Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä aspektin kartallasi sinä koet kaikista haasteellisemmaksi?  (Luettu 15722 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #30 : 20.05.2006 22:35:54 »

Hei Sign? Smiley
Lainaus
kiitos Stareyes ja Mathilda noista Sisäinen Soturi-sitaateista...kaipa sitä pitää alkaa repiä rahoja jostain tuohon tulkintaan, niin pätevältä tekstiltä kuulostaa... Smiley

Suosittelen lämpimästi Sisäistä Soturia.
Itse ahmin sen kertaheitolla, niin kuin tapoihin kuuluu, kun saan jotain todella mielenkiintoista luettavaa.
Yhtä mittaa kyselin itseltäni:" miten Seppo voi tietää Shocked?"
Selitys haaveksimisellekin löytyi:  jupiter aspect_opp kuu  Shocked
( Neptunus tietysti myös sekoittaa, minäitse -huoneessa)
Vasta nyt olen ymmärtänyt miksi on näin, arvaatte, etten tahtoisi tätä karmaa, en todellaakaan.
Mutta lusikka käteen vaan, eiköhän se kuitenkin tästä, kun oivalluksia syntyy
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #31 : 21.05.2006 16:20:41 »

Sign? Smiley
Mun jatkuva "ongelma" on tuo, että elän haavemaailmassa  Tongue, käytännössä olen elämättä nyt. Nyt-eläminen on suurin haasteeni. Eikä tilannetta helpota yhtään se, että aurinkoni hallitsija, tuo ilkeä kurittaja,  saturnus, maijailee Radixilla kodinhuoneessa, eli kotiasiat rajoittaa kaikkia tekemisiäni suuresti, plääh.... Tongue.
Onneksi kartta kuitenkin on liikkuva, vuonna 2015  askendentti siirtyy  jousimies :een, huoh, Huh Tällä hetkellä edistetty karttani kertoo:
 aurinko vesimies, merkurius vesimies, venus vesimies, joka peräytyy,  mars kalat ja kuu tullut iloiseen  kaksoset :siin  Grin
Paljon on samaa  jupiter aspect_con kuu, kuin oppositiollakin, ehkä olet kuitenkin myönteisempi kuin minä?
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: