Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarot harjoittelua (ei kysymyksiä)  (Luettu 49050 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« : 30.09.2007 23:07:06 »

Jos joku haluaa ryhtyä harjoituskappaleekseni ja kysyä jotain taroteilta, laittakaa viestiä alle. Kortiti ovat vielläminulle uusi tuttavuus, joten tulkinta on haparoivaa ja epäluotettavaa. Ainakin alkuun katson kolmella kortilla, menneisyys, nykyisyys, tulevaisuus ja kahdella tavalla. Mitä itse näen korteissa ja mitä opaskirja niistä sanoo. Tämä siksi, että en ole ihan varma, kumpi meistä näitä kortteja tulkitsee paremmin Wink Sekä myös siksi, että uskon opaskirjasta myös olevan apua ja syventävän sitä, mitä korteissa itse näen. Ja näinhän sitä oppii paremmin. Vastauksen saamisessa saattaa mennä päiviä, joten kärsivällisyyttä. Työni vie sen verran paljon aikaa, etten konelle ennätä joka päivä, enkä aina joka toinenkaan. Palautetta myös saa antaa ja se kiitollisuudella otetaan vastaan. Näin myöskin löydän sen tavan, joka on minulle oikea.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2007 02:13:33 kirjoittanut Yöpihla » tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #1 : 30.09.2007 23:45:48 »

Minä olen mieluusti harjoituskappaleena. Uskon vahvasti, että hyvin se menee ja oikeita tulkintoja kauttasi tulee. Ja jos niin hassusti kävisi, että metsään menisi, niin eipä hätiä mitään.

Minulla on tällä hetkellä ongelmana näyttötyöni, sen pitäisi valmistua, mutta en tahdo saada itsestäni irti enää mitään. Entinen tehopakkaus on muuttunut jotenkin saamattomaksi, voimat on kadonneet. Kovasti olen päättänyt - yhä uudelleen että NYT, nytkin sanon itselleni, että tulevan viikon aikana alan toden teolla työstämään ohjelmaani ja panostan siihen, että se myös valmistuu. Mutta... Valmistunkohan minä?
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 30.09.2007 23:49:40 »

Mie voin osallistua toiseksi harjoituskappaleeksi! ^_______________^ Edelleen tuo tekeillä olevan sarjakuvani kohtalo kiinnostaa, lähinnä sen puitteissa, mitä minun tulisi ottaa huomioon kaikkein parhaimman lopputuloksen aikaansaamiseksi?

Kortit ovat aiemmin  itsenostettuna antaneet neuvoksi mm. kaikkien ideoiden kirjaamisen ylös heti, kun sellainen tulee mieleen. Tämä oli kuitenkin neuvo ihan sille alkuvaiheelle. Nyt on vaihdetta jo laitettu vähän päälle ja pian 10 ensimmäistä sivua valmiina. Haluaisinkin siis tietää, mihin juuri nyt kannattaa kiinnittää huomiota ja mikä auttaisi minua matkallani kohti valmista albumia?
tallennettu
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #3 : 01.10.2007 00:27:49 »

Jinx: Kun luin viestiäsi, niin mieleen tuli matikka, ennenkuin sain sen edes loppuun, mutta voipi johtua siitä, että itselläni on vaikeuksia kyseisen aineen kanssa. Taroteilla tällä ei siis ollut mitään tekemistä ja nyt ne tarotit kehiin..

Menneisyys: Narri

Ilman opusta: Kortti kertoisi minulle, että olet ehkä suhtautunut opiskeluusi hieman haaveillen. Kuviteltu on ehkä ollut ruusunpunaisempaa, kuin todellisuus. Ylpeydellä, joka ei välttämättä ole ollut ihan realistista. Sellaista taivaanrannan maalausta. Innostus ja kaikki ne mahdollisuudet ovat olleet avoina ja olet mennyt niitä kohti pelottomasti, ehkä jopa liian. Idealistisuus ei koskaan ole pahasta, mutta siihen olisi hyvä liittää hitusen ralismia.

Opus: Jos luetun ymmärtäminen on kohdillaan, niin tämä kortti merkitsisi luovaa hulluutta ja iloa asioita kohtaan, joista ihminen ei aina muista iloita. Kehoittaisi myös jättämään menneen ja olemaan avoina uudelle, eli olet mennyt rohkeasti kohden asioita ja lähestynyt niitä tavoin, joilla mmut välttämättä ei. Toisaaltaan voi merkitä myös menemistä sieltä, mistä aita on matalin ja tietynlaista vastuuntunnottomuuta.

Tämähetki: Tuomio

Ilman opusta: Minulle tämä kortti kertoisi, että sinun olisi nyt kuunneltava itseäsi ja sitä, mitä opiskeluiltasi haluat. Tietynlainen haarakohta, joka tulee vaikuttamaan hyvin pitkälle elämääsi. Kortti myös kertoisi sen, että ehkä et itse suhtaudu tarvittavalla vakavuudella asiaan ja kehoittaisi tarkastelemaan lähemmin valintojasi. Myöskin ne asiat, jotka ovat ennen olleet taka-alalla, tulevat nyt nähdyksi ja asiat, joita et ole ole aikaisemmin ymmärtänyt paljastuvat. Minulle tämä tarkoittaisi sitä, että ehkä ne opinnot, jotka ovat olleet sinulle merkityksettömiä, saavat/löytävät nyt merkityksensä.

Opas sanoo: Kortti kehoittaa kuulostelemaan itseään, eikä muita. Tekemään, mitä sydän sanoo ja oppimaan virheistään, ei tuomita niitä. Nyt sinulla on mahdollisuus toteuttaa itseäsi ja kehoittaisikin tarttumaan tilaisuuteen. Varoittaa myös tuomitsematta asioita ilman perustetta ja nöyrtymään itsessään. Eli, ettet korottaisi suotta asioita, jotka sinusta ovat korottamisen arvoisia, jos niille ei perustetta löydy.

Tulevaisuus: Miekkojen kuningatar

Ilman opusta:Minulle tämä kortti on voima ja viisaus.Tulet saavuttamaan tulevaisuudessa enemmän, kuin ehkä kuvittelitkaan, joko materiaalisesti tai sitten sisäisesti. Viittaa myös minulle siihen, että tulevaisuudessa sinun tulisi suhtautua opintoihisi viisaudella ja vakavuudella, jotta saisit niistä sen hyödyn mikä sinulle on osoitettu. Muuten kortti kertoisi minulle, että asemasi tulee opintojen jälkeen olemaan merkittävä, sekä itsesi että muiden ihmisten osalta. Viestittäisi myös voittamaan pelot ja menemään rohkeasti eteenpäin silloinkin, kun häviö tuntuu todellisimmalta tulokselta. Näin voit saavuttaa niitä voittoja, joita tulet saamaan.

Opus sanoo: Opuksen mukaan tämä kortti kertoo intuitiivisuudesta sekä älystä tehdä päätöksiä nopeasti. Kypsyydestä, jossa kaikki tunteet on koettu ja niitä voidaan käyttää hyväksi elämässä. Saat luovuutesi paremmin käyttöön sekä tekemään päätöksiä helpommin ja nopeammin. Kuitenkin vaarana on, että saatat olla liian varautunut ja laskelmoiva sekä tavoitella omaa etuasi, jolloin ehkä ne oikeat päätökset, joista olisi apua, jäävät tekemättä. Mielestäni käskee myös luottamaan itseensä enemmän ja järkeensä vähemmän.

Kun katson kortteja, niin mieleeni tulee ala, joka on sosiaalinen tai yhteiskunnallinen. Tahdot päästä vaikuttamaan ja muuttamaan maailmaa. Jokainen kortti on varsin vahva, joka kertoo vahvasta, mutta myös herkästä luonteesta. Liiallinen vahvuutesi saattaa kuitenkin tukahduttaa liiaksi herkkyyttäsi. Ei ehkä nyt, mutta tulevaisuudessa. On hyvä pitää mielessään narri sekä sen hyvät ominaisuudet. Vaikka ne olisivat lapsellisia joskus, silläe i ole väliä, kunhan eivät ole vastuuttomia asioita.

Toivottavasti tässä oli edes jotain sinnepäin Wink Ja pahoittelut, että vastaus oli näin epämääräinen, mutta kun nämä kortitikin viellä ovat.
tallennettu
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #4 : 01.10.2007 00:29:48 »

Tibetan ja AthaMaarit: Pyrin vastaamaan teille huomenna. Välttämättä en enmpiin kysymyksiin kerkeä tai pysty vastaamaan.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 01.10.2007 00:47:55 »

Joo, ihan rauhassa. Minulle vastaamisella ei ole mitään kiirettä! ^___________^
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #6 : 01.10.2007 09:35:50 »

Hejssan hopsan,

Voin myös olla mukana, jos vielä jaksat tehdä tulkintoja.

Mitähän....

Opinnot mietityttää nyt alati. Olenko oikealla alalla? Menestynkö sittenmmin tässä työssä, tulenko kenties opiskelemaan enemmän tulevaisuudessa tai muuten vaan ajautumaan ihan eri työtehtäviä tekemään?

Ja se ikuinen kysymys rakkaudesta ja kumppanista.....en ole koskaan seurustellut vakavasti.....Ehkä se ei vaan ole minua varten?

Vastaile kun sinulla on aikaa ja jos jaksat.

Hyvää syksyä!

A
tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #7 : 01.10.2007 12:35:55 »


Voisinko minä saada kortit rakkauteen.Hiukka sekasin elämäni nyt  idiot2
Kiittäen  smitten
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #8 : 01.10.2007 12:48:48 »

Minä kanssa tuun harjoituskappaleeksi!  Cheesy

Kysyisin sinulta, mille näyttää minun opiskelukuvioni.  :Smiley

Ihanaa syksyä kaikille, Tulikukka  smitten
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #9 : 01.10.2007 14:17:14 »

Hei Tibetan, katsotaan mitä näistä nyt tulee...

Menneisyys: Rakastavaiset väärinpäin.

Ilman opusta: Minulle tämä kortti kertoisi, että olet ehkä aloittanut työsi sieltä, vaikeammasta päästä. Minulle tämä kortti kehoittaisi palaamaan alkuun ja katsomaan siellä olevia vaikeuksia, sekä lähestymään niitä uudella tavalla. Olet ehkä aloittanut työn sieltä, mistä se on vaikeampi sattaa loppuun. Et ehkä juurikaan siitä, mistä olisit tahtonut tai mistä olisi pitänyt, hylätyksi tulemisen pelosta. Vaikea alku, vaikka se siltaä ei olisikaan tuntunut, vaikuttaa tilanteeseen.

Opus sanoo: Omasta mielestäni opuksen sanoma on se, että tämä asia ei ole ollut niin sydäntäsi lähellä. Järkevä vaihtoehto, mutta ei välttämättä paras. Koska kortti kuvastaa vastakkaisia asioita, viha rakkaus, jing ja jang, voisi se minusta myös kuvastaa lopputyösi lähestymistä vastakkaiselta puolelta. Ehkä olet siis lähestynyt aihetta väärältä puolelta tai jättänyt toisen puolen vähemmälle huomiolle?

Tämähetki: Tähti

Ilman opusta: Minulle tämä kortti kuvastaa toiveita ja haaveita, mahdollisuuksia, jotka tuntuvat ehkä kaukausilta, mutta ovat lähempänä kuin uskookaan. Sen sijaan, että kurkoittelisi kaukaisuuteen, pitäisi kurkoitella lähemmäksi. Sen sijaan, että tuhlaisi aikaasaansa turhanpäiväisiin asioihin , pitäisi ne kohdentaa paremmin, näin myöskin tulos on hedelmällisempi.

Opus sanoo: Opas kehoittaa luottamaan itseensä ja ammentamaan itsestään sitä voimaa ja valoa sekä loistamaan sitä ympärilleen. Toteuta idoitasi rohkeasti ja anna luovuutesi virrata. Kehoittaa sinua näkemään ne voimavarat, jotka itsessäsi ovat piilossa ja käyttämään niitä. Opuksen mukaan voisi siis olla niin, että et itse ole löytänyt niitä asioita itsestäsi, jotka auttavat sinua menemään eteenpäin.

Tulevaisuus: Lanttien ässä väärinpäin

ilman opusta: Koska tämä kortti on väärinpäin ja merkitsee useinmiten menestystä, niin tämä kortti varottaisi sinua tulevasta. Jos lähestyt väärinsyin tavoittelemaasi asiaa, ei tulos tule olemaan se mitä olet tahtonut, vaan tulet pettymään. Portti, joka on avoinna menestykseen ei olekkaan enään käytettävissäsi vaan joudut etsimään uuden portin. Ne mahdollisuudet, mitkä ovat nyt sinulle avoinnaa, voivat kadota, mikäli et ota niitä huomioon.

Opus sanoo: Tämä on onnistumisen kortti. Koska tämä kortti tuli väärinpäin, len minä tämän kortin negatiivisen tulkinnan, joka kertoo siitä, että olet ehkä valinnut helpoimman tien tai meinaat kulkea sitä pitkin tulevaisuuteen. Passiivista otetta, jolloin et ole ponnistellut niin paljon kuin olisit voinut. Jotta tämän kortin saisi käännettyä oikein päin tulisi sinun mennä tulevaisuuttaa kohden posittiivisillä mielin ja löytää asioista niiden valoisimmat puolet. Arvosta asioita, joita olet saavuttanut äläkä ole liian ankara niitä kohden, joita et ole. Älä vaadi itseltäsi liikaa vaan keskity niihina sioihin, joita isnulla on.

En tiedä, ehkä oma turhautumisesi nosti nämä kortit esiin. Tiedän, että on kurjaa lukea varmaan näin negatiivista tekstiä ja olen pahoillani, että tälläistä tähän kirjoitin. Mutta mielestäni rehellisyys on parempi. Mitä tulee opiskeluiden saattamiseen päätökseen, niin siinä tuskin sinulla ongelmaa tulee olemaan. jos vain uskallat jättää turhautumisen ja negatiivisuuden pois. Kortit ovat kaikki vahvoja, ja kertovat minulle sen, että mikäli tahdot, voit ,menestyä. Tulla tähdeksi taivaalla, onnekkaaksi ja onnelliseksi. Minulle nämä kortit yhdessä kertovat palaamista alkuun ja lähestymään ongelmaa sieltä. Katsomaan lähelle ja löytämään vastaukset sieltä, mistä et ole uskonut niitä löytäväsi. Varomaan helppoja ratkaisuja tai järkeviä, pelaamasta varman päälle. Koska silloin et uskalla päästää itseäsi vapaasti toteuttaamaan itseäsi. Tulos myöskin on silloin sen mukainen.

Se miksi nostin nyt näiden väärinpäin olevien korttien merkitystä, johtuus iitä, että minä käänsin joka ikisen kortin oikein päin, ennen kuin ennustin sinulle. Kävin tänään pakan läpi ja käänsin väärinpäin menneet kortit, enkä sen jälkeen ole niihin koskenut. Koska tähti oli kuitenkinoikein päin (nykyisyys) näillä väärinpäin menneillä on merkityksensä. Jos kaikki olisivat olleet värinpäin, olisin ajatellut, että otin pakan väärinpäin käteeni ja silloin en olisi niin paljoa antanut painoarvoa sille, miten kortit olivat sioittuneet.

Toivottavasti tästä löytyi edes jotain oikein. Tsemppiä siihen päättötyöhön! Yritä lähestyä asiaa ilman stressiä, rauhallisin mielin ja ilman suuria odotuksia itseltäsi, silloin se useinmiten on helpompaa Smiley
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #10 : 01.10.2007 15:26:56 »

Kiva juttu! Minäkin haluaisin olla harjoittelukappale. Mulle on ihan turvallista katsoa kortteja, kun uskon omaan vastuuseen enkä toisten sanoihin.   Smiley

Katsotko minulle työtilanteen liikkumattomuutta/muuttumista?   Undecided

t. Atomi 
tallennettu
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #11 : 01.10.2007 19:14:29 »

Hei Atha Maarit,
Katsotaanpa mitä saan nostettua Smiley

Menneisyys: Sauvojen viisi

Ilman opusta: Minulle tämä kortti viestisi ongelmista sekä niiden ratkaisuista.Päättäväisyydestä mennä esteiden läpi sekä lannistumattomuudesta silloinkin, kun on tuntunut että seinä tulee vastaan. Jotenkaan tämä kortti ei kuitenkaan avaudu minulle, vaan on vaikea selkoinen, joten liekö opus osa valottaa tarkemmin.

Opus sanoo:Viitoinen edustaisi muutosta siihen mitä alkuun on saatettu. Opas kertoisi, että olet saanut energian liikkeelle siisältäsi ja kyennyt käyttämään näin niitä asioita projektiisi. Mennyt on ollut siis luovasti varsin hedelmällistä aikaa. Olet ehkä kysynyt neuvoja/apuja muilta ja osannut ottaa ne oikeat käytöösi. Kuvastaisi myös (miten itse tekstin nyt ymmärrän) sellaista leikkimielistä kilpailua itseäsi vastaan jossa olet pyrkinyt rikkomaan omia rajojasi ja yltämään aina viellä vähän pidemmälle. Siltikin minua häiritsee tuo viisi ja tuntuu, etä sillä on jokin ihan muu merkitys, kuin mitä opas tarjoaa, itse en vaan saa sitä auki..

Tämä hetki: Sauvojen yhdeksikkö

Ilman opusta:Minulle tämä on ehkä suunnan löytämisen kortti, tien valitsemista ja löytämistä. Toisaaltaan, voi olla että tulkitsen kirjoittamasi tekstin takia tämän näin? Mutta laitan nyt kuitenkin. Et ole varma mihin suuntaan sinun pitäisi mennä ja epäröit sen suhteen, minkä tahtoisit valita. Olet päätöksen päässä siitä, mitä tulevan pitää. Et ehkä luota itseesi tarpeeksi ja suhtaudut varauksella asioihin, jotka voisivat auttaa sinua eteenpäin.

Opas sanoo: Tämä kortti kertoo energiasta, henkisestä ja intuitiivisestä voimasta. Jos käytät sitä oikein, etkä tuhlaa turhiin, merkityksettömiin asioihin ja hyväksyt tämän hetkisen tilanteesi, pääset sen yläpuolelle. "Tilanteen/itsesi herraksi". Kortti kehoittaa siis tunnistamaan tämän energian. Numerona yhdeksikkö merkitsee täyttymystä.

Tulevaisuus: Maljojen lähetti

Ilman opusta: Ilman opusta minulle tämä kortti merkitsee runsautta, toiveiden täyttymystä, hedelmällisyyttä. Se mitä teet, tulee tuottamaan tulosta, kantaman hedelmää. Kertoo luottamuksesta ja tyytyväisyydestä siihen mitä on saanut aikaan se myös kantaa. Toisaltaan se kertoisi myös minulle sen, että sinä et voi tätä tulevaisuutta löytää, vaan se löytää sinut ja sinun täytyy vain luottaa siihen.

Opas sanoo: Oppaan sanoma on minusta hassu, mutta kaipa se avautuneen sinulle? Eli oppaan mukaan tämä kortti kertoo lapsen klataisesta ilosta, ystävällisyydestä sekä palveluhalukkuudesta. Unelmista, jotka eivät niinkään tahdo itselleen vaan muille, raihaa ja harmonia. Toisaaltaan voisin kuvitella, että kortti kehoittaisi ottamaan etäisyyttä tulevaisuudessa projektiisi, lähtemään sen luota ja unohtamaan hetkeksi, kun se on valmis.

Oli todella vaikea selkoinen ja hankalasti tulkittava. Toisaaltaan, sain juurikin sopivasti häiriöitä, kun aloitin tulkitsemisen, koska ihan kaikilla oli silloin asiaa. Joten luulen että nyt mentiin katajistoon ja kovaa Wink Pahoittelut.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #12 : 01.10.2007 20:28:05 »

Ei, ei ollenkaan. olet ihan oikeassa noiden tulkintojesi kanssa! ^________^

Menneisyyteen voin kommentoida, että olen kysynyt apua ja ideoita muilta, eteenkin läheinen ystäväni auttoi minua keskusteluillaan keksimään pahimpien black outien aikaan juoneen ja hahmoihin muutoksia, lisäyksiä ja muita hyviä pointteja. Sain häneltä myös suoara kritiikkiä sen suhteen, mikä kuulostaa hyvältä ja mikä ei. Juonta pohdittiin yhdessä myös kustannusyhtiön päätoimittajan kanssa ennen työn virallista aloittamista. Ongelmia siis oli juonen kanssa, kun se piti pääpiirteittäin raapia kasaan tyhjästä kahdessa päivässä, enkä minä koskaan suunnittele mitään etukäteen! Grin Päättäväisesti vaan piti selvittää hahmot ja juonet kuntoon lyhyessä ajassa.

Onpa hauskaa, että nykyisyyden kortin numero on yhdeksän, sillä sama luku on sarjakuvani elämänpolun luku Smiley Tunnistan tulkinnastasi hyvin sen, että suunta on nyt valittu, sarjis lähtenyt rullaamaan eteenpäin, mutta olen edelleen vähän epävarma, että "mitähän tästäkin nyt tulee, tällanen tyyli ja idea ja kaikkea...." xD En oikein luota siihen, että saisin sarjiksesta kiinnostavan tai myyvän, vaikka sellaisia ei nyt pitäisikään miettiä. Olen myös huolissani, jaksanko pitää piirustuslaadun tasaisena tällaisen mahtiprojektin aikana.
Haha, onkohan tuo turhaan energian tuhlaaminen vinkki sille, että älä roiku netissä, piirrä xD No ei vaineskaan, luulen, että se on kehotus vain ottaa kynä käteen ja tehdä niitä sivuja kaikessa rauhassa, miettimättä liikaa ketä se miellyttää ja ketä ei. Niin kauan kuin se kelpaa kustannusyhtiölle, se saa luvan kelvata muillekin!

Tulevaisuuden tulkintasi osuu myös nappiin! ^__________^ Sarjakuvallani on tällainen "hengellinen" polku, kun sitä katsoo pintaa syvemmältä: itsensä voittaminen Itsen avulla, omien varjojen muuttaminen valoksi, Hengen Soturin tie. En piirrä sitä enkä edes suostunut koko projektiin rahan toivossa, vaan haluan ainoastaan toda omalla osaamisellani iloa ja inspiraatiota muille. Minulle paras palkka on se, kun joku sanoo "tämä on niin ihana...!" Se, että saa toiset hymyilemään ja tuntemaan iloa sisimmässään, on kaikkein parasta, enkä toivo sarjikseltani mitään muuta.
Tulkintaasi sillä, että tuleva löytää minut sen sijaan, että itse etsisin sitä, voin sanoa, että ystäväni totesi intuitiivisena, että hän uskoo sarjiksen olevan minulle tärkeä etappi, kunhan se valmistuu. Olen aina ajatellut, että minusta ei koskaan tule sarjispiirtäjää, mutta tässä sitä nyt ollaan! xD Koska piirtäminen on niin vahvana minussa, ollut syntymästä lähtien, olen alkanut ajatella, että sen on pakosti liityttävä tämän elämän polkuuni, koska en muista tuota kykyä mistään menneistä elämistänikään.

Kiitoksia paljon! Nappiin meni eikä sinun tarvitse siis huolehtia siitä, ettekö osaisi katsoa kortteja! ^______________^
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #13 : 01.10.2007 20:39:18 »


Heip Yöpihla,
minäkin liityn joukon jatkeeksi, mutta kiirusta ei ole.

Työ- ja ihmis-suhdeasiat pinnalla, kaikenlaisia koukeroita.

 Smiley

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #14 : 01.10.2007 21:35:25 »

Epona, vastasin sinulle pitkän vastauksen ja kun lähetin sen, se ei onnistunutkaan. Vastaus hävisi teille tietämättömille. Syitä voin vain arvella Sad

Varsinaista vastautsa en kysymyksiisis aanut, mutta annan tämän tärkeimmän. Sinun tulee uskaltaa luotta ja rakastaa. Antaa ja ottaa vastaan. Jos et avaa sydäntäsi, ei kukaan voi sitä koskaan asuttaa, jos et uskalla luottaa ei voi osoittaa olevansa luottamuksen arvoinen. Olet nyt muutoksessa ja ehkä kuunnellut liiaksi muita menneisyydessäsi. Asiat antavat odottaa itseään ja löytyvät vasta sitten, kun olet itse löytänyt tasapainon ottamisen ja antamisen suhteen. Arvelit ettet ole tarkoitettu olemaan yhdessä toisen kanssa. Asia ei ymmärtääkseni ole näin, sinun pitää vain antaa mahdollisuus. Aseta itsesi alttiiksi mutta odota sitä myös toiselta. Jos annat, älä odota aina saavasi jotain vastaan. Ja kun saat, ota se nöyränä sekä kiitollisena vastaan.  Kaikki häviöt eivät ole aina sitä miltä ne näyttävät. Voi olla, että elämässäsi on nyt menossa muutos, joka ei sinua miellytä, mutta joka ei olekkaan niin huono kuin luulet. Löydä ja näe sen mahdollisuudet.

Korteiksi tuli sauvojen seiska, miekkojen viisi sekä lanttien kuusi. Menneisyys, nykyisyys, tulevaisuus.

Pahoittelut, että tästä katselmuksesta tuli näin lyhyt. Kijoitin ne, mitkä mieleen parhaiten jäi. Paljon tsemppiä ja viellä kerran pahoittelut!
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: