Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unilääkkeet ja harhat?  (Luettu 37818 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« : 30.12.2006 19:34:49 »

Olen tässä joskus öisiin univaikeuksiini ottanut unilääkkeitä ja olen huomannut, että ne jollain omituisella tavalla herkistävät näkemään "henkimaailmaan" - vai ovatko pelkkiä harhoja? Toivottavasti ette nyt naura minua ulos täältä, olen ihan tosissani pohtinut tätä!  Lips Sealed Tuli mieleeni, kun eräs ystäväni tässä kertoi että oli ottanut vahvaa unilääkettä yhtenä iltana ja jonka jälkeen hän oli alkanut nähdä kaikenlaisia hahmoja talossa liikkumassa, esim. vanhoihin vaatteisiin pukeutuneita lapsia leikkimässä lattialla ja kaikenlaisia tummia hahmoja.  Shocked Tämän voisi pistää harhan piikkiin ja mielenkuvituksen tuotokseksi, mutta asunto missä hän asuu on vanha kaupunkilaisasunto, satoja vuosia vanha ja siellä on takuulla asunut joskus lapsia ja isompikin perhe. Tästä rupesin miettimään vain,  että olivatkohan nuo todella vain harhoja, vai voisiko puhua näystä... Huh

Minä olen itse unilääkkeiden vaikutuksen alaisena jotenkin todella "herkkä", esim. näen oman aurani todella helposti, tunnen erilaisia "hahmoja" ympärilläni ja ties mitä. Onko tämä todella vain unilääkkeen aiheuttamaa harhaa vai voisiko kyseessä olla jokin sellainen, että kun unilääkkeet vapauttavat estoja ja jotenkin aisteja, niin se saattaisi aiheuttaa myös kuudennen aistin herkistymistä vai onko se ihan pelkkää lääkehouruilua?  idiot2
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Irish
Vieras
« Vastaus #1 : 30.12.2006 19:53:16 »

Joo, kyllä nuo kemialliset aineet vaikuttavat kolmanteen silmään, saattavat stimuloida sitä ja sitten saattaa nähdä kaikkia juttuja.
Been there.
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #2 : 30.12.2006 19:59:36 »

Itse en ole koskaan ottanut unipilleriä, mutta veikkasiin että pillerin rauhoittava ominaisuus tulee tietoisuuteen. Kolmatta silmää ja muita "yliluonollisia" aisteja käytettäessä pitää olla rauhallinen, rento-olo.

Omat aistini toimivat tehokkaimmin juuri ennen nukahtamista jolloin mieli on rentoutunut.
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 30.12.2006 20:08:08 »

Ihanaa, en olekaan hullu!  Grin Mutta onhan tuossa ihan järkeä tosiaan. Onko muilla ollut tällaisia unilääke - tms. kokemuksia? Olisi mielenkiintoista kuulla lisää kokemuksia.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #4 : 30.12.2006 20:26:43 »

seen it - been there - done that  Grin Sitten niihinkin tottuu ja kaikki kolme silmää sulkeutuu ...  coolsmiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5 : 30.12.2006 22:55:58 »

Olen nähnyt toisinaan liikettä varjoissa yms, mutta niiden aikana olen tuntenut suurta kipua myös. Niihin tilanteisiin en ole saanut apua kemikaaleista enkä ole nauttinut ennen tilannetta. Kun tuo tajunnantasotila (tai miksi sitä kutsuisi?) tulee, olen turvautunut kunnon känniin  :Smiley sen verran pelottavaa silloin on ja ne yleensä lakkaavat kun kunnon humala nousee ja seuraavien päivien rapulan aikana ei näy enään mitään. Onko tämä vastakkainen versio juoppohulluudesta...?  2funny
Ystäväni kertoi jostakin (olisiko se Dianan enkeli kirja?) lukeneensa, jotta jos kolmas silmä aukeaa liian aikaisin (em.lääkeiden vuoksi9 tai jostakin syystä ennen kuin alimmat chakrat ovat tasapainossa, aukeaa tie alimpiin energia tasoihin. Tämä olisi sama kuin kanava auki hel...in!?

Varsinaisia hallusinaatioita olen saanut clotam nimisestä kipulääkkeestä  idiot2 en syö ikänä enään moista myrkkyä  Tongue
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #6 : 30.12.2006 23:12:09 »

Kun tuo tajunnantasotila (tai miksi sitä kutsuisi?) tulee, olen turvautunut kunnon känniin  :Smiley sen verran pelottavaa silloin on ja ne yleensä lakkaavat kun kunnon humala nousee ja seuraavien päivien rapulan aikana ei näy enään mitään.
Höpsö  Grin

Ei pitäsi pelätä mitään mitä näkee ja tuntee "yliluonnollisilla" kyvyillä. Oma pelko saattaa käydä terveyden päälle. Kävele suoraan ylväästi sen ylitse, koska sinä olet se joka olet. Ei ole ketään muuta.

Tulee vielä se taso, jolloin Sinä syöt alkupaloiksi pelkoa  Wink
 smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 30.12.2006 23:32:04 »

Onhan tuota mietitty ihan tieteelliselläkin tasolla,
että ovatko hallut halluja vai kykyä nähdä ja aistia
jotain, mitä "normaali-aisitinen" ei kykene aistimaan.

Ihminen ei näe esim. ultraviolettiasäteitä,
mutta jotkin eläimet ja hyönteiset taas näkevät.

Ja näkevät/aistivathan eläimet paljon sellaista,
mitä ihminen ei aisti.

Näkevätkö eläimet esim. ihmisten aurat
vai aistivatko ne sen jollain muulla tavalla? idiot2
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #8 : 31.12.2006 14:55:17 »

Höpsö  Grin
Kiitos, olet ihana  smitten   ...aattelin kun kirjoittelin, jotta käyttääköhän joku sanaa "hullu", mutta pistin rehellisesti totuuden  Wink rohkea rokan syö ja hullu mitä vaan  2funny
Onneks noita ei tule usein (n.2-3 kertaa vuodessa) ja toisinaan käy niin, ettei ole mahdollisuutta ottaa alkoholia... em työpäivä. Sit on vaan elettävä tunteen kera, silmät kun voi puristaa yhteen  Cool
tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #9 : 01.01.2007 11:44:31 »

Jos tulee ¨kohtaus¨,

jolloin alempien tasojen olennot alkavat vaivata,

paras lääke on Isä meidän rukous.

Lisäksi energiahoidolla voi auttaa
suojaamaan ja hoitamaan ¨epäkunnossa olevia¨ chakroja.

Olet ilmeisen selvänäköinen,
ja ajan mittaan opit tulemaan toimeen asian kanssa
ja näkemään myös kaikkea kaunista ja ihanaa.
 angel angel smitten smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 01.01.2007 15:48:36 »

Hmmm...

Kenelle moinen uskonnollisuus-rituaali sitten auttaakin.

Joillekin ihmiselle toki isä meidän-rukous voi olla
"ylempää" henkisyyttä, mutta valittavasti ko. uskontoon
on salakavalasti ujutettu todella paljon
negatiivista energiaa ja asiat käännetty niin nurinpäin,
että ihmiset pitävät mm. rakkauden symbolina erästä
maailman julmimmista kidutusvälinettä. uglystupid2

Jeesuksen opettama alkuperäinen isä meidän-rukous on käännetty
ja raiskattu ja ymmärretty polittisissa taistoissa,
kuten myös monet hänen opetuksensa,
vääristelty palvelemaan kirkkoa.

Sanon tämän nyt uskonto-antropologiaa opiskelleena,
mutta mikä minä olen sanomaan siitä,
jos se tuntuu itsestä oikealle ja hyvälle lausua. Smiley
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #11 : 01.01.2007 16:03:47 »


ko. uskontoon
on salakavalasti ujutettu todella paljon
negatiivista energiaa ja asiat käännetty niin nurinpäin,


Uskontoon nimenomaan on ujutettu paljon kaikenlaista,ja muuteltu tekstiäkin, mutta kyse Aionin tekstissä olikin Isä meidän rukouksesta, joka TOIMII aina, paitsi jos ajatusmaailma muuttuu Asterixin esittämään.

Isä meidän rukous,on rukous Isälle, Korkeimmalle.
Silloin jos on alemman itsen astraalitason "kuvajaisten" kanssa yhteydessä esim.unilääkkeiden vuoksi, niin Isä meidän rukous YHDISTÄÄ takaisin korkeammalle "tasolle", toisinsanoen Korkeimpaan Minään. Siksi se toimii, jollei ole ajatuksin sitä "muuttanut" sellaiseksi,että yhdistää sen uskontoon. Wink
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Asterix
Vieras
« Vastaus #12 : 01.01.2007 16:38:14 »

Uskontoon nimenomaan on ujutettu paljon kaikenlaista,ja muuteltu tekstiäkin, mutta kyse Aionin tekstissä olikin Isä meidän rukouksesta, joka TOIMII aina, paitsi jos ajatusmaailma muuttuu Asterixin esittämään.

Isä meidän rukous,on rukous Isälle, Korkeimmalle.
Silloin jos on alemman itsen astraalitason "kuvajaisten" kanssa yhteydessä esim.unilääkkeiden vuoksi, niin Isä meidän rukous YHDISTÄÄ takaisin korkeammalle "tasolle", toisinsanoen Korkeimpaan Minään. Siksi se toimii, jollei ole ajatuksin sitä "muuttanut" sellaiseksi,että yhdistää sen uskontoon. Wink


Jos näistä "alemmista ja korkeimmista tasoista" aletaan puhua
ja ihmisiä jaotella eri tasoisiksi heidän ajatusmaailmansa
ja henkilökohtaisen uskomuksensa tähden,
niin voitko edes kuvitella sellaista, että voi olla korkeampia
hengellisiä tasoja kuin isä meidän rukouksella saavutettu
"korkeampi minä"? Smiley
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #13 : 01.01.2007 16:49:02 »

Isä meidän rukous,on rukous Isälle, Korkeimmalle.
Silloin jos on alemman itsen astraalitason "kuvajaisten" kanssa yhteydessä esim.unilääkkeiden vuoksi, niin Isä meidän rukous YHDISTÄÄ takaisin korkeammalle "tasolle", toisinsanoen Korkeimpaan Minään.


ja ihmisiä jaotella eri tasoisiksi heidän ajatusmaailmansa
ja henkilökohtaisen uskomuksensa tähden,
niin voitko edes kuvitella sellaista, että voi olla korkeampia
hengellisiä tasoja kuin isä meidän rukouksella saavutettu
"korkeampi minä"? Smiley[/color]


-jaa...minä en puhunut että ihmisiä jaoteltaisi,eri tasoisiksi  Huh
sinä sen sanoit  Wink
minä puhuin itseni eri tasoista...

Sen korkeampaa minää ei voi olla kuin se KORKEIN MINÄ, johon isä meidän rukous yhdistää. Yhdistää Minut Minuuteeni,Jumalaan Wink
Minun ajatusmaailmani mukaan. Cheesy
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 01.01.2007 17:09:33 »

Älä vääristele sanojani.
Puhuin, että jos aletaan, mihin kirjoituksesi
selkeästi viittasi.


Lainaus
Aionin tekstissä olikin Isä meidän rukouksesta, joka TOIMII aina, paitsi jos ajatusmaailma muuttuu Asterixin esittämään.

..minä puhuin itseni eri tasoista...


Mina en huomannut tekstissäsi minä-muotoa. Smiley
Katsoisin, että jos luokittelua esiintyy hengellisen tason/riittien
toimivuudesta ja astettelusta, niin oma hengellinen tasoni
olisi toivon mukaan tuosta ylempänä. Smiley

Vrt.

"Valkoisrta rotua ARVOSTETAAN aina,
paitsi jos se on sekoittunut johonkin toiseen rotuun"


Tässä tämä tekstisi vielä kerran, kuten minä sen luin. Smiley
Valitettavasti en löydä minä-muotoa mistään kohdasta,
liekö huonoa suomenkielen ymmärtämistä. :Smiley



Uskontoon nimenomaan on ujutettu paljon kaikenlaista,ja muuteltu tekstiäkin, mutta kyse Aionin tekstissä olikin Isä meidän rukouksesta, joka TOIMII aina, paitsi jos ajatusmaailma muuttuu Asterixin esittämään.

Isä meidän rukous,on rukous Isälle, Korkeimmalle.
Silloin jos on alemman itsen astraalitason "kuvajaisten" kanssa yhteydessä esim.unilääkkeiden vuoksi, niin Isä meidän rukous YHDISTÄÄ takaisin korkeammalle "tasolle", toisinsanoen Korkeimpaan Minään. Siksi se toimii, jollei ole ajatuksin sitä "muuttanut" sellaiseksi,että yhdistää sen uskontoon. Wink
« Viimeksi muokattu: 01.01.2007 17:19:07 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: