Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ap-kartalla aurinko kuu oppositio?  (Luettu 3725 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aurinkoinen77
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22



Profiili
« : 08.03.2007 22:23:17 »

Hei kaikki!

Mä yritän epätoivoisesti opetella tulkitsemaan ap-karttaa. aika paljon olen tietoa löytänytkin ja törmäsin tietoon että auringon ja kuun keskinäiset aspektit tekevät ap.kartasta erityisen merkittävän. Ensi vuoden kartallani minulla onkin sitten aurinko tarkassa oppositiossa kuuhun. Mitähän tämä noin käytännössä voisi merkitä? Onko kellään ollut moista aspektia omalla ap-kartallaan ja miten se on näkynyt elämässä?

Aurinkoisin terveisin mie vaan..
tallennettu

Hymy sulattaa jäätyneenkin sydämmen.
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #1 : 09.03.2007 00:01:25 »

Minulla se on menossa nyt.

Kattelin just tuolta tulkintaa:
http://www.cafeastrology.com/natal/sunoppositionmoon.html ja aika hyvin kuvaa sitä mitä on meneillään: olen joutunut pohtimaan mitä tarvitsen ja mitä tahdon. Kun Pluto on vielä askendentilla, kaikesta tulee muutenkin voimakkaampaa.

Nyt kun ap-vuosi on jo yli puolenvälin, alkaa helpottaa, mutta töitä olen tehnytkin  knuppel2 Tietynlainen tyytymättömyys, halu muuttaa, vaihtaa työpaikkaa, melkein vaihtaa maatakin, mutta silti sitä ei tee, kun jää kiinni juuri tuohon oppositioon "mitä jos" "entäs jos kuitenkin..." "jospa odottaisin ensi viikkoon"  uglystupid2. Mutta sitten kun saa niskaotteen, alkaa taas tapahtua.

Erittäin kovasti on tämä vuosi avannut itsetuntemustani ja sieluväylää (mitä ikinä tuo sitten tarkoittaakaan). Ihan kivaa kuitenkin, vaikka rankkaa on ollut. Nautin  smitten
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
aurinkoinen77
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22



Profiili
« Vastaus #2 : 12.03.2007 21:31:42 »

Elikkä ylä- ja alamäkiä tulossa ja energiat heittelee miten sattuu.. Apua, Ens vuonna tarvis just tasaisuutta, kun pitäis vamistua ja gradu vääntää loppuun.. No, ehkä tästä jotenkin selvitään.. Kiitos kommentistasi Lady bird.. Smiley
tallennettu

Hymy sulattaa jäätyneenkin sydämmen.
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #3 : 12.03.2007 22:45:55 »

Elikkä ylä- ja alamäkiä tulossa ja energiat heittelee miten sattuu.. Apua, Ens vuonna tarvis just tasaisuutta, kun pitäis vamistua ja gradu vääntää loppuun..

Mielenkiintoista! Sillä tässä väännän ihan samaa "työtä" mitä sinä olet aloittamassa.

Ehkäpä tuo  aurinko aspect_opp kuu toimii parhaiten juuri töiden loppuunsaattamisessa kun se ajaa jollakin tasolla (ainakin minut) sellaiseen "ei enää ikinä tätä hommaa" -mentaliteettiin. Mulla tämä oppositopari sattuu huoneisiin 7 ja 2.  Mihin huoneisiin itselläsi?
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: