Sivuja: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1663517 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84



Profiili
« Vastaus #1845 : 28.10.2012 22:40:58 »

Pikkarin oireet kuulostaa huolestuttavilta ja pahoilta!  Sad Ja ovatkin siis sitä - toivon että syy selviää pian!

Itsellä elämä kyrsii, on tylsää. On ammottavaa tyhjyyttä. Epätoivoa. Pah.  knuppel2

Tahtoisin vain sen yhden ukon. Jota en saa. Ja kyllä, irtipäästämisprosessi ON meneillään!  tickedoff  Cry

Ottaa kuppiin oma kohtalo.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1846 : 29.10.2012 00:10:50 »

Irtipäästämisestä tässäkin on varmaan kyse. Pohdiskelin tänään paljon. Tähän asuntoon liittyy tosi paljon negatiivisia muistoja: väkivaltaa niin henkistä kuin fyysistäkin, henkimaailman ärsyttävät kohtaamiset, pitkäaikainen oireilu ym. muutamia mainitakseni.
Olen jotenkin kiintynyt tähän paikkaan ja asunto remontoitu aivan erinäköiseksi mutta...
Alitajunta muistaa.
En tarkoita kuitenkaan että ne mun kohtaukset olis pelkästään psyk som mutta esim atooppinen iho ei kestä stressiä ja kuka jaksaa muutenkaan monen vuoden vastoinkäymisiä.
En vieläkään haluis mennä nukkumaan mutta nyt kun selvis näin hyvin mistä on kyse, se nuori kloppi saa hoitaa mua hieman paremmin. Tarkoitan sitä nuorta tk-lääkäriä, hiton silmätippamies.
Oma (tuleva-ex) on ollut tänään yhtä typerä ja potkut saa heti kun sen uuden kodin löydän.
Se onkin hieman hankalampi juttu. En ymmärrä miten pelkästään Vantaalla on niin paljon kosteusvaurioisia kerrostaloasuntoja. Hirveetä kyytiä pitää saada tönö pystyyn ja sit tullaan kahden vuoden kuluttua tsekkaa onks kaikki hyvin. Tällaista olen ystävältäni kuullut.
Ja tadaa kosteusvaurio löytyi sieltäkin!! Pitääks mun muuttaa landelle vai pois koko maasta?
Voisin ottaa eka tripin Puolan suolakaivoksille ja hengittää.
Ei ole kiva tietää jostain kammovaivasta mutta epätietoisuus on vielä pahempi. Ihan kuin olis tullut uusi ote tähän elämään kun näillä paskavaivoilla on NIMI.
Eihän kukaan mua uskonut homejutussakaan. Mun faija painottaa usein sitä että ihmisen on tultava omillaan toimeen. No ok, tajuan, mut miten pitkälle. Teet omat diagnoosisi, paikkaat omat hampaat, vaihdat omat  vaipat vanhainkodissa. No joo, sain taas huonon vaikutteen ihmisestä joka ei asu enää kauan täällä. Huusin.
Nää hammaslääkärikeikat sun muut hoida mummo kuntoon alkaa nyt tulevalla viikolla ilman stressii mutta SE KÄMPPÄ. Mitä me teen? Koeasun vuorokauden homekoiran kanssa. Ihana idea muuten  Cheesy mutta ei toimi käytännössä eikä missään
Mua on koeteltu niin paljon että vaadin vastapalveluksen. Jokaisella ihmisellä tulis olla puhdas, rauhallinen viihtyisä koti  Smiley Tahdon
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1847 : 29.10.2012 00:18:40 »

Ei tarvitse lähteä Puolan suolakaivoksille. Laita hakukoneeseen "suolahuone" ja etsin lähin. Yllättävän tehokas.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1848 : 29.10.2012 00:35:14 »

Pikkari, tosiaankin suolahuoneita on kyll täällä suomessaki.. smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1849 : 29.10.2012 00:44:28 »

Kiitos vinkistä. Vantaalta Tikkurilasta löytyy lähin suolahuone. Sinne siis ja nopiast.
Mulla ei ole oikeestaan ikinä päänsärkyä ja nyt sellanenkin on ilmaantunut.
Mä meen tonne alasti  Cheesy
Oikeesti toi oli hyvä tieto. En tajunnut että Suomestakin löytyy ja tos Vantaan mestassa vielä vyöhyketerapiaakin.
« Viimeksi muokattu: 29.10.2012 00:55:17 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1850 : 29.10.2012 11:39:26 »

En tiedä auttaako Mäntysuopaa tai ketään muutakaan ukkojen kanssa tuskastelevaa, mutta omassa elämässäni aina on käynyt niin, että jälkikäteen tuntuu siltä, että onneksi en saanutkaan sitä miestä silloin, kaikki on niin paljon paremmin nyt. Ja se mies ei enää näytäkään silmissä niin hienolta ja parhaalta vaihtoehdolta. Vaan joskus jopa tuntuu, että tuon kanssa jos ois ollut niin.. huh huh mihin ois joutunut..  Tongue  Grin
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1851 : 29.10.2012 12:54:28 »

Kiitos vinkistä. Vantaalta Tikkurilasta löytyy lähin suolahuone. Sinne siis ja nopiast.
Mulla ei ole oikeestaan ikinä päänsärkyä ja nyt sellanenkin on ilmaantunut.
Mä meen tonne alasti  Cheesy
Oikeesti toi oli hyvä tieto. En tajunnut että Suomestakin löytyy ja tos Vantaan mestassa vielä vyöhyketerapiaakin.


Ruususuola,merisuola ruuanlaitoss kin..ja tää on hyvvää..http://arleenansanomat.blogspot.fi/2007/09/intiaanisokeri-terveellinen-luomutuote.html        smitten
tallennettu
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84



Profiili
« Vastaus #1852 : 29.10.2012 18:13:28 »

En tiedä auttaako Mäntysuopaa tai ketään muutakaan ukkojen kanssa tuskastelevaa, mutta omassa elämässäni aina on käynyt niin, että jälkikäteen tuntuu siltä, että onneksi en saanutkaan sitä miestä silloin, kaikki on niin paljon paremmin nyt. Ja se mies ei enää näytäkään silmissä niin hienolta ja parhaalta vaihtoehdolta. Vaan joskus jopa tuntuu, että tuon kanssa jos ois ollut niin.. huh huh mihin ois joutunut..  Tongue  Grin

No ei se oikein auta. Sad Paitsi kahden lyhyen suhteen kanssa, joissa kummassakin mies oli pesunkestävä narsisti. Muutoin olisin oikein mielelläni ottanut vastakaikua vaikka sitten niiltäkin kohteilta jotka eivät loppupeleissä olisi olleetkaan hienoja ja parhaita... Smiley Ja nyt kerrankin kun on normaali kohde ja vastakaikua niin silti en saa mitään. Pah..  tickedoff
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1853 : 30.10.2012 16:58:11 »

 tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff

voi kelevettilauta!!!!!
kyllä sai tuntea taas itsensä niin hyväksi ihmiseksi/työntekijäksi!!!!!!!argggggggggggggh!!
yks vanhempi anto tulla tuutin täydeltä,ja oli oikeesti käsittänyt asiat väärin!!!! Mutta eihän hän siinä mielentilassa kuunnellut!!

No saipa päiväni pilattua!!

tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1854 : 30.10.2012 22:32:26 »

Oon ollu täältä foorumilta pois varmasti puol vuotta, enkä yhtään tiedä missä täälä ollaan menossa! Nyt on vaan ollu kaikkea stressiä kauheesti ja liikaa tekemistä suhteutettuna aikaan. Tuntuu että pää hajoaa  Undecided
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1855 : 31.10.2012 01:33:28 »

Tervetuloa takaisin!
Shanti, shanti  smitten
Hiljennä vauhtia jos suinkin kykenet. Ei koko maailmalle tarvise olla tarpeellinen  angel

tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1856 : 31.10.2012 16:30:07 »

Tervetuloa takaisin!
Shanti, shanti  smitten
Hiljennä vauhtia jos suinkin kykenet. Ei koko maailmalle tarvise olla tarpeellinen  angel



Kiitos!  smitten ja täytyy yrittää, liikaan itsekritiikkiin on helppo sortua  Wink
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1857 : 02.11.2012 21:50:42 »

Oli tosi kiva ilta eilen ystävien seurassa mutta.. kauhee allergiakohtaus. Taxilla himaan muutama sata metrii, kortisonia suun kautta, allergialääke ja lopulta olin niiin tukossa että mieheni iski mun reiteen adrenaliinipiikin.
Voi jeesus että teki hyvää!!!!!!! Ihan kuin olisin saanut 10 kertaa enemmän happee. Magee olo
Tänään ei jatkunut vaikutus enää, joten tukossa taas vaikka nenä vuotaa kuin niagara.
Jos viikon turbolääkityksen jälkeen oireet jatkuu, saan lähetteen allergiasairaalaan.
Mä vedän tänään pään sekaisin! Ei tällasta oireilua jaksa erkkikään
Mun "ongelma" on se, etten ole tarpeeks sairaan näköinen ja tuottaa uskottavuusongelmia erityisesti nuorille tk-lääkäreille.
Mieheni sanoi että jos olisit joku kulahtaneen ja väsyneen näköinen, saisit hoitoa varmaan helpommin  idiot2
No, katsotaan miten hoito etenee. Ei tää oireilu voi ikuisuuksia kestää
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1858 : 04.11.2012 23:17:21 »

Mulla on taas kuolemafiilis. Puhuin pitkään puhelimessa  ystävän kanssa jolta leikattu toinen rinta pois syövän takia ja toisesta otettu osa veks.
Mun äititin on yks tissinen. Miks tollasia vaivoja ei voi tulla niille jotka oikeesti haluu kuolla?
Molemmat naiset voivat nyt ok. Mä haluisin nyt sellasen pikaisesti tappavan minkä tahansa. Voiko toi kortisoni vaikuttaa näin vai mikä helvetti veti näin alamaihin?
« Viimeksi muokattu: 05.11.2012 14:05:49 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #1859 : 05.11.2012 00:12:02 »

NO PÄÄ!

On se nyt hitto jos et saa pääkoppaas apua vaikka juokset kaikenlaisten hoitavien tahojen luona pää kolmantena jalkana  Cry

Kyllä se taas, tiäkköö tääkin tästä, tsemppiä  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: