Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinko oppositio mars -peili  (Luettu 5042 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« : 05.10.2006 20:00:54 »

Jännä juttu selvisi tänään töissä. Olen jo pitkään ihmetellyt, miten eräs työkaverini tuntuu niin omituisen läheiseltä. Aina kun mahdollista, jäämme juttelemaan niitä näitä, aivan kuin molemmat etsisivät syytä olla tekemisissä. Siksi niin outoa, kun tällä eläkeikää lähestyvällä miehellä on täysin erilainen arvomaailma kuin itselläni.

Sain tänään kutsun hänen synttäreilleen ja kun näin syntymäaika selvisi, niin pakkohan herran karttaa oli sitten kurkata  Cool

Juu. Minulla on tiukka oppositio  aurinko  oinas :sta  mars  vaaka :aan. No tällä "peilillä" taas tiukka oppositio  aurinko vaaka :asta  mars  oinas :seen. Asteetkin lähekkäin.

Todella metkaa, mitäs mieltä olette, voisiko tässä olla syy?  :Smiley
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1 : 05.10.2006 20:03:09 »

Intohimoa  Wink Vetovoimaa  Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 05.10.2006 22:51:33 »

metkaa oikeesti,ja mukava saada aina vahvistusta sille että astrologia toimii/selittää ja selittäähän tuo,
jännästi haette toisistanne sitä "piilossa" olevaa mutta aistittavaa energiaa just peilaten,
sinä-minä
plus-miinus mangneettina
 aurinko oinas( mars) aspect_opp mars vaaka( venus)
 aurinko vaaka( venus) aspect_opp mars oinas( mars)
ja jos oppositio on tiedostamisen aspekti niin kumpikin pyrkii tiedostamaan toisen avulla sitä näkymätöntä,
miehen mars on dominoiva niin sanoakseni,mars sieltä syntyisi jos
polttoja tulisi..
molempien aurinkoenergia on varmaan aistittavissa mutta kiinnostus täydentyy vasta tuon opposition myötä ja yhteisen planeetan avulla,
ja ovathan nuo vastamerkitkin, oinas ja  vaaka
onpas metka sattuma tosiaan,tarkoituksellista mars-venus-koulua?
"naisellinen mies" löytää miehuutensa "hyvästä jätkästä" ja
päinvastoin...
(terv.toinen "hyvä jätkä" jonkun suusta heitettynä)
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #3 : 06.10.2006 14:23:53 »

Minulla ja avomiehelläni on Marsit keskenään oppositiossa ja Auringotkin haastavassa aspektissa, eli neliössä, ja tämän yksittäisen kokemuksen perusteella voisin sanoa asetelmien aiheuttavan välille vetovoimaa - ja kyllä, myös erilaisia ajatusmaailmoja. Riitojakin, mutta myös intohimoa. Smiley

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #4 : 06.10.2006 14:38:05 »

Kuulostaa ihan tutulta tuo vastamerkkisysteemi, meilläkin on miehen Mars Neitsyessä oppositiossa minun aurinko-Jupiteriini (tarkka Jupiteriin, väljempi aurinkoon) ja minun Marsini Veskarissa on taas oppositiossa hänen nousumerkkiinsä. Wink Ja väljässä neliössä vielä miehen aurinkoon.

Onneksi on yhteistäkin sen verran, ettei ainakaan riitoihin ole suhde kaatunut. Neitsyt-Mars ja Vesimies-Mars eivät muutenkaan taida erityisemmin pitää riitelystä, eivät myöskään vesimerkkiset aurinkomme. Mutta ainahan näitä haasteita suhteissa tarvitaan, että riittää mielenkiintoa. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #5 : 08.10.2006 19:15:27 »

Kiitokset kaikille vertaiskokemuksista ja muista kommenteista.

Nyt on juhlat takana ja täytyy sanoa, että olen pikkasen pettynyt tuohon peiliini. Älykäs mies, mutta sortui ällöttävimpään muotoa sovinismista ja huonosta käytöksestä. Aika omituista vaakamieheltä, yleensä osaavat korrektit tavat, edes silmänlumeeksi. Hän onkin ilmeisen riitaisa tapaus ja minä taas oinaaksi oudon sopuisa. Höh.

No, ehkäpä hän joi liikaa, mutta humalassa joskus tulee paljastaneeksi itsestään jotain piileviä puoliaan. Olkoon, en kyllä toiste lähde kosteisiin juhliin sen poppoon kanssa  Tongue.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 10.10.2006 13:29:44 »


Nyt on juhlat takana ja täytyy sanoa, että olen pikkasen pettynyt tuohon peiliini. Älykäs mies, mutta sortui ällöttävimpään muotoa sovinismista ja huonosta käytöksestä. Aika omituista vaakamieheltä, yleensä osaavat korrektit tavat, edes silmänlumeeksi. Hän onkin ilmeisen riitaisa tapaus ja minä taas oinaaksi oudon sopuisa. Höh.


Marshan on Oinaassa omassa merkissään ja siten siis vahvimmillaan ja omimimmillaan ja kun Mars on vielä miesten kartoilla vahvasti omaa toimintaa ja käytöstä kuvaava planeetta, niin ehkä miehen Mars jyrää sen sinänsä sopuisan Vaaka-aurinkoparan alleen. Vielä pisara alkoholia, niin johan on kiikkulauta kallellaan (Mars-Aurinko-oppositio).

Tsemppiä työpäiviinne ja toivotaan, että Marsinne ja Aurinkonne vielä sopivat sulavasti yhteen edes työympäristössä.  Smiley
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: