Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: AUTTAMINEN vilpittömästi ilman mitään korvausta tai palkkiota >  (Luettu 45606 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #45 : 13.05.2010 14:53:49 »

 angel smitten :smitten:Sunna: Lyhyesti, pätkittäin, päivin öin, söin ma sanani katalat, Vesilahden seudun vedet syvät, matalat, siellä vietin 6 vuotta, eikä aivan turhaan, suotta #
Onnea elämääsi norjaan, korjaan virheeni jos sen mulle suot, onnen suuren siten sieluhuni tuot #
t.timo VAK:: sunnuntaina@taina,fi
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #46 : 13.05.2010 18:24:17 »

angel smitten :smitten:Sunna: Lyhyesti, pätkittäin, päivin öin, söin ma sanani katalat, Vesilahden seudun vedet syvät, matalat, siellä vietin 6 vuotta, eikä aivan turhaan, suotta #
Onnea elämääsi norjaan, korjaan virheeni jos sen mulle suot, onnen suuren siten sieluhuni tuot #
t.timo VAK:: sunnuntaina@taina,fi

Jälleen tuo sunnuntai..mielenkiintoista. Palaan Sinulle siitä... koska sunnuntaina ei pitäisi olla mitään... suunniteltua ainakaan.  Smiley. Viestisi aukesi jo ensi lukemalla..toisella lisää ja tuo viimeisin viesti...perin erikoista. Aivan kuin ääneni olisi kuultu. Lohdullista.  angel
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #47 : 13.05.2010 20:58:08 »

angel smitten :smitten:Sunna: Lyhyesti, pätkittäin, päivin öin, söin ma sanani katalat, Vesilahden seudun vedet syvät, matalat, siellä vietin 6 vuotta, eikä aivan turhaan, suotta #
Onnea elämääsi norjaan, korjaan virheeni jos sen mulle suot, onnen suuren siten sieluhuni tuot #
t.timo VAK:: sunnuntaina@taina,fi

Jälleen tuo sunnuntai..mielenkiintoista. Palaan Sinulle siitä... koska sunnuntaina ei pitäisi olla mitään... suunniteltua ainakaan.  Smiley. Viestisi aukesi jo ensi lukemalla..toisella lisää ja tuo viimeisin viesti...perin erikoista. Aivan kuin ääneni olisi kuultu. Lohdullista.  angel
angel smitten angel
Kuulen äänesi, sunna = pehmeä, keskikova, ei naisellisen kirkuva, vaan puolipikkubasso, ei kuitenkaan matala, eikä siis korkea = hyvin harvinainen, nainen kun on kyseessä #
Olisitko < 170 cm pitkä, eikun keskimittainen, vaalea, hieman ristiväritystä, siis et ole tumma, pyöreähköt kasvot > nO nyt täytyy lopettaa, Opas voi minua narratakin, vaikka niin vakavalla naamalla asian esittääkin?
t.timo = tääkin hupia hurjaa, ei tule kuitenkaan oloa kurjaa, vaikka pieleen  merkit menisi, olen silti kait kaverisi.
Jääkiekkoo kattoon menen, TV:tä kohti käykentelen _t.timo # nainen@harvinainen.fi
VAK::Opas "viekas" # numper 774477 #


tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #48 : 14.05.2010 17:30:07 »

angel smitten :smitten:Sunna: Lyhyesti, pätkittäin, päivin öin, söin ma sanani katalat, Vesilahden seudun vedet syvät, matalat, siellä vietin 6 vuotta, eikä aivan turhaan, suotta #
Onnea elämääsi norjaan, korjaan virheeni jos sen mulle suot, onnen suuren siten sieluhuni tuot #
t.timo VAK:: sunnuntaina@taina,fi

Jälleen tuo sunnuntai..mielenkiintoista. Palaan Sinulle siitä... koska sunnuntaina ei pitäisi olla mitään... suunniteltua ainakaan.  Smiley. Viestisi aukesi jo ensi lukemalla..toisella lisää ja tuo viimeisin viesti...perin erikoista. Aivan kuin ääneni olisi kuultu. Lohdullista.  angel
angel smitten angel
Kuulen äänesi, sunna = pehmeä, keskikova, ei naisellisen kirkuva, vaan puolipikkubasso, ei kuitenkaan matala, eikä siis korkea = hyvin harvinainen, nainen kun on kyseessä #
Olisitko < 170 cm pitkä, eikun keskimittainen, vaalea, hieman ristiväritystä, siis et ole tumma, pyöreähköt kasvot > nO nyt täytyy lopettaa, Opas voi minua narratakin, vaikka niin vakavalla naamalla asian esittääkin?
t.timo = tääkin hupia hurjaa, ei tule kuitenkaan oloa kurjaa, vaikka pieleen  merkit menisi, olen silti kait kaverisi.
Jääkiekkoo kattoon menen, TV:tä kohti käykentelen _t.timo # nainen@harvinainen.fi
VAK::Opas "viekas" # numper 774477 #



Hauska opas sinulla Grin...olen 165 cm eli varmaankin keskimittainen, hiukset on omalta väriltään vaaleat..tai ei minkään väriset. Teen puhelimessa töitä joka päivä ja ääntäni on kehuttu miellyttäväksi. Tottakai olemme ystäviä vaikka oppaasi jekuttaisikin. Smiley. Olisipa itsellänikin tuollainen opas. :Smiley
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #49 : 14.05.2010 18:23:08 »

angel smitten :smitten:Sunna: Lyhyesti, pätkittäin, päivin öin, söin ma sanani katalat, Vesilahden seudun vedet syvät, matalat, siellä vietin 6 vuotta, eikä aivan turhaan, suotta #
Onnea elämääsi norjaan, korjaan virheeni jos sen mulle suot, onnen suuren siten sieluhuni tuot #
t.timo VAK:: sunnuntaina@taina,fi

Jälleen tuo sunnuntai..mielenkiintoista. Palaan Sinulle siitä... koska sunnuntaina ei pitäisi olla mitään... suunniteltua ainakaan.  Smiley. Viestisi aukesi jo ensi lukemalla..toisella lisää ja tuo viimeisin viesti...perin erikoista. Aivan kuin ääneni olisi kuultu. Lohdullista.  angel
angel smitten angel
Kuulen äänesi, sunna = pehmeä, keskikova, ei naisellisen kirkuva, vaan puolipikkubasso, ei kuitenkaan matala, eikä siis korkea = hyvin harvinainen, nainen kun on kyseessä #
Olisitko < 170 cm pitkä, eikun keskimittainen, vaalea, hieman ristiväritystä, siis et ole tumma, pyöreähköt kasvot > nO nyt täytyy lopettaa, Opas voi minua narratakin, vaikka niin vakavalla naamalla asian esittääkin?
t.timo = tääkin hupia hurjaa, ei tule kuitenkaan oloa kurjaa, vaikka pieleen  merkit menisi, olen silti kait kaverisi.
Jääkiekkoo kattoon menen, TV:tä kohti käykentelen _t.timo # nainen@harvinainen.fi
VAK::Opas "viekas" # numper 774477 #
NAPPIIN MEN:: OPPAAN NUMPER:://¤¤//KUULEMAT JA NÄKEMÄT # EIKS OO HYVÄ OPAS = NÄKKEE SUT SUNNA JA KUULEEKI # T:TIMO# //¤¤// # VAK::opas@sunnan.fi
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #50 : 14.05.2010 18:33:18 »

angel smitten :smitten:Sunna: Lyhyesti, pätkittäin, päivin öin, söin ma sanani katalat, Vesilahden seudun vedet syvät, matalat, siellä vietin 6 vuotta, eikä aivan turhaan, suotta #
Onnea elämääsi norjaan, korjaan virheeni jos sen mulle suot, onnen suuren siten sieluhuni tuot #
t.timo VAK:: sunnuntaina@taina,fi

Jälleen tuo sunnuntai..mielenkiintoista. Palaan Sinulle siitä... koska sunnuntaina ei pitäisi olla mitään... suunniteltua ainakaan.  Smiley. Viestisi aukesi jo ensi lukemalla..toisella lisää ja tuo viimeisin viesti...perin erikoista. Aivan kuin ääneni olisi kuultu. Lohdullista.  angel
angel smitten angel
Kuulen äänesi, sunna = pehmeä, keskikova, ei naisellisen kirkuva, vaan puolipikkubasso, ei kuitenkaan matala, eikä siis korkea = hyvin harvinainen, nainen kun on kyseessä #
Olisitko < 170 cm pitkä, eikun keskimittainen, vaalea, hieman ristiväritystä, siis et ole tumma, pyöreähköt kasvot > nO nyt täytyy lopettaa, Opas voi minua narratakin, vaikka niin vakavalla naamalla asian esittääkin?
t.timo = tääkin hupia hurjaa, ei tule kuitenkaan oloa kurjaa, vaikka pieleen  merkit menisi, olen silti kait kaverisi.
Jääkiekkoo kattoon menen, TV:tä kohti käykentelen _t.timo # nainen@harvinainen.fi
VAK::Opas "viekas" # numper 774477 #
NAPPIIN MEN:: OPPAAN NUMPER:://¤¤//KUULEMAT JA NÄKEMÄT # EIKS OO HYVÄ OPAS = NÄKKEE SUT SUNNA JA KUULEEKI # T:TIMO# //¤¤// # VAK::opas@sunnan.fi


Teistä tulee mulle hyvä mieli smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #51 : 14.05.2010 20:29:30 »

Kerroppas nyt Jobi onko tuo talo sellainen jota oikeasti haluan ja onko minusta siihen hankkeeseen, tulenko viihtymään. Mihin viisarisi tässä asiassa kääntyvät. Kiittäen ja kumartaen.
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #52 : 15.05.2010 11:34:28 »

Kerroppas nyt Jobi onko tuo talo sellainen jota oikeasti haluan ja onko minusta siihen hankkeeseen, tulenko viihtymään. Mihin viisarisi tässä asiassa kääntyvät. Kiittäen ja kumartaen.
angel
NÄIN ::UlkOpuOlelta katsOttuna Opas kertO eli ¤ eli sanoi::TalO sellainen Hälle tule ¤ massa ¤
et samain näköineen kuin = pieni, vaivainen, TALO preedi ¤ alla, TV - sarjaa Hää mulle tyrkyttää?
Opas ei kOvin hyvin raha "Bi" s neksii oo perehtynnä, mut sano::Rahast elä huolta kanna, anna pankkiin kaikki säästöt rOimat, väärilkii tavoil, peleil kieroil kOukerOimat?
MahtaakO han ¤sa¤ (pankki) Opas nyt Olla Oikealla pOlulla = UlkOpuOlisen asialla?
Maalaismaisemaa Sinä hamuat, töllin pienen (punainen tupa) sinne rakennettu/rakennan-
Viihdyn maalla Ukoil massa parhaiten, maastOO möyrin taiten, kuin myyrän työtä töiskii teen, haluun vielä viereen järven veen.Kumarra ja kerrOppas, Opas tivaa = Käske kesyjäis kääntymän
KAIKKIVALTIAAN puOlehen, kumartavan syvään kyykkyyn menen, tavan hyvän Oppinut On käskyläiseltään/Orjalta, nOrjalta tyttö ystävältään? t.timo ja Opas rahakkaampi?VAK::ulkopuolinen@tillintallin.fi # numper van::B 112 = hätähousu merkiltään #
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #53 : 15.05.2010 12:03:16 »

Hyvin näit, ilmeisesti sitten tuollainen pieni talo preerialla talo on minulle tarpeen nyt. Se talo nimittäin muistuttaa hieman moisen sarjan tönöä, pieni, vaatimaton punainen talo ja perunamaa maalta kaukana sivilisaatiosta. Vedet saa kantaa itse ja sähköistä vain haaveilla.

Hyvät ovat pellot, järvenpalanenkin yhteisomistuksessa, rahasta nyt väliä. Sitä on sen verran kuin pakosti tarvii. Tillintallin tuskin olen, mutta hätäinen liikkeissään.
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #54 : 15.05.2010 15:29:44 »

Hyvin näit, ilmeisesti sitten tuollainen pieni talo preerialla talo on minulle tarpeen nyt. Se talo nimittäin muistuttaa hieman moisen sarjan tönöä, pieni, vaatimaton punainen talo ja perunamaa maalta kaukana sivilisaatiosta. Vedet saa kantaa itse ja sähköistä vain haaveilla.

Hyvät ovat pellot, järvenpalanenkin yhteisomistuksessa, rahasta nyt väliä. Sitä on sen verran kuin pakosti tarvii. Tillintallin tuskin olen, mutta hätäinen liikkeissään.

angel

Kyllä Opas/ENKELI tällä kertaa, vailla huolta, tuskaa, vertaa toisen omaa, toisen omaan, mutta kun täällä meillä EI ole mitään omaa, EI edes oma kulta ole omaisuuttasi, kaikki on vain lainassa/käytössäsi kuolemaasi asti.
Tässä näet, että näen  # ENKELINI # kertomana/näkemänä, tämä on ARMOLAHJA, niin paljon olen kärsinyt = yhtä paljon saat myös hyvää, NÄIN SE menee #t.timo # armo@armolahja.fi # SUOJELUSENKELINI < DEBORA >
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #55 : 15.05.2010 21:02:41 »

Niinhän se on, kaikki on lainaa vain. Joskus vain se on aika vaikeaa, ryhtyäkö suojelijaksi vai tuomitsijaksi. Vapauttaa toinen taakoistaan vai antaa mahdollisuus elämään vaikka vaillinaiseenkin. Ottaako riski vai suojella itseään?
tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #56 : 15.05.2010 21:44:17 »

Tere!
Mitäs Jobi sanoo minun rakkauselämästä... Smiley
tallennettu
satu79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #57 : 16.05.2010 23:20:23 »

Hei Jobi! Olisiko minulle viestiä, surun hetkellä  Undecided? Toivon saavani viestin, joka lohduttaa!  
Kiitos etukäteen
« Viimeksi muokattu: 16.05.2010 23:30:50 kirjoittanut satu79 » tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #58 : 20.05.2010 07:08:34 »

Joks ois viestii mul?

On sul, On muil EI oo MIttää tullu, ku yks Opas sanO et mää (jObi) Ole HULLU, SE tarkOitti, et
Mää en saiska kaikkii kirjOittaa = Mitä HE sanOva, kyl On merkillisii Opai Mul ¤ k  u ens sanO, et kirjOta kaik mitä HE/HÄN sanOOpi 0 kertOelee.

Opas kertOelee et, Hää On TURUST kOtOsi ja Märynummel syntyny, SE Märynummi = sillO Ollu
sekOpäisten mielisairaaala, nyt siel EI oo mittää, ku HULLUI EI oo enää Ole massakaan.

Kyl hullu lOppusiva nOpjaste, EI tartte ku lOpettaa kaik mielisairaalat, Ovatten täysin tuhii laitOksii # Yleensä ku jOku vei jOnkun hevose kyyris sin NUMMEL, nih SE viejä sinne jäiki, nO, tähä lOppus jObin vähäne järki?

Sul On kaula kauhia kippee, sanO Opas järjetön, Sun tarttis mennä kaula Lääkärii het puOleen, vaik huOmeltais menisisi sinne erikoisen Opiskelu tehny tOhtori luokse ja SEn nimi On, jOlle
sää ite tierä, SEn nimee, SE ON  =  # seuraava pOtilas # eli VELI TUNTEMATON Huittisista kOtosi, Hää tulee kans sinne veljen tykö, Häl On kans kaularangas jotain vikkaa, men HETI tarkistuttmaa, ettei sul LeOnis OO sama vika, kyl tää veli rutistaa kaik kaula suOriks, vai epäileks SÄÄ?  t.timO # kaulanrutistaja@velituntematon.fi # KOODI :: " g " = SÄÄ SAAT kaik naise tyytyväi ¤ SEKSI #
tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #59 : 20.05.2010 19:12:44 »

Hei jObi, onko mulle minkäänlaista viestin tynkää? Hauska on tyylisi, uppoaa minuun  laugh
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: