Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä tämä mies on?  (Luettu 5597 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sireeni
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« : 02.07.2010 15:52:57 »

Nyt kaipaan kipeästi apua; tapasin sattumalta ulkomaalaisen miehen, Moskovan juutalainen. Hän tuntui ihastuvan kovastikin minuun keskusteltuamme tovin, mutta minä olin niin ällikällä lyöty, että olin vain järkevä ja pidin välimatkaa ja kielimuuria esteenä vakavammalle suhteelle, kirjoitella kuitenkin lupasin :Smiley. Ollaan sitten kirjoiteltu, minä pitkästi ja hän lyhyemmin, mutta eihän tällainen välimatka ja viestintämuoto paljon asiaa auta Huh. Mies oli kyllä miellyttävä, myös silmää miellyttävä Kiss, mutta miten voi olla mahdollista, että kuuden miljoonan asukkaan Moskovasta ei löydy sopivaa naista, mutta sitävastoin lähes tyhjä juhannuksenjälkeinen Helsinki ja minä, joka ei missään tapauksessa edes kuvitellut tapaavansa ketään, joutui kohteeksi?

En ole koskaan pitänyt kovin järkevänä suhteiden pikaisia alkuja enkä osannut kuvitellakaan, että näin voisi edes tavata ketään Shocked. Mitä mä teen? Jos haluaisin perheen - mikä on ollut seuraavan suhteeni tavoite - olen lapseton kuten kyseinen mieskin, itseasiassa hänellä oli lähes samanlainen elämäntilanne kuin minullakin - en ihan vaan huvikseni haluaisi kokeilla, josko ulkomaalaisen kanssa ja etäsuhteessa voisi seurustella. Jomman kumman on vaihdettava maata, ehkä molempien? Uusi maa, joka ei olisi kummankaan kotimaa? Tai kyllä minulle pelkkä mieskin riittäisi, en välttämättä halua lasta, kun olen jo neljäkymmentä Sad. Mutta kyllä tuo "puolueeton maaperäkin" vaatisi vähän tuuria ja hyviä järjestelyjä.
« Viimeksi muokattu: 04.07.2010 22:52:54 kirjoittanut sireeni » tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8222


Profiili
« Vastaus #1 : 04.07.2010 10:28:12 »

Nyt kaipaan kipeästi apua; tapasin sattumalta ulkomaalaisen miehen, 3.8.1966, Moskovan juutalainen. Hän tuntui ihastuvan kovastikin minuun keskusteltuamme tovin, mutta minä olin niin ällikällä lyöty, että olin vain järkevä ja pidin välimatkaa ja kielimuuria esteenä vakavammalle suhteelle, kirjoitella kuitenkin lupasin :Smiley. Ollaan sitten kirjoiteltu, minä pitkästi ja hän lyhyemmin, mutta eihän tällainen välimatka ja viestintämuoto paljon asiaa auta Huh. Mies oli kyllä miellyttävä, myös silmää miellyttävä Kiss, mutta miten voi olla mahdollista, että kuuden miljoonan asukkaan Moskovasta ei löydy sopivaa naista, mutta sitävastoin lähes tyhjä juhannuksenjälkeinen Helsinki ja minä, joka ei missään tapauksessa edes kuvitellut tapaavansa ketään, joutui kohteeksi?


Ihan intuition pohjalta, mitenkään astrologiaan liittymättä, taitaisin suositella
että yrität vain unohtaa hänet. Se tosin taitaa olla lähestulkoon mahdotonta,
jos "ihastumishormonitaso" on kovin korkealla tai edes kohtuullinenkaan.

Ns. Karman Herrat sen kai lopulta määräävät, päädyttekö yhteen vai ette...

 Shocked
tallennettu
sireeni
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #2 : 04.07.2010 22:48:48 »

Aika tekee tehtävänsä eli aktiivinen unohtaminen menossa Wink. En kyllä tainnut ehtiä ihastuakaan ja kun miehen kirjoitustaito oli suorastaan surkea, kiinnostus lopahti Undecided. Epäilen sitäkin, oliko tosiaankin juristi... En ota riskiä ja rakastun suomalaiseen smitten kunhan tulee joskus vastaan.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #3 : 05.07.2010 12:00:32 »

Näitä kohtaamisia todellakin joskus on, kohtaamisia, jotka vievät jalat mennessään. Luulen, että silloin voisi hyvin olla kyseessä menneiden elämien rakkaussuhteesta, mutta todellakin viekö tämä hetken huuma minnekään ja mitä suhde antaa, se on meidän jokaisen päätettävissä. Kannattaa muistaa, että hyvä parisuhde rakentuu kokonaisuudesta, ei vain kemiasta.
tallennettu
sireeni
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #4 : 05.07.2010 20:39:11 »

Näinpä. Kemiaa tuntuu olevan yhden jos toisenkin kanssa, mutta ei kuitenkaan riittävästi, ts. se muu sitten puuttuukin. Siivelläeläjiin tai sitä yrittäviin olen törmännyt liian monta kertaa tickedoff ollut sellaisen kanssa naimisissa ja kihloissakin, mutta eihän humanistilla joka itsekin ole, ole varaa katkeroitumatta katsella miestä, joka kyllä puhuu, mutta ei tee työkseen mitään police. Saatan kaiketi vaikuttaa ja näyttää varakkaalta, mutta se on asennekysymys Wink. En puhu mielellään rahasta, koska en tee siitä numeroa, osaan ommella putiikkivaatteita ja niin edelleen. Jonkinlainen isevarmuuskin kai minusta ensivaikutelmalla voi heijastua, vaikka alkaa epäilyttää koko ihmissuhdeviidakko - on se kumma kun kivannäköiselle lapsettomalle täysjärkiselle naiselle ei löydy kunnollista miestä! Ja kyllä, muutinpa vielä pääkaupunkiseudulle, jossa asuu neljännes koko Suomen väestöstä. Viime aikainen taktiikkani on ollut, että en hae itse aktiivisesti mitään, kävelköön vastaan ja ottakoon mies kontaktia. Näinhän tässä tämän kyseisen tyypin kanssa kävikin ja se kieltämättä oli ihan kivaa. Huom. tämä muutto tuli kyllä työkuvioiden muuttuessa Smiley.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #5 : 06.07.2010 00:16:20 »

Vain etsimällä voimme saavuttaa sen, mitä haluamme elämäämme. Aika moni sinkku kai etsii onnensa noiden deittipalstojen kautta, baareista kun harvoin kivoja kunnollisia miehiä löytyy. Toki kyllähän sekin reitti voi onnistua. Onnea metsästykseen...
tallennettu
noitatäti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #6 : 06.07.2010 01:19:15 »

Aina jokin osa löytää kumppaninsa vähän merta edempää tai valitsee vaikka maajussin. Kannattaa tuollainen hyvä tyyppi kuitenkin katsoa, mikä on miehiään. Samaan aikaan saa ja pitää katsella ympärilleen, ei tarvitse jättää heti kaikkea muuta. Aika harva lupaavan suhteen alku johtaa mihinkään, siksi kannattaa olla kriittinen.

Nelikymppisiä hyviä sinkkumiehiä on Helsingisssä aika vähän. Hyvät on viety, kuskaavat lapsia harrastuksiin. Kestovapaat liehuvat baareissa ja deiteillä. Miksi pysähtyisivät, kun naisista on iso tarjonta ja aina löytyy uutta kehiin.

Jokainen suomalainen mies ei kyllä ole mikään lottovoitto. Venäläinen mies on tietysti omanlaisensa (näyttäminen tärkeää, miehen ja naisen roolit selkeät, suku ja kaverit ei mikään pikkujuttu). Mutta jos olet itse 'kivannäköinen ja täysjärkinen', miksei itämies voisi kiinnostua sinusta?

Kontaktin ottamisesta: suomimies tekee sen 99-prosenttisesti baarissa tai netissä, muihin kansallisuuksiin voi tutustua muuallakin.




tallennettu
sireeni
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #7 : 06.07.2010 13:34:05 »

No jopas Smiley. Taidan kyllä vastata itämiehelle, kun tuli taas postia, mutta vakavaan suhteeseen en usko. Hän ei ole venäläinen vaan juutalainen, syntynyt ja asunut osan elämästään Israelissa. Tällä hetkellä asuu Moskovassa ja etsii juristin töitä, hoitoalalla ollut aikaisemmin ja olisi lähtenyt kanssani Norjaan, jos olisin saanut open paikan sieltä, mitä hain. En saanut eli jään pääkaupunkiseudulle. Mutta yksineläminenkin on kyllä kivaa, varsinkin, kun suurin osa ystävistäni on samoilla seuduilla ja tavataan usein.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 06.07.2010 13:42:11 »

hmm.. israelistahan se ministerikin Suomeen.. enpä tiedä enää missä ne liikkuu, ei äsken pk alueen ulkopuolellakaan, mutta oik. viihdyn itsekseni. mitä elämä on, matka; sitä saa aina matkaseuraa. no katsele irtoaako vai kenties onko mentävä merta edemmäs..

Viime aikainen taktiikkani on ollut, että en hae itse aktiivisesti mitään, kävelköön vastaan ja ottakoon mies kontaktia.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: