Sivuja: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2127844 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6596


Profiili WWW
« Vastaus #1995 : 04.05.2011 12:48:23 »

..mumisi outoja huuliltaan..
http://www.youtube.com/watch?v=m30hP-P1kfk

Tämän päivän kortit, 7 korttien jälkeiset pakasta.
hertta 3, risti 3, risti 8 ja minä ruutuakka.
Risti 3, raha-asiat tasapainottuu, "kolmas kerta toden sanoo".
Hertta 3, sama rakkausrintamalla, tai luovuudessa "hedelmällisyyttä".
Ikäänkuin nuo kiinalaiset syöjät, yltäkylläisyyttä, katon tarkistus, riskien kartoitus?
Kaksi kolmosta yhdessä; on tehtävä valinta.
Risti 8, pelurin kortti, riskikortti, pikkasen ahneutta, on katsottava / mentävä eteenpäin, eikä jäädä menneeseen.
Ruutuakka. Liikenainen, äly vastaan tunne (vrt. kolmosten valinta) Luonnon positiiviset voimat.
Tehokas organisoija.

Astrologisesti
tr  kuu aspect_con sun  kuunsolmu harka
ruoka, hyvinvointi, ahneus?
Sun proge Alasolmu et Atropos  aspect_con mun Aurinko
siin sulle kohtalottaren kertomaa.........
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1996 : 05.05.2011 00:15:03 »

Viimeyönä tuli taas kalasteltua Cheesy Cheesy

Unen alussa oli pimeää ja myrskyisää ja miljöönä oli meidän talomme, ja vaari oli unessa. En oikein muista mitä siinä kohtaa tapahtui, mutta oli puhetta kuinka vaari oli kävellyt jonkun matkan sinne meille. Siinä unessa näkyi se reitti joka oli siis ihan oikeesta elämästä 'poimittu' ja se matka olisi ollu n. 10km.

Oli joku juttu ettei vaari jaksanut kävellä takaisin sitä matkaa ja jotenkin lähetimme hänet jollain sateenvarjolla myrskyssä lentäen takaisin ettei hänen tarvitsisi kävellä Cheesy

Sinne samaan paikkaan hän ei kuitenkaan palannut, vaan paikka oli joku hieno vaalean punertavan ruskea kartano/linna järven rannalla. Rantaan johti mäkeä alas kiemurteleva kivipolku.

Ranta oli hiekkainen ja toisessa sivussa oli kaislikko ja toisessa joku rakennelma. Pikkuveljeni leikki rannassa ja minä tutkin pohjaa rantavedessä ja kaislikon rajalla.

Pikkuveljeni onki sen rakennelman päällä. Minä menin myös kalastamaan, virvelillä tosin, ja se rakennelma romahti jotenkin. Jatkoimme kalastusta uimapatjan päältä mutta putosimme patjalta veteen. Veljeni ei osannut uida joten 'pelastin' hänet uimapatjan kulmalle kun hän räpiköi vedessä ja meinasin upota.

Siinä vedessä kelluessa kelasin mustan väristä siimaa ja sain suuren lohen saaliiksi. Rannassa oli ihmisiä ja he hämmästelivät kalaa.

En muista päästinkö kalan takaisin veteen vai pidinkö sen.

Seuraavaksi valitsin syötiksi mustan 'höyhenen' jossa oli hopeaa sekä timantteja (näytti joltain höyhenkorvikselta). Heitin vieheen kaislikon päähän. Veteen oli ilmestynyt vanha ruostunut traktori ja siima sotkeutui siihen, mutta sain selvitettyä ne. Myöskin äitini isä seisoskeli vedessä traktorin vierellä ja siima sotkeutui hänen jalkoihinsa, mutta se saatiin oiottua.

Kelatessani syöttiä takaisin rantaan, siihen tärppäsi keskikokoinen siniset evät ja pyrstön omaava kaunis kala joka poukkoili vedessä edes takas Cheesy

Sitten unessa oli vielä sellainen kohta, että olin tässä samassa paikassa, mutta oli kevättalvi ja järvi oli jäässä. Jotain oleskelin siinä jäällä sen traktorin vieressä äitini äidin kanssa ja hän testaili vissiin jäätä ja yhtäkkiä putosi sellaisesta kolosta jään läpi Cheesy Minä sitten pelastin hänet sieltä ylös.


Eli tällaista ihme 'sähellystä' siimojen kanssa, josta lopulta selvitään voittajana (saalista tulee), sekä muiden pelastamista havaittavissa Cheesy Ainoastaan tuo alku oli sellainen josta en meinannut mitään saada irti...

Paitsi hieman alkoi nyt pelottaa että tuo vaarin kohta tuossa unessa meinaa jotain elämän taivalta jota ei jaksa enää kävellä ja tuo hieno paikka (huom. kontrasti; kotona myrskyisää ja pimeää, siellä uudessa paikassa kaunista aurinkoista ja upea linna/kartano) olisi tuonpuoleinen tai muuta vastaavaa Shocked Mutta eisaa kyllä kauheen pitkälle mitään johtopäätöksiä tästä tehdä vielä....
« Viimeksi muokattu: 05.05.2011 00:19:48 kirjoittanut maurimourulainen » tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1997 : 05.05.2011 09:45:05 »

Matkailu avartaa, unissa!
Olin jossain kokoontumisessa/juhlassa ja ainakin poikani oli mukana matkassa. Parkkipaikalla nousimme autoon, joka jossain vaiheessa muuttui henkilömallisesta linja-autoksi ja ajelimme jotain kapeita pikkuteitä, jolla tuli alvariinsa busseja vastaan ja pelkäsin hieman, mahdummeko ohi. Maisemat oli jotenkin etäisesti tuttuja, noita pikkuteitä kun on tullut suhailtua niin busseilla kuin omallakin autolla enemmän kuin tarpeeksi. Tulimme johonkin isommalle tielle, keli oli muuttunut kesäisestä talviseksi ja bussi ei päässytkään liukkauden vuoksi mäkeä ylös ja jouduimme peruuttelemaan. Siinä säätäessä takaa tuli tietenkin autoja ja panssarivaunuja!

Siis täh?

 Shocked Kyllikki
tallennettu
Lammashai
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #1998 : 05.05.2011 10:16:25 »

Näin unta, että rakkaan sitruunapuuni (on olemassa oikeasti) rukkuun oli tullut kaikkea törkyä. Angry Oletan, että vihamieheni olivat laittaneet ne sinne (kouluaikoina kiusaajani laittoivat kiisseliini lihapalan). Cry Mutta siis, ruukusta löytyi mm. kaalinpaloja, shampoopurkkeja, muita kasveja/ruohoja ja Kinder-yllätysten keltaisia kuoria. Multakin oli kamalan huonolaatuista ja paakkuista. Olin suuttunut ja hädissäni. Multa täytyi vaihtaa pikemmiten. Vaihdoin mullan ja istutin ruukkuun heiniä, joita olin löytänyt ruukusta. Ne olivat pitkulaisia, ongenkoukun muotoisia ja niissä ei ollut juurta. Ajattelin kuitenkin "pelastaa" nekin. Istutin vielä sitruunapuun, mutta voih!  Cry Se oli katkennut ja jäljellä oli vain lehdetön varsi.

Mitähän tämä nyt tarkoittaa?  Undecided
tallennettu

Vesimies
Vuohi
Keltainen resonoiva siemen
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1999 : 05.05.2011 11:23:09 »

Lakutikkari.. Voisi kuvastaa epäonnea toimissasi, jokin "työsi" elämässäsi ei tuotakaan tulosta, vaan "kuolee" kuten kasvisi.. Oletitko unessa, että vihamiehesi oli laittanut ne sinne, vai löytyikö ne vaan.. Ehkä on muiden syytä, joku ihan laittaa kapuloita rattaisiin, joku asiasi saa ikävän lopun, pelastusyrityksistäsi huolimatta..
Mutta muista, se ei silloin ole tarpeellinen asia, vaan sen täytyykin kuolla, että voit aloittaa jotain uutta kun on sen aika. Smiley Hetkellisesti kuitenkin voi tuntua ikävältä.. kuin joku yrityksesi "kasvattaa uutta" ei onnistu. Voisi liittyä työhön tai konkreettisempiin asioihin/tekemisiin. Smiley

Elektikko Hyvin oot täydentänyt mun tulkintoja.. Todella hyvin.. Kiitos kun olet osallistunut, mahd. moni kun miettii niin unista saa paljon enemmän irti, kun on lisää "silmäpareja" katsomassa asioita.. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2000 : 05.05.2011 11:35:24 »

Viime yönä..

Oli joku todella korkea rakennus, ja seisoimme sen vieressä ulkona. Aikoivat räjäyttää sen rakennuksen yläosan, ja näimme kun se tapahtui ja rakenteet alkoivat huojua ja yläosa kaatua. Juoksimme ihmisten kanssa karkuun, ja pääsimmekin, hieman outoa reittiä; pudotus (asfalttia), mutta se on "täytetty" rakenteilla, joten pääsimme helposti niiden päältä menemään.
Yläosa rakennusta kaatui kuitenkin siten, että se meni todella siististi kahden rakennuksen väliin "katoksi", siis kuin olis rakennettu se katto.. mutta se romahti siten. Vanhoista rakenteista siis "tippui" uusi katto. Grin

Olenkin yht'äkkiä bussissa, ja yritän kuten muutkin ihmiset, asetella sinne patjoja joille käydä nukkumaan/omaa soppea! Omani on vasemalla puolen bussia, suht. edessä keskellä.

Mulla on 3 kännykkää kädessä, ja vertailen niiden ominaisuuksia, että minkä ottaisin käyttöön. Huonoimmassa ei näyttö ole hyvä, se ei avaudu kunnolla ja on huonoin. Kaikki puhelimet ovat simpukka-malleja jollaista mulla ei ikinä ole ollut.. Availen niiden näyttöjä ja kokeilen näppäimiä. Nyt mietin niiden kahden väliltä, kumman ottaisin. Toisessa on punaista, ja toisessa vihreää. Punainen taisi olla parempi ominaisuuksiltaan, mutta vihreä hienompi. Smiley

Olen yht'kkiä vanhempieni talossa, olohuoneessa. Ja mietin niiden puhelinten kanssa, en ole tehnyt päätöstä. Äitini tulee jostain, matkoilta (oikeastikin ollut matkoilla), moikkaamaan. Se bussi on vaihtunut vanhempieni kodiksi, sielläkin on niitä patja-viritelmiä, minulle ja miehelle..

Saapi tulkita.. angel
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
MAFIAPANDA
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #2001 : 05.05.2011 13:27:37 »

Harvoin muistan uniani yhtä hyvin kun tänä aamuna. (Heräsin juuri) Olisin kiitollinen jos joku kiltti voisi autella tämän selvityksessä, mitä mahtaa oikein tarkoittaa. Oli jotenkin niin eläväntuntuinen uni.  Huh
Olin aika leveällä junaradalla entisen hyvän kaverini ja jonkun tuntemattoman pojan kanssa, jonka kuitenkin tunsin unessa. Ratoja oli vierekkäin muutama. En muista unesta muuta kuin sen, että olin pienessä paniikissa koko ajan ja yritin pelastaa tätä poikaa, ettei se jäisi junan alle. Junia tuli siis useasti ja piti aina vaihtaa rataa junan tullessa. Tähän kohtaan liittyi jossakin kohtaa jotenkin raha, mutta en muista miten. Muistan tarkasti sen, kun katsoin kun juna tuli ja poika istui radalla. Sieppasin sen äkkiä, mutta juna ei tullutkaan niin nopeasti, kuin luulin. Samassa pätkässä unta näin myös mustan ponin, jota vastaan lähdin kävelemään. Ns. ihastuin poniin heti. Mutta sitten vasemmalle kasvoi ns. seinämä, joka oli aluksi läpinäkyvä ja kun poni lähestyi laukalla minua kohden, se kääntyikin yhtäkkiä vasemmalle ns. seinän taakse ja seinä kovettui niin etten nähnyt sitä enää. Sad
 
Ns. toinen osa unessani oli se, kun olin läheisellä metsäreitillämme ja etsin juuri tätä mustaa pientä ponia (jota en siis oikeasta elämästä tunnistanut, vaikka hevosten kanssa pyörinkin). Soitin jollekkin vanhalle miehelle ja kysyin, onko teiltä poni hukassa. Hän vain vastasi, että se pääsi karkuun jokin aika sitten eikä ole sitemmin nähnyt ja heillä on jo uusi poni. Miehellä oli herttainen ääni. Juttelimme mukavia   smiley6600 vielä hetken aikaa kunnes tajusin, että koirani on lähtenyt ajamaan ponia takaa. Näin vain koiran, mutta en ponia. Lähdin etsimään ponia ja tulin risteykseen. Oikealle käännyttyäni tapasin kolme eriväristä ponia (mikään ei ollut musta. olisiko ollut valkoinen, keltainen ja ruskea), ja kun lähestyin heitä ne muuttuivat pikkutytöiksi. En muista heistä enempää, kuin että yhdellä oli ruskeat letit. Juttelin niiden kanssa jotain, mutta en muista mitä. Tyttö oli vähän alakuloisen oloinen, mutta jokainen niistä oli ystävällinen.

Kuitenkin tunsin koko ajan että unessani ovat keskeiset asiat juna ja junarata, se poika, musta poni, kolme tyttöä/ponia, vanhalle miehelle soitto, koiran jahtaaminen ponia takaa ja se kun halusin unessa sen ponin luokseni, mutta se kääntyikin yhtäkkiä ja seinä tuli eteen.

Ainiin ja vielä se, että kun musta poni laukkasi minua tuossa ^ kohdassa, muistan selvästi ajatelleeni, että taidan nähdä unta.

Kiitos sille, joka vaivautuu auttamaan  smitten
tallennettu

Aurinko & Merkurius Leijona
Nousu & Mars Rapu
Kuu Kalat
Venus Kaksonen
Uranus Vesimies
Chiron, Kuunsolmu, Pallas Vaaka
Saturnus & Juno Oinas
Jupiter & Neptunus Kauris
Pluto & Ceres Jousimies

Punainen planetaarinen käärme
Sypressi
Tulirotta
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2002 : 05.05.2011 14:31:44 »

Viimeyönä ajelin unessa vaarini mercedeksellä Cheesy Cheesy Edellisenä yönä näin myös vaariin liittyvää unta ja siitä kirjoitinkin jo täällä :dd
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #2003 : 05.05.2011 16:13:56 »

Luin ja luin ja sitten en muuta jaksanutkaan. Huomasin, että olen ollut nuoren miehen kanssa Indiiman unessa. Kiva. Päätimmekin, että jos joskus otan miehen, hän ei saa olla päälle 45- vuotias! Alan puuma-naiseksi!

Pitkästä aikaa merkittävä uni.

Pakenin jonkun tutun porukan kanssa tulvaa (muillakin vesiunia). Se eteni hiljaa, joten ei ollut mitään hätää. Korkeammalle paikalle vain piti päästä. Kun päästiin, sanoin, että ehkä tämä ei riitä, piti mennä vielä korkeammalle. Sieltä korkealta katsoimme kun vesi täytti alaa takanamme. Alhaalle oli vanha nainen, joka yritti aukaista erään korkean rakennuksen ovea, mutta ei saanut sitä auki ja menehtyi. Meitä hirvitti, kun tiesimme, että emme voisi tehdä mitään. Aloimme huolestua, löytyykö puhdasta vettä juotavaksi.

Joku sanoi, että osa minusta hukkuu, kuolee pois tms... Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2004 : 05.05.2011 19:12:11 »

Niin minäkin untasi tulkitsisin, vanha osa sinusta, tai se millaisena olet pitänyt itseäsi (eikö miehesi ollut vanhempi kuin sinä? Elit hänen aikaansa..?) kuolee. Tunteiden puhdistus, tulva vie osan menneestä mennessään ja toisaalta raivaa tilaa uudelle, hedelmöittää maan. Sinulla oli ryhmä mukanasi, et koe olevasi yksin, mutta ehkä vjuomaedestä huolehtiminen kertoo siitä, että sinua mietityttää jaksatko uudistua, osaatko?

En nyt jotenkin saa ilmaistua itseäni niinkuin toivoisin, toivottavasti tästä aukeaa jotain. Olit oikein energinen, punavihreä mun unessani, voimaa sädehtivä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #2005 : 05.05.2011 21:57:31 »

Kiitos Indiima, ehkä juuri noin. Olisiko se juomavesi vähän noista talousasioistakin huolehtiminen?..

Mutta uudistua pitää!  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #2006 : 06.05.2011 08:56:03 »

Esmis!Samantapaisia ajatukseni ovat,kuten Indiimalla.

Minäkin näin tulvaunen pariviikoa sitten.Olin kuitenkin yksin siinä ja tunsin,kuinka yksin olin kiivetessäni kukkulalle.Tulva ehti kastella jalkani,ja ne olivat saastuneet vedestä,miltei toimintakyvyttömäksi.Oli vaikea jatkaa matkaa.Jostain ilmestyi vesimalja,sen oli "jussi"tuonut.Join siitä,ja huuhtelin jalkanikin.Pääsin eteenpäin.Näin sitten ihmisiä kauempana,onnellisia ihmisiä,joita kohti juoksin kevyesti.Tulva-alue kasvoi ruiskaunokkia.Tiesin olevani unessa,koska ajattelin,että kylväisin ruiskaunokkia,kun olen herännyt.

Jouduin sitten tunnetulvaan,johonkin, jossa tunsin sitä suurta yksinäisyyttä,kuten unessakin.
Ajattelin unen mukaan,että minun oli noustava ylemmäksi ja ylemmäksi nähdäkseni suurempana kokonaisuutena asioita, ymmärtääkseni.  Pääsin kuitenkin turvaan unessani,kuten sinäkin.Sinä ystävien,tuttavien seurassa.
Tiesit kaivata vettä,elämänvettä ,kun sitä kaipaa,sitä myös saa,ja löytääkin todellisuudessa.

Sinusta kuolee vanhaa pois,se joka on tarpeetonta.

Olen kaupungissa.Muuttokuorma on mennyt maalle.Siivoan vielä ja menen maalle minäkin,siellä on rakkaaksi käyneet ihmiset ja ihminen.Tulva kuvaa myös rakkautta,minulla myös rakkautta maaseutuun ,sen ihmisiin,ja elämäntapaan.
Tunnen uneni tulvan vieneen paljon ihan tarpeetonta elämästä.Olo on ihmeen kevyt,kuin keväisen sateen jäljeltä.Jotkut asiat näyttävät selviävän hyvin,vaikka toisin ajattelin,ja eksyksissäkin olin yksinäni,kuten unessa olin yksin.
tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #2007 : 06.05.2011 08:57:23 »

 Cry Ihan kauheata unta näin minä....  Cry

(Mieheni, ei ollut nykyinen mieheni, vaan joku aivan muu.. mutta silti aviopuolisoni
Kaikki muu oli vanhan aikaista paitsi tietokone... vaatteet.. kalusteet... Ja perheeni jäsenet oli kaikki minulle tuntemattomia)

mutta siis näin.......

Muistan olleeni kaupassa, se oli pieni kauppa jossain pikkukylässä.... Ohitin hedelmä tiskin, ja tavara hyllyn. menen maitotaloushyllylle, siinä on hyvin vanha ja laiha nainen, päässä punakuosinen liina, hän näyttää vähän ehkä espanjalaiselta... Hän puhuu ulkomaankieltä, mutta ymmärrän häntä, hän on mieheni isoäiti... muuttanut ulkomailta (tiedän nämä vain jostain siinä unessa) Mummolla on banaani jugurtteja, ja hän kertoo kuinka ne on oikein ulkomailta lähetetty....
Jatkan matkaa mummon ohi, menen pihalle.... siellä on vanhamies, mieheni isoisä... (hänkin ulkomaalais taustainen kuten tuo mummokin) hän on rauhallinen ja kiltti. Istuu kannonpäällä ulkorakennuksen liepeillä.

Pihapiirissä(mme) on kauppa (jota ilmeisesti isovanhemmat pitävät) ulkorakennus ja talomme.

Menen taloon, olen peloissani, avaan tietokonen ja koitan kuunnella paleface bändin maailmanloppu kappaletta, mutta kone on tukkeessa, se sivu on tukkeessa. Silmiini osuu  lehti... jossa otsikkona
"ELÄMÄ MAAPALLOLLA TUHOUTUU TÄNÄÄN klo:16:00"
Koitan saada kappaletta auki, en saa... vähän väliä katkaisee... Laulu on kauhea, kertoo siitä kuinka kannattaa luovuttaa, me kaikki kuolemma samanapäivänä, ei ole pelastusta,..jne...
Itkettää.... ajattelen että eihän se ole varmaa... kaikki voi muuttua....
Menen pihalle, mies korjaa autoa.... (mustaa, pyöreän mallista vanhan aikaista autoa..)
mummo seisoo kaupanrapuilla ja vaari edelleen kannonnokalla.
Halaan miestä, ja itken... "Minua pelottaa, mitä tämä on... en halua kuolla, jospa tämä ei ole mitään!?"
Mies paiaa hiuksiani, koskettaa leukaani, katsoo silmiini ja sanoo anteeksi pyytävästi "Ei se ainakaan mikään kärpänen ole?" Kysyn mitä?
Nostan katseen kohti taivasta, ja sieltä se lähenee kovaa vauhtia..... jättimäinen meteoriitti tai vastaava tulta hahkuen, ei ole paikkaa minne paetaa, odotetaan vain kuolemaa.......
ja sitten herän.......

Jäi todella ahdistavat fiilikset...  idiot2
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2008 : 06.05.2011 11:10:37 »

soma Minä näen lapsuudenystäviä/tuttuja tms. unessa usein siten, että niillä on symbolinen merkitys, ja ne kertovatkin itsestäni/tilanteista elämässäni. Tiedät itse parhaiten, onko ollut riitaa jonkun kanssa.. Semmoista, mihin lapsuuden ystäväsi voisi liittyä symbolisessa mielessä, esim. ensin on pidelty kulisseja vaikkei olekaan oikeasti tykätty.. sitten vaan tullut ne tunteet pintaan, kiusantekoa, ja tappelua.. ?
Vai olisiko todella, tämä kulissi-ystäväsi sinulle symbolinen viesti itsestäsi ja omista toimintatavoistasi, löydätkö elämästäsi nyt tällaisia asioita? Minulle tulee mieleen, jos näin ajatellaan, esimerkki:
Suosittu-tyyppi, Kulissi-kaveri ja Sinä istutte saunassa. Sauna on henkisen puhdistautumisen paikka.. Voisiko nämä kolme olla sinun persoonasi puolia/alitajuisia juttuja.. Sinähän rupesit 'savustamaan' sitä tyyppiä josta et pitänyt.. Hiotko jotakin persoonasi puolia tällä haavaa, kulissit kaatuu? Tavarat voisi kuvastaa niitä konkreettisia asioita, jotka tässä tapahtumassa pistetään uusiksi. Pelastit ne.. Tulee muuten mieleen, kun ohan tollasta kinaamista on, että oisko sisäistä kinaa jossakin asiassa sulla. Tunnet jääväsi alakynteen jossain, ettet osaa ratkaista tuota konfliktia, mutta keksitkin ratkaisun, ja vaikka ne ovatkin vähän 'tylyjä'.. se on tapasi hoitaa tämä asia. Smiley Lopussa puhdistaudut henkisesti tuosta jutusta, peset itsesi, vielä ihanaa seerumia laitat.. Tulee olo enemmän henkisestä prosessista, kuten arvailitkin loppuun. Smiley Itse tiedät.. Smiley Hyvä uni. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2009 : 06.05.2011 12:46:48 »

Edellis- ja viime öisistä unista tulee mieleen ala-aste ja se kuinka olin ihastunut n. 5 poikaan samanaikaisesti.

Edellisyönä olin vaihtanut poikaystäväni toiseen, (oikeassa elämässä mieheni ystävään) ja hän oli vaihtanut (ei oikeassa elämässä tyttöystävänsä) poikaystävälleni. olin ensin tyytyväinen, mutta sitten tulin mustasukkaiseksi miehestäni, hän antoi uudelle tyttöystävälleen ison siron kultariipuksen. Nouu.... Sain samanlaisen uudelta poikaystävältäni, mutta ei se tuntunut yhtä hienolta. Tajusin kun halasimme, että meidän vatsamakkarat osuivat yhteen. Hirvitti. Katselin entistä poikaystävääni ja hän näytti säteilevän valoa.

Tästä oli kiva herätä helpotukseen, etten sitten ollutkaan vaihtanut häntä pois  Tongue

Viime yönä mentiin porukalla laskettelemaan, mulla oli vaan tavalliset murtomaasukset. Miehen ystävällä  aurinko  vesimies kuu  kauris oli skeittilauta ja hän oli pöllyssä. Laskimme kait, muilla ei ollut mitään välineita, menin suksilla kylpylän puolella, oli huonot rinteet. Tuli ilta, ja istuin nukkuvan siipan vieressä. Sain tekstarina pelin, jossa piti valita mieheni tai tuntemattoman väliltä. Ensimmäiset kaksi kertaa valitsin mieheni, sitten tulin uteliaaksi, ja valitsin tuntemattoman, saadakseni selville, kuka näitä minulle lähettää. Pelissä ritari löi ruudun auki ja sieltä hyppäsi nimi Kivi. Näin että ylhäällä mäen päällisellä parvella  aurinko  vesimies kännykkävalo paloi. Arvasin, että hän lähetti niitä minulle. Kiipesin sinne, ja olinkin yhtäkkiä hänen kotikerrostalonsa (iso beige kivitalo ja pyöreät ikkunat) vieressä. Hän tuli ulos, salaa tyttöystävältään. Olimme vähän hämmentyneitä, kovin ihastuneita toisiimme. Kävelimme pitkin kaupunkia yössä, ja mietin, että haluanko vaihtaa nykyisen häneen? mikä muuttuisi? Meillä oli hyvä olla yhdessä, omituisenkin läheistä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: