Sivuja: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 239
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 1552140 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #1185 : 27.12.2006 19:11:41 »

Ja veikö Lemniskatan Vieraaksi  kuu kalat vai  oinas ?!

Voi kauhistus Elektra, siis niin totta on tuo, että lapsilla erilainen äiti, vaikka samasta olisivatkin syntyneet, minulla ja veljilläni näin myös. Vanhin isoveljeni on vanha vaaka-Kuu, keskimmäinen nuori skorpioni-Kuu ja nuorin samoin, ikivanha  kuu aspect_con aurinko ja minä "onneton"  kuu kalat . Vaan mitä kertoo minun äitiydestäni se, että kumpikin lapsistani on syntynyt Vaakakuuksi, tytär sen sai nousulleen ja pojan  kuu aspect_con äidin  aurinko?

Oinas-Kuun hermostunutta (?) energiaa, tartteis tehrä jotain.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #1186 : 27.12.2006 22:51:37 »

Tervetuloa takaisin uusin energioin, Saqirlat, sinähän se olet?! Ja kerrotkohan etymologian uuden identiteettisi takana..? *janoaa mielenkiintoista tarinaa*  Wink
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #1187 : 28.12.2006 11:00:09 »

Kiemurtelen naurusta, kun ajattelen Nikkiä körttihameessa -
hiukset kammattuina virsikirjajakaukselle sekä Siionin virsikirja kainalossa... Grin

Virsikirja saa minut aina hilpeälle tuulelle! Nimittäin siitä tulee mieleeni vanha tarina siitä, kun isäpuoleni oli pikkupoikana pudottanut tällaisen äitinsä Siionin virsikirjan piimäsankoon ja virsikirja oli turvonnut niin, että kannet olivat nurinperin vastakkain  2funny

Hupia lisää vielä Viivi ja Wagner -klassikko, kun Viivi huutelee Wagneria sänkyyn... Wagner tuumii, että eturauhanen paukkuu jo, mutta silloinhan sitä on veisattava, kun on virsikirjassa kannet levällään  2funny


Joten aika mielenkiintoista pohdintaa muodostui aiheen körttihame ympärillä... johtuneeko siitä, että Venukseni on Oinaassa ja Kuu sopivasti hiertää sen välejä Wink

Pallaskissan pohdinnasta uteliaana vilkaisin sisarteni ja äitini karttaa... kolmen syntymäaika on minulle arvoitus, mutta summittainen silmäys osoitti seuraavaa: Äiti on  vesimies kuu, sisaret puolestaan  skorpioni kuuoinas kuuharka kuu ja minähän olen  kaksoset kuu - siis eihän meillä ole muuta yhteistä kuin sukunimi, eikä sekään ole enää meillä kellään sama   2funny  Omat lapseni puolestaan ovat  kaksoset kuuvesimies kuu ja  kauris kuu  Smiley

Tämän hetken päällimmäinen tunne on kuitenkin levottomuus jossain sisällä - kärkevä olo, jotenkin sellainen omien rajojen loukkaamattomuuden tarve... Ikäänkuin kulkisin leijonamaisesti muristen kehää oman tonttini rajalla ja vaalisin jotain ituvaiheella olevaa ideaa tai luomustani  Huh

tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #1188 : 28.12.2006 11:08:23 »

Tämän hetken päällimmäinen tunne on kuitenkin levottomuus jossain sisällä - kärkevä olo, jotenkin sellainen omien rajojen loukkaamattomuuden tarve... Ikäänkuin kulkisin leijonamaisesti muristen kehää oman tonttini rajalla ja vaalisin jotain ituvaiheella olevaa ideaa tai luomustani  Huh

Vähän samoissa fiiliksissä minäkin. Murr, murr... Cheesy
Eilen juuri hyvän ystäväni kanssa ensin paukutimme elämässä tällä hetkellä pinnalla olevia kipeitäkin juttuja ja jotenkin yhtäkkiä mukaan astui huumori ja lopunviimeksi nauroimme vedet silmissä...ja totesimme, että ollaan vain rauhassa "vaikeita ja vaativia" ihmisiä....ja keskeneräisiä.  Smiley
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #1189 : 28.12.2006 11:17:45 »

Mirjam, olen pohtinut paljon tuota keskeneräisyyttä...

se onnistuua aina nostamaan niskakarvani pystyyn, koska siitä tulee mieleen luterilainen veisuu siitä, miten vajavaisia me olemme.

Olen sitä mieltä, että me olemme täydellisiä juuri nyt ja tässä hetkessä. Verraten, että jos vaihtaisimme tasoa nyt - niin kuolisimmeko keskeneräisinä? Täydellinen tässä hetkessä ei estä sitä, etteikö voisi kehittyä vielä lisää - mutta tämänhetkinen keskeneräisyys on jonkinlainen väheksyntä itseään kohtaan.

Ihan niinkuin tämän hetken suurin ongelma on puute. Kaikki on tässä ja nyt, mutta meiltä puuttuu milloin mitäkin, tunnemme itsemme ja elämämme vajavaisiksi, koemme syyllisyyttä siitä, että kun ei sitä ja tätä...

Mutta kaikki on tässä ja nyt. Enempää ei ole tässä hetkessä. Kun näemme tämän hetken juuri niin täydellisenä kuin se vain voi tässä hetkessä olla - näemme itsemme juuri niin täydellisenä, kuin vain voimme tässä hetkessä olla - niin ... that's it. Peace and love, baby. Kiss

tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #1190 : 28.12.2006 11:26:27 »

Ööh, minulla ei ole tuohon keskeneräiseen mitään negatiivista tunnelatausta. Siis itselläni se ei liity vajaavaisuuteen sillä tapaa, vaan tietyllä lailla ehkä juuri siihen, tietoon ja kokemukseen, että täydellisyys ei ole yhtäsuurikuin valmis, vaan juuri tässä hetkessä eläen, keskeneräiseltä tuntuvanakin, on valmis...  buck2
Oikeastaan itsensä voi tuntea keskeneräiseksi vain silloin, kun ei olisi vielä valmis kuolemaan tähän paikkaan...  :Smiley
Jotain sen suuntaista minulla siis  Cheesy

tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1191 : 28.12.2006 11:31:01 »

No mikas nyt... kun itseani vaivaa karsivallisyyksen puute, haluaisin saada kaikki valmiiksi NYT ja kuitenkin koetellaan sita pinnaa, ensi vuoden sopimuksia yms. Miksi pinnaa v e n y t e t a a n, vai onko se leijona ja pluto pirukseen kiusaamassa minua?
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #1192 : 28.12.2006 11:37:39 »

Diamond -

Vai olisiko se tuo Oinaskuu, kultaseni  Kiss Wink
Häräthän ovat tunnetusti loistavia venymään ja antamaan periksi  Cheesy


Mirjam -

Ai siis sitäks sie meinasit  coolsmiley

Ei tarvinnut kuin rautalangasta vääntää, niin hetihän mie nyt hokasin, mitä tarkoitit... ja mie ko niin aloin saarnaamaan, kun olen tuota vajavaisuutta ja hohhoijjaa kuunnellut silmät rähmien, niin ajattelin putsata sitä omalta tontiltani pois  Wink
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #1193 : 28.12.2006 12:25:24 »

Täällä paistaa  aurinko meitä on hellitty monena päivänä valolla  smitten
Kestävyydestä sitä, että on siinä kestämistä kun  neptunus  aspect_ssx aurinko ja  askendentti on tullut elettyä kuin sumussa mutta ei humussa.
Jokohan tämä irtonaisuus, ei mitään loppuu, kun vuosi vaihtuu, vai vieläkö neptunus  aspect_con venus lisää tyttärien kautta sumua silmiin. Toisaalta sitä on ollut niin paljon että johan sitä kai osaa jo, sumussa.
Kärsivällisyyttä kyllä koetellaan viimeisiä tarkistuspäiviä ennen synttäreitä ja sitten alkaakin 9 vuosi.

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #1194 : 28.12.2006 15:07:41 »

Ihanaa, en olekkaan ainoa jolla on pinna tiukalla ja kärsivällisyys kadoksissa.

Joku sotkee meidän kotona sitä mukaa kun siivoan. Tavarat katoilevat. Pukki toi selkä vääränä tavaraa ja nyt pitäisi kaikelle sille roinalle keksiä jokin paikka.

Vekara inttää joka asiassa vastaan ja minä menetän malttini ja karjun naama punaisena takaisin... Embarrassed
 
Mikään ei toimi. Kun sain joululahja-digiboxin kytkettyä, huomasin hyvin pian, että telkkari alkaa hajota.
Ulkona on kurakeli ja auton pissapoika kieltäytyi luovuttamasta vettä (jota siellä kyllä on) tuulilasin pesuun. Kaiken kukkuraksi aurinko alkoi paistaa suoraan edestä päin se kuraisen tuulilasin läpi, joten ajelin hetken sokkona... tickedoff

AAAARRRRRGGGGGGHHHHHHH!!!!!

Mutta kyllä se taas tästä. Tarpeeksi kun alkaa sapettaa, se yleensä johtaa suursiivoukseen ja siihen, että kaikki turha roju lähtee kierrätykseen ja kaatopaikalle. Sen jälkeen voi taas hetken hengittää vapaammin.

Ehkä.
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #1195 : 28.12.2006 15:46:52 »

Lainaus käyttäjältä: pluto
Mutta kyllä se taas tästä. Tarpeeksi kun alkaa sapettaa, se yleensä johtaa suursiivoukseen ja siihen, että kaikki turha roju lähtee kierrätykseen ja kaatopaikalle. Sen jälkeen voi taas hetken hengittää vapaammin.

Ehkä.

Hahaa, Oinaskuu (nyt 18o ja risat), mitä mainioin aika tomuttaa (kun jo aurinko kaurisknuppel2 ja viskoa turhaa hempeilemättä tavaraa ripeästi pois! Niukkuutta, tarmolla! Josko tämäkin kissaemo purkaisi energiaa kyöräämällä roskat ulos ja tavaraa kierrätykseen!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1196 : 28.12.2006 15:54:17 »

No hyva etta en ole ainoa, ilmeisesti se on tama oinas-kuu, koska koko aamun heitin roskia pellolle ja oli pakko ruveta siivoomaan kun tuntui etta tukehtuu polyyn ja raivoon. (ainakin hyodyllista raivoomista)
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1197 : 28.12.2006 21:00:49 »

Loukkaannuin niin, kun luin  kuu kalat :sta ja se oli niin tylsän ihmisen tunnemaailman kuvausta siinä...  Grin Olisin vaikka mielummin  kuu skorpioni  Wink


höh, no ei tämä niin herkkua ole olla  kuu skorpioni ...
Itseasiassa tuntuu taas siltä, että olen kadottanut kosketuksen omiin tunteisiini ja se ei ole kovin mukavaa.. Tässä välillä tuntui jo, että olin löytänyt syvimmän tunnemaailmani kuu skorpparina, mutta nyt tuntuu että se hävisi. Miusta tuntuu, että voisin olla mikä tahansa muu kuumerkiltä, kuin skorppari... buck2
On kai niitä vahvoja tunteita, mutta ois kiva tietää ne itsekin. Huh

Muuten, mitenkäs otollista aikaa kaupantekoon ja päätöksiin olikaan tämä oinaskuun aika? Muistaakseni siitä oli aiemminkin puhetta...
Ja mikä lie, vesimieskuu halusi meille runsaasti pyyhkeitä antaa Joululahjaksi, niitä tuli useammasta osoitteesta, ja vielä kälyni sanoi, että hänkin meinasi meille pyyhkeet ostaa, mutta oli jättänyt ne väliin.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #1198 : 28.12.2006 22:46:45 »

pluto!!
tänään on viattomien lasten päivä!!
isäni aina vitsailee tätä nimipäiväkseen...
viatonta pikkupoikaa tuossa miehessä kyllä on vielä yli seitenkymppisenäkin,siskonsakin sanoo aina valokuvista:"on kuin pikkupoika.." vähän orvon oloinen...
mutta
kuu köllötteli mukavan puolikkaana taivahalla jopa valaistenkin,
ja mateve,myös minä olen nauttinut valosta,kullasta taivaanrannalla,
ja myös neptunus kiusaa irrallisuutena  aspect_squ venus
muuttuu  aspect_squ merkurius ja sitten vielä  aspect_squ aurinko että ei ihan heti pääse kirkastumaan tämä oma taivaanranta...ja alkanut on poisheittojen aika,9 vuosi,merkittävin vuosi minun elämänkaaressani,toistuvana,mielenkiinnolla odotan..

kuu siis 22 astetta oinasta, aspect_tri mars jousimies,
siinä teille niitä ärräpäitä,
tarkka neliö venukseen tällä hetkellä,arvot pohdintaan varsinkin kun
plutoninen merkurius on ollut vaikuttamassa,nyt se on onneksi siirtynyt jo harkitsevampaan kauriiseen, :merkurius:1 aste kauris,
yhtyy aurinkoon 6 astetta,järki päässä,mutta kädet nyrkissä niinkös?
onkohan meillä kykyä huolehtia itsestämme kun  ceres on siirtynyt kaloihin,0 astetta,voi meitä,se alkaa nyt se perinteinen ruokavarojen
inventaario,niin riihessä kuin kellarissa,
mielikuvituksella meinataan elää ja unelmille siivet kasvattaa,utopiaaaaaa...sanoo pallas vesimiehestä,joka näkee jo ensi vuoteen..heh..viikonlopun yli ..
ja kyllä vain tuo oinaskuu kaipailee samoinajattelevia junoja vaakasesta tarkalla oppositiolla,
aletaan yhdessä kimppaan,mars matkaan,jookos
ja
on se oinaskuu suotuisa kaupankäynnillekin,uusien suunnitelmien lanseeraamiselle,tilanteiden hyödyntämiselle,
impulsiivisille päätöksille(joo,sain vietyä asuntohakemuksen,johon olin
virkailijan,ihan mukava mies,huviksi kirjannut toiveen:skootterille katos,meni kuulemma vaikeeks nyt homma..)
ja oinaskuu pyytää välttämään liiallista höyryä korvien välissä,
jottei olennaiset asiat unohu,ja varomaan muitten sarvia taistojen tiimellyksessä,
uranuurtajat autoteollisuudessa menestyvät

tuosta körttiläisyydestä,kun kerran alettiin,sopihan se hyvinkin jousimiehen  pluto merkurius lahkolaisuuteen,
liittyy lapsuuteeni,
alamökissä asui meillä "hyyryläisenä" körtti-Kalle,niin häntä kutsuttiin,
veljeni yllyttivät minua ummikkoa huutelemaan tuolle kiltille miehelle
(sain suklaatia joka lauantai,miksihän lauantai?)jotta körtti-Kalle,
körtti-Kalle!..enpä saanut suklaatia vaan luudanvarresta kyytiä..
jännä persoona oli hän huopahattu päässänsä,kävelykeppi kädessään..
että lapsuuteni oli noinkin uskonnollisesti värittynyt,enpä ole tullut ees aatelleeksikaan,
asui siellä mökissä sitten ihan toisensorttistakin porukkaa,
yhteistä oli tuo luudanvarrella karkuun huitominen...kun me penskat ikkunoista heidän kortinpeluutaan tuijotettiin...
voi meitä
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #1199 : 29.12.2006 11:54:23 »

kuu onpi siirtynyt härän merkkiin,0 astetta ja rapiat,
nyt ei sitten saa istua kädet ristissä,hyvä tilaisuus mennä jollottelee ohi muuten,sanoo kuukirja,
sekstiili cerekseen kaloissa,äläkä heittäydy marttyyriksi,
myötätuntoa kaipaa ja antaa ihmispolo..
tähän voisi käydä tuo sekstiilin rakentava synteesi ja käytännöllinen organisointikyky härkään liittyenkin aikas hyvin,
neliö pallakseen lisää haastetta,
voisipa myös kaivaa tuon sukankutimenkin esiin tai kirjoa symboleja pellavaiseen...
aurinko näyttäytyi ja meni menojaan,vaihtoi kuun mennessään..
mahtavia varjoja luo tuo viistovalo,
päivä pitenee jo kukonaskeleen verran ainaskin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 239
  Tulostusversio  
 
Siirry: