Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: voiko taipuvuus päihdeongelmiin näkyä kartalla?  (Luettu 24458 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« : 29.05.2008 21:37:55 »

Hei,

Eli siis kuten otsikosta käy ilmi, mietiskelen tässä josko jotkut aspektit astrologisella kartalla saattaisi viitata siihen, että henkilöllä on alttius addiktioihin?
Epäilen, että on. Mutta mitkä asiat siihen sitten vaikuttavat?


/A
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1 : 30.05.2008 10:15:05 »

Hyvä kysymys, ja onpa tätäkin varmaan jo aiemminkin pohdittu ainakin joltain kantilta. Nyt en kuitenkaan ehdi kaivelemaan vanhoja ketjuja, mutta jos joku ehtii, niin saattaa jotain juttua aiheesta löytyäkin.

Alttius addiktioihin kuten mikä tahansa muu kartalta katsottava asia on ensin jollain tapaa määriteltävä, eli mietittävä mitä teemoja se sisältää ja mitkä astrologiset symbolit vastaisivat noita teemoja. Jos ajatellaan, että addiktio on luonteeltaan "pakottava", tulee mieleen pluto, jos taas ajatellaan että sen avulla "paetaan" jotain, tulee mieleen neptunus ja niin edelleen. Asiaa kuitenkin mutkistaa vielä se, että addiktiolla voi olla monenlaisia kohteita - täytyisi miettiä, onko kohde joku kemiallinen aine (alkoholi, nikotiini, huumeet) vaiko kenties seksi, pelaaminen, syöminen tms. ja sitä kautta etsiskellä yhteyksiä astrologiseen symboliikkaan. Löysin googlettamalla aiheeseen liittyen mm. tällaisen jutun Neptunuksesta ja lääkkeistä/huumeista. Tässä myös astrologinen analyysi addiktioista kärsineen Robert Downey Jr:n kartasta. Lisäksi löytyy spekulaatiota Chironin ja Uranuksen vaikutuksesta addiktioon Astrologyweeklyn keskustelufoorumilta.

Luin itse äskettäin opiskeluihin liittyen mielenkiintoisen tutkimusraportin, jossa oli tutkittu addiktioista toipuneita ihmisiä narratiivisesti, eli tarinankerronnan avulla. Tutkittavat olivat kirjoittaneet omin sanoin tarinan omasta selviytymisestään. Tarinoista oli löydettävissä viisi eri tyyppiä, jotka näyttivät liittyvän kukin tietyntyyppiseen addiktioon, esim. alkoholisteilla (erit. miehet) tyypillinen oli tämä klassinen "tuhlaajapoika palaa kotiin" -kertomus, jossa käydään pohjalla ja selvitään porukan (usein AA) tuella. Sen lisäksi kuitenkin mm. huume-/lääkeriippuvaiset kuvasivat "virtahepo olohuoneessa" -tyyppistä tarinaa, jossa tyypillistä oli lapsuudesta juontuva, halki elämän jatkuva riippuvuus johonkin (kohde vaihteli). Heidän lapsuudessaan oli tyypillisesti joku salattu asia, minkä vuoksi negatiivisten tunteiden ilmaisu ei ollut vapaata tai sallittua. Tyypillisesti syömishäiriöistä (esim. bulimia) toipuvat, yleensä naiset, kuvasivat selviytymistään eräänlaisena itsensälöytämistarinana ("kotelosta kuoriutuu perhonen"), oman vahvuutensa löytämisenä mm. parisuhteessa kaltoin kohdeltuna olemisen jälkeen. Sitten oli vielä hallintatarina, jota kertoivat erityisesti tupakoinnin lopettaneet ("vahva minä" kukistaa "heikon minän") sekä rakkaustarina, jossa löydetty ihmissuhde on se elämän muuttava tekijä. Lopputoteamus olikin siihen suuntaan, että addiktioista toipuvat eivät olekaan niin yhtenäistä sakkia kuin on kenties aiemmin ajateltu, joten voi ajatella että pitäisikö hoitokeinojakin entistä paremmin räätälöidä "tyyppiin" sopivaksi.

Jos jotakuta kiinnostaa, raportin abstrakti löytyy englanniksi esim. täältä. (Ainakin ne joilla on Helsingin yliopiston tunnukset, pääsevät lukemaan koko artikkelin esim. NELLIn kautta.) Tuota narratiivista lähestymistapaahan on astrologiassa käyttänyt mm. John Alexander (joka muuten on jälleen tulossa kesäpäiville...), esim. toissa vuonna hän piti kesäpäivien pienryhmän Jupiter-aiheesta ja keksimme mm. ko. planeetalle erilaisia "hahmoja" (joulupukki, tutkimusmatkailija jne.).
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 31.05.2008 06:39:11 »

Kaikessa on varmasti puolensa, joten jos jokin osoittaa taipumusta, toinen tekijä voi sitä lieventää.

Minulla on radixillani tyypillinen päihteiden käyttäjän aspekti;  neptunus  aspect_con keskitaivas , tosin onneksi orbi on jo väljä. Kun lisäksi  saturnus  aspect_opp  keskitaivas eli  aspect_con IC on taustalla hankaluuksia vanhempien päihteiden käytöstä...

No, kotona on käytetty runsaasti alkoholia kuin myös lähipiirissä muutenkin, mutta oma käyttöni on kyllä hallinnassa.. siitä pitänee huolen  aurinko  neitsyt .
tallennettu

marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #3 : 31.05.2008 10:42:35 »

mua rupee ärsyttämään kohta ku mun oma käyttö rupee olemaan liianki hyvin hallinnassa. eilenkin oli tarkotus ottaa vähän miehen kans.. ihan kotona vaan niin ei.. tein vaan ruokaa ja sit kello oli muka niin paljon etten enää viittiny. en tajuu miksen voi vaan heittäytyä vietäväks.. kyl mä ennen join. en toki liikaa sillonkaan. mut jospa tänään sit..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4 : 31.05.2008 13:56:26 »

Marix, mulla ainakin on iän myötä alkoholin käyttö vähentyny paljon. Nuorena sitä oli joka viikonloppu syytä juhlia ja tietysti se tarkoitti = juoda paljon. Mutta nykyään mua ärsyttää sellanen pakkojuhliminen & juominen.

Mun mielestä voi heittäytyä muutenkin...  Smiley Sitäpaitsi mun elimistö ei kestä alkoholia enää niin hyvin ku nuorena. Ihan oikeesti, vaikka en niin kauheen vanha vielä olekaan. (25v.)

 kuu  kalat aspect_squ neptunus  ja  neptunus 6.huoneessa vois tehdä mulle alkoholista ongelman, mutta nykyään en tarvitse alkoholia ilmaistaakseni tunteitani tai jotta jotenkin voisin olla "luvallisesti" herkempi.
Kun olen sitä muutenkin.

Olen aina liittänyt  neptunus addiktioihin, mutta tuo Ajatuksen pointti oli mielenkiintoinen, että myös  pluto voisi liittyä joissain tapauksissa...
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #5 : 03.06.2008 20:35:16 »

Kun kysymyksen lukee nopeasti niin heti tekisi mieli vastata että Neptunus tietysti, mutta noissa Ajatuksen pohdinnoissa oli järkeä. Todellakin, Pluto "pakottaa" moniin juttuihin, mutta se on hieman eri asia kuin olla riippuvainen jostakin.

Minulla on tuttavapiirissä muutama sellainen, joita voi sanoa riippuvaisiksi alkoholista, huumeista ja lääkkeistä, ja heillä kaikilla on  kuu/ neptunus joko yhtymässä tai neliössä. Tuo aspekti tulisi nyt ekaksi mieleen. Ja sitten se "klassinen" Neptunus 6:ssa eli terveyden huoneessa (joo, löytyypä itseltänikin  Wink).

Toisessa ketjussa oli kerran puhetta alkoholisteista, ja heillä on joskus vaikeita Saturnuksen aspekteja, jotka saattavat aiheuttaa masennusalttiutta, joka taas ajaa juomaan...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 03.06.2008 22:35:30 »

 neptunus liitetään usein riippuvuuteen,
en tiedä miksi sinänsä,koska se on kuitenkin kosminen planeetta,
liekö sen "liukenevuus", pako todellisuudesta syynä tulkintaan,
mutta silloinkin sen luulisi olevan aspektissa henk.kohtaiseen planeettaan,
näistä on keskusteltu täällä jo aiemminkin,
ja itse olen huomannut sosiaalisen planeetan, saturnus:n vaikuttavan PERÄYTYVÄNÄ   päihteistä riippuvaisuuteen,ja noilla riippuvaisten kartoilla se oli oppositiossa johonkin henkilökohtaiseen planeettaan,
julkkiksista esim.Remun kartalla  :saturnus:rx  leijona aspect_opp venus vesimies,
toinen  :saturnus:rx  skorpioni aspect_opp mars harka,
kolmas  :saturnus:rx  vesimies aspect_opp merkurius leijona,
kaksi viimeistä olleet hoidossakin riippuvuudestaan,
toisella myös isä juopotteli,eli mallioppimistakin vastuunpakoilusta,
tai saturnukseen liittyen se on yksinkertaisesti psyykkeen rakenteessa,luissa ja ytimissä;jos  saturnus on järki ja todellisuus niin  :saturnus:retrona ja päihtymys on juopolle normaalitila?
ja tuosta pakonomaisuudesta,
pistinpä merkille noista esimerkeistä että  :saturnus:rx on kiinteässä merkissä,
suomeksi sanottuna kiinteän merkin on vaikea luopua totusta tavasta,
päihtymyksestä tulee elämänehto,koossa pitävä rakenne, ja riippuvuus on taattu
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #7 : 04.06.2008 09:52:52 »

Pluto tuli itselleni mieleen lähinnä, kun ajattelin että voihan riippuvuus olla myös pakkomielle. Nikin ajatukset Saturnuksesta ja etenkin peräytyvästä Saturnuksesta olivat mielenkiintoisia. Saturnuksen asemanhan sanotaan olevan tavallaan heikoin kohta kartalla, se yhdistetään myös mm. pelkoihin ja tietysti niihin rajoituksiin. Ehkä vahva Neptunus tuo luontaisen kyvyn "elää ilman rajoja" ja vahva Saturnus taas tarpeen päästä jollain tapaa noista koetuista rajoista tai rajoituksista eroon, kun ne ahdistavat liikaa?

Tässä muuten vielä linkki suoraan edellä mainitun Robert Downey Jr:n karttaan. Huomatkaa, että kartalla ovat henk.koht. planeettoihin ja kuuhun kontaktissa kaikki nämä planeetat, mistä on ketjussa ollut puhetta: neptunus, pluto, saturnus, uranus ja vielä chiron :kin mukana. Valkkaa sitten näistä... Huh
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #8 : 04.06.2008 13:39:40 »

Eikös  kuu kalat vahvista alkoholismin riskiä, eli periaatteessa pakenee kovaa maailmaa sinne ihanaan haavemaailmaan päihteiden avulla.. Yhdellä tutullani on juuri kuu kalat ja käy viihteellä aikasta usein, ehkä vähän turhankin usein..

Mutta sen sanon, että exälläni tulee olemaan ongelma alkoholin kanssa, jos ei ole jo.. Herra nimittäin menettää kontrollin täysin saadessaan viinaa, juo ihan tolkuttomia määriä eikä osaa lopettaa ennen kuin on liian myöhäistä - kyllästyin toimimaan herran kaitsijana.. Angry  Miekkosen kartalta löytyy perääntyvä saturnus aspect_opp venus , eikös tuo ole aika tyypillinen alkoholistien kuvio..? Huh  Lisäksi vielä löytyy rx- pluto aspect_opp venus sekä rx- saturnus aspect_inc kuu , onko noillakin jotain vaikutusta?

Herranjumala, exän kartalta löytyvät kaikki, sekä  jupiter saturnus uranus neptunus pluto retrona Shocked Oliskohan noilla jotain selitystä tuohon hallitsemattomaan ja reiluun juomiseen.. Ja sitten vielä aurinko kuu venus 12. huoneesta, onko tuolla "kulissihuoneella" jotain vaikutusta juopotteluun..? Lisäksi vielä 6. ja 12. huone kartalla ylikorostuneet (=valtavat verrattuna muihin huoneisiin), ehkä tuollakin jotain tekemistä..
« Viimeksi muokattu: 04.06.2008 13:42:20 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
epona
Vieras
« Vastaus #9 : 04.06.2008 22:48:45 »

hmm... Embarrassed

Olen yrittänyt vertailla noita mainitsemianne asioita omaan karttaani, mutta en osaa Undecided

Olen siis itse toipuva addikti ja ihmettelen vaan, josko se näkyisi kartallani...

Olen syntynyt 28.11.1983 kl 10:26
Syntymäpaikkana: Västerås (ruotsi) 16e33 59n37, -01:00

Tämä toipumisen tie ei ole helppo, vaikka raittiutta onkin jonkin verran takanapäin. Tämä on nyt tietysti vain osa minun elämääni, mutta kenteis karttatulkinnan avulla minulle avautuisi vielä jotain, mitä en ole oivaltanut.

Harkitsin pitkään josko "mustamaalaan" nikkini kertomalla tämän minusta, mutta tulin siihen tulokseen että onko tuolla nyt väliä mitä muut ajattelevat. Tärkeintähän on se, että minä tsemppaan ja pysyn raittiina.

Jos jollakulla on aikaa / halua vilkaista karttaani ja vihjaista, mitkä kohdat siellä kenties viittaisivat addiktioon.

Etukäteen nöyrästi kiittäen:
epona
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #10 : 06.06.2008 12:42:58 »

Harkitsin pitkään josko "mustamaalaan" nikkini kertomalla tämän minusta, mutta tulin siihen tulokseen että onko tuolla nyt väliä mitä muut ajattelevat. Tärkeintähän on se, että minä tsemppaan ja pysyn raittiina.

Aivan totta, eivätkä tämänlaatuiset "paljastukset" ainakaan minun kunnioitustani koskaan kirjoittajia kohtaan vähennä, päin vastoin. Aiemminkin on ollut kirjoittajia, jotka ovat avoimesti kertoneet mm. päihdeongelmistaan ja jos nyt myös astrologian harrastajia ajattelee, niin tämähän on mitä parhainta "opiskeluaineistoa", kun kartan omistajat itse kommentoivat asioita kartastaan. Kiitokset siis sinulle! Smiley

Valitettavasti aikaa ei (taaskaan) ole kovin kummoiseen tulkintaan, mutta kurkkasin kuitenkin pikaisesti karttaasi. Sinulla on kokonainen stelliumi planeettoja Jouskarissa, mukaan lukien aurinko ja askendentti, ja neptunus tarkkaan askendentilla. Jo se yksinään voi kuvata tietynlaista kaipuuta "paeta maailmasta", herkkyyttä ulkoisille tekijöille. Stelliumi ( aurinko uranus jupiter merkurius neptunus) ulottuu 11. ja 12. huoneen alueelle, Neptunus täpärästi ykköshuoneen puolelle, ja kun ottaa huomioon että tr pluto on juuri päättänyt vaelluksensa Jouskarin merkissä, olet varmasti ollut melkoisessa Pluto-myllytyksessä viimeisimmän kymmenen vuoden ajan. Nyt Pluto on jo siirtynyt Kauriin merkkiin ja alkaa pikkuhiljaa jättää rauhaan askendenttisi ja sen myötä myös Neptunuksen. Sen kulku kuitenkin jatkuu 1. huoneessasi, joka on minän ja persoonan huone - varmasti tulet toipumisesi myötä rakentamaan myös minuuttasi uudelleen "tuhoamalla" plutomaisesti vanhaa ja luomalla uutta, terveempää. Smiley Ykköshuoneessasi matkaa nyt myös tr jupiter joka on aurinkosi hallitsija, joten uskon että tulevaisuus näyttää kohdallasi varsin valoisalta.

Tuon em. stelliumin planeetat muuten neliöivät kaikki kuutasi Neitsyen merkissä ja 8. huoneessa. Tämä kuvaa tietynlaista sisäistä ristiriitaa sinussa, joka saattaa juontaa juurensa jo lapsuudesta. Sinussa on vahva, vapautta kaipaava ja rohkea Jouskari-puoli, mutta myös tuo varovaisempi kuu-Neitsyt-puoli - näitä kahta voi olla vaikea saada tasapainoon. Mitä itse ajattelet tuosta Neitsyt-kuusta? Arvostatko asioita, jotka yleensä liitetään Neitsyen merkkiin?

Mikä on mielenkiintoista, sinunkin kartaltasi löytyy tuo Astrologyweeklyn keskustelufoorumilla addiktioihin liitetty uranus aspect_opp chiron. Ja koska aurinkosi on yhtymässä Uranukseen, on myös aurinkosi oppositiossa Chironiin. Lisäksi tietysti sinulla on Merkuriukseen yhtymässä sekä jupiter että neptunus, joten tälläkin voi olla merkitystä. Mitä sanovat muut?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
epona
Vieras
« Vastaus #11 : 06.06.2008 17:28:25 »

Lainaus
Mitä itse ajattelet tuosta Neitsyt-kuusta? Arvostatko asioita, jotka yleensä liitetään Neitsyen merkkiin?

No rehellisesti sanottuna en. Pidin itseasiassa ennen Neityt-merkkiä yhdestä ärsyttävimmistä ja erkoisimmista merkeistä. En nähnyt / kokenut siinä merkissä mitään hyvää. Leimasin hyvin herkäsi Neitsyen pikkutarkaksi tylsimykseksi.

Ja se on kyllä ristiriidassa minun luonteeni kanssa. Olen sisimmissäni hyvinkin herkkä, enkä oikein siedä tunteita. Minusta ne ovat ärsyttäviä. Joskus koen, että tunteet hidastavat tahtiani, enkä pääse eteenpäin. Nuorempana rakastin analysoida niin omia kuin muiden tunteita niin, että pää oli räjähtää..

Lisäksi minussa asuu ajoittain itse äiti Theresa, joka on pelastamassa ja hoivaamassa muita, kun he voivat huonosti. Rehellisesti sanottuna sekin puoli minussa oikein ärsyttää...mitä hemmettiäs se minulle kuuluu, jos joku on ajanut itsensä sellaseen tilanteeseen, että oksat pois.
Sitäpaitsi. Useimmiten kun yritän auttaa toista kaikki menee päin prinkkalaa ja löydän itseni täysin uupuneena ja mukamas väärinymmärrettynä, mikä tietenkään ei edesauta tilannetta lainkaan.

Toisaalta se, että olen herkkä aistimaan myös muiden tunteita voi olla hyväkin asia. Kenties suurin haaste on pistää itseni ja oma hyvinvointini aina edelle.

--- --- ---

Luin taas tekstini tavalliseen tapaani hyvin itsekriittisesti, mutta pistänpä sen nyt silti menemään.  Smiley

Kiitoksia Ajatus sinulle vastauksesta.  smitten
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #12 : 09.06.2008 15:23:57 »

Kiitos kommentoinnista - olisinkin ollut hämmästynyt, jos olisit vastannut että mikäs tuossa, Neitsythän on ihan jees. Grin Sen verran haastetta tuolle kuulle kartallasi kohdistuu.

Lisäksi minussa asuu ajoittain itse äiti Theresa, joka on pelastamassa ja hoivaamassa muita, kun he voivat huonosti. Rehellisesti sanottuna sekin puoli minussa oikein ärsyttää...mitä hemmettiäs se minulle kuuluu, jos joku on ajanut itsensä sellaseen tilanteeseen, että oksat pois.
Sitäpaitsi. Useimmiten kun yritän auttaa toista kaikki menee päin prinkkalaa ja löydän itseni täysin uupuneena ja mukamas väärinymmärrettynä, mikä tietenkään ei edesauta tilannetta lainkaan.

Neitsythän on palvelun merkki (äiti Teresa oli aurinko neitsyt), mutta siinä on varmasti myös vastamerkkinsä Kalojen tapaan taipumusta liialliseen uhrautumiseen. Kuitenkin kun tiedostat tuon puolen itsessäsi, niin se voi olla helpompi ottaa jatkossa huomioon ja jopa oppia arvostamaan sitä. Neitsyen merkin hyviä puoliahan ovat juuri näppäryys/kätevyys/käytännöllisyys, yksityiskohtien huomaaminen, älykkyys. Jostain luin, että Neitsyt-kuuhun liittyisi myös rakkaus rutiineihin - mikä tietysti voi olla mielenkiintoinen yhdistelmä Jouskarin kanssa. Ehkä kun koti- ja tunneasiasi ovat tarpeeksi hyvin järjestyksessä, niin on turvallista myös toteuttaa jouskarimaista tutkimusmatkailija- ja seikkailijapuolta? Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
epona
Vieras
« Vastaus #13 : 09.06.2008 22:03:04 »

Lainaus
Jostain luin, että Neitsyt-kuuhun liittyisi myös rakkaus rutiineihin - mikä tietysti voi olla mielenkiintoinen yhdistelmä Jouskarin kanssa. Ehkä kun koti- ja tunneasiasi ovat tarpeeksi hyvin järjestyksessä, niin on turvallista myös toteuttaa jouskarimaista tutkimusmatkailija- ja seikkailijapuolta? Smiley

Voi pyhä sylvi...
Tuota en ole koskaan kuullut. Yhtäkkiä tuntuu osittain selvältä se, miksi aikuisuuteen siirtyminen oli minulla niin pirun kivulias vaihe...Lapsuuden kodissa (tai sittemmin elämässäni) kun ei rutiineista ollut tietoakaan. Olen oppinut arvostamaan kotia ja sen tuomaa turvallisuutta vasta nyt, ihan viime vuosina. Aiemmin en jostain syystä pystynyt hyväksymään sitä, että se on minulle tärkeä asia. Lisäksi olen itse huomannut sen, että se on vaan niin,(ainakin minun kohdalla) että rutiinit luovat turvallisuutta.

Tuo oli siis mielenkiintoinen asia. Muutin syksyllä tähän asuntooni ja se oli 24. muuttoni. Ajattelin: "Jospa minä nyt asettuisin tähän hetkeksi ja rakentaisin ensimmäisen kotini." Onhan sitä ehditty jo maailmalla temmeltää (Toistaiseksi  Wink )

Kiitoksia Ajatus!  smitten
Tuosta oli apua.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #14 : 10.06.2008 14:49:26 »

Kiitoksia Ajatus!  smitten
Tuosta oli apua.

Olipa kiva kuulla! smitten

Tuosta Neitsyen merkistä muuten vielä - itselläni on kokemuksia seurustelusta nuorena aurinko-Neitsyen kanssa ja hänen huoneensa oli aina kuin hävityksen kauhistus. Sen sijaan muita kuin siivousrutiineja kyllä oli, tosin sellaiseksi hän kai laski myös jokaviikonloppuisen viinapullon, joka oli useimmiten tietysti samaa tuttua merkkiä. buck2 Ehkä meillä Kalat-Neitsyt-merkkejä omaavilla on yhteisenä läksynä tietynlainen järjestys vs. kaaos -tasapainon ylläpito elämässä. Smiley Ja samalla myös se terveyden vaaliminen vs. hälläväliä-asenne.

Kuulosti todella jouskarimaiselta tuo kommenttisi 24. muutosta ja maailmalla temmeltämisestä! Toivotan onnea nykyiseen kotiin ja uskallusta myös "jämähtää rutiineihin". Voihan arkikin olla kivaa. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: