Sivuja: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 709455 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1560 : 07.08.2008 10:48:57 »

Kaikki tapahtuu JUURI oikeaan aikaan, ei koskaan liian aikaisin tai liian myöhään Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1561 : 07.08.2008 10:54:23 »

Laitoin yv_n zillic toivottavasti valaisi. Vähän tuli mieleen tuo Athankin pyrkimys matkoille, tai maastamuuttoon. Jos minä TODELLA haluaisin, muuttaisin Pohjolasta, mutta täällä on hyvääkin. Kunhan saa liikkua vapaasti. Ja nostan hattua sinulle AM kun olet niin järkähtämätön uskossasi. Vastaukset on kyllä aika napakoita.  smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #1562 : 08.08.2008 08:31:15 »

Hei AthaMaarit!

Kiitos, kyllä se kortti taas oikein näytti..
KAIKKI TODELLAKIN HAJOAA KÄSIIN (myös parisuhde) Cry


Terkuin
Aava!
tallennettu
LostOne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #1563 : 10.08.2008 14:57:32 »

hyvä athamaarit!

Voisitko vilkaista oliko oikea ratkaisu katkaista välit kyseiseen naiseen hänen valehtelunsa takia?

hän on todella epäluotettava ihminen Embarrassed
tallennettu

Nouseva -skorpioni
Aurinko -vesimies huone 1.
Kuu -kalat, huoneessa 4.
Merkurius -vesimies
Venus -kauriissa
Mars- Vaaka
Jupiter -Skorpioni
Vehra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #1564 : 11.08.2008 20:37:23 »

Hei athaMaarit

Olen vuositolkulla täällä astrolla seikkaillut taustalla mutta tämä on ensimmäinen viesti..
Minulla on pitkään ollut kysymys kysyttävänä, jolle en kuitenkaan löydä sanoja, ja yleensäkin kun kysymykselleen löytää sanat, haluaa vastauksenkin löytää itse.

Joten kysymykseni, jossa voisit ehkä auttaa millä tahansa valitsemallasi tavalla, on että mikä olisi hyvä kysymys, mikä minun kannattaisi esittää tässä vaiheessa?

Todella selkeää Smiley

kiitos kuitenkin
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #1565 : 12.08.2008 18:33:50 »


Moikka AhtaMaarit

Laitahan mulle tulemaan kun ehdit ajatusta miten työasiat sujuu......
ja jos mahdollista kurkkaa jotain kautta parisuhdeasiaa

Kiitos jo etukäteen  smitten
tallennettu
sorsar
Vieras
« Vastaus #1566 : 12.08.2008 21:00:41 »

Hei AthaMaarit

Voisitko katsoa minullekin?

Olen koko ajan kahden vaiheilla kuinka vastata minulle esitettyyn kysymykseen.
Vääriä valintojahan ei ole, on vain erilaisia tulevaisuuden mahdollisuuksia, en vain tiedä kumman haluaisin kokea. Molemmissa on omat hyvät puolensa.

Haluaisin löytää sisältäni varman ratkaisun, vai tuleeko viisaus vasta jälkijunassa?

Kiittäen <3

Raijahelen
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1567 : 13.08.2008 12:13:25 »

HEI KAIKKI!

Koska tietokoneeni otti ja kuoli tuossa pari viikkoa sitten olen edelleen koneeton ja netitön - ties miten pitkään. Kiireellisissä kysymyksissä kääntykää siis jonkun toisen näkijän puoleen. Kirjastosta käsin en pääse kuin nopeasti kurkkamaan kiireisimpiä asioita, korttien nostelu on siis mahdotonta.

Toivottavasti saan uuden koneen pian. Uskomatonta, että intuitio kehotti sitten hankkimaan koneen, joka kesti vain 5 kk ja aiheutti (ja aiheuttaa) pelkkää päänvaivaa.... Lips Sealed
tallennettu
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #1568 : 13.08.2008 21:18:28 »

Toivottavasti saat pian tietoliikenneyhteydet kuntoon! Smiley
Mahdollisesti tämä oli vinkki pitää hieman taukoa ja levätä?
tallennettu
azaka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #1569 : 13.08.2008 22:46:58 »

Hei!

Toivotan myös tietokoneelle paranemista tai uuden syntymistä, jotta pääset tänne takaisin  smiley6600

Rakkaus ja työ/opiskelu puoleni toivoisivat myös katsausta, toki myös muut neuvot tai asiat kuuntelen tarkkaavaisesti, mikäli nousee jotain esiin..

Olikohan se koneesi tarkoitus että saat pitää lomaa virtuaalimaailmasta, haleja ja voimaa  smitten

 smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1570 : 14.08.2008 14:02:08 »

nimenomaan, Atha vastaa putkeen kaikille, ota aikalisä!  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Atomi
Vieras
« Vastaus #1571 : 14.08.2008 15:13:39 »

Laitan kysymyksen myös sinulle Athamaarit, koska asialla välttämättä ei ole kiire. Tarvittaessa skippaa koko kysymys.  Smiley

Mitä vaikutuksia näet, koet, tunnet, vaistoat, kanavoit, luet korteista tms. huomenna lähettämälläni kirjeellä olevan työpaikallani lähiaikoina? Mitä visioita sinulle tästä asiasta herää?

Tämä kysymys on lähetetty monelle foorumin näkijälle, koska toivon useita vastauksia. Rohkeita vastauksia siis, koska tässä et voi osua vikaan. Kaikki on mahdollista.   Smiley

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1572 : 16.08.2008 16:37:03 »

Saan tietokoneen käyttööni mahdollisesti alkavan viikon loppupuolella! Palailen sitten asiaan, JOS kuvataiteen opettaja ja taidehistorian opettaja eivät keksi meille kamalasti kotitehtäviä Grin Grin

Osan korteista voin katsella EHKÄ huomenna. Joudun olemaan töissä juttukeikkojen merkeissä viikonlopun, joten tulen huomenna(kin) illasta toimitukseen, kun omaa konetta ei vielä ole. Voin ehkä napsutella muutaman kortin, ehkä.

tallennettu
siru24
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #1573 : 21.08.2008 15:44:14 »

Moikka

Nyt näyttäis siltä, että sitä romantiikkaa löytyis lähempää kuin ikinä osasin kuvitella. Miten on, onko tuntemukseni vääriä, vain onko ilmassa flirtin poikasta?

Kiitos etukäteen  Cheesy
tallennettu
jepjep
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #1574 : 05.09.2008 14:35:45 »

Helou AthaMaarit!

Katsoisitkos minullekin tähän pimeään ja yksinäiseen syksyyn ihan yleisesti? Joko näkyis valoa?

Kun kerkiät, jaksan kyllä odottaa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: