Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Harschi- kulta  (Luettu 5492 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lachica
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 14.12.2005 11:49:06 »

Harschi, tunnut tietävän sideerisestä jos jonkinmoista. Ehtisitkö pikaisesti vilkaista kartaani? Erityisesti kiinnostaa mikä planeetta vaikuttaa eniten.

27.1.1977 Helsinki-NKL 09.33 am.

Kiitos!
tallennettu
Harschi
Vieras
« Vastaus #1 : 14.12.2005 16:58:22 »

Jopas nyt... ihan pikavilkaisulla sanoisin, että Saturnus vaikuttaa askendentin ja aurinkomerkin hallitsijana paljonkin elämääsi, mutta se ei ole sijantinsa puolesta kartan vahvin planeetta - ehkä vois sanoa, että sillä on siis suuri vaikutusvalta, mutta se ei ole ihan yhtä vahvassa kunnossa. Shadbala-pisteytyksessä (siten kuin Parashara's Light -ohjelma sen laskee) vahvin planeetta sinulla on Jupiter. Mars, Merkurius ja Venus ovat Jupiterin merkissä (kaksi ensimmäistä Jousimiehessä, Venus Kaloissa). Mutta heti hyvänä kakkosena tulee Mars ja Marsin merkissä Oinaassa on tuo mainittu Jupiter, Kuu ja Ketu.

Kaikken paras arvokkuus kartallasi on ylennys-Venuksella. Venus vaan ei ole muuten niin vahva, koska se on aivan merkin alussa ja ikään kuin "kuolleessa tilassa". Minulla on itselläni muuten hyvä, mutta "kuollut" Aurinko, mutten ole vielä saanut täysin tolkkua siitä, miten se "kuolleisuus" ilmenee. Ehkä siten, että on silloin tällöin hyviä, tavalla tai toisella näkyvään asemaan ja vaikutusvaltaan (tietysti hyvin pienimuotoisessa, tavallinen elämä -mittakaavassa) liittyviä tilaisuuksia (Auringon symboliikka), mutta sitten kaikki tuppaa jotenkin lässähtämään ja usein oman vetäytymisen takia. Se mun Aurinko ei jaksa loistaa, vaan vetäytyy uupuneena hauta-arkkuun  buck2 .
« Viimeksi muokattu: 14.12.2005 17:00:46 kirjoittanut Harschi » tallennettu
Lachica
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 15.12.2005 09:37:11 »

Kiitos Harschi vastauksestasi. Mitään selkeää ykkösplaneettaa sieltä ei siis löydy. Taidanpa etsiytyä ammattiastrologin pakeille, jahka ensin matkaan sideerisen kultamaille.
Namaste!
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 27.12.2005 14:35:52 »

Terve,

ajattelin tulla tänne jonon jatkoksi.

Mitäpäs Harschi saa tästä irti:

syntymäaika x.x.xxxx Jossain päin Suomea

Perustemperamentin lisäksi voisi kiinnittää huomiota esim. ihmissuhdetaitoihin -ja ongelmiin  ja ehkä karma-asioihin.
« Viimeksi muokattu: 27.12.2005 16:21:52 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Harschi
Vieras
« Vastaus #4 : 27.12.2005 15:58:00 »

Hei Lilli,
mulla on muutama tulkintapyyntö jonossa, joten palaan asiaan lähiaikoina jossain vaiheessa. Mä olen aika paineettomaan tahtiin tehnyt näitä...
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 27.12.2005 16:12:54 »

Enköhän malta odottaa. Säilytän kuitenkin tuon syntymäajan vain huomiseen asti, joten sen voisit ottaa jo talteen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Harschi
Vieras
« Vastaus #6 : 27.12.2005 16:17:52 »

Hei Lilli, otin jo  coolsmiley... voit poistaa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: