Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voisiko joku tulkita?  (Luettu 7766 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
LYV
Vieras
« : 06.07.2009 18:22:30 »

Olen alkanut uskomaan enemmän tähän sideeriseen astrologiaan. Osaisiko joku tulkita mun karttaa mm. mikä on hallitseva planeettani ja hallitseva merkkini sideerisellä kartalla?
tallennettu
SatAqu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 122


Profiili
« Vastaus #1 : 06.07.2009 22:15:16 »

Olen alkanut uskomaan enemmän tähän sideeriseen astrologiaan. Osaisiko joku tulkita mun karttaa mm. mikä on hallitseva planeettani ja hallitseva merkkini sideerisellä kartalla?

Meridiaani Oinas
Aurinko; Kuu; Venus; Saturnus Vaa’ ssa
Merkurius Skorpionissa
Mars Neitsyessä
Jupiter Kauris

Hallitseva planeettasi voisi olla Venus, sillä Vaa’an tähtimerkki hallitsee karttaasi. Eri asia sitten on, onko sillä todellista eksistenssiä. Mielestäni karttaa hallitsee aina Aurinko jonka ympärillä muut pyörii.

Sideerinen Vaa'an merkki on silti luonteesi kuvastin. Olet toverillinen, mukava ja luonnostaan muita huomioiva. Sinussa on syvyyttä, psykologista silmää ja otat huomioon vastapuolen tarpeet. Olet puoleensavetävä, tahdikas ja tykkäät runsaasta vaihtelusta elämässä. Olet melko laaja-alaisesti kiinnostunut kaikesta ja harrastuksesi ovat moninaisia. Olet oikeudenmukainen ja diplomaattinen. Tunnet myös arvosi ja otat helposti johtavaa roolia käytännön elämäsi kulussa. Sinussa on toimitusjohtajan luontoa. Persoonasi on suora, ajoittain jopa kiivas ja johtamiskykyinen. Mars Neitsyessä viittaa tutkijan potentiaaliin. Jupiter Kauriissa viittaa organisaattorin tehtäväkenttään.

Tässä näin lyhyesti. Sinun tulee itse kaivautua sideerisiin syvyyksiin lisää. Aarreaitta odottaa.

 merkurius

tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #2 : 06.07.2009 22:17:16 »

Toi Kuu on kylläkin skorpparissa, vaikka ei siltä näytäkään Cheesy
tallennettu
SatAqu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 122


Profiili
« Vastaus #3 : 06.07.2009 22:20:15 »

Toi Kuu on kylläkin skorpparissa, vaikka ei siltä näytäkään Cheesy

Käytän eri ayanamsaa, en fagan-bradleyta. Oman arvioni mukaan Kuu ja Saturnus ovat myös Vaa'assa. Siderealistit eivät ole kaikki yhtämieltä tarkasta ayanamsasta.

 merkurius
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #4 : 06.07.2009 22:23:47 »

Aika mielenkiintoista, mutta joo, kiitos tulkinnasta. Tämä sai kylläkin minut hiukan hämmentymään, koska olen trooppiseen niin tottunut ja siihen ideaan, että olen äärimmiten melkein skorppari.
Tämä on kyllä uusi alue mitä tutkia.
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #5 : 06.07.2009 23:07:38 »



Käytän eri ayanamsaa, en fagan-bradleyta. Oman arvioni mukaan Kuu ja Saturnus ovat myös Vaa'assa. Siderealistit eivät ole kaikki yhtämieltä tarkasta ayanamsasta.

 merkurius


Saako kysyä mitä ayanamsaa käytät?
tallennettu
SatAqu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 122


Profiili
« Vastaus #6 : 07.07.2009 20:09:39 »



Käytän eri ayanamsaa, en fagan-bradleyta. Oman arvioni mukaan Kuu ja Saturnus ovat myös Vaa'assa. Siderealistit eivät ole kaikki yhtämieltä tarkasta ayanamsasta.

 merkurius


Saako kysyä mitä ayanamsaa käytät?


Omaani, se on 30:59:00 vuonna 2009.

 merkurius
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #7 : 08.07.2009 11:45:30 »



Käytän eri ayanamsaa, en fagan-bradleyta. Oman arvioni mukaan Kuu ja Saturnus ovat myös Vaa'assa. Siderealistit eivät ole kaikki yhtämieltä tarkasta ayanamsasta.

 merkurius


Saako kysyä mitä ayanamsaa käytät?


Omaani, se on 30:59:00 vuonna 2009.

 merkurius


Mikä toi meridiaani on? Onko se sama kuin askendantti?
tallennettu
SatAqu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 122


Profiili
« Vastaus #8 : 08.07.2009 21:48:58 »



Käytän eri ayanamsaa, en fagan-bradleyta. Oman arvioni mukaan Kuu ja Saturnus ovat myös Vaa'assa. Siderealistit eivät ole kaikki yhtämieltä tarkasta ayanamsasta.

 merkurius


Saako kysyä mitä ayanamsaa käytät?


Omaani, se on 30:59:00 vuonna 2009.

 merkurius


Mikä toi meridiaani on? Onko se sama kuin askendantti?


Se on MC. Käytän siitä meridiaani -ilmausta joka on yleisemmin käytössä niin maan- kuin tähtitieteessä.

 merkurius
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #9 : 10.07.2009 20:24:12 »

Tää on jännää, eli oikeesti en äärimmäisyyksissäni olekaan skorpiooni, vaan vaaka?  Shocked Hallitsevat elementit menisivät täysin ylösalaisin! Tulen ihmisten kanssa toimeen, JOS he kohtelevat minua hyvin. Luotettavia ystäviä on vain muutama. Olen aika hiljainen usein, enkä mielellään kyllä puhu omista asioistani, mutta kyllä punnitsen asioita. Epäoikeudenmukaisuuden kanssa olen joutunut taistelemaan elämäni aikana, ja johtuuko pitkä masennus sitten siitä, että olen sideerinen vaaka? Ja tunne-elämän epävakaus?
« Viimeksi muokattu: 12.07.2009 18:50:00 kirjoittanut LadyYellowViolet » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: