Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Romantiikan transiitit  (Luettu 50049 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #75 : 17.04.2009 15:20:34 »

Naisille se nimitys on sitten Ajokoe. Sillä siinähän nainen koeajaa miestä. crazy2

 Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #76 : 19.04.2009 17:39:32 »

Naisille se nimitys on sitten Ajokoe. Sillä siinähän nainen koeajaa miestä. crazy2

 Grin 2funny

Ei kun tarkoitin sovinisti-nimitykselle feminiinistä vastinetta. Cheesy
Se ei voi olla mikään feministi, kun ne ei tykkää seksistä,
eikä osaa käyttää miestä kätevästi hyväkseen.

Jos yhdistää feministin ja dominan...
Doministi...fedonisti? Femidonitsi..? Cheesy Grin tickedoff
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #77 : 19.04.2009 23:21:46 »

Bull........  Cheesy Jos karmaa ei ollut tuossa suhteessa niin sitten sitä ei kyllä ole yhtään missään.

Yhteensattumat  ja  kohtalonomaisuus olivat aivan uskomattomia,  loimme yhdessä jotain sellaista mitä ei ole tosiaan koskaan tässä maassa luotu. Jouduin hetkiseksi lähes kokonaan jättämään oman menestyksekkään urani ja hyppäämään aivan uskomattomaan uuten kuvioon, josta saimme valtavasti julkisuutta ja arvostusta, mutta vain vähän rahaa (sekin kuuluu tuohon karmasopimukseen).
Meillä yhdessä oli siis erittäin tärkeä rooli tiiminä, teimme pioneerityötä.

Olisko Van Goghin pitänyt jättää maalaaminen ja ruvettava hölkkäämään vain siksi, että hän maalatessaan muuttui (kenties) vain hullummaksi?  smitten

Oma näkökulmani on siis aivan erilainen, minun piti olla pitkään yksin ennen tuota suhdetta, jotta jaksoin ottaa vastaan tämän haasteen. Se mitä näissä tilanteissa  ihmettelen on se eristäytymisen tavattoman pitkä aika, joka minulta aina vaaditaan, todellista askeesia (kuten tuo että hyvin pian lapsen kuoleman jälkeen jäin yksin synnyttämään seuraavaa). Mutta minun sopparini nyt vain ovat tällaisia, so be it.

Siis minkälaista elämää te oikein elätte, beibet? Otatte tosiaankin ensimmäisen lohduttajan joka tulee vastaaan kun on "pakko saada vähän rakkautta"??  2funny Minä en koskaan tee niin. Ei ole varaa, aivan liikaa näitä hardcore-sielunsopimuksia.

Ja eivät uskomattomat,sadunomaiset yhteensattumatkaan tietysti  karmasta todista (olkoonkin että olemme työskennelleet yhdessä samalla alalla monissa elämissä ennen tätä), visualisoinnin ja unelmien fantastisesta toteutumisesta se kyllä todistaa, mutta näkemykseni mukaan visualisoimalla luominen ja karma ei lopulta ole erotettavissa, jos sielunsopimus on vahva... ja olen antanut itselleni  kertoa useankin näkijän taholta, mistä karmamme juontui. Ja se siis tulee jatkumaan vielä, mutta vasta seuraavassa inkarnaatiossa. Hän siis oli lahja minulle ajatellen tämän elämän tunnelukkoja ja niiden selvittelyä...ja samalla menneiden elämien karmaa käytiin läpi.

Se, että sivujuonteena oli tuo puolisoni vaikea sairaus, oli näkyvissä jo heti alussa, mutta silti meidän tuli suorittaa sovittu ura, toimia tällä alalla pioneereinä ja herättäjinä. Sillä oli vaikutusta hyvin suureen joukkoon ihmisiä, heidän ajatteluunsa ja toimintaansa. Ja tuo sairaus tarvittiin myös siksi, että elämän ihmeellinen, näennäisen kaoottinen mutta kuitenkin täydellisen järjestynyt kudelma olisi saanut muodon.

"Ei saa jättää elämättä ainutlaatuista ja ihanaa rakkaustarinaa", ei siitäkään huolimatta että kumppanin haavat olivat tosiaan näkyvissä jo aivan alussa.  Wink

Useinkin löydän itseni vaikertamasta, miksi koko ajan tungetaan painetta niskaan, miksei voisi välillä olla edes hieman keveämpää, aikaa hieman hengähtää. Mutta niin olen itse prosessin suunnitellut. Toki jos ei karmaan ja sielunsopimuksiin usko vaan pelkkään "negatiivisten asioiden luomiseen", niin  voi väittää että poltin myös äitini ja taloni, ja tapoin lapseni ja isäni (negatiivisella ajattelulla, kenties?)  2funny 2funny 2funny

Visualisoinnin ja positiivisen ajattelun absoluuttista voimaa julistavat nämä liikkikset elämän golffaajat (sorry, you know who), joilla ei kenties sielunsopimukset ole aivan HIRVEÄN raskaat. Minäkin uskon että olemme Jumalia, mutta uskon myös että olemme lupautuneet tekemään elämässä muutakin, kuin takomaan rahaa ja pökkimään golfpalloa reikään. Toiset rankempia asioita, toiset vähemmän  smitten
(anteeksi jälleen, oli pakko  angel)

Kiitos, että olet täällä  smitten

ilman sinua tää ketju olisi aivan järkyttävää pilvenhattaraa  Grin

sorry, leidiis ja gentlemannit, mut kun en ole niin romanttinen kuin eräät  coolsmiley

tallennettu
Hyperö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #78 : 20.04.2009 05:21:21 »

Adele, tuollaiset on niin ikäviä tapauksia että mulle tuli oikein suru -  kyynisyys kasvaa, pelottavaa. Sitä pitää itseään niin tyhmänä ja arvottomanakin kun noin kohdellaan.
 
Mutta: Jospa tämä rapu tekikin vain tyypillisen rapu liikkeen, alkoi tuntumaan liian kivalta, liian nopeasti ja joutui sen vuoksi äkkiä peräytymään takaisin johonkin entiseen ja turvalliseen, mikä se hänellä sitten liekin. (äiti?)
Vaikka tämä sama kuvio sun silmissä toistuukin, heillä kaikilla on kuitenkin ollut täysin eri tilanne, eri syyt ja lähtökohdat jotka ovat moiseen käytökseen johtaneet. Ei se sinusta johdu, ei se ole sinun kohtalosi, ainoastaan pelollasi voit auttaa suhdetta kehittymään siihen ikävään suuntaan.
Jos ja kun tapaat sen oikean ihmisen, voit turvallisin mielin nostaa tämän pelottavan mörön pöydälle ja puhua sen voimattomaksi. Jos silloin olet oikean ihmisen luona, avoimuutesi vain lisää hänen kiintymystään sinuun.
Voi kun me oinas akat muistettaisi ettei ole kauheeta olla välillä vähän heikkokin.
Paras suhde ikinä mulla oli 4vuoden ajan rapu miehen kanssa, sellaista molemminpuolista luottamusta en ole sen jälkeen kokenut.

Nämä perhanan nettisuhteet tekevät kaksoiselämästä naurettavan helppoa, sehän onkin virtuaali todellisuutta eikä näin ollen tarvitse pelata avointa pöytää.
Luulen ettei miehet helpolla muuta netissä alkaneen suhteen luonnetta "oikeaksi" ,muuten kun puhetasolla, vaikka suhde olisikin johtanut tapaamisiin ym...on toki poikkeuksia.
Eikö miehet anna jopa sääntöjä siitä mitä sopii kirjoittaa esim FB:n seinälle (ettei suhde paljastuisi...vielä?)

-Jos naiset eivät mihinkään salamyhkäiseen ikinä suostuisi.
- Jos naiset eivät pyrkisi olemaan "hyviä jätkiä" -  kilpasisartaan parempia siis.
-Jos naiset perustaisivat avoimien naisten kerhon jossa paljastettaisiin kaikki suhteet mm netissä alkavat jne. (heh) "Paljasta petturi"
-Jos naiset siis PITÄISIVÄT YHTÄ niin ei ne pojat meitä pystyisi huijaamaan.
Naiset mahdollistavat petturien olemassa olon...särkyneiden sydänten määrä on niin hirmuinen että luulisi jo pettureiden kuolleen sukupuuttoon.
Puhumattakaan naispettureista...no, miehiltä ei kuitenkaan pidä vaatia enempää kun me oikeesti vaaditaan.
Nim. Neptunus lähtössä 7 huoneesta, vihdoin.
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #79 : 20.04.2009 07:23:41 »

Naisille se nimitys on sitten Ajokoe. Sillä siinähän nainen koeajaa miestä. crazy2

 Grin 2funny

Ei kun tarkoitin sovinisti-nimitykselle feminiinistä vastinetta. Cheesy
Se ei voi olla mikään feministi, kun ne ei tykkää seksistä,
eikä osaa käyttää miestä kätevästi hyväkseen.

Jos yhdistää feministin ja dominan...
Doministi...fedonisti? Femidonitsi..? Cheesy Grin tickedoff


Sashaa! Tää oli hauska Grin Femidoministi, eikös se ois passeli sana kuvaamaan naista joka feministisyydellä dominoi miestä? Jee! 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #80 : 20.04.2009 22:00:48 »

Mä en tiedä mitä muka romanttista mun tähtitaivaalla tapahtuu, mutta tuntuu että elämässä ei juuri nyt voisi olla liikaa romantiikkaa. Voisin vaikka syödä aamiaiseksi punaisia ruusuja ja leijua koululle vaaleanpunaisella hattarapilvellä, ja siellä vahtimestari ottaisi mun aulassa vastaan suudellen kädelle..  Grin

Ja koulutöitä olen koko illan vääntänyt kuunnellen taustalla hempeitä rakkausballadeja.....

Saturnuksen ja uranuksen planeettaohituksia hirvittävästi päällä, enkä mä nyt niissä näe romantiikkaan viittaavia asioita?

Tosin löytyyhän sieltä muutakin. Voisko  pluto aspect_con neptunus 1.huoneessa vaikuttaa tähän mun tunnemaailmaani nyt? Koen niin vahvasti........ Niin ja se vaan tapahtuu mielessä, mitään ei tapahdu oikeasti.  Grin
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #81 : 21.04.2009 10:47:08 »

Keskiviikko 22.04.2009 ***

Venuksen ja Marsin yhtymä Kalojen merkisssä nostaa pintaan hurjemman eroottisen latauksen, joka synnyttää ainakin hetkellisesti voimakkaita kiintymyksen ja ihastuksen tunteita. Rakastumisen tunnelmat viipyvät ilmassa koko viikon ja vain vahvistuvat loppuviikkoa kohden.

Oinas

Kuuntele tarkasti tunteittesi viestiä ja uskalla kohdata ne henkilöt, jotka sinua nyt aidoimmin rakastavat. Elät vahvasti omien tunteittesi keskellä ja tiedät missä sinun on hyvä olla. Tämä saattaa olla hyvin merkittävä uusi alku rakkauselämässäsi.

Afro Afro Afro

Vai tällaista lupaa 2funny 2funny 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #82 : 21.04.2009 11:02:42 »

Uranus vastaan minustakin enemmän Tornia ja Pluto kuolema-korttia sillä Tarot-pakan Kuolemahan on samalla totaalinen transformaatio, kuolema ja uudelleen syntymä.. Kuulostaa Plutolta minusta.  Smiley

Uranuksesta puheenollen, minulla on parhaillaan menossa Uranus sekstiili keskitaivas, kuuden tähden voimakkuudella eli kaikkein voimmakkain transiitti. Osaako kukaan selittää miten se näkyisi arkielämässä? Keskitaivaan teemat eivät ole hirveän tuttuja muuten kuin että se edustaisi uraa tai jotain sinnepäin. En muista. Myös Jupiter neliö Keskitaivas on meneillään, viiden tähden voimakkuudella..

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #83 : 21.04.2009 11:55:30 »

rapu  soittelee ja tapaisi

 oinas  (laki) on vaiennut (mutta sille on nyt varalla hyvä idea)- hetkeksi

 kaksoset (lääkäri) odottelee tapaamistani, sillä aika levottomat jutut.. ei se mitään.. voin suhtautua kaikkiin miehiin myös ihan businesslike

tänään tapaan liudan varakkaita miehiä, mut ei varmaan kauheen romanttista

 uranus vitosessa   Grin

katsotaan mikä muuttuu kun  kuu vitoseen
« Viimeksi muokattu: 21.04.2009 11:58:26 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #84 : 21.04.2009 12:28:43 »

on huvittavaa kuulla miesten s..xjuttuja muuten; aina kun flirttailevat, tulee ne numerot että montako naista on ollut ja kenestä piti.. yksi sieltä usein valikoituu, ja sitten jäävät seurakseni aika pitkäksikin aikaa (1.5-5v).. kaksonen on avautunut ties mistä jutuista.. nämä on sellaisia nuoria, nuorekkaita, energisiä..

näiden välillä jopa yhtäläisyyksiä, että kenen kanssa pyörivät tai sitten ei ollenkaan (aivan eri maissa)

heilläkin on erilaisia vaiheita, joskus löytyy paljon naisia, joskus joku juttu "jää päälle"; kaksonen rakastui kahteen.. oinas ihastunut moneen.. ravullakin kunnioitettavasti kokemusta ikään nähden  Grin  Cheesy

tigrishän voisi löytää lääkärin, vaikka
« Viimeksi muokattu: 21.04.2009 12:53:08 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
LYV
Vieras
« Vastaus #85 : 22.04.2009 23:40:45 »

Oisko tässä luvassa nyt jotain pitkäaikasta romantiikkaa ku venus ja mars  kalat 8 H tekee kolmioo mun  saturnus  skorpioni 4 H?
tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #86 : 27.11.2009 20:57:51 »

Aijjai...romantiikkaa kuin salama kirkkaalta taivaalta:  :uranus:tr  aspect_con  kuu...Jopas lähtee tunnekanavat aukeammaan....:-) smitten
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #87 : 27.11.2009 22:10:47 »

LYV, miksi ei! mutta älä tuijota transiitteja liikaa.. olin ihan naatti tänään vaativan vko jälkeen, lensin pisteestä toiseen ja taas eräs otti yhteyttä.. juuri kun olin valmis luopumaan ja olin ihan muissa maailmoissa.. olen alkanut tulla siihen tulokseen että lähes mikä vaan transiitti voi tuoda tai ei säpinää , paitsi ehkä nyt tuo  saturnus estää jotain ja  uranus muuttaa.  angel  buck2 ihanaa mennä su taas energialatauksiin/ Suvi, sen jälkeen voi kattoa onko jätkistä ottamaan vastaan mitään.  Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #88 : 10.12.2009 21:34:29 »

Jaa-a, olen lähinnä havainnut Venuksen transiittien sisäplaneetoille aikaansaavan omituista hinkua hakeutua tarkastelemaan aikuisviihdetarjontaa tavallista syväluotaavammin. Cool

Venuksen transiitit ulkoplaneetoille sen sijaan tuottavat muuta päänvaivaa paitsi Neptunuksen, joka näköjään tuottaa uskonnollisia kokemuksia. angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: