Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muutos  (Luettu 4049 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Patty
Vieras
« : 28.11.2005 12:50:34 »

Heips ! Onko joku lukenut Tommy Hellstenin "Muutos" kirjaa. Onko hyvä ?  :Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 02.12.2005 00:30:17 »

Heips, olen lukenut Hellstenin kirjoja muutamia esim. virtahepo olohuoneessa ja sen saat mistä luovut ''tosi hyvä kirja'' suosittelen lämpimästi, selkeää sanastoa ja pistää ajattelemaan  smitten ja nyt on Tommyn ja Caritan yhteisesti kirjoitettu kirja luettavissa parisuhteen merkityksestä Smiley
tallennettu
Patty
Vieras
« Vastaus #2 : 02.12.2005 11:28:32 »

Moips sawotar ! Kiva kun vastasit.  Smiley
 Olen itsekkin lukenut nuo kirjat ja tuo saat mistä luovut kirja suunnilleen niinku muutti elämääni aika paljonkin. Tai niinku sanoit pisti ajattelemaan. Tuo heidän yhteisesti kirjoitettu kirja oli jo kädessäni mutta en ottanut sitä...en tiedä miksi. idiot2  Ajattelin pessimistisesti että se on jotain sellainen "onnen huumassa" kirjoitettu kirja...niin jätin väliin.  uglystupid2  Ehkä haen sen nyt kuitenkin kirjastosta. Oletko lukenut sen ? Tai joku astrolijoista ? Luen muuten parasta aikaa tuota Muutos kirjaa...olin vähän pettynyt kun se oli runo muodossa mutta sitten kun luin, se osottautui ihan kivaksi. Ehkä vähän joutuu miettimään enemmän kun sitä lukee. Siis sitä mitä hän tarkoittaa....

 smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #3 : 03.12.2005 13:03:00 »

Eikun olenkin lukenut sen muutos kirjan ja petyin kanssa itsekkin :Smiley Olen lukemassa parhaillaan sitä ''yhteisesti tehtyä kirjaa'' ja ei se ole sitä onnen huumassa kirjoitettua smitten itseasiassa se on aika hyvä sellaisille jotka ovat äskettäin eronneet ja alkaneet uuden suhteen ja miten siinä uudessa suhteessa näkyy miten menneisyys roikkuu mukana käsittelemättöminä asioina Undecided itseasiassa aika hyvä kirja kaikille eron kokeneille''suosittelen'' siinä tulee kummakin persoonan ajatuksia ja tuntoja he ovat niinkuin kirjeen vaihdossa keskenään  Wink Jos ei tunnu hyvälle se kirja, silloin siinä ei ole sinulle tarkoitettuja neuvoja...mulla oli sama juttu se''sen saat mistä luovut'' niin pisti todella ajattelemaan syvemmin elämäntarkoitusta ja menneisyyttä ja käänti minut oikealle polulle, siitä lähtien olen hurjana lukenut Hellstenin kirjoja smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: