Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkinen herääminen alkoi!  (Luettu 37551 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #45 : 07.04.2011 20:39:51 »

Puhut kuin omalla suullani, Suomityttö.  Smiley

Pelkoa aiheuttaa tietämättömyys ja sitä esim. buddhalaisuudessa pidetään yhtenä "kuolemansyntinä".
Jotenka se, että myöskin tiedon levittämistä pidetään jotenkin huonona ajatuksena, on tullut vastaan jopa täälläkin foorumilla toisessa topikissa. Eli siinä missä puhuttiin "Hiljaisista mestareista", jotka eivät tietoansa jaa vaan pitävät tiukasti kaiken tiedon omanaan. Itse sanoisin kyllä siihenkin, että todella hyvä valinta on etsiä tietoa aina ja joka paikasta, koska se on ainut keino niitä pelkoja poistaa ja tehdä kaikkeen uuteen tuttavuutta. On se sitten mitä vaan.  smitten

Tuohon, että sanotaan valehtelijaksi, häiriköksi, hourupääksi tai haukutaan seonneeksi hulluksi, kun puhuu tietojaan tai kokemuksiaan henkisellä tasolla niin sanoisin vain niin, että silloin vain joku tahtoisi estää tietoa leviämästä. Ja silloin sitä nimenomaan pitää puhua, koska silloin myöskin tie on auki! Eli pelko aukaisee tietoiselle mielelle aidosti kanavan ottaa vastaan kaikenlaista sellaista, mitä se todellisuudessa on aina halunnutkin tietää vaan jokin on estänyt sitä aidosti kuulemasta.  Smiley
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #46 : 07.04.2011 20:49:47 »


Tuohon, että sanotaan valehtelijaksi, häiriköksi, hourupääksi tai haukutaan seonneeksi hulluksi, kun puhuu tietojaan tai kokemuksiaan henkisellä tasolla niin sanoisin vain niin, että silloin vain joku tahtoisi estää tietoa leviämästä. Ja silloin sitä nimenomaan pitää puhua, koska silloin myöskin tie on auki! Eli pelko aukaisee tietoiselle mielelle aidosti kanavan ottaa vastaan kaikenlaista sellaista, mitä se todellisuudessa on aina halunnutkin tietää vaan jokin on estänyt sitä aidosti kuulemasta.  Smiley

Kyllä, olen samaa mieltä, puhua pitää ja mielestäni tämä foorumi on ollut parhaimpia paikkoja jakaa tietoa ja kysyä asioista Smiley
Haluan kuitenkin mainita, että kellekään ei saa tietenkään tuputtumalla tuputtaa tietoja, vaikka ne olisivatkin miten hyviä ja oikeita. Jokaisella kun on - edelleen - se oma elämäntiensä ajatusmalleineen ja tapoineen (jotka otetaan mukaan jo ennen syntymää ja usein ne kumpuavat menneistä elämistä). Jokainen asia tapahtuu syystä ja jokaisella on omanlaisensa elämäntie ja omat ajatuksensa, joita tulee kunnioittaa. Parasta on kokeilla aina kepillä jäätä ja jos toinen vaikuttaa kiinnostuneelta, jatkaa puhumista sen mukaan miten paljon toinen kykenee ottamaan asiaa vastaan Smiley Kiinnostuksen herätteleminen on parasta!
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #47 : 07.04.2011 21:44:11 »

Haluan kuitenkin mainita, että kellekään ei saa tietenkään tuputtumalla tuputtaa tietoja, vaikka ne olisivatkin miten hyviä ja oikeita. Jokaisella kun on - edelleen - se oma elämäntiensä ajatusmalleineen ja tapoineen (jotka otetaan mukaan jo ennen syntymää ja usein ne kumpuavat menneistä elämistä). Jokainen asia tapahtuu syystä ja jokaisella on omanlaisensa elämäntie ja omat ajatuksensa, joita tulee kunnioittaa.

Mikä sitten on sitä ns. kuuuluisaa "tuputtamista"? Sekö, että täälläkin saa esim. kaikenlaisia kanavointeja kyllä tänne laittaa, mutta yksityisen ihmisen sanominen koetaan jotenkin "tuputtamiseksi", koska se on yksityisen ihmisen mielipide eikä kanavointi??? Eikö kaikki olekaan siinä tasa-arvoisia, että "on se oma elämäntie ajatusmalleineen ja tapoineen"? Ja jotka tapahtuvat aina ehkä jostain syystäkin ja tulee siksi kunnioittaa? Sillä ainahan tällaisilla foorumeilla on mahdollista sulkea koneensa tai kirjoituksia ohittaa, jos tuntuu, että joku sanominen ei ole tarkoitettu itselle.  Smiley

Toivottavasti tasa-arvo ja toisen ihmisen kunnioitus jatkuu maailmassa eikä sensuuri ole sitä, että toisella on jonkun mielestä "painavampaa" sanottavaa kuin jollain toisella vaan kykenisimme kunnioittamaan niitäkin, jotka eivät ehkä itselle ole tietoina mieleisiä. Kuten itsekin olen oppinut jo tekemään. Ja suosittelen sitä toisillekin.  Smiley

Mutta jääköön tämä aihe osaltani tähän, koska se näyttää "ärsyttävän" aina joitakin, kun "analysoin" jotakin. Vaikka aivan tavallisia asioitahan nämä todellisuudessa kaikille kuitenkin kait ovat?? Vaiko pelottavia sittenkin?
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #48 : 08.04.2011 00:37:45 »

Aaaa siis, tarkoitin tuputtamisella sellaista kasvotusten tapahtuvaa toimintaa, jossa yritetään saada toinen kääntymään sille omalle kannalle, koska se on oikein. Smiley Kanavoinnit ja tällainen yleinen keskustelu ovat jees, koska niissä lukija voi aina itse päättää kiinnittääkö siihen huomion vai ohittaako sen. Tällöin ihminen saa vapaasti käyttää omaa valinnanvapauttaa ja samalla infon jakaja kunnioittaa sitä sekä ihmisen sieluntietä. Kaikenlainen tuppautuminen tyyliin "Se on kulkaas nyt tälleen tämä asia ja jos ette tätä niele niin...!" on aina pahasta ja uskoakseni tekee kaikkea muuta kuin edistää asiaa, jota toivoo voivansa edistää ihmisten elämään.

En usko että meistä kukaan pitäisi siitä, jos toinen tulisi naaman eteen vouhkaamaan täysin omien henkilökohtaisten uskomusten vastaisilla asioilla ,että asiat ovat sitten juuri näin ja tästä ei muuten keskustella  coolsmiley

Eli, nyt kimmahti herne nenään ihan turhaan.  Wink Pahoittelen osaltani asiaa! Oma sanavalintani olisi voinut olla tietysti tarkempi.
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #49 : 08.04.2011 11:22:03 »

Kiitos, että selvensit kantaasi, AthaMaarit. Mutten siltikään ottanut hernettä nenääni kuin sen tähden, kun tuolla toisella osiolla jo on ehditty sanoa omia mielipiteitäni valehteluksi jne, jotenka tuo, mitä sanoin tästä aiheesta oli myöskin vain oma mielipiteeni - ei tuputtamista kellekään.  Smiley

Hieno aihe sinällään tämä henkisyyden herääminen tässä ajassa, koska olen saanut niin paljon nyt täältäkin sellaisia ajatuksia sen omankin henkisen tieni kehittämiseksi palvelemaan kaikkeutta, että olen ikuisesti siitä kiitollinen. Eli kiitos teille kaikille siitä, että olette juuri sellaisia kuin olette ja uskallatte olla sitä myös niin takana kuin edessäkin päin eli eikä vain "salassa".  Wink smitten
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #50 : 08.04.2011 18:23:10 »

Henkisessä kehityksessä on kyllä jokin mennyt pieleen, jos se aiheuttaa pelkotiloja, vainoharhoja ja ajaa ihmisiä mielisairaalaan. Henkinen kasvu voi kyllä alkaa kriisin kautta, mutta mikäli kaikki menee hyvin, niin seurauksena on aikaisempaa huomattavasti parempi olo. Itse olen kokenut, että itsensä löytämisen prosessi ja kasvu ovat tuoneet mukanaan mm. seuraavia asioita:

-lämpöä, intohimoa
-viisautta
-vapaan sielun
-voimaa
-rohkeutta
-iloa, valoisuutta
-väriä elämään
-herkkyyttä kauneudelle
-elämäntehtävän
-syvän rauhan

Myös nuoruuden itsetunto-ongelmat masennuksineen ovat historiaa. Jotkut kyvyt ovat prosessissa aktivoituneet, mutta ne ovat oikeastaan sivuseikka ja palvelevat elämäntehtävää ja totuudenetsintää. Oma kokemukseni henkisestä kasvusta on se, että pelot vähenevät eivätkä lisäänny.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #51 : 10.04.2011 17:30:26 »

Minullakin ensimmäinen puhdistuminen lähti käyntiin vahingossa ja käsittelin n. 33 vuoden aikana kertyneet patoutumat pois 4 kuukaudessa. Kävin lävitse jopa oman syntymäni. Tämä on kaiketi nopea tapa, mutta vaatii erittäin suurta henkisen tuskan sietokykyä. Tämän jälkeen olen opetellut käsittelemään kaikki asiat pois tuoreeltaan ja tekemään joitakin puhdistautumisharjoituksiakin, jotta patoutumia ei pääsisi ainakaan kovin paljon kertymään. Ei sitä tosiaan montaa kertaa elämässään jaksa mitä helvetillisiä tuskatiloja käydä lävitse.

Minusta muuten oman pimeän puolensa kohtaaminen on oleellinen asia henkisessä heräämisessä. Melkein kaikki sadutkin kertovat hyvän ja pahan taistelusta, mutta henkisen kehityksen murroskohdassa tämä taistelu tapahtuu omassa itsessä olevan valon ja pimeyden välillä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #52 : 14.04.2011 10:54:52 »

Oma elämäni on tällä hetkellä niin konkreettista ja maanläheistä, etten oikein muuta ole huomannut, kuin että joku on vienyt energiani täysin. Olen siis altistunut suuremmanluokan energiasyöpölle. Pikkuhiljaa olen alkanut palautua, mutta vaikeaa se on. Varsinkin, jos se energiasyöppö on joku läheinen, jota tulee nähtyä säännöllisen epäsäännöllisesti.

Kun energiatkin ovat olleet poissa, niin taivasyhteyskin on ollut katkolla... puhumattakaan muista energioista...
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #53 : 14.04.2011 11:16:18 »

Mihin tämä kaikki tähtää.. siihen että ollaan luojia pallolla vai johonkin muuhun? Ja jos ollaan niin kuka muuten määrittelee, mitä luoja tekee työkseen? Itsen on kaikki määriteltävä ja jos arvotkin ja tekemiset, niin siinä on kova hommeli.> jostain luin muuten että valotyöntekijät jne haluaa kovasti huvitella, että toisivat toisaalta iloa tänne (musiikki, discot, showt, jne) ja toisalta kun se tehtävä pamahtaa.. niin siihenkin muuten itse liittäisin huvittelua, huvittamista.. >

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #54 : 14.04.2011 12:36:32 »

Olen siis altistunut suuremmanluokan energiasyöpölle. Pikkuhiljaa olen alkanut palautua, mutta vaikeaa se on. Varsinkin, jos se energiasyöppö on joku läheinen, jota tulee nähtyä säännöllisen epäsäännöllisesti.


Oletkos valmis ajattelemaan, että energioitasi ei syö kukaan yksittäinen henkilö, vaan kyseessä on koko maapalloa koskettava mullistus energiatasolla. Jokainen herkkä tuntee näinä aikoina muutoksen. Ja ne jotka eivät tunnista aiheuttajaa, potevat muuten vain voimattomuutta ja erilaisia oireita.  angel

edit. Ymmärsin siis kirjoituksestasi, ettet tiedä kuka energioita vie.

Apua, mä kuulostin hirveän egoistiseltä äsken.  :Smiley Ego on innoissaan, että minä tiedän, minä tiedän!  2funny Mä nyt vain uskon, että koemme tällä hetkellä suurta tietoisuuden nousua, ja äiti maa on mukana.  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 14.04.2011 12:54:42 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #55 : 14.04.2011 16:47:00 »

Ainakin meikäläinen on potenut koko tämän kuun Casperiinankin mainitsemaa voimattomuutta. Maaliskuussa oli ihan superpaljon energiaa ja nyt voisi vaan nukkua 24/7. Pelkkä ulkovaatteiden pukeminen (kengät, takki, huivi, hattu ja hanskat) ja uloslähteminen on niin raskas ajatus, että en tee sitä nyt kuin hätätapauksessa.

Onneksi Maailmankaikkeus on menossa mukana niin, että viime kuussa riitti työkeikkoja ihan superpaljon ja nyt mennään hyvin rauhallista tahtia. Saan siis onneksi olla vaan ja keskittyä odottelemaan energisempaa jaksoa. Muistaakseni tähtitaivaskin on meille Oinaille nyt raskaanpuoleinen energiassaan.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #56 : 14.04.2011 16:51:35 »

Muistaakseni tähtitaivaskin on meille Oinaille nyt raskaanpuoleinen energiassaan.

Ja raskaat aspektit myös muille johtaville merkeille, kuten kauriille.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #57 : 14.04.2011 17:04:37 »

Juu voin kyllä allekirjoittaa tämän maailman raskaan energian. Luulin tosiaan, että viime kuu olisi ollut raskas, niin tämä kyllä on alkanut vielä raskaammin.  Mennään sitten kaksi askelta eteenpäin ja yksi taaksepäin. Kai sitä joskus perille pääsee.  Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #58 : 14.04.2011 17:21:58 »

Oletkos valmis ajattelemaan, että energioitasi ei syö kukaan yksittäinen henkilö, vaan kyseessä on koko maapalloa koskettava mullistus energiatasolla. Jokainen herkkä tuntee näinä aikoina muutoksen. Ja ne jotka eivät tunnista aiheuttajaa, potevat muuten vain voimattomuutta ja erilaisia oireita.  angel

Ai tästä tämä kaikki voimattomuus ja kaikki muukin johtuukin,
huh huh crazy2 olen tosiaan huomannut olevani jollain tapaa
toivekkaampi vaikka olenkin väsyneempi kuin pitkiin pitkiin
aikoihin- se kenties sitä muutoksen tunnetta?

Mulle tää voimattomuus tosin iski turhan kovasti ja vähän
huonoon saumaan, mutta niin kuin SanctAstra totesi, että
kaksi askelta eteenpäin ja yksi taaksepäin niin eiköhän sitä
maaliin pääse kuitenkin Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #59 : 14.04.2011 19:13:52 »

Muistaakseni tähtitaivaskin on meille Oinaille nyt raskaanpuoleinen energiassaan.

Ja raskaat aspektit myös muille johtaville merkeille, kuten kauriille.

No ihanaa, meikä on vielä Nousu Kauris!  Cheesy  Ai niin ja olikos Rapu johtava merkki kanssa? Olen Kuu Rapukin kaiken hyvän lisäksi! Niin ja Mars Oinas, oikein tekemisen planeetta junnaa. Ihan reipasta vääntöä huomaan! No onneksi se ei näy muutoin kuin energiavajeena ja onneksi tosiaan saa olla rauhassa.
« Viimeksi muokattu: 14.04.2011 19:18:08 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: