Sivuja: 1 ... 184 185 [186] 187 188 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2116948 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
wayfaring stranger
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #2775 : 17.09.2012 12:29:29 »

No oon nyt useempaa otteesee nähny unta jostaa miehest ja meil aina näyttää olevan jonkuu näköst kiinnostust toisiimme. Mitään hajuu ei oo, et kuka se mies on. Nyt viimisin uni siit miehest oli viime yön:

Oltii jossaa juhlis (oletan, et kysees oli mun suvun sukujuhlat?). Me oltii vähä sivummal puun alla makoilees ja juttelees. Aurinko alko laskee ja se maisema oli tosi kaunis: heinä oli pitkää ja aurinko maalas kaiken kultaseks. Se mies nous pystyy ja otti mun kameran, meni vähän matkan päähä ja käänty sit minuu päin. Miä kysyin et mitä se tekee ja se vastas, et halus ottaa kuvan minust, koska näytin niin kauniilt. Ite en tienny, et se osas valokuvata ja se kerto, et oli valokuvannu ihan pienest pitäen (niinku miäki oikees elämäs). Loppujen lopuks se ei kuitenkaa osannu käyttää mun kameraa (oli kuulemma liian monimutkanen) ja kuvan ottaminen jäi siihe ja uni loppu.

Ois tosi kiva, jos joku osais selittää, miks miä nään tät miestä?
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2776 : 18.09.2012 16:35:53 »

Muutama yö takaperin lentelin lentokoneella. Olin matkustajana. En kyllä enää muista minne lensin. Höh.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2777 : 20.09.2012 00:15:34 »

Nukuin viime yönä yhdessä rakkaani kanssa, lusikka-asennossa, hän edessä ja minä siis selän puolella.. jossain vaiheessa unessa mietin että mihin hän oikein hävisi, vaikka emme olleet asentoa vaihtaneet.. hetki sen jälkeen jälleen tunsin hänet samassa asennossa, samassa paikassa kuin ennen.. olimme kai vain unessa sulautuneet niin yhteen etten tuntenut häntä siinä enää fyysisesti läsnäolevaksi...

Olen myös nähnyt unta kun hän on istunut sänkyni reunalla, kun hän on nähnyt unta minusta omalla tahollaan..

Näin me vesikuut... Wink
tallennettu

Lizzy
Vieras
« Vastaus #2778 : 20.09.2012 12:25:28 »

Emelia, voi ei tuo kuulostaa jo pahemmalta siirapilta kuin romanttiset hömppäkomediat...  Wink Cheesy En ole ikinä tajunnut miten kukaan muka oikeasti pystyy nukkumaan lusikassa. Siis ihan fyysisesti. Miten se on mahdollista? Eikö siinä ole paikat kipeenä aamulla?

No mutta minulla oli taas viime yönä niin paljon unia, että en muista varmaan puoliakaan. Yksi kuitenkin jäi mieleen. Oltiin unessa kotona miehen kanssa ja puuhattiin jotain ihan tavallista. Aina välillä saunasta kuului omituisia ääniä. Sellaista pientä kolinaa, mutta kun meni katsomaan siellä ei ollut mitään. No sitten kuului kolinaa taas ties monennenko kerran ja menin saunaan katsomaan. Siellä oli sellaisia pieniä, korkeintaan metrin korkuisia olentoja, joilla oli jonkinlainen saamelaispuvulta näyttävä omituinen värikäs hökötys päällä ja silmät olivat ihan mustat ja ne vaikuttivat jotenkin vihamielisiltä, mutta hokivat vain kuin lampaat "mää". Olin menossa tarkemmin katsomaan kun mieheni tuli paikalle, veti minua pois ja sanoi, että ne ovat ötököitä. Kuulemma jostain avaruudesta, jonkin planeetan "lemmikkejä", mutta koska ne ovat inhottavia ja kaiken lisäksi tyhmiä ne on lähetetty pois. Ne silmät olivat ihan kammottavat! ja jotenkin se tunnelma oli hirveä. Aamulla ei enää niin pelottanut, mutta jos kuulen pienenkin rasahduksen tulee tuo uni mieleen... yh...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2779 : 20.09.2012 12:55:00 »

On teillä kiintoisia unia Smiley Tai Emelialla nyt ei uni ollenkaan.
Minä sain viestin, ja aamuyöstä heräiltyäni siinä näin unta, jossa  pluto oli meidän eteisessä ja kertoi että jotenkin sen kautta nuorempi poikani oli mennyt pois...ja kauheaa surku siitä sitten  idiot2

HUH.
Tas, vähän ennen heräämistä, mahdottomia unikuvia.
Jätin autoni bussipysäkille kun olin käymässä jossakin ja sillä aikaa se oli tuhottu ilkivalloin. Ajattelin mennä poliisille, mutta se oli kiinni, oli viikonloppu.
Vanhin lapseni sai jossain vaiheessa polveensa hirveän vuotavan haavan, ja minun puhelimenikin oli rikki tai varastettu. Ihan lopuksi minuunkin kohdistui jotain väkivaltaa, en tiedä mistä, mutta se oli mukamas paha juttu, kohdistuen toki vain hiuksiini, jotka olivat mustat.

 saturnus aspect_con pluto  idiot2
« Viimeksi muokattu: 22.09.2012 08:54:32 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2780 : 25.09.2012 21:39:48 »

En ole aikoihin nähnyt painajaisia mutta viime yönä oli varsin karmea uni ja varsinkin sen jälkeinen herääminen. Unessa olin töissä, mutta minulla oli tukahtunut olo, olin kuin pakkopaidassa ja kävelin hitaasti työpaikalla ympäriinsä mutta kukaan ei huomannut minua. Eräskin työkaveri käveli ohitseni ja yrtin huutaa "hei olen tässä, etkö näe minua?" mutta mitään ei kuulunut tai hän ei vaan nähnyt minua. Oli karmea tunne.  Sad

Sitten yht'äkkiä heräsin, avasin silmät ja näin vasemmalla vieressäni parin rakastelevan. Tilanne oli varsin karmaiseva koska olin jo (ainakin tietääkseni) herännyt ja olin omassa makuuhuoneessani, joten tiedostin tilanteen mutta katselin kuin ulkopuolelta paria sängyssäni. Nainen oli minun näköiseni ja mies oli sen verran epäselvä hahmo että hänestä ei saanut selvää oliko mieheni, todennäköisesti oli.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #2781 : 25.09.2012 21:58:52 »

K-NRJ
 pluto unseen Kauriissa työpaikalla puolineliö-pakko-paidassa  mars skorpioni :lle, nightmare to anyone.
 venus leijona aspect_squ mars skorpioni you know, passion.
Taivahan energioita.
Sulla oli tr  kuu aspect_con merkurius vesimies
ja  tr kuunsolmu skorpioni aspect_con neptunus kuvittelee ny kaikenmoista  :Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2782 : 25.09.2012 22:06:18 »

Kiitos nikki, sitä se varmaan oli, mutta kyllä karmea uni oli.

ja  tr kuunsolmu skorpioni aspect_con neptunus kuvittelee ny kaikenmoista  :Smiley

Mutta tuo olikin hyvä huomio. Minun olisi varmaan taas aina ruveta kirjoitushommiin, ainakin mielikuvitus lentää nyt.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2783 : 26.09.2012 12:25:16 »

yks päivä ollessani päikkäreillä,näin unta että olin heräilemässä ja olin jo keittiössä asti kun tajusin etten ole vielä hereillä.tämä tapahtui noin 3x ja kesti kauan herätä ja olin pitkään sekaisin olenko hereillä vai en. idiot2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2784 : 29.09.2012 07:35:14 »

 Shocked
Jälleen kamalia unia.
Joku umpihullu massamurhaaja kaappasi jostasin ostoskesus tyyliestä paikasta sellaiset satakunta ihmistä, minä ja lapseni mukana, ja kuljetti jonnekin pois. Lapset olivat pahinta. Meitä aikuisia hallittiin lasten kautta, heidät vietiin erileen ja heitä aivopestiin mm. laitettiin tekemäänjuluumksia toisille ihmisille. Aikuisilla se oli fyysistä ja psyykkistä kärsimystä. Kamalinta ehkä oli, että sen lisäksi että uni oli täyttä tuskaa, se oli mielenkiintoinen  buck2
Heräsin itkien vaikka miten monta kertaa, mutta joka ikinen kerta kun koetin uudelleen ruveta nukkumaan, se uni alkoi uudelleen.

 Cry


liveforeverin "uni" kuulostaa kiintoisalta  :Smiley
tallennettu
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #2785 : 30.09.2012 09:37:54 »

Apua mikä uni! Onkohan muilla ollut vastaavaa :O

Uneen liittyi selkeästi se että minulla on työ ja opiskelupaikka. Tosin ne olivat unessa ihan toisenlaiset..opintojen sijaan oli kahvilassa töissä ja työni aloitin juuri jossain betonityömaalla  Huh työmaalla vetäjänä toimi ystäväni joka sanoi ettei minun tarvitse tehdä vielä hommia jos alkaa itkettää. Sitten matkustin bussilla tänne "kahvilaan" ja istuin luokkakavereiden kanssa..mutta bussimatkalla tapahtui kauheita.Sii matka oli lyhyt mutta kun bussi pysähtyi liikennevaloissa ja sen jälkeen pysäkille joku mies koitti keritä sisään..miehellä oli malemmat jalat poikki..polvesta alaspäin ja siis ihan kadulla asti. Näytti vähän Jeesukselta ulkonäöllisesti siis mutta paljon rähjäisempi olemus ja ensi tiekseen tuli mielikuva että kyseessä on alkoholisti mutta jotenkin jäi kuitenkin harmoninen mielikuva..en osaa selittää mutta mies sanoi bussin perästä pitäen siitä kiinni että ainakin saa ilmaisen kyydin..sitten hän lenteli pitkin katua kun ote irtosi. Muistan mys että kahvilassa minulla oli 20 seteli ja ostin kahvia..ajoimme bussialla takaisin betonityömaalle, bussissa kerroin jollekin miehelle miksi otin toisesta paikasta loparit ja kuinka väsynyt olin Sad muistan että mies puhui että onhan minulla tunnin tauko näiden hommien välissä. Takas tulo matkalla näin  uudelleen tämän jalattoman miehen..nyt hän käveli niin että hänellä oli jaloissaan traktorinrenkaat ja hän kiskoi menemään itkin tietä, kuitenkin sitten hän taas kaatui ja kasaili itseään. Muistan myös heränneeni aiemmin aamulla 7 aikaa siihen että "puhuin" puhelimessa parhaan ystävän kanssa, stten tajusin kuinka vähän kello on ja pyytelin anteeksi..kunnes huomasin että minun puhelimeni olikin vain käsi ja känny makasi kiltisti latauksessa Cheesy

Mitä tämä voi tarkoittaa?? tosi vahva oli tämä uni Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2786 : 01.10.2012 10:38:00 »

No hyvä ettei se haittaa  smitten  Grin
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2787 : 02.10.2012 13:08:37 »

Likkakaverin kanssa korjattiin joko patoa tai kanavan sulkuportteja maan alta. Se meinaan vuosi jostain saumasta ja meidän piti tilkitä se vuoto. Likkakamu kiristi muttereita ja minä luin teknisiä piirustuksia. Maattiin molemmat sen ison rautaisen rakennelman alla selällään. Sauma tihkutti vettä meidän päälle.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2788 : 04.10.2012 05:12:35 »

Mun vasemmassa rinnassa oli nännejä, ja nännejä ja taas nännnejä. Se oli yks nännikasa koko rinta...?
Mitähän tuo voi meinata?

Musta tuntuu että mut imetään kuiviin? Ja kun vasen, niin sehän on femiininen puoli, niinkun nyt tietysti itte rinta ja nännikin.
Joudun antamaan enemmän mitä oikeestaan onkaan?
Jossain oli myös, että se on vitamiinien puutetta jos näkee nännejä... idiot2
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2789 : 04.10.2012 11:52:43 »

Kuuhilda, tuntuiko se nännikasa normaalilta vai oudolta vai miltä?

Mullekin kyllä semmonen olo tosta tulee, että annat enemmän ku saat. Vasemmallahan se sydänkin on.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 184 185 [186] 187 188 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: