kuitenkin unissani nähnyt tämän "menettämisen" eli kaukana asumisen?
tallennettu

If one day your sugar sits untouched, will you have gone forever?
Indium
Vieras
« Vastaus #2748 : 13.08.2012 14:17:02 »

Unessa koulutin pientä iloista mäyräkoiraa. Oli tosi mukavaa.

Mulla on ollut iso kasa koiraunia tänä kesänä. Lieneekö se sitten voimaeläimeni (koirat kyllä ihania ja rakkaita oikeastikin minulle) vai symboloiko jotain muuta, mene tiedä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #2749 : 13.08.2012 14:24:52 »

Uskollisuus ja ystävyys tulee mieleen koirista.
Mutta sanoisin kyllä että koira on sun voimaeläin ihan konkreettisestikin Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #2750 : 14.08.2012 09:13:23 »

Voi että näitä mun unia, hiukan on kankeita ja konkreettisia Cheesy

Olin kotiovella,ja ovi oli lukossa, eikä minulla ollut avaimia.
Iski jo paniikki, mutta sitten se aukenikin jotekin kumasti itsestään  :Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2751 : 14.08.2012 09:22:38 »

Niin, Kuuhilda smitten

Uhöh kamala uni. Olin jonkun parrakkaan ukkelin luona. Hän asui tosi pienessä kämpässä jonne ei mahtunut juuri muuta kuin jättimäinen sänky. Juttelin hänen kanssaan kevään tapahtumista siinä petaamattomalla sängyllä maaten, ikkunoista näki että  oli pimeä. Kämppä oli vanhassa talossa joka oli pikkuisen jo rapistunut ja mietin, miten olin paljon ukkoa nuorempi mutta silti asunut isommissa asunnoissa.
Hän oli ihan positiivinen ja halusi auttaa.  Kun aloin tehdä lähtöä, hän kysyi haluanko mattoja. Vastasin, etten uskalla ottaa niitä.
Sitten hän kysyi, pitäisikö hänen ottaa yhdessä minun kanssani perheenjäsenten nimet pois ovests - hän kaivoi esiin jo ison muovipussukan jossa oli kirjaimia, valkoisia ja vihreitä, kuin näyttääkseen että tuttu juttu koko kirjainten poisto. Sanoin, etteivät ne nimet siinä koskaan ole olleetkaan.
Lopulta ukko haki minulle muovikassillisen matonkudetta. Hän pakkasi sen täyteen valtavan suurelta pöydältä, jolla ei muuta ollutkaan kuin isoja kudekeriä (eli pikku asunnossa olikin tämmöinen sivuhuone jonka tämä pöytä melkein täytti). Katsoin kassin sisään, kuteiden seassa oli pikkuruinen matto, ja nauroimme jos sille edes paikka löytyisi. Kuteet olivat oranssi-pinkki-raidallisia ja vihreitä.

Ukko sanoi vielä, "nyt kun olet ajatellut asioita, voi olla etyä näet hyvän ja selkeän unen".

Lähdin ulos painavat matonkuteet toisessa kädessä ja käsilaukku toisessa. Oli talvi ja lunta maassa. Edessä näkyi hotellu, jonne ajattelin mennä nukkumaan, vaikka kotinikin oli aivan lähellä. Näin jo mielessäni tummanruskeat kaapit hotellihuoneessa, kun kuului laukaus. Hotellin takana oli ampuja. Ajattelin silti mennä hotelliin, olin jo sen edessä, ja luulin että löytäisin varasisäänkäynnin, mutta kaikki kolme ovea veivät hampurilaisravintolaan, joka oli koko hotellin levyinen.

Ihmettelin asiaa yhä, kun näin ampujan. Hän tuli esiin vasemmalta, oranssinkirjavat housut jalassa ja harmaa huppari päällä, ja hän tähtäili silmiensä korkeudelle kiväärin näköisellä aseella ja ampui. Koetin olla huomaamaton, ensin suojautua avoimen lasioven taa, mutta ampujan lähestyessä pääsin jotenkin livahtamaan hänen selkänsä takaa kun hän pysähtyi katsomaan ylös. Juoksin niin täyttä häkää kuin pystyin, ja hyppäsin ison lumikasan yli kuin hidastetussa elokuvassa. Edessä oli pimeyttä ja samalla suunnalla kotini.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #2752 : 15.08.2012 02:51:10 »

Iski jo paniikki, mutta sitten se aukenikin jotekin kumasti itsestään  :Smiley

Hih, kai sä tiedät mistä tuo uni kumpusi; mitä sait juuri valmiiksi..
piinaava tarttis tehdä ressi laukes ku sait valmista aikaan, jeeee :knuppel2

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #2753 : 15.08.2012 08:37:52 »

Joo, justiinsa tuostahan tuo tuli. Ja sen kanssa meni ihan noin, että aukes lopulta ihan itsestään  Grin
tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #2754 : 28.08.2012 09:43:56 »

 Angry olen nähnyt VIISI painajaista peräkkäin... ( alkaa ahdistamaan, kun ei saa nukuttua kun aina herään pakokauhuun)

yö:1: olin " ylhäältä" katsojana kun matroasemalla tummahko mies, kidnappasi pienen tytön, näin kuinka hän vei lapsen johonkin autoparkkiin, ja vanhemmat huusivat ja huhuilivat lastaan. ( en voinut sanoa mitään koska en varsinaisesti ollut siellä, katselin vain) mies vei tytön vanhahkoon kuplan näköiseen autoon ja ajoi pois..... ( heräsin)

yö:2:olin perheeni kanssa supermarketissa, kun kuulutettiin että pieni tyttö kadoksissa kukaan ei saa poistua rakennuksesta ennen lapsen löytymistä. Mieheni ja kuopus oliva jo ulkona ja päätin että  menen esikoisenkanssa ulos, " takakautta" . kiipesimme metallisia portaita yläkertaan ja tulimme parkkihalli tasanteelle, siellä oli tummahko mies, ja pikkutyttö, tajusin heti mistä oli kyse ja koitin susotutella miestä pääatämään tytön, mies kuitenkin juoksi autoonsa tyttökainalossa ja ajoi posi.... (heräsin)

yö:3:menin entiseen kotiini ja kohta kuulin kun ovi murrettiin kaksi naispoliisia tutki taloni ( minusta välimättä) he kyselivät olinko nähnyt ketään missään, sanoin että en.. pian huomasimme takaoven olevan auki, poliisit hätääntyivät ja käsvät minut nopeast autoonsa, sanoin tulevani kohta, että käyn ensin vessassa. 
menin vessaab ja poliisit autoonsa, samassa kuulin ovenkäyvän, pelästyi, mutta se olikin toinen poliisi.
Pian ovi kävi uudelleen ja kaksi naista ( ulkomaalaistaustaisia) tuli sisään....
he ajoivat meidät nurkkaan, ja käskivät minua heidän mukaansa, pian takaovesta tuli toinen poliisi jota uhattiin aseilla, poliisilla oli vauva sylissään ( ilmeisesti minun vauva? ) 
Pakenin, juoksin poliisi autoon jossa oli kaksi lastani ja ajoin pois pihasta..( heräsin)

yö:4: Mieheni sanoi menevänsä metsästämään, mutta unen edetessä sain selville, että hän olikin valehdellut minulla, ja paljastui että hänellä oli toinen nainen, johon oli rakastunut työpaikallaan, mies haukkui minua ja sanoi että ei ole koskaan rakastanutkaan minua ja naimisiin meni vain säälistä... tälläistä inhottavaa puhetta jatkui piiiinavan pitkä aika, kunnes heräsin omaan ahdistukseen ja itkuuu...

yö:5: pakeninm suurmarketissa zombilaumaa muutamien lastenkanssa, pääsimme pakenemaan heitä yläkertaan, ja teljettyä oven.
Sitten olinkin yksin... avasin ikkunan paetakseni sieltä, mutta zombiet kiipesivät kohti ikkunaa hakut kädessä.
Suljin ikkunan ja availin kaappeja ja mietin voisinko piiloutua johonkin niistä, paniikki oli VALTAVA 8 voin tuntea sen paniikin näin hereilläkin) samassa aloin oksentaa, luulin että tukehdun, kunnes huomasin oksentaaneni omans sydämeni joka sykki vielä jaloissani... tajusin että olen muuttumassa itsekin zombiksi...  ikkunantakaa kuului räsähdys, zombit pääsivät huoneeseen.. (heräsiin)


en enää tiedä uskallanko nukahtaa ollenkaan enää  Sad
KAIKKEIN ahdistavimmat oli kuitenkin kolme ensimmäistä unta...
yhdistääkö näitä jokin?
tuntuu että viesti'ä yrittää nämä välittää, mutta kun ei aukene mulle?  uglystupid2
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #2755 : 28.08.2012 23:27:26 »

Mä oon itsekin tuota joskus kysellyt mutta arvaa muistanko enää mut tais olla jotain semmosta et on ressiä alitajunnassa eli käytännössä oot voinu narskutella hammasparkojas ja purra niitä yhteen niin siitä uni ehkä lähtee sit alkuun..

Vai olisko Lilli messis ja kertois sulle tarkemmin sun hampaistas kun se tietää noista paremmin..  Cheesy

Minna

Mitä ne hampaat nyt meinaakaan? Mulla lähti unessa kolme hammasta; kaksi poskihammasta alhaalta oikealta ja yksi kulmahammas ylhäältä vasemmalta. Hampaat ei lähteneet juurineen, vaan paikalle jäi ihan pienet nysät. Purin yöllä hampaita voimakkaasti yhteen.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #2756 : 28.08.2012 23:59:20 »

Ensinnäkin, onko sulle tapahtunut jotain ennen tuota 1. yön unta, edellinen päivä, viikko tai lähiaikoina ??
Jos ei niin, onko jotain huolta et lapsille voisi tapahtua jotain tai oletko kenties raskaana ja siinä huolta ?
Onko parisuhteessa jotain ongelmia mitkä aiheuttavat huolta tai murhetta  ?

Musta noissa on kaikissa vahva pelon ja pakenemisen tunne joten voi liittyä johonkin tämmöiseen mitä tässä nyt mietin.
En ole uniexpertti mutta onko varma ettei ole sattunut mitään uhkaavan oloista tilannetta vaikka yleisellä paikalla mikä vaikuttaisi alitajuntaasi siten, että käyt läpi unissasi nyt uhkaavia tilanteita??

Menetkö nukkumaan silleen ettet ole käynyt vaikka kuntosalilla rehkimässä just ennen unia jolloin käyt ylikierroksilla eli on rauhallinen aika ennen nukkumaanmenoa.

Tuo pitää kyllä selvittää kun tuo on aika hurjaa ellei tuohon löydy mitään syytä mikä tuon on laukaissut kun vaikea purkaa ellei tiedä mitä on..

Jos ei selviä niin tekisin itse niin, että nukkumaan mennessä sulkisin silmät ja sanoisin mielessäni "mä en halua nähdä pahoja unia, joten antakaa mun nukkua rauhassa". Mä en ole uskovainen mutta päänsärkyni oli aamulla poissa kun pyysin sitä.
Siis jos et vieläkään saanut nukkua yötäsi niin yritä tuota jos et ole keksinyt unille mitään syytä.

Mä toivon, että saat jatkossa nukuttua yösi ilman tuollaisia painajaisia!  Undecided

Minna

Angry olen nähnyt VIISI painajaista peräkkäin... ( alkaa ahdistamaan, kun ei saa nukuttua kun aina herään pakokauhuun)

yö:1: olin " ylhäältä" katsojana kun matroasemalla tummahko mies, kidnappasi pienen tytön...
yö:2:olin perheeni kanssa supermarketissa, kun kuulutettiin että pieni tyttö kadoksissa kukaan ei saa poistua rakennuksesta..
yö:3:menin entiseen kotiini ja kohta kuulin kun ovi murrettiin kaksi naispoliisia tutki taloni ( minusta välimättä)
yö:4: Mieheni sanoi menevänsä metsästämään, mutta unen edetessä sain selville, että hän olikin valehdellut minulla
yö:5: pakeninm suurmarketissa zombilaumaa muutamien lastenkanssa, pääsimme pakenemaan heitä yläkertaan, ja teljettyä oven.

en enää tiedä uskallanko nukahtaa ollenkaan enää  Sad
KAIKKEIN ahdistavimmat oli kuitenkin kolme ensimmäistä unta... yhdistääkö näitä jokin?
tuntuu että viesti'ä yrittää nämä välittää, mutta kun ei aukene mulle?  uglystupid2
tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #2757 : 29.08.2012 10:02:41 »

kiitos minsa vastauksestasi...

sehän tässä hämää, kun mitään kummallista ei ole tapahtunut ja parisuhdekkin voi vallanmainiosti...  idiot2 outoa..
toisaalta.. esikoiseni aloitti kyllä juuri esikoulun, mutta en ole kokenut sitä pelottavana tai stressaavana...  Huh
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #2758 : 29.08.2012 13:11:12 »

no hih, toivon et tulis sitä rahaa sulle pienelle  Cheesy M
No ressiä mulla ainakin on. Ehkä se on sitä. Luin jostain, että hampaittenlähtöunet voi meinata rahaa (vrt. hammaskeiju) ja odottelen nyt sitä sitten. Wink :Smiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #2759 : 29.08.2012 13:20:31 »

Olisko sitten niin, että jotain käsittelemättömiä asioita nousee nyt vain näin sitten pintaan, sitä voisi katsoa noiden päivien transiiteista miten ne asettuu sun kartalle aamuyöllä, oletko katsonut ? Jos et osaa niin voit laittaa tietosi mulle ja tuo 1 päivä mikä yö oli niin katsotaan mitä sieltä löytyisi mm. noista tr. Saturnus ja Mars aspekteista kun ne nyt ensimmäisenä tulee mieleen kun ovat juuri yhtymässä olleet ja sopivat kyllä kuvaan melko hyvin mutta voi siinä toki muutakin olla. Minna

kiitos minsa vastauksestasi...
sehän tässä hämää, kun mitään kummallista ei ole tapahtunut ja parisuhdekkin voi vallanmainiosti...  idiot2 outoa..
toisaalta.. esikoiseni aloitti kyllä juuri esikoulun, mutta en ole kokenut sitä pelottavana tai stressaavana...  Huh

tallennettu
Sivuja: 1 ... 182 183 [184] 185 186 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: