Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tr. Mars neljännessä huoneessa - siivousintoa tms.?  (Luettu 2101 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« : 25.08.2006 20:16:01 »

Hei,

Onko kukaan huomannut, että tr. Mars neljännessä huoneessa aiheuttaisi siivousintoa kotona, halua järjestellä vaikkapa kaappeja tai sisustaa uudelleen, niuhotusta muiden perheenjäsenten sotkuista jne.?

Avomiehelläni on tuo transiitti ollut päällä muutaman viikon ja on vielä jonkin aikaa, ja olen ihan kyllästynyt siihen, kuinka roolimme kotona ovat yhtäkkiä vaihtuneet. Angry Grin

Yleensä minä olen se siistimpi osapuoli ja varsinkin nyt raskaana minulle pitäisi kai olla jokin pesänrakennusvietti siivouksineen ja muine laittamisineen, mutta mies se vain riehuu mopin kanssa ja nalkuttaa minulle, kun en jaksa siivota niin paljon. Lisäksi hän on saanut pakkomielteitä joistakin hankinnoista kotiin, kuten viherkasveista. Nyt pitäisi heti saada joku iso palmu tms. olohuoneeseen. Siitä vaan, mutta en jaksa innostua hänen mukanaan. :Smiley

Tämä on ollut ihan huvittavaa, mutta välillä väsyttävää. Mietin vain, vaikuttaako tuo syntyvä lapsi häneen näin, vai voisiko kaiken takana olla neljännessä huoneessa seilaava Mars.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: